Ja, broeder Koos is de enige die nog fulmineert in NWS, eigenlijk kunnen we hem niet alleen laten in deze hè.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef De_Nuance het volgende:
Hm een ban zou wel een uitkomst zijn. Binnenkort tentamens en lekker ongeremd los gaan tegen sommige users in NWS.
Twee vliegen in één klap.
Nee, heb remlof beloofd dat ik me gedraag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik help je wel.
Mij bannen ze toch niet.
En NWS afzeiken valt niet onder goed gedrag?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, heb remlof beloofd dat ik me gedraag.
Alleen legale hoorquote:
Maak maar niet teveel grapjes over NWS anders worden mensen weer boos denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, broeder Koos is de enige die nog fulmineert in NWS, eigenlijk kunnen we hem niet alleen laten in deze hè.
Ban viel in het weekend. Dus dat was wel te behappen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos regelt dan ook alleen een ban als hij vakantie heeft of iets anders. De gluiperd.
Je Diana weggedaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef betyar het volgende:
Ik heb een chinese, de scope was duurder dan de buks![]()
Heb je connecties?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik help je wel.
Mij bannen ze toch niet.
Tres bien, wat hebben we anders aan onze provocateur status.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maak maar niet teveel grapjes over NWS anders worden mensen weer boos denk ik.
Nah, ik heb gewoon de mazzel dat ik nog minder credibiliteit dan Koos heb en genegeerd wordt.quote:
En je chinees, is dat dan wel een merk of zo een Bxx ?quote:
Als ik daar te lang rondhang krijg ik allemaal boze dreigPM enzo, dus ik het het wel afgeleerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik heb gewoon de mazzel dat ik nog minder credibiliteit dan Koos heb en genegeerd wordt.
Awh, ik stuur wel een lieve PM om het te compenseren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als ik daar te lang rondhang krijg ik allemaal boze dreigPM enzo, dus ik het het wel afgeleerd.
Daar heb ik dan weer geen last van. Jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als ik daar te lang rondhang krijg ik allemaal boze dreigPM enzo, dus ik het het wel afgeleerd.
We zijn dan ook geen Turk of Marokkaan, dus dr. Nikita blijft op afstand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van. Jammer.
Een SAG b3-2 een Bxx dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En je chinees, is dat dan wel een merk of zo een Bxx ?
Mooie zaken zijn dat, hoewel ik zelf meer van de kogelgeweren ben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
Politiek, burgers dan eens slim noemen en dan weer 'te dom voor grote zaken', op fora is het soms net zo:
[luchtbuks] Gamo
De kinderens op fok zijn er niet klaar voor, dan snel aankomend misbruik van low-power "wapens" die gewoon legaal zijn in NL , lijkt evident.''
Tja, het scheelt me wel nog 3 reviews inmiddelshet wapenrek is bijna vol
(6 stuks kunnen er in)
Je post is ban waardig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:05 schreef eriksd het volgende:
Kan FTS niet eens een ban krijgen voor die onzintopics?
Oh maar dat is nog best om aan te zienquote:
Opschieten. Het wordt steeds lastiger.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooie zaken zijn dat, hoewel ik zelf meer van de kogelgeweren ben.![]()
Hoop binnenkort een eigen kast te krijgen met daarin een Oberland Arms OA-15 (Duitse M16), een aangepaste FN-Fal (naar semi-automatisch) en een Glock 17.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |