Yep, net zoals dat je ook nooit mag filmen of fotograferen bij de bagagecontrole.quote:
Dan gaat het echt los.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
Schiphol is geen openbaar terrein.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
Zou het een reden hebben dat AT5 moet stoppen met filmen? of is dat gewoon een soort van gewoonten als zoiets gebeurt?
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:59 schreef sonnyspek het volgende:
ik had vroeger een speelgoed pistool in mijn handbagage gedaan: hun helemaal in paniek.
op een gegevenmoment 20 mensen om ons heen, dachten ze dat we een echt pistool hadden XD.
Protocol denk ik. Je wilt de bad guys niet wijzer maken dan ze zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
99,9%quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Altijd zo'n dubbel gevoel he, kans is 90% dat er niks aan de hand is, maar toch.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef Staal het volgende:
Het is dus een verwarde man die een hapje ging eten, niet kon betalen en zich daarom verstopte op de WC en toen maar riep: BOM!
Gewoon loos alarm dus.
Mag ook.quote:
Zou het de Damschreeuwer zijn? Vanaf nu ook bekend als de bomschreeuwerquote:Op maandag 13 februari 2012 12:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gewoon een geflipte zwerver dus.
Niks aan de hand mensen.
Ja okay. Die moeten het wel serieus nemen want je weet nooit.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef byah het volgende:
[..]gelukkig zijn de instanties minder laks..
Ik las ook zoiets, man (stoned schijnbaar( zat te eten, geen geld en ging toen op de wc roepen dat hij een bom had.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja okay. Die moeten het wel serieus nemen want je weet nooit.
Maar ik mag best van achter mijn computertje een inschatting maken he.
Gewoon Engels? Dit is Nederland hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Schiphol gebruikt gewoon Engels als voertaal hoor.
Hehe.. de bomslashdamschreeuwer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou het de Damschreeuwer zijn? Vanaf nu ook bekend als de bomschreeuwer
Vrij gewoon op een luchthaven ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon Engels? Dit is Nederland hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |