Ach we weten toch allemaal dat links geweldadig is... ondanks dat ze het zelf ontkennen. Die milieufreaks die aanslagen plegen, Pim etc.... gevaarlijke gekken zijn het.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
Typisch dat wanneer de linkse brigade hun geweldadige gezicht heeft laten zien ze meteen met de staart tussen de benen verdwijnen.
Ik ben geen remlof , jij doet al een paar Posts voorkomen alsof ik het heb gezegd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Remlof zegt het net. Paar posts ergens hierboven.
Ergens meen ik nog eens de mening te hebben opgevangen dat men genetische experimenten op PVV'ers zou moeten uitvoeren.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach we weten toch allemaal dat links geweldadig is... ondanks dat ze het zelf ontkennen. Die milieufreaks die aanslagen plegen, Pim etc.... gevaarlijke gekken zijn het.
Gozuuuurrr!quote:
Toen Remlof het zei was jouw reactie:quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben geen remlof , jij doet al een paar Posts voorkomen alsof ik het heb gezegd.
Dat vind ik echt beneden alle peil.
Als persoon A een walgelijke opmerking maakt, B zegt er wat van en C zegt vervolgens: laat B maar lullen, aan wiens kan sta je dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:15 schreef De_Nuance het volgende:
Remlof waarom ga je überhaupt in op de opmerkingen van de circle-jerk brigade ?
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben geen remlof , jij doet al een paar Posts voorkomen alsof ik het heb gezegd.
Dat vind ik echt beneden alle peil.
quote:
Maar hoe herkennen ze die dan?? Ster op de jas ofzo?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergens meen ik nog eens de mening te hebben opgevangen dat men genetische experimenten op PVV'ers zou moeten uitvoeren.
Kehruwl!quote:
Geur denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar hoe herkennen ze die dan?? Ster op de jas ofzo?
Ik had die linkse Noren met furieuze woestheid verdedigd tegen die blonde tempelier. Mits ik een pipa had.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:23 schreef De_Nuance het volgende:
Erik en waht vinden de aanslagen in Utoya wel meevallen, zijn toch maar PvdA'ers.
Dode PvdA'ers vinden ze alleen maar fijn, vooral als het kinderen zijn.
Aldi kassabonnetjes waar schultenbrau op staat.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar hoe herkennen ze die dan?? Ster op de jas ofzo?
Je had hem op andere gedachten moeten brengen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had die linkse Noren met furieuze woestheid verdedigd tegen die blonde tempelier. Mits ik een pipa had.
Ghe ghe das wel een goedequote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aldi kassabonnetjes waar schultenbrau op staat.
Ik had Wilders in de vuurlinie gegooid om die linksjes te beschermen, kreeg ik meteen de Nobelprijs van die linkse bende.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had hem op andere gedachten moeten brengen.
Met Earl Grey.
En een goed gesprek.
Idd, en we hadden Afghanistan ook moeten binnenvallen met welzijnswerkers voorzien van goede bedoelingen die netjes aan die nare Talibannen gingen vragen of ze wilden ophouden met vrouwen onderdrukken en andere religieuze onzin.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je had hem op andere gedachten moeten brengen.
Met Earl Grey.
En een goed gesprek.
Liever Pimmetje dan Volkert, was het toch laatstquote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef De_Nuance het volgende:
Je kan daaruit nooit afleiden dat ik het eens ben met die opmerking. Zeker als je mijn daarop volgende Posts lees.
Ik kan het prima met de mening oneens zijn en vinden dat je groep X moeten lullen vanwege de veelvoorkomende selectieve verontwaardiging.
Ik vind de moord op Pim Fortuyn iets vreselijks , net als de bedreigingen waardoor Geert Wilders geen normaal leven kan leiden. Heb ik al meermaals aangegeven. En als mensen je dan verdacht gaan maken dan vind ik dat zeer triest.
Goh , ik had Geert ook verdedigd als hij door een doorgedraaide extremist werd aangevallen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ik had die linkse Noren met furieuze woestheid verdedigd tegen die blonde tempelier. Mits ik een pipa had.
En Obama. Negers gaan altijd het eerst dood in de strijd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had Wilders in de vuurlinie gegooid om die linksjes te beschermen, kreeg ik meteen de Nobelprijs van die linkse bende.
Ik had Wilders samen met de Antillen op marktplaats verkocht en daarmee onze staatsschuld gereduceerd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had Wilders in de vuurlinie gegooid om die linksjes te beschermen, kreeg ik meteen de Nobelprijs van die linkse bende.
Huh?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever Pimmetje dan Volkert, was het toch laatst?
Waarom de Antillen verkopen?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had Wilders samen met de Antillen op marktplaats verkocht en daarmee onze staatsschuld gereduceerd.
Serieus? Pffff.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergens meen ik nog eens de mening te hebben opgevangen dat men genetische experimenten op PVV'ers zou moeten uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |