Ik vraag het niet aan een mod en het slaat specifiek op onzintopics. Ik zie het probleem niet.quote:
True true, als ze erachter komen dat ik op FOK zit kan ik een wapenvergunning natuurlijk helemaal op mijn buik schrijven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Opschieten. Het wordt steeds lastiger.
Wie gaat er winnen denk je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef eriksd het volgende:
Dat topmanager gezocht is best vermakelijk overigens.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True true, als ze erachter komen dat ik op FOK zit kan ik een wapenvergunning natuurlijk helemaal op mijn buik schrijven.
Natuurlijk was mijn ban niet terecht. Ik ben een van de weinige users die zijn verstand gebruikt als hij in NWS reageert.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef fokthesystem het volgende:
Maar koos, voelde je ban terecht, leerde je er van al is het maar 'inhouden'?
Kruit schieten is ook leuk, maar met lucht is moeilijker en dus nOg leuker, voor mij dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
Mooie zaken zijn dat, hoewel ik zelf meer van de kogelgeweren ben.![]()
Hoop binnenkort een eigen kast te krijgen met daarin een Oberland Arms OA-15 (Duitse M16), een aangepaste FN-Fal (naar semi-automatisch) en een Glock 17.
Oké. Fair enough.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag het niet aan een mod en het slaat specifiek op onzintopics. Ik zie het probleem niet.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef waht het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen denk je?
Ik denk die ouwe lul die ging janken omdat hij naar bed wilde of anders die dame van Egyptische komaf.
Je wordt dan zelfs uitgeschreven bij de KNSA.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True true, als ze erachter komen dat ik op FOK zit kan ik een wapenvergunning natuurlijk helemaal op mijn buik schrijven.
Haha, prachtig inderdaad. Op z'n 24ste al adviseur van een hoge pief.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk ook die ouwe.
Die handlangers van die topondernemer ook, eentje is zijn zoon
Ach advies geven kan iedereen, of het ook goed advies is is een tweede.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, prachtig inderdaad. Op z'n 24ste al adviseur van een hoge pief.
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, prachtig inderdaad. Op z'n 24ste al adviseur van een hoge pief.
Oh daarom stalk je mij!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij het zou doen bij dat programma.quote:
Betitel je nou je eigen bijdragen als enorme commotie om van die onzindingen?quote:
Eigenlijk is de enige met inzicht Gideon, die klanten die hij niet wilde naar de concurrent stuurde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.
Echt genieten.
Zo'n urenlange woordenbrij met zo'n alu-hoedje op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij het zou doen bij dat programma.
Die vent heeft zo'n vervelend hoofd, sodeknetter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef waht het volgende:
[..]
Eigenlijk is de enige met inzicht Gideon, die klanten die hij niet wilde naar de concurrent stuurde.
Maar je zou hem puur voor z'n geniale oneliners aannemen.
Precies, en dan uit medelijden maar een ronde verder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo'n urenlange woordenbrij met zo'n alu-hoedje op.
Hm, zijn hier mods dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef robin007bond het volgende:
In ONZ zijn de mods echt streng, bijna strenger dan hier
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend, dus daar kan ik geen gefundeerde uitspraken over doen. Maar ik schiet nu al met bovengenoemde wapens, vandaar dat daar ook mijn voorkeur naar uitgaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kruit schieten is ook leuk, maar met lucht is moeilijker en dus nOg leuker, voor mij dan.
Die FAL (Franse leger, of die van FN is weet ik dan weer niet) ken ik enk ik wel, en raar ergens want semi-automaat is ie al, ombouw naar automaat is juist de 'truuk' voor wie dat wil.
Het Turkse leger?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Oké jongens , ik ga denk ik het leger in.
'Ze' schieten ook terug he, dat weet je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben ook een alu-hoedje.quote:
De haat jegens Koerden is te groot geworden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Het Pruisische leger, vermoed ik.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend,
[ afbeelding ]
Maar de FAL, wat een geil wapen is het ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de leuk dan een Glock 17 erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het Pruisische leger, vermoed ik.
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend, dus daar kan ik geen gefundeerde uitspraken over doen. Maar ik schiet nu al met bovengenoemde wapens, vandaar dat daar ook mijn voorkeur naar uitgaat.
Met semi-automatische FAL bedoelde ik eigenlijk een omgebouwd legergeweer (moet wel voor 2005 zijn omgebouwd), waar de automatische functie niet meer werkt. Maar zoals je terecht stelt, er zijn er heel wat die dat weer ongedaan maken. Alleen automatisch schieten vind ik weer niet zo spannend.
[ afbeelding ]
Maar de FAL, wat een geil wapen is het ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de leuk dan een Glock 17 erbij:
[ afbeelding ]
Remlof en zn kat?quote:
Als die kast achter hem nog vol zit met wapens is het een gelijkenis pur sang.quote:
quote:The State that separates its scholars from its warriors, will have its thinking done by cowards, and its fighting by fools.
-Thucydides
Is een copy. Een goede, OA is wel knap spul.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef betyar het volgende:
[..]
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7
De Diemaco C7 is op zich ook al een licentieversie van de Amerikaanse M16A2 (Colt), zo zijn er echter meerdere wapenfabrikanten die de Amerikaanse M16 in licentie produceren, zowel voor de militaire als de civiele markt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef betyar het volgende:
[..]
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7
Ik ben slecht met vrouwen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef Cerbie het volgende:
Arme VS, ingemaakt door het Libelle-squad van R&P.
Owke, wilde er eigenlijk eens gaan kijken, maar zoiets zet de zaak niet in goed daglicht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zie trouwens dat 1 plaatje bij hes van zweeden vandaan komt.
Die staat ff niet zo goed bekend.
Probeerde 3 klanten achtereen gebruikt spul als nieuw te verkopen.
Ze hebben altijd gelijk, ook al is het niet zo, en gaan lachend het graf in met die kennis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |