Serieus, berichten spreken elkaar dus tegen?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En eentje in het restaurant, want blijkbaar zit hij op 2 plaatsen tegelijk
Absoluut.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef schommelstoel het volgende:
Live Stream van af de toilet graag!
We zijn allemaal een beetje ramp toerist toch?
Laagstquote:Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef sonnyspek het volgende:
grip 1 is afgeroepen, is grip 1 nou het hoogst of juist het laagst?
Een stinkbom.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 10:54:59Een man op de wc naast de meetingroom claimt een bom bij zich te hebben #bom #schiphol #evacuatie reageer retweet
twitter:WardKoopmans twitterde op maandag 13-02-2012 om 11:06:48Medewerker Schiphol Meeting Plaza sprak van een man die (wat) stoned op het toilet zat een bommelding deed. #bom #schiphol reageer retweet
jawel, duurt gewoon evenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef don_calzone het volgende:
volgens mij ligt de stream al plat ik kan er niet op komen
[westcoast] shit is da bomb [/westcoast]quote:
Een echte trillseeker!!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
wat is dat in godsnaam voor een reporteriemand vraagt netjes of hij wil ophouden met filmen, zegt hij "we worden zonet gesommeerd om op te zouten uit schiphol"
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:47 schreef kwiwi het volgende:
wat is dat in godsnaam voor een reporteriemand vraagt netjes of hij wil ophouden met filmen, zegt hij "we worden zonet gesommeerd om op te zouten uit schiphol"
Kan kloppen, ik miste mijn koffer met breispullen alquote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef sonnyspek het volgende:
Er zou een koffer met draadjes zijn gevonden.
Hier het zelfde.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef Staal het volgende:
Die stream werkt bij mij niet meer. Dus als er wat spannends is hoop ik dat jullie dat posten.
Protocol.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |