Luister eens lieve schat, je kent mij goed genoeg om te weten dat ik mezelf van kant zou maken als ik een Renault Scenic zou moeten rijden, zelfs als ik geen vrouw en kinderen zou hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoef tenminste niet m'n halve leven er met een in bed te liggen terwijl ze per dag uitgezakter wordt en je leven droeviger met de minuut voorttrekt.
Ooit zal je terugdenken aan mij wanneer je je nieuwe Renault Scenic ophaalt met je vrouw die de kleur uitgekozen heeft en 3 zanikende kids achterin op hun DVD schermpjes naar luidruchtige Dora kijken en je vrouw zanikt dat je linksaf had moeten gaan in plaats van rechtsaf en je de hond straks moet uitlaten.
Ook goed, als je je kinderen toevertrouwt in mijn huis waar elke medicijnkast op springen staat en de flessen alcohol voor het grijpen liggen zijn ze van harte welkom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Luister eens lieve schat, je kent mij goed genoeg om te weten dat ik mezelf van kant zou maken als ik een Renault Scenic zou moeten rijden, zelfs als ik geen vrouw en kinderen zou hebben.
Het enige wat ik in jouw verhaal herken is de hond, want ik zou best graag een Border Collie willen hebben. Maar die kan dan gewoon op de achterbank van de BMW 7-serie, aangezien daar toch geen kinderen zullen vertoeven. Want de kinderen gaan dan lekker logeren bij ome Voorschrift.
Gevaarlijk dan een huishouden waar in elk kastje een doorgeladen 9mm pistool kan liggen en de cokeresten nog tussen de luiers zitten kan het niet worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, als je je kinderen toevertrouwt in mijn huis waar elke medicijnkast op springen staat en de flessen alcohol voor het grijpen liggen zijn ze van harte welkom.
Ik zat meer aan pijnstillers te denken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gevaarlijk dan een huishouden waar in elk kastje een doorgeladen 9mm pistool kan liggen en de cokeresten nog tussen de luiers zitten kan het niet worden.
Overigens, dat medicijnkastverhaal van je doet me automatisch aan HIV-feestjes denken.
Ik dus niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat meer aan pijnstillers te denken.
Zieke geest heb je, alleen Groningers doen dat soort dingen.quote:
DM van wie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zieke geest heb je, alleen Groningers doen dat soort dingen.
Hopelijk krijg ik nu geen dm.
En nog niet eens uit de ouderlijke macht zettende semi-ambtenaren op de stoep gehad!?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef von_Preussen het volgende:
Gevaarlijk dan een huishouden waar in elk kastje een doorgeladen 9mm pistool kan liggen en de cokeresten nog tussen de luiers zitten kan het niet worden.
Overigens, dat medicijnkastverhaal van je doet me automatisch aan HIV-feestjes denken.
Er zitten veel chauvinistische Groningers hier, dus beware.quote:
Ik vat hemquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zitten veel chauvinistische Groningers hier, dus beware.
HIV-lijer is ook een woord dat op straffe van een ban staat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zitten veel chauvinistische Groningers hier, dus beware.
quote:
Alleen als je 't tegen een homo zegt, want dat valt onder discriminatie en daar mag ik een TR'tje van maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
HIV-lijer is ook een woord dat op straffe van een ban staat?
Maar jij bent stiekem helemaal geen homo, ik hoef maar over biefstuk te beginnen en jij zit meteen weer aan kutjes te denken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen als je 't tegen een homo zegt, want dat valt onder discriminatie en daar mag ik een TR'tje van maken.
Of niet dan php?
The former.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zou php nog steeds meelezen of zou hij zijn tijd voortaan nuttig besteden?
Ik doelde op meelezen dus.quote:
Als ie de goede users eruit pikt en de wijze woorden ter harte neemt die ze schrijven, dan wordt zelfs een aap een wijs man, dus betyar heeft zeker een punt.quote:
Ik kan sowieso niet tegen de aanblik van gelukkige mensen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U Jelly?
Wij zijn zegmaar de eeuwige 20'er, zonder vrouw, zonder kinderen, zonder midlife crisis en zonder minivan, maar wel all the benefits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |