Lekker chill thuiswerkdagje achter de rug, dus lekker 'uitslapen' en geen files.quote:
Lekker werk heb je danquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker chill thuiswerkdagje achter de rug, dus lekker 'uitslapen' en geen files.
Kijk een aan, alleen maar voordelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker chill thuiswerkdagje achter de rug, dus lekker 'uitslapen' en geen files.
Ja, ik ga niet naar de borsten.quote:
Het lot van mij als IT'er klinkt zo slecht nog niet.quote:
Borsten zijn echt heel chill.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet naar de borsten.
Die rare vrouwmenschen en hun vooroordelen.
Vind ik ook, zolang ze maar plat zijn, wellicht licht gespierd, en op een mannenromp zitten.quote:
quote:
Nee.quote:
De welvaartsbuik is een statussymbool.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Genotsbuikje is nog tot daar aan toe.
Borsten bestaan voor heel veel procent uit vet. Neem ik aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Genotsbuikje is nog tot daar aan toe.
Of Nederlandquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Cerbie het volgende:
Borsten op een mannenlichaam. Daarvoor moet je in Amerika zijn. Of Azië.
Lopen als een wijf.quote:
Precies.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
De welvaartsbuik is een statussymbool.
Ik dacht gestolde melk, weer wat geleerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Borsten bestaan voor heel veel procent uit vet. Neem ik aan.
Hoge correlatie met Opzij lezen?quote:
Heel lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
EG, de vegetarische gehaktballetjes zijn heel lekker van de AH.
Ik ben zelf geen vegetariër overigens
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef De_Nuance het volgende:
Ach we hebben allemaal aan borsten gezogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |