Halloquote:
Huzzah!quote:
Een goed gebruik, we zouden teleurgesteld zijn als je het niet zou doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Nu ga ik als eerste mijn herwonnen postrechten gebruiken om NWS af te zeiken.
Terechtquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik snap er weer niets van maar ik zie het woord wapens in combinatie met jouw username en dat vind ik een gevaarlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
Politiek, burgers dan eens slim noemen en dan weer 'te dom voor grote zaken', op fora is het soms net zo:
[luchtbuks] Gamo
De kinderens op fok zijn er niet klaar voor, dan snel aankomend misbruik van low-power "wapens" die gewoon legaal zijn in NL , lijkt evident.''
Tja, het scheelt me wel nog 3 reviews inmiddelshet wapenrek is bijna vol
(6 stuks kunnen er in)
Heb jij wapens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
Politiek, burgers dan eens slim noemen en dan weer 'te dom voor grote zaken', op fora is het soms net zo:
[luchtbuks] Gamo
De kinderens op fok zijn er niet klaar voor, dan snel aankomend misbruik van low-power "wapens" die gewoon legaal zijn in NL , lijkt evident.''
(6 stuks kunnen er in)
Zijn extreme verstand bedoelt hij.quote:
Welnee, ik help je wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, laat ik dat maar niet doen. Dan heb ik straks weer een ban te pakken.
Eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
[luchtbuks] Gamo
(6 stuks kunnen er in)
Zo hoort het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Koos regelt dan ook alleen een ban als hij vakantie heeft of iets anders. De gluiperd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef De_Nuance het volgende:
Hm een ban zou wel een uitkomst zijn. Binnenkort tentamens en lekker ongeremd los gaan tegen sommige users in NWS.
Twee vliegen in één klap.
Go Koos.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een chinese, de scope was duurder dan de buksquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
[luchtbuks] Gamo
(6 stuks kunnen er in)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |