Halloquote:
Huzzah!quote:
Een goed gebruik, we zouden teleurgesteld zijn als je het niet zou doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Nu ga ik als eerste mijn herwonnen postrechten gebruiken om NWS af te zeiken.
Terechtquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik snap er weer niets van maar ik zie het woord wapens in combinatie met jouw username en dat vind ik een gevaarlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
Politiek, burgers dan eens slim noemen en dan weer 'te dom voor grote zaken', op fora is het soms net zo:
[luchtbuks] Gamo
De kinderens op fok zijn er niet klaar voor, dan snel aankomend misbruik van low-power "wapens" die gewoon legaal zijn in NL , lijkt evident.''
Tja, het scheelt me wel nog 3 reviews inmiddelshet wapenrek is bijna vol
(6 stuks kunnen er in)
Heb jij wapens?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
Politiek, burgers dan eens slim noemen en dan weer 'te dom voor grote zaken', op fora is het soms net zo:
[luchtbuks] Gamo
De kinderens op fok zijn er niet klaar voor, dan snel aankomend misbruik van low-power "wapens" die gewoon legaal zijn in NL , lijkt evident.''
(6 stuks kunnen er in)
Zijn extreme verstand bedoelt hij.quote:
Welnee, ik help je wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Goed, laat ik dat maar niet doen. Dan heb ik straks weer een ban te pakken.
Eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
[luchtbuks] Gamo
(6 stuks kunnen er in)
Zo hoort het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Koos regelt dan ook alleen een ban als hij vakantie heeft of iets anders. De gluiperd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef De_Nuance het volgende:
Hm een ban zou wel een uitkomst zijn. Binnenkort tentamens en lekker ongeremd los gaan tegen sommige users in NWS.
Twee vliegen in één klap.
Go Koos.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een chinese, de scope was duurder dan de buksquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
[luchtbuks] Gamo
(6 stuks kunnen er in)
Ja, broeder Koos is de enige die nog fulmineert in NWS, eigenlijk kunnen we hem niet alleen laten in deze hè.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef De_Nuance het volgende:
Hm een ban zou wel een uitkomst zijn. Binnenkort tentamens en lekker ongeremd los gaan tegen sommige users in NWS.
Twee vliegen in één klap.
Nee, heb remlof beloofd dat ik me gedraag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik help je wel.
Mij bannen ze toch niet.
En NWS afzeiken valt niet onder goed gedrag?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, heb remlof beloofd dat ik me gedraag.
Alleen legale hoorquote:
Maak maar niet teveel grapjes over NWS anders worden mensen weer boos denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, broeder Koos is de enige die nog fulmineert in NWS, eigenlijk kunnen we hem niet alleen laten in deze hè.
Ban viel in het weekend. Dus dat was wel te behappen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos regelt dan ook alleen een ban als hij vakantie heeft of iets anders. De gluiperd.
Je Diana weggedaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef betyar het volgende:
Ik heb een chinese, de scope was duurder dan de buks![]()
Heb je connecties?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, ik help je wel.
Mij bannen ze toch niet.
Tres bien, wat hebben we anders aan onze provocateur status.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maak maar niet teveel grapjes over NWS anders worden mensen weer boos denk ik.
Nah, ik heb gewoon de mazzel dat ik nog minder credibiliteit dan Koos heb en genegeerd wordt.quote:
En je chinees, is dat dan wel een merk of zo een Bxx ?quote:
Als ik daar te lang rondhang krijg ik allemaal boze dreigPM enzo, dus ik het het wel afgeleerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik heb gewoon de mazzel dat ik nog minder credibiliteit dan Koos heb en genegeerd wordt.
Awh, ik stuur wel een lieve PM om het te compenseren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als ik daar te lang rondhang krijg ik allemaal boze dreigPM enzo, dus ik het het wel afgeleerd.
Daar heb ik dan weer geen last van. Jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als ik daar te lang rondhang krijg ik allemaal boze dreigPM enzo, dus ik het het wel afgeleerd.
We zijn dan ook geen Turk of Marokkaan, dus dr. Nikita blijft op afstand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van. Jammer.
Een SAG b3-2 een Bxx dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En je chinees, is dat dan wel een merk of zo een Bxx ?
Mooie zaken zijn dat, hoewel ik zelf meer van de kogelgeweren ben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
[luchtbuks] Gamo
(6 stuks kunnen er in)
Je post is ban waardig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:05 schreef eriksd het volgende:
Kan FTS niet eens een ban krijgen voor die onzintopics?
Oh maar dat is nog best om aan te zienquote:
Opschieten. Het wordt steeds lastiger.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooie zaken zijn dat, hoewel ik zelf meer van de kogelgeweren ben.![]()
Hoop binnenkort een eigen kast te krijgen met daarin een Oberland Arms OA-15 (Duitse M16), een aangepaste FN-Fal (naar semi-automatisch) en een Glock 17.
Ik vraag het niet aan een mod en het slaat specifiek op onzintopics. Ik zie het probleem niet.quote:
True true, als ze erachter komen dat ik op FOK zit kan ik een wapenvergunning natuurlijk helemaal op mijn buik schrijven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Opschieten. Het wordt steeds lastiger.
Wie gaat er winnen denk je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef eriksd het volgende:
Dat topmanager gezocht is best vermakelijk overigens.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True true, als ze erachter komen dat ik op FOK zit kan ik een wapenvergunning natuurlijk helemaal op mijn buik schrijven.
Natuurlijk was mijn ban niet terecht. Ik ben een van de weinige users die zijn verstand gebruikt als hij in NWS reageert.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef fokthesystem het volgende:
Maar koos, voelde je ban terecht, leerde je er van al is het maar 'inhouden'?
Kruit schieten is ook leuk, maar met lucht is moeilijker en dus nOg leuker, voor mij dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
Mooie zaken zijn dat, hoewel ik zelf meer van de kogelgeweren ben.![]()
Hoop binnenkort een eigen kast te krijgen met daarin een Oberland Arms OA-15 (Duitse M16), een aangepaste FN-Fal (naar semi-automatisch) en een Glock 17.
Oké. Fair enough.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vraag het niet aan een mod en het slaat specifiek op onzintopics. Ik zie het probleem niet.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef waht het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen denk je?
Ik denk die ouwe lul die ging janken omdat hij naar bed wilde of anders die dame van Egyptische komaf.
Je wordt dan zelfs uitgeschreven bij de KNSA.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True true, als ze erachter komen dat ik op FOK zit kan ik een wapenvergunning natuurlijk helemaal op mijn buik schrijven.
Haha, prachtig inderdaad. Op z'n 24ste al adviseur van een hoge pief.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk ook die ouwe.
Die handlangers van die topondernemer ook, eentje is zijn zoon
Ach advies geven kan iedereen, of het ook goed advies is is een tweede.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, prachtig inderdaad. Op z'n 24ste al adviseur van een hoge pief.
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Haha, prachtig inderdaad. Op z'n 24ste al adviseur van een hoge pief.
Oh daarom stalk je mij!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij het zou doen bij dat programma.quote:
Betitel je nou je eigen bijdragen als enorme commotie om van die onzindingen?quote:
Eigenlijk is de enige met inzicht Gideon, die klanten die hij niet wilde naar de concurrent stuurde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met dat uitgestreken hoofd. Maar ook die enorme commotie om van die onzindingen.
Echt genieten.
Zo'n urenlange woordenbrij met zo'n alu-hoedje op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jij het zou doen bij dat programma.
Die vent heeft zo'n vervelend hoofd, sodeknetter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef waht het volgende:
[..]
Eigenlijk is de enige met inzicht Gideon, die klanten die hij niet wilde naar de concurrent stuurde.
Maar je zou hem puur voor z'n geniale oneliners aannemen.
Precies, en dan uit medelijden maar een ronde verder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo'n urenlange woordenbrij met zo'n alu-hoedje op.
Hm, zijn hier mods dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef robin007bond het volgende:
In ONZ zijn de mods echt streng, bijna strenger dan hier
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend, dus daar kan ik geen gefundeerde uitspraken over doen. Maar ik schiet nu al met bovengenoemde wapens, vandaar dat daar ook mijn voorkeur naar uitgaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kruit schieten is ook leuk, maar met lucht is moeilijker en dus nOg leuker, voor mij dan.
Die FAL (Franse leger, of die van FN is weet ik dan weer niet) ken ik enk ik wel, en raar ergens want semi-automaat is ie al, ombouw naar automaat is juist de 'truuk' voor wie dat wil.
Het Turkse leger?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Oké jongens , ik ga denk ik het leger in.
'Ze' schieten ook terug he, dat weet je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben ook een alu-hoedje.quote:
De haat jegens Koerden is te groot geworden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Nuance het volgende:
Het Pruisische leger, vermoed ik.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend,
[ afbeelding ]
Maar de FAL, wat een geil wapen is het ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de leuk dan een Glock 17 erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het Pruisische leger, vermoed ik.
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met luchtdrukwapens ben ik niet zo bekend, dus daar kan ik geen gefundeerde uitspraken over doen. Maar ik schiet nu al met bovengenoemde wapens, vandaar dat daar ook mijn voorkeur naar uitgaat.
Met semi-automatische FAL bedoelde ik eigenlijk een omgebouwd legergeweer (moet wel voor 2005 zijn omgebouwd), waar de automatische functie niet meer werkt. Maar zoals je terecht stelt, er zijn er heel wat die dat weer ongedaan maken. Alleen automatisch schieten vind ik weer niet zo spannend.
[ afbeelding ]
Maar de FAL, wat een geil wapen is het ook.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de leuk dan een Glock 17 erbij:
[ afbeelding ]
Remlof en zn kat?quote:
Als die kast achter hem nog vol zit met wapens is het een gelijkenis pur sang.quote:
quote:The State that separates its scholars from its warriors, will have its thinking done by cowards, and its fighting by fools.
-Thucydides
Is een copy. Een goede, OA is wel knap spul.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef betyar het volgende:
[..]
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7
De Diemaco C7 is op zich ook al een licentieversie van de Amerikaanse M16A2 (Colt), zo zijn er echter meerdere wapenfabrikanten die de Amerikaanse M16 in licentie produceren, zowel voor de militaire als de civiele markt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:20 schreef betyar het volgende:
[..]
die bovenste lijkt wel een Diemaco C-7
Ik ben slecht met vrouwen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef Cerbie het volgende:
Arme VS, ingemaakt door het Libelle-squad van R&P.
Owke, wilde er eigenlijk eens gaan kijken, maar zoiets zet de zaak niet in goed daglicht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zie trouwens dat 1 plaatje bij hes van zweeden vandaan komt.
Die staat ff niet zo goed bekend.
Probeerde 3 klanten achtereen gebruikt spul als nieuw te verkopen.
Ze hebben altijd gelijk, ook al is het niet zo, en gaan lachend het graf in met die kennis.quote:
Dat toleren we dan ook, zolang ze maar schoonmaken, je bier koud zetten, koken, en je koffie halen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze hebben altijd gelijk, ook al is het niet zo, en gaan lachend het graf in met die kennis.
En schijnt duur te zijn met de kogels.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zie trouwens dat 1 plaatje bij hes van zweeden vandaan komt.
Die staat ff niet zo goed bekend.
Probeerde 3 klanten achtereen gebruikt spul als nieuw te verkopen.
Howdy.quote:
Hmmmm, maar dan wel als .308, je wilt natuurlijk wel een behoorlijke terugslag hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef Auti het volgende:
Hes van Zweeden is niet zo slecht hoor.
http://www.hesvanzweeden.nl/contents/nl/d171.html
Wat heb je dan gepost?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef robin007bond het volgende:
WTF___
Ik kom even in ONZ, gelijk zijn mijn notes gestegen van 6 naar 9!
Chat met vreemdenquote:
Daar zit een verhaal achter. Vertel...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef robin007bond het volgende:
WTF___
Ik kom even in ONZ, gelijk zijn mijn notes gestegen van 6 naar 9!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chat met vreemden
Persoonsgegevens van een pedo die jonge meisjes op chatsites probeert te ronselen gepost.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter. Vertel...
Kudo's.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chat met vreemden
Persoonsgegevens van een pedo die jonge meisjes op chatsites probeert te ronselen gepost.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chat met vreemden
Ik heb ook afspraakjes gemaakt op locaties, waar ik dan uiteraard niet komquote:
Volgende keer aldaar een FOK-meet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook afspraakjes gemaakt op locaties, waar ik dan uiteraard niet kom
Goed idee, ik ga eens pedo's ronselen om naar de speeltuin van de UvA te gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook afspraakjes gemaakt op locaties, waar ik dan uiteraard niet kom
Een wapen advertentie zegt dan weer niet zo veel over de verkoop en garantie mentaliteit van de HvZ winkel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef Auti het volgende:
Hes van Zweeden is niet zo slecht hoor.
http://www.hesvanzweeden.nl/contents/nl/d171.html
Ja, dat moet je ook niet doen sukkel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chat met vreemden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet doen sukkel.
*goddamit, ik moet nog uitkijken ook*
Nobel werk, maar al die geplette lijken doorspitten in 't puin lijkt me niet echt wat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Dat over het leger was een grapje, maar dit soort werk lijkt me wel echt vet.
Mannelijk doch behulpzaam
Kan je net zo goed naar de Wibra gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nobel werk, maar al die geplette lijken doorspitten in 't puin lijkt me niet echt wat.
Hahaha.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je net zo goed naar de Wibra gaan.
Erik behoudt altijd z'n waardigheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:36 schreef robin007bond het volgende:
Volgens mij kan je met Eriksd echt heel melig worden
Dat wil ik graag later gaan doen, met een hond.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Mij lijkt het wel leuk werk, alleen dan wel met dit gereedschap:quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nobel werk, maar al die geplette lijken doorspitten in 't puin lijkt me niet echt wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof !quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat wil ik graag later gaan doen, met een hond.
http://www.srcn.nl/
http://www.sardogs.nl/
Van voetstukken die je zelf bouwt flikker je sneller vanaf. Kiek uut...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik behoudt altijd z'n waardigheid.
Zelfs met aangeschoten kop schaamde hij zich voor mij en GS, de held.
Schijnt lekker te zijn met wat peper en zout.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat wil ik graag later gaan doen, met een hond.
http://www.srcn.nl/
http://www.sardogs.nl/
Mijn tandarts in dienst was lid van het RIT ten tijde van de tsunami.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel leuk werk, alleen dan wel met dit gereedschap:De genieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Stop de persen, 600 (!!!!!~!~!`11!!) extra mensen gaan de komende tien jaar sterven door een zelf-veroorzaakte aandoening.quote:'Beleid Schippers leidt tot 600 meer doden door roken'
Tot 2020 overlijden 600 mensen meer aan de gevolgen van roken. Dit komt door de plannen van minister van Volksgezondheid Edith Schippers. Dat stellen de Universiteit van Maastricht en antirookclub Stivoro in een door hun uitgevoerd onderzoek.
Nee dat is zonde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Schijnt lekker te zijn met wat peper en zout.
quote:
Cerbie.quote:
Die van Terpstra is ook mooi idd.quote:
Twee kwasten.quote:
NWS, dooie inbrekertopic.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
Heb mn eerste waarschuwing alweer te pakken.
Fred en Ria, ze zouden gewoon Henk en Ingrid kunnen hetenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:51 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee dat is zonde.
[ afbeelding ]
Goede, mooie en lieve werkhonden![]()
En mij lijkt het dus heel mooi om samen met zo'n beestje nuttig te zijn bij het zoeken naar vermiste personen.
Is het goed gekomen met die blue merle?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
Begin de drie border-beertjes van m'n maat spontaan te missen.
Ja, maar ze zijn er nog steeds niet achter wat het was, ondanks dat het dierenkliniek op eigen kosten (ze hadden nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt) nog meer onderzoek had gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Is het goed gekomen met die blue merle?
Begin dan maar met je FOK-account te verwijderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik moet me volwassener gaan gedragen nu ik 32 geworden ben.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:31 schreef Arolsen het volgende:
Verhuizen zou ik geen probleem vinden. Ik woon ook nog niet zo lang waar ik woon en werk is er voor mij overal wel te vinden.
Het zou nog meer opleveren hem aan te bieden op ebay, aangezien deze toegang geeft tot het al bijna 2 jaar dode oldbies forum.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Begin dan maar met je FOK-account te verwijderen.
Ik heb toch nog geen R&P-notesquote:
Hoi, Hanna Tokkiequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)r-bejaarde-man.dhtml
Nederlandse toestanden in België.
Gemeen, maar wel grappig.quote:
Sommige posters kunnen dat gewoon verwachten op een gegeven moment.quote:
Alsof de homopopulatie uit van die hoogstaande types bestaat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan die vrouwen in R&P niet uitstaan.
Godverdomme hoe kunnen jullie hetero zijn, van die Libelle trutjes.
Libelle trutjes breien en doen de was nog, het word pas erg als 'ze' de viva of opzij gaan lezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
Kijk naar R&P en trek uwer eigen conclusies, hoeveel gaan over homo's en hoeveel zijn gepost door trutjes?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:19 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof de homopopulatie uit van die hoogstaande types bestaat?
Ze zorgen er ook nog voor dat er vrouwen op wat minder belangrijke plaatsen als V&W gezet worden, omdat politieke partijen dan kunnen laten zien dat ze geemancipeerd zijn,waarna ze onrendabele carpoolstroken of spoorlijnen aanleggen.quote:
quote:Ik wil uw aandacht brengen en u te informeren dat Consulting Bedrijf beginnen proces te inhuren en geven u een
grote kans om carrière te beginnen nu met veel voordelen en de voordelen van dit werek.
Als u besloten om onderbreking in uw carrière te maken, of u op een moederschapsverlof bent,
onlangs gepensioneerde of gewoon op zoek naar enkele aanvullende tijdelijk baan, dit standpunt is enkel voor u gemaakt.
Werkende uuren: Flexibele tijdschema van van 1 tot 3 uur per dag. We garanderen ongeveer 20 uur een week bezetting.
Salaris en voordelen: begin salaris is variërend van 2000 tot 2500 euro per maand,
vermeerderd met extra commissie als u alle taken nauwkeurig vervullen.
Regio: Europese Unie.
Houd er rekening mee dat er geen betalingen of elke andere trucs om te gaan werken voor ons zijn.
Indien geïnteresseerd en wil u verzoeken een aanvraagformulier toepassen voor deze positie,
uw interview plannen en of gewoon meer informatie ontvangen over deze positie voordat u toepast,
kunt u antwoord op deze e-mail en stuur ons uw contact informatie.
In het onderwerp van e-mail Geef uw persoonlijk identificatienummer voor deze positie IDNO: 53231
Als u geïnteresseerd bent, kunt u reageren op: Loyd@yourjobb.com,bedank!
Waarom zit je dan ook zoveel in R&P te neuzen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
Omdat het mij de broodnodige humor verschaft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zit je dan ook zoveel in R&P te neuzen?
Volgens mij zijn homo's gewoon veel meer promiscue, die neuken maar wat rond. Geen tijd voor nadenken over partners. Hetero's zijn uit traditie monogaam, homo's hebben nog geen traditie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijk naar R&P en trek uwer eigen conclusies, hoeveel gaan over homo's en hoeveel zijn gepost door trutjes?
Jaha.
Maar als het humor is, hoe kan jij je er dan zo aan ergeren?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het mij de broodnodige humor verschaft.
U Jelly?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij zijn homo's gewoon veel meer promiscue, die neuken maar wat rond. Geen tijd voor nadenken over partners. Hetero's zijn uit traditie monogaam, homo's hebben nog geen traditie.
Hoah!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij zijn homo's gewoon veel meer promiscue, die neuken maar wat rond. Geen tijd voor nadenken over partners. Hetero's zijn uit traditie monogaam, homo's hebben nog geen traditie.
Omdat ik me ook erger aan Job Cohen maar altijd wel in een deuk lig om hem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als het humor is, hoe kan jij je er dan zo aan ergeren?
Je gedraagt je nu net als een wijf, die zijn ook altijd zo dubbelzinnig.
Heterovrouwen zijn uit traditie monogaam, heteromannen zijn netzo polygaam als de homoman, lijkt me.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef waht het volgende:
[..]
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik me ook erger aan Job Cohen maar altijd wel in een deuk lig om hem.
Ik weet, lastig lastig.
Ik ook niet, maar ik hoef tenminste niet m'n halve leven er met een in bed te liggen terwijl ze per dag uitgezakter wordt en je leven droeviger met de minuut voorttrekt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen.
U date mannen met midlifecrisis?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoef tenminste niet m'n halve leven er met een in bed te liggen terwijl ze per dag uitgezakter wordt en je leven droeviger met de minuut voorttrekt.
Ooit zal je terugdenken aan mij wanneer je je nieuwe Renault Scenic ophaalt met je vrouw die de kleur uitgekozen heeft en 3 zanikende kids achterin op hun DVD schermpjes naar luidruchtige Dora kijken en je vrouw zanikt dat je linksaf had moeten gaan in plaats van rechtsaf en je de hond straks moet uitlaten als je terug bent bij de vinexwijk van Schubbekutteveen met allemaal lotgenoten.
Daar zal jij ook aan denken als je met fakkels en hooivorken achterna wordt gezeten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoef tenminste niet m'n halve leven er met een in bed te liggen terwijl ze per dag uitgezakter wordt en je leven droeviger met de minuut voorttrekt.
Ooit zal je terugdenken aan mij wanneer je je nieuwe Renault Scenic ophaalt met je vrouw die de kleur uitgekozen heeft en 3 zanikende kids achterin op hun DVD schermpjes naar luidruchtige Dora kijken en je vrouw zanikt dat je linksaf had moeten gaan in plaats van rechtsaf en je de hond straks moet uitlaten als je terug bent bij de vinexwijk van Schubbekutteveen met allemaal lotgenoten.
Nee, ik kijk films en zie de gemiddelde Nederlander en zijn wederhelft dagelijks op straat waggelen met alle levensvreugde er uit geragd.quote:
Luister eens lieve schat, je kent mij goed genoeg om te weten dat ik mezelf van kant zou maken als ik een Renault Scenic zou moeten rijden, zelfs als ik geen vrouw en kinderen zou hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooit zal je terugdenken aan mij wanneer je je nieuwe Renault Scenic ophaalt met je vrouw die de kleur uitgekozen heeft en 3 zanikende kids achterin op hun DVD schermpjes naar luidruchtige Dora kijken en je vrouw zanikt dat je linksaf had moeten gaan in plaats van rechtsaf en je de hond straks moet uitlaten.
Ook goed, als je je kinderen toevertrouwt in mijn huis waar elke medicijnkast op springen staat en de flessen alcohol voor het grijpen liggen zijn ze van harte welkom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luister eens lieve schat, je kent mij goed genoeg om te weten dat ik mezelf van kant zou maken als ik een Renault Scenic zou moeten rijden, zelfs als ik geen vrouw en kinderen zou hebben.
Het enige wat ik in jouw verhaal herken is de hond, want ik zou best graag een Border Collie willen hebben. Maar die kan dan gewoon op de achterbank van de BMW 7-serie, aangezien daar toch geen kinderen zullen vertoeven. Want de kinderen gaan dan lekker logeren bij ome Voorschrift.
Gevaarlijk dan een huishouden waar in elk kastje een doorgeladen 9mm pistool kan liggen en de cokeresten nog tussen de luiers zitten kan het niet worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, als je je kinderen toevertrouwt in mijn huis waar elke medicijnkast op springen staat en de flessen alcohol voor het grijpen liggen zijn ze van harte welkom.
Ik zat meer aan pijnstillers te denken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gevaarlijk dan een huishouden waar in elk kastje een doorgeladen 9mm pistool kan liggen en de cokeresten nog tussen de luiers zitten kan het niet worden.
Overigens, dat medicijnkastverhaal van je doet me automatisch aan HIV-feestjes denken.
Ik dus niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat meer aan pijnstillers te denken.
Zieke geest heb je, alleen Groningers doen dat soort dingen.quote:
DM van wie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zieke geest heb je, alleen Groningers doen dat soort dingen.
Hopelijk krijg ik nu geen dm.
En nog niet eens uit de ouderlijke macht zettende semi-ambtenaren op de stoep gehad!?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef von_Preussen het volgende:
Gevaarlijk dan een huishouden waar in elk kastje een doorgeladen 9mm pistool kan liggen en de cokeresten nog tussen de luiers zitten kan het niet worden.
Overigens, dat medicijnkastverhaal van je doet me automatisch aan HIV-feestjes denken.
Er zitten veel chauvinistische Groningers hier, dus beware.quote:
Ik vat hemquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zitten veel chauvinistische Groningers hier, dus beware.
HIV-lijer is ook een woord dat op straffe van een ban staat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zitten veel chauvinistische Groningers hier, dus beware.
quote:
Alleen als je 't tegen een homo zegt, want dat valt onder discriminatie en daar mag ik een TR'tje van maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
HIV-lijer is ook een woord dat op straffe van een ban staat?
Maar jij bent stiekem helemaal geen homo, ik hoef maar over biefstuk te beginnen en jij zit meteen weer aan kutjes te denken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen als je 't tegen een homo zegt, want dat valt onder discriminatie en daar mag ik een TR'tje van maken.
Of niet dan php?
The former.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou php nog steeds meelezen of zou hij zijn tijd voortaan nuttig besteden?
Ik doelde op meelezen dus.quote:
Als ie de goede users eruit pikt en de wijze woorden ter harte neemt die ze schrijven, dan wordt zelfs een aap een wijs man, dus betyar heeft zeker een punt.quote:
Ik kan sowieso niet tegen de aanblik van gelukkige mensen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U Jelly?
Wij zijn zegmaar de eeuwige 20'er, zonder vrouw, zonder kinderen, zonder midlife crisis en zonder minivan, maar wel all the benefits.
Ik ook niet, blije gezinnetjes word ik chagrijnig van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet tegen de aanblik van gelukkige mensen.
Hoezo? En wat bedoel je met alweer? Vertel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
He 3-voud, oude NSB'er. Probeer je me alweer een ban aan te naaien? Stumperd
Is er een nieuwe dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de "oude" php bedoelde
Omdat je er vanmiddag ook al op wees dat ik net terug was van een ban, midden in een topic.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoezo? En wat bedoel je met alweer? Vertel.
Leuk dit.
Dat zei Tristan van der Vlis ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet tegen de aanblik van gelukkige mensen.
Ja, mooi toch? Ik heet je ook van harte welkom terug.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je er vanmiddag ook al op wees dat ik net terug was van een ban, midden in een topic.
Eeuwige optimist, derhalve foutief.quote:
Nee hoor. Men kan wel de schijn ophouden.quote:
Que?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef von_Preussen het volgende:
Wat zijn de Fransen ook een dom kutvolk, willen ze het vliegtuig van Ghadaffi uit de lucht knallen, schieten ze een Italiaans verkeersvliegtuig aan puinpoeier.
Sacrebleu, mais non!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef von_Preussen het volgende:
Wat zijn de Fransen ook een dom kutvolk, willen ze het vliegtuig van Ghadaffi uit de lucht knallen, schieten ze een Italiaans verkeersvliegtuig aan puinpoeier.
What happend?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eeuwige optimist, derhalve foutief.
Jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee hoor. Men kan wel de schijn ophouden.
Het is een zaak uit begin jaren 80 die nooit in z´n geheel opgehelderd is, maar door de val van Ghadaffi zijn eindelijk de archieven van de Libische geheime dienst openbaar waardoor mischien toch nog de waarheid aan het licht komt. Want je voelt wel aan dat de Italianen, Fransen en alle anderen er belang bij hadden om de zaak in de doofpot te houden.quote:
http://www.independent.com.mt/news.asp?newsitemid=132253quote:According to Italian media reports, confidential documents found in the archives of the Libyan secret service after the fall of Tripoli, which are now in the hands of Human Rights Watch, prove what led to the downing of an Itavia Dc-9 over the Mediterranean island of Ustica on 27 June 1980.
Eighty-one people on board the flight, which had been en route from Bologna to Palermo, died.
As has long been suspected, the cache of papers confirms that a missile had hit the plane after it was mistaken for a plane carrying then Libyan leader Muammar Gaddafi.
Ow ja, dat verhaal ken ik wel. Maar was Ghadaffi in 1980 al zo gewild dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een zaak uit begin jaren 80 die nooit in z´n geheel opgehelderd is, maar door de val van Ghadaffi zijn eindelijk de archieven van de Libische geheime dienst openbaar waardoor mischien toch nog de waarheid aan het licht komt. Want je voelt wel aan dat de Italianen, Fransen en alle anderen er belang bij hadden om de zaak in de doofpot te houden.
Die theorie is in het verleden al vaker opgedoken omdat er veel aanwijzingen voor waren alleen door omstandigheden (alle getuigen zijn verongelukt, vermoord of hebben zelfmoord gepleegd) nooit bewezen kon worden.
[..]
http://www.independent.com.mt/news.asp?newsitemid=132253
http://www.guardian.co.uk/world/2006/jul/21/worlddispatch.italy
More so dan de laatste jaren zelfs hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat verhaal ken ik wel. Maar was Ghadaffi in 1980 al zo gewild dan?
Er was in die periode al geregeld gezeik in de Middelandse Zee tussen Amerikanen, Fransen, Italianen en Libiërs waar ook talloze vliegtuigen zijn neergeschoten. Dus de spanning bestond in die periode zeker al wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er was in die periode al geregeld gezeik in de Middelandse Zee tussen Amerikanen, Fransen, Italianen en Libiërs waar ook talloze vliegtuigen zijn neergeschoten. Dus de spanning bestond in die periode zeker al wel.
En vergeet niet dat in 1980 de Fransen in hun Afrikaanse invloedssfeer vochten tegen troepen van Ghadaffi c.q. die ondersteund werden door Ghadaffi. Die hadden dus ook in die periode al een goede reden om hem om zeep te helpen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen de Amerikanen en Iran, hoewel de US Navy al begin jaren 80 vliegdekschepen in de Middelandse Zee had liggen en er regelmatig luchtgevechten waren tussen Amerikaanse en Libische vliegtuigen, bijv hier:quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:17 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat de Amerikanen vooral druk waren met Iran in 1980. De eerste aanval op Tripoli kwam pas jaren later.
quote:In the 1970s, Libya had claimed a 12-mile extension zone of its territorial waters in the Gulf of Sidra, which prompted US naval forces to conduct Freedom of Navigation operations in the area, the so-called "line of death". These operations intensified when Ronald Reagan came to office; in August 1981, he authorized a large naval force, led by USS Forrestal and Nimitz, to deploy off the Libyan coast.
Er te laat achterkomen dat er iets fout gegaan is komt wel vaker voor in Uw agenda.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
Kom er nu pas achter dat er een naamtopic is. Nice
Ik las Ugandaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er te laat achterkomen dat er iets fout gegaan is komt wel vaker voor in Uw agenda.
Iedereen maakt wel eens fouten. Zelfs de Israelis laten steken vallen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:03 schreef von_Preussen het volgende:
lolquote:De familie van de inbreker, die van Marokkaanse afkomst is, gelooft niet in het verhaal van politie en justitie. Zij zeggen dat hun zoon een goed hart had. De jonge inbreker was verschillende keren veroordeeld en stond onder toezicht van de jeugdrechter
Een Marokkaanse familie die niet kwaad wil spreken over hun kroost?quote:
Is niet nodig. Ik vul de lege gaten op met vooroordelen en willekeurige feiten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef De_Nuance het volgende:
Grappig allemaal.
Geen van ons waren erbij of wel ?
So what?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef De_Nuance het volgende:
Grappig allemaal.
Geen van ons waren erbij of wel ?
Of het kind loog hen gewoon constant voor over wat er allemaal speelde. Gebeurt vaak zat als de ouders de taal slecht beheersen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef waht het volgende:
[..]
Een Marokkaanse familie die niet kwaad wil spreken over hun kroost?
Typisch dat velen, gebaseerd op zijn afkomst hun mening al klaar hebben.quote:
Waarop afwachten? We hebben het persbericht toch? Er komt niks hierna. Dat joch is dood.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Typisch dat velen, gebaseerd op zijn afkomst hun mening al klaar hebben.
Afwachten zou getuigen van meer niveau.
Geef hem maar een trap na dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waarop afwachten? We hebben het persbericht toch? Er komt niks hierna. Dat joch is dood.
Trek maar de conclusies die je wilt, maar ik ga met het meest waarschijnlijke scenario met de minste aannames. Het persbericht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geef hem maar een trap na dan.
Want hij zal wel per definitie fout zitten al
weten we niet wat er precies is gebeurd.
Soort vrijbrief om Marokkanen thuis neer te steken, ze zullen wel inbrekers zijn geweest.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geef hem maar een trap na dan.
Want hij zal wel per definitie fout zitten al
weten we niet wat er precies is gebeurd.
Soort vrijbrief om Marokkanen thuis neer te steken, ze zullen wel inbrekers zijn geweest.
Lekker chill thuiswerkdagje achter de rug, dus lekker 'uitslapen' en geen files.quote:
Lekker werk heb je danquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker chill thuiswerkdagje achter de rug, dus lekker 'uitslapen' en geen files.
Kijk een aan, alleen maar voordelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker chill thuiswerkdagje achter de rug, dus lekker 'uitslapen' en geen files.
Ja, ik ga niet naar de borsten.quote:
Het lot van mij als IT'er klinkt zo slecht nog niet.quote:
Borsten zijn echt heel chill.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet naar de borsten.
Die rare vrouwmenschen en hun vooroordelen.
Vind ik ook, zolang ze maar plat zijn, wellicht licht gespierd, en op een mannenromp zitten.quote:
quote:
Nee.quote:
De welvaartsbuik is een statussymbool.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Genotsbuikje is nog tot daar aan toe.
Borsten bestaan voor heel veel procent uit vet. Neem ik aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Genotsbuikje is nog tot daar aan toe.
Of Nederlandquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Cerbie het volgende:
Borsten op een mannenlichaam. Daarvoor moet je in Amerika zijn. Of Azië.
Lopen als een wijf.quote:
Precies.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
De welvaartsbuik is een statussymbool.
Ik dacht gestolde melk, weer wat geleerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Borsten bestaan voor heel veel procent uit vet. Neem ik aan.
Hoge correlatie met Opzij lezen?quote:
Heel lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
EG, de vegetarische gehaktballetjes zijn heel lekker van de AH.
Ik ben zelf geen vegetariër overigens
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef De_Nuance het volgende:
Ach we hebben allemaal aan borsten gezogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |