quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
wat is dat in godsnaam voor een reporteriemand vraagt netjes of hij wil ophouden met filmen, zegt hij "we worden zonet gesommeerd om op te zouten uit schiphol"
Kan kloppen, ik miste mijn koffer met breispullen alquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef sonnyspek het volgende:
Er zou een koffer met draadjes zijn gevonden.
Hier het zelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef Staal het volgende:
Die stream werkt bij mij niet meer. Dus als er wat spannends is hoop ik dat jullie dat posten.
Protocol.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
Yep, net zoals dat je ook nooit mag filmen of fotograferen bij de bagagecontrole.quote:
Dan gaat het echt los.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
Schiphol is geen openbaar terrein.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:59 schreef sonnyspek het volgende:
ik had vroeger een speelgoed pistool in mijn handbagage gedaan: hun helemaal in paniek.
op een gegevenmoment 20 mensen om ons heen, dachten ze dat we een echt pistool hadden XD.
Protocol denk ik. Je wilt de bad guys niet wijzer maken dan ze zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
99,9%quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Altijd zo'n dubbel gevoel he, kans is 90% dat er niks aan de hand is, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |