Dat toleren we dan ook, zolang ze maar schoonmaken, je bier koud zetten, koken, en je koffie halen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze hebben altijd gelijk, ook al is het niet zo, en gaan lachend het graf in met die kennis.
En schijnt duur te zijn met de kogels.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zie trouwens dat 1 plaatje bij hes van zweeden vandaan komt.
Die staat ff niet zo goed bekend.
Probeerde 3 klanten achtereen gebruikt spul als nieuw te verkopen.
Howdy.quote:
Hmmmm, maar dan wel als .308, je wilt natuurlijk wel een behoorlijke terugslag hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef Auti het volgende:
Hes van Zweeden is niet zo slecht hoor.
http://www.hesvanzweeden.nl/contents/nl/d171.html
Wat heb je dan gepost?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef robin007bond het volgende:
WTF___
Ik kom even in ONZ, gelijk zijn mijn notes gestegen van 6 naar 9!
Chat met vreemdenquote:
Daar zit een verhaal achter. Vertel...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef robin007bond het volgende:
WTF___
Ik kom even in ONZ, gelijk zijn mijn notes gestegen van 6 naar 9!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chat met vreemden
Persoonsgegevens van een pedo die jonge meisjes op chatsites probeert te ronselen gepost.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter. Vertel...
Kudo's.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chat met vreemden
Persoonsgegevens van een pedo die jonge meisjes op chatsites probeert te ronselen gepost.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chat met vreemden
Ik heb ook afspraakjes gemaakt op locaties, waar ik dan uiteraard niet komquote:
Volgende keer aldaar een FOK-meet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook afspraakjes gemaakt op locaties, waar ik dan uiteraard niet kom
Goed idee, ik ga eens pedo's ronselen om naar de speeltuin van de UvA te gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook afspraakjes gemaakt op locaties, waar ik dan uiteraard niet kom
Een wapen advertentie zegt dan weer niet zo veel over de verkoop en garantie mentaliteit van de HvZ winkel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef Auti het volgende:
Hes van Zweeden is niet zo slecht hoor.
http://www.hesvanzweeden.nl/contents/nl/d171.html
Ja, dat moet je ook niet doen sukkel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Chat met vreemden
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet doen sukkel.
*goddamit, ik moet nog uitkijken ook*
Nobel werk, maar al die geplette lijken doorspitten in 't puin lijkt me niet echt wat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Dat over het leger was een grapje, maar dit soort werk lijkt me wel echt vet.
Mannelijk doch behulpzaam
Kan je net zo goed naar de Wibra gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nobel werk, maar al die geplette lijken doorspitten in 't puin lijkt me niet echt wat.
Hahaha.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je net zo goed naar de Wibra gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |