Zelfs in Frankrijk wordt Engels gesproken op een luchthaven jaquote:
't Is wel duidelijk een Nederlandse ja.quote:
De stream doet het weer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
Oftewel, schreeuw om aandacht lijkt het mij.
Maar om even in internet termen te blijven praten: attention whore.
Dat steenkolen Engelsquote:
bij details, d8 ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef remlof het volgende:
Ik kan sinds de nieuwe layout van Twitter de individuele urls van tweets niet meer achterhalen
Moest meteen denken aan Rob van de Smaakpolitiequote:
Ik dacht al dat het aan mij lag, ik zat ook al te zoeken.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef remlof het volgende:
Ik kan sinds de nieuwe layout van Twitter de individuele urls van tweets niet meer achterhalen
Hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:15 schreef remlof het volgende:
Al Jazeera heeft veel meer geld. Maar het is echt heel waardeloos inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een slechte stream zeg, vooral als je weet dat Nederland één van de landen is die voorop en het meest gebruikt maakt van het internet.
De Streams van Al Jazeera zijn vele malen beter.
AT5: 4 miljoen budgetquote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef schommelstoel het volgende:
Wat een slechte stream zeg, vooral als je weet dat Nederland één van de landen is die voorop en het meest gebruikt maakt van het internet.
De Streams van Al Jazeera zijn vele malen beter.
Vooralsnog niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:19 schreef Razor21 het volgende:
Ik luister nu naar de stream vanuit de Tower :
http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=eham
Kijken of ze iets tegen die piloten zeggen dat ze nu ergens anders heen moeten ofzo.
Openen, details.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag, ik zat ook al te zoeken.
Hiervoor heeft het geen nut om naar Tower te luisteren. Dan kun je beter een Amsterdam Radar stream opzetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:19 schreef Razor21 het volgende:
Ik luister nu naar de stream vanuit de Tower :
http://www.liveatc.net/flisten.php?mount=eham
Kijken of ze iets tegen die piloten zeggen dat ze nu ergens anders heen moeten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |