Die zijn niet klein. Ik snap je punt niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, van die gestoorde gasten als Breivik en en die autist die in Alphen mensen heeft doodgeschoten.
Dat was volgens mij een schizofreen..quote:Op maandag 13 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, van die gestoorde gasten als Breivik en en die autist die in Alphen mensen heeft doodgeschoten.
Die ook inderdaad. Maar die had tenminste nog één specifiek doel. Die andere twee schoten volstrekt willekeurige onbekenden neer.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je had ook Volkert kunnen noemen hoor.
Remlof heeft al eens verteld dat dat gewoon terecht was.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Maar die had tenminste nog één specifiek doel. Die andere twee schoten volstrekt willekeurige onbekenden neer.
Neenee, dat is wat anders denk ik. Alhoewel die wel klein was. En gestoord. En links.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een dergelijke voorbedachtheid verzwarend werkt.quote:
U is eng.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef remlof het volgende:
Ja ik vind het erger als je zonder reden willekeurige mensen doodt dan eentje specifiek met een bepaalde bedoeling.
Maar die discussie hebben we al eens gehad, leest maar een deel of 100 terug.
Haha, geweldig, puur genieten dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Over een wapenwinkel in de US waar ze van alles en nog wat ombouwen of reviseren. Komt soms echt mooi spul voorbij of gekke ideeen. Ze bouwen echt van alles.
Breivik had ook een doel hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef remlof het volgende:
Ja ik vind het erger als je zonder reden willekeurige mensen doodt dan eentje specifiek met een bepaalde bedoeling.
Maar die discussie hebben we al eens gehad, leest maar een deel of 100 terug.
In den praktijk is dat ook zo, hoewel er wat voor te zeggen valt dat mensen als Breivik ook met voorbedachte rade te werk ging. Dat Alphen aan de Rijn gedoe niet zozeer, maar die zou ik ook niet in het rijtje van een Breivik/Mohammed B. of Volkert plaatsen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een dergelijke voorbedachtheid verzwarend werkt.
Wie weet komt een van je vriendjes wel weer langs met "een specifiek doel" om dat de wereld uit te helpen.quote:
Omdat remlof wel kan nuanceren.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef De_Nuance het volgende:
Remlof waarom ga je überhaupt in op de opmerkingen van de circle-jerk brigade ?
Welke opmerkingen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef De_Nuance het volgende:
Remlof waarom ga je überhaupt in op de opmerkingen van de circle-jerk brigade ?
Elke werkdag om 2400 uur als ik mij niet vergis. Maar downloaden kan natuurlijk ookquote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, geweldig, puur genieten dit.
Het is wat.quote:
Dat was het, mensen die ongewelvallige politieke denkbeelden hebben mag je gewoon vermoorden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die onschuldig waren. En Fortuijn er nogal opruiende politieke ideeën op na hield.
Volkert is een randdebiel.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke opmerkingen?
Ik bagatelliseer tenminste Volkert niet, dat laat ik wel over aan jullie kamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |