Het Turkse leger?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Oké jongens , ik ga denk ik het leger in.
'Ze' schieten ook terug he, dat weet je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben ook een alu-hoedje.quote:
De haat jegens Koerden is te groot geworden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Het Pruisische leger, vermoed ik.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend,
[ afbeelding ]
Maar de FAL, wat een geil wapen is het ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de leuk dan een Glock 17 erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het Pruisische leger, vermoed ik.
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend, dus daar kan ik geen gefundeerde uitspraken over doen. Maar ik schiet nu al met bovengenoemde wapens, vandaar dat daar ook mijn voorkeur naar uitgaat.
Met semi-automatische FAL bedoelde ik eigenlijk een omgebouwd legergeweer (moet wel voor 2005 zijn omgebouwd), waar de automatische functie niet meer werkt. Maar zoals je terecht stelt, er zijn er heel wat die dat weer ongedaan maken. Alleen automatisch schieten vind ik weer niet zo spannend.
[ afbeelding ]
Maar de FAL, wat een geil wapen is het ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de leuk dan een Glock 17 erbij:
[ afbeelding ]
Remlof en zn kat?quote:
Als die kast achter hem nog vol zit met wapens is het een gelijkenis pur sang.quote:
quote:The State that separates its scholars from its warriors, will have its thinking done by cowards, and its fighting by fools.
-Thucydides
Is een copy. Een goede, OA is wel knap spul.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef betyar het volgende:
[..]
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7
De Diemaco C7 is op zich ook al een licentieversie van de Amerikaanse M16A2 (Colt), zo zijn er echter meerdere wapenfabrikanten die de Amerikaanse M16 in licentie produceren, zowel voor de militaire als de civiele markt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef betyar het volgende:
[..]
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7
Ik ben slecht met vrouwen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef Cerbie het volgende:
Arme VS, ingemaakt door het Libelle-squad van R&P.
Owke, wilde er eigenlijk eens gaan kijken, maar zoiets zet de zaak niet in goed daglicht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zie trouwens dat 1 plaatje bij hes van zweeden vandaan komt.
Die staat ff niet zo goed bekend.
Probeerde 3 klanten achtereen gebruikt spul als nieuw te verkopen.
Ze hebben altijd gelijk, ook al is het niet zo, en gaan lachend het graf in met die kennis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |