Inderdaad, want in een democratie moet je niet naar geweld grijpen voor politieke doeleinden.quote:
Op zich zou Nederland zonder Wilders ook beter af zijn dan met Wilders, dus ergens kan ik remlof zijn insteek wel begrijpen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neenee, hij had tenminste nog een specifiek doel.
En hij baalt van het leger bodyguards dat rond Wilders aanwezig is.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef eriksd het volgende:
D_N vindt het ook allemaal wel meevallen, zo'n politieke moord.
De moord op o.a. Fortuyn heeft juist "Wilders" gecreëerd zoals hij nu is, dus ik ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op zich zou Nederland zonder Wilders ook beter af zijn dan met Wilders, dus ergens kan ik remlof zijn insteek wel begrijpen.
Nee het is walgelijk en ik heb zoiets nooit beweerd als je dat kan staven moet je dat doen en anders je muil houden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef eriksd het volgende:
D_N vindt het ook allemaal wel meevallen, zo'n politieke moord.
Waar heb ik dat gezegd ?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
En hij baalt van het leger bodyguards dat rond Wilders aanwezig is.
Dat klopt, maar stel je voor dat Wilders om welke reden dan ook de politieke arena zou verlaten, dan ben je het er toch wel mee eens dat er eindelijk weer geregeerd kan worden?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De moord op o.a. Fortuyn heeft juist "Wilders" gecreëerd zoals hij nu is, dus ik ben het er niet mee eens.
Dat laat ik aan het electoraat over, die kerel omleggen is gewoon een walgelijk idee.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar stel je voor dat Wilders om welke reden dan ook de politieke arena zou verlaten, dan ben je het er toch wel mee eens dat er eindelijk weer geregeerd kan worden?
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef De_Nuance het volgende:
Erik en waht vinden de aanslagen in Utoya wel meevallen, zijn toch maar PvdA'ers.
Dode PvdA'ers vinden ze alleen maar fijn, vooral als het kinderen zijn.
Dus jij vindt het een beter idee om het electoraat van Wilders om te leggen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laat ik aan het electoraat over, die kerel omleggen is gewoon een walgelijk idee.
Het is een samenzwering van internationale communistische cellen die allemaal door Moskou worden gestuurd!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.
Nee die gast verdwijnt vanzelf wel uit de reële politiek door gebrek aan stemmen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij vindt het een beter idee om het electoraat van Wilders om te leggen?
Want met een specifiek doel mag het.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
En hij baalt van het leger bodyguards dat rond Wilders aanwezig is.
Welkom in de POL-SC.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam allemaal over....wat een gelul.
Zou het niet slimmer zijn om de democratie alleen voor een select groepje mensen toe te staan, i.p.v. iedereen zomaar stemrecht geven?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee die gast verdwijnt vanzelf wel uit de reële politiek door gebrek aan stemmen.
Ja maar! Ja maar! Als het met een specifiek doel is, dan is het oke! Kijk ook eens de nuance aanbrengen!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
Typisch dat wanneer de linkse brigade hun geweldadige gezicht heeft laten zien ze meteen met de staart tussen de benen verdwijnen.
Censuskiesrecht herinvoerenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het niet slimmer zijn om de democratie alleen voor een select groepje mensen toe te staan, i.p.v. iedereen zomaar stemrecht geven?
Kun je laten zien waar ik dat heb gezegd ?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Want met een specifiek doel mag het.
Tot zover de moral high ground.
Remlof zegt het net. Paar posts ergens hierboven.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kun je laten zien waar ik dat heb gezegd ?
Of ben je gewoon glashard aan het liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |