Twee kwasten.quote:
NWS, dooie inbrekertopic.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
Heb mn eerste waarschuwing alweer te pakken.
Fred en Ria, ze zouden gewoon Henk en Ingrid kunnen hetenquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:51 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee dat is zonde.
[ afbeelding ]
Goede, mooie en lieve werkhonden![]()
En mij lijkt het dus heel mooi om samen met zo'n beestje nuttig te zijn bij het zoeken naar vermiste personen.
Is het goed gekomen met die blue merle?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
Begin de drie border-beertjes van m'n maat spontaan te missen.
Ja, maar ze zijn er nog steeds niet achter wat het was, ondanks dat het dierenkliniek op eigen kosten (ze hadden nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt) nog meer onderzoek had gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Is het goed gekomen met die blue merle?
Begin dan maar met je FOK-account te verwijderen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik moet me volwassener gaan gedragen nu ik 32 geworden ben.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:31 schreef Arolsen het volgende:
Verhuizen zou ik geen probleem vinden. Ik woon ook nog niet zo lang waar ik woon en werk is er voor mij overal wel te vinden.
Het zou nog meer opleveren hem aan te bieden op ebay, aangezien deze toegang geeft tot het al bijna 2 jaar dode oldbies forum.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Begin dan maar met je FOK-account te verwijderen.
Ik heb toch nog geen R&P-notesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |