Ach advies geven kan iedereen, of het ook goed advies is is een tweede.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, prachtig inderdaad. Op z'n 24ste al adviseur van een hoge pief.
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, prachtig inderdaad. Op z'n 24ste al adviseur van een hoge pief.
Oh daarom stalk je mij!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij het zou doen bij dat programma.quote:
Betitel je nou je eigen bijdragen als enorme commotie om van die onzindingen?quote:
Eigenlijk is de enige met inzicht Gideon, die klanten die hij niet wilde naar de concurrent stuurde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.
Echt genieten.
Zo'n urenlange woordenbrij met zo'n alu-hoedje op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij het zou doen bij dat programma.
Die vent heeft zo'n vervelend hoofd, sodeknetter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef waht het volgende:
[..]
Eigenlijk is de enige met inzicht Gideon, die klanten die hij niet wilde naar de concurrent stuurde.
Maar je zou hem puur voor z'n geniale oneliners aannemen.
Precies, en dan uit medelijden maar een ronde verder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo'n urenlange woordenbrij met zo'n alu-hoedje op.
Hm, zijn hier mods dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef robin007bond het volgende:
In ONZ zijn de mods echt streng, bijna strenger dan hier
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend, dus daar kan ik geen gefundeerde uitspraken over doen. Maar ik schiet nu al met bovengenoemde wapens, vandaar dat daar ook mijn voorkeur naar uitgaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kruit schieten is ook leuk, maar met lucht is moeilijker en dus nOg leuker, voor mij dan.
Die FAL (Franse leger, of die van FN is weet ik dan weer niet) ken ik enk ik wel, en raar ergens want semi-automaat is ie al, ombouw naar automaat is juist de 'truuk' voor wie dat wil.
Het Turkse leger?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Oké jongens , ik ga denk ik het leger in.
'Ze' schieten ook terug he, dat weet je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben ook een alu-hoedje.quote:
De haat jegens Koerden is te groot geworden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Het Pruisische leger, vermoed ik.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend,
[ afbeelding ]
Maar de FAL, wat een geil wapen is het ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de leuk dan een Glock 17 erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het Pruisische leger, vermoed ik.
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend, dus daar kan ik geen gefundeerde uitspraken over doen. Maar ik schiet nu al met bovengenoemde wapens, vandaar dat daar ook mijn voorkeur naar uitgaat.
Met semi-automatische FAL bedoelde ik eigenlijk een omgebouwd legergeweer (moet wel voor 2005 zijn omgebouwd), waar de automatische functie niet meer werkt. Maar zoals je terecht stelt, er zijn er heel wat die dat weer ongedaan maken. Alleen automatisch schieten vind ik weer niet zo spannend.
[ afbeelding ]
Maar de FAL, wat een geil wapen is het ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de leuk dan een Glock 17 erbij:
[ afbeelding ]
Remlof en zn kat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |