Wat een gehannes allemaal zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Mij gaat het vooral om de arbeidsongeschiktheidsverzekering, elke andere maatschappij houdt mijn knie erbuiten, het UWV moet mij aannemen mits het haalbaar is.
Dat is de grote drempel want onnodig risico nemen doet het UWV niet en zal mij op basis van hun argumenten geen arbeidsongeschiktheidsverzekering verstrekken.
Dat is ook gewoon een optie die nog open staat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent een onverzekerbaar risico. Waarom begint je vrouw geen dierenwinkel?
Maar eigenlijk vind je dat het UWV jou een arbeidsongeschiktheidsverzekering moet aanbieden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een optie die nog open staat.
Ik zie kansen, erik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef eriksd het volgende:
En dan vormen jullie een VOF en kan je lekker fiscaal aantrekkelijk verdienen.
Was het maar zo simpel inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een gehannes allemaal zeg.
Je kan natuurlijk ondertussen wel lekker bijbeunen "voor vrienden en familie".
Ik zie vooral lekker veel vrijgestelde winst. En lekker rommelen met je schuur als ondernemingsvermogen.quote:
Ook dat. Tien jaar geleden, in de tijd van het gratis geld, kon betyar vast bij zijn eigen vrouw nog wel een door de overheid betaalde melkertbaan krijgen. Subsidie voor het aannemen van je eigen manquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie vooral lekker veel vrijgestelde winst. En lekker rommelen met je schuur als ondernemingsvermogen.
Mja, dan zou er een dienstbetrekking zijn en volgens mij moet je daar gezien de omvang van die tent dan weer een vergunning voor krijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook dat. Tien jaar geleden, in de tijd van het gratis geld, kon betyar vast bij zijn eigen vrouw nog wel een door de overheid betaalde melkertbaan krijgen. Subsidie voor het aannemen van je eigen man
Dat moeten ze zelfs. De buurman hier is schilder en heeft een slijmbeursontsteking gehad in de schouder gevolg ontslag bij werkgever.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind je dat het UWV jou een arbeidsongeschiktheidsverzekering moet aanbieden.
Als een soort van mensenrecht.
Ik ben ook benieuwd naar het businessplanquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kan jij eigenlijk niet aannemelijk maken dat het een levensvatbare onderneming is? Er is een schreeuwend tekort aan vaklieden.
Was er maar een concurrerend alternatief. Dan zouden ze wat meer klantgericht moeten werken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee, jammer genoeg krijg ik er wel mee te maken.
Levensvatbaar wel, maar mijn "beperking" speelt een grote rol, die keuringsarts stampt de FML vol met beperkingen en daar rollen beroepen uit die ik kan gaan uitoefenen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef eriksd het volgende:
Hoezo kan jij eigenlijk niet aannemelijk maken dat het een levensvatbare onderneming is? Er is een schreeuwend tekort aan vaklieden.
Concurrerend op gebied van kwaliteit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was er maar een concurrerend alternatief. Dan zouden ze wat meer klantgericht moeten werken.
De vorige keer kwam pelshouderij uit op 1.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
Zoals dierenwinkelier?
Grappige jongens...
quote:Ain't it the truth. 'nough said!
The Arabs are not happy!
. They're not happy in Gaza.
. They're not happy in Egypt.
. They're not happy in Libya...
. They're not happy in Morocco...
. They're not happy in Iran.
. They're not happy in Iraq...
. They're not happy in Yemen...
. They're not happy in Afghanistan...
. They're not happy in Pakistan...
. They're not happy in Syria...
. They're not happy in Lebanon.
So, where are they happy?
. They're happy in Australia...
. They're happy in Canada...
. They're happy in England...
. They're happy in France...
. They're happy in Italy...
. They're happy in Germany...
. They're happy in Sweden...
. They're happy in the USA...
. They're happy in Norway...
They're happy in every country that is not Muslim. And who
do they blame?
. Not Islam.
. Not their leadership.
. Not themselves.
THEY BLAME THE COUNTRIES THEY ARE HAPPY IN!
And they want to change them to be like the country they came from.
How dumb can you get?
Mijn ondernemersplan voor een meubelmakerij is goedgekeurd door mijn adviseur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar het businessplan
Het is triest dat men moet toegeven dat het zo ook nog is ook.quote:
Kan je mooi hokjes timmeren voor al die beestjes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn ondernemersplan voor een meubelmakerij is goedgekeurd door mijn adviseur.
Die adviseur is je vader?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn ondernemersplan voor een meubelmakerij is goedgekeurd door mijn adviseur.
Er zijn al verschillende hondenhokken hier uit de schuur getoverd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan je mooi hokjes timmeren voor al die beestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |