Dat zijn nou mooie wapensquote:
Ben wat dat aangaat gewoon ouderwets, geef mij het standaardwapen en ik ben tevreden.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Wordt het een HK.. ook goed![]()
Over wapens upgraden, een RIS/RAS rail vind ik wel mooi en is handig, foregrip is ideaal. Maar volgehangen met allerlei meuk ziet het er idd niet uit. Uitschuifbare kolf vind ik ook wel nice.
Gewoon zoquote:Op maandag 13 februari 2012 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben wat dat aangaat gewoon ouderwets, geef mij het standaardwapen en ik ben tevreden.
Een jongenshand is gauw gevuld.
Je moet geen bandbreedte stelen.quote:
Echte, grote aanslagen zijn meestal op dinsdagenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ligt het mij of doen bommeldingers, terroristjes en wannabe-terroristjes statistisch gezien hun vooruitstrevende werk op de maandag?
Kan ik ook zeker waarderen, maar ik ga meer voor modern.quote:
Nee, dat ken ik niet, waar gaat het precies om (wapens is duidelijk)?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Ken je trouwens dat nieuwe programma op Discovery Channel, Sons of Guns?
Over een wapenwinkel in de US waar ze van alles en nog wat ombouwen of reviseren. Komt soms echt mooi spul voorbij of gekke ideeen. Ze bouwen echt van alles.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet, waar gaat het precies om (wapens is duidelijk)?
Dat zou jou juist moeten aanspreken.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:08 schreef remlof het volgende:
Vuurwapens
Sinds die er zijn kunnen ook kleine zwakke mannetjes macht krijgen.
Dat kon daarvoor niet inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:08 schreef remlof het volgende:
Vuurwapens
Drees? Wouter Bos? Spekman?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:08 schreef remlof het volgende:
Vuurwapens
Daarom voelen moslims zich ook zo prettig bij die partijen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef waht het volgende:
Alle sociaal democraten zijn middels het zwaard aan macht gekomen.
Nee, van die gestoorde gasten als Breivik en en die autist die in Alphen mensen heeft doodgeschoten.quote:
Je had ook Volkert kunnen noemen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, van die gestoorde gasten als Breivik en en die autist die in Alphen mensen heeft doodgeschoten.
Nee, dankzij het kapitalisme en hun uitbuiting van de arbeiders.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef waht het volgende:
Alle sociaal democraten zijn middels het zwaard aan macht gekomen.
Die zijn niet klein. Ik snap je punt niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, van die gestoorde gasten als Breivik en en die autist die in Alphen mensen heeft doodgeschoten.
Dat was volgens mij een schizofreen..quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Maar die had tenminste nog één specifiek doel. Die andere twee schoten volstrekt willekeurige onbekenden neer.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je had ook Volkert kunnen noemen hoor.
Remlof heeft al eens verteld dat dat gewoon terecht was.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Maar die had tenminste nog één specifiek doel. Die andere twee schoten volstrekt willekeurige onbekenden neer.
Neenee, dat is wat anders denk ik. Alhoewel die wel klein was. En gestoord. En links.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een dergelijke voorbedachtheid verzwarend werkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |