quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
12 Berghuis, Steven (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
21 Janko, Marc (OOS) Aanvaller
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
27 Vujicevic, Dario (BOS) Middenvelder
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
eens!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Een puntje van kritiek. Ik zat gisteren in het stadion, en na de 1-3 vertrokken er een stuk of 1000 man. Ik weet dat het koud was, maar toch een beetje jammer. Pas bij een beetje tegenslag weet je wat je fans waard zijn...
Ook datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dit niet echt een bijster fantastische TT
Nee ..quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef starla het volgende:
Twente kan nu definitief de titel vergeten. Az en psv gaan het uitvechten. Ik zie twente nog wel verder zakken
wat lul jijquote:Op zondag 12 februari 2012 13:16 schreef starla het volgende:
Maar twente wint noway van psv...
En ook niet van az. En ook niet van ajax...
Dus volgens jou gaat PSV niet meer verliezen. En gaat Twente de toppers allemaal verliezen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:16 schreef starla het volgende:
Ik dacht dat er toch wel gekkere wedstrijden verloren zijn door al deze ploegen... Dus niet zeiken, er kan nog van alles gebeurenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:16 schreef starla het volgende:
AZ doet ook zeker nog wel mee hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV en FC Twente, daar gaat het tussen qua kampioenschap!
En Feyenoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk ook dat het tussen PSV en AZ gaat.
Donderop man, PSV en AZ als underdogquote:Op zondag 12 februari 2012 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
PSV en FC Twente, daar gaat het tussen qua kampioenschap!
donder zelf lekker opquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Rickazio het volgende:
goede TT
[..]
Donderop man, PSV en AZ als underdog
Simpelweg de meest "constante" teams (als je daar in Nederland over kan spreken)quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk ook dat het tussen PSV en Twente gaat.
True. Al komt Feyenoord ook omhoog kruipen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Simpelweg de meest "constante" teams (als je daar in Nederland over kan spreken)
Klopt, maar ik heb het idee dat dat een zeepbel is die nog gaat knappen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
True. Al komt Feyenoord ook omhoog kruipen.
mja, die guidettie blijft wel scoren.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat dat een zeepbel is die nog gaat knappen.
Wat zal die Munsterman zich kut voelen zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mja, die guidettie blijft wel scoren.
Pleur op, falende Grunnerquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Rickazio het volgende:
goede TT
[..]
Donderop man, PSV en AZ als underdog
dit natuurlijk sowieso..quote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
gezien de huidige stand moet je, wil je mee blijven doen, de inhaalwedstrijd toch echt wel gaan winnen!!
Twente is van de rand van faillissement naar de top van de eredivisie geklommen in zeer korte tijd, van een kleine tegenslag ligt Jopie echt niet wakker hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal die Munsterman zich kut voelen zeg.
Dit dusquote:
Joop zal idd echt niet wakker liggen van Guidetti hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Twente is van de rand van faillissement naar de top van de eredivisie geklommen in zeer korte tijd, van een kleine tegenslag ligt Jopie echt niet wakker hoor.
Dan nog, hij had een absolute goudmijn onder contract. Toch zonde, me dunkt. Helemaal als je het vergelijkt met Plet.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Twente is van de rand van faillissement naar de top van de eredivisie geklommen in zeer korte tijd, van een kleine tegenslag ligt Jopie echt niet wakker hoor.
Mja, die is meer voor de breedte. En aan spelers huren heb je geen reet, behalve dan de punten die een individuele klasse binnen kan sprokkelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, hij had een absolute goudmijn onder contract. Toch zonde, me dunkt. Helemaal als je het vergelijkt met Plet.
Hij/Twente had hem ook niet gehuurd toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mja, die is meer voor de breedte. En aan spelers huren heb je geen reet, behalve dan de punten die een individuele klasse binnen kan sprokkelen.
Ik dacht van wel, maar nu begin ik te twijfelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij/Twente had hem ook niet gehuurd toch?
Gek dat idee heb ik als ik naar Twente kijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat dat een zeepbel is die nog gaat knappen.
Contract liep af bij City, Twente contracteerde hem, City wou toch verlengen, hij koos voor City.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar nu begin ik te twijfelen.
Ja ik las het net ook. Toch jammer dat ze bij City op het laatste moment van gedachte veranderden.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Contract liep af bij City, Twente contracteerde hem, City wou toch verlengen, hij koos voor City.
Helemaal niks, Van Halst zei later dat Twente geen euro heeft ontvangen van City/Guidetti.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef The_Groove het volgende:
Ik weet nog goed dat Joop, Guidetti omschreef als het snoepje van de week...
Hij moest eens weten...
Wat klopt er overigens van het verhaal dat Guidetti contractbreuk heeft gepleegd en City tussen de 1 en 2 miljoen heeft betaald aan Twente om voor geen verdere problemen te zorgen?
Ik beschouw van Halst niet als een betrouwbare Twente bron....quote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks, Van Halst zei later dat Twente geen euro heeft ontvangen van City/Guidetti.
Dat kan en mag natuurlijk, maar Twente presteert redelijk constant, dat zie ik Feyenoord niet zo doenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gek dat idee heb ik als ik naar Twente kijk.
Dat verklaarde hij toen hij nog onder contract bij Twente stond bij SV.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik beschouw van Halst niet als een betrouwbare Twente bron....
Van halst ging totaal niet over het geld. Meneer was commercieel manager en manager algemene zaken. Denk ook niet dat ze zo'n flapuit ook maar iets vertellen over dat soort zaken. Wat uit zijn strot komt kun je beter niet al te serieus nemen. Stond liever in de schijnwerpers.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verklaarde hij toen hij nog onder contract bij Twente stond bij SV.
Dat beeld had ik ook ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef Opaas het volgende:
[..]
Van halst ging totaal niet over het geld. Meneer was commercieel manager en manager algemene zaken. Denk ook niet dat ze zo'n flapuit ook maar iets vertellen over dat soort zaken. Wat uit zijn strot komt kun je beter niet al te serieus nemen. Stond liever in de schijnwerpers.
Misschien pas bij een verkoop van Guidetti??quote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks, Van Halst zei later dat Twente geen euro heeft ontvangen van City/Guidetti.
Ik vind Twente ook wisselvallig spelen...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan en mag natuurlijk, maar Twente presteert redelijk constant, dat zie ik Feyenoord niet zo doen
Kou?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wat verwachten we van de pot tegen Steaua?
Een krappe overwinning met weinig spectaculair voetbal.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wat verwachten we van de pot tegen Steaua?
prima!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een krappe overwinning met weinig spectaculair voetbal.
Nee, Ola gaat knallen en Luuk kopt ze er allemaal inquote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een krappe overwinning met weinig spectaculair voetbal.
quote:Twente-speler Kuiper terug na jaar blessureleed
ENSCHEDE - Nicky Kuiper heeft maandag na een jaar blessureleed weer een wedstrijd gevoetbald. De linksback van FC Twente deed dat met het tweede elftal tegen Jong Feyenoord/Excelsior.
Kuiper (22) liep in januari vorig jaar tijdens het trainingskamp van de Tukkers in Spanje voor de derde keer in korte tijd een zware knieblessure op. In december sloot hij weer aan bij de groepstraining.
De talentvolle verdediger scheurde de voorste kruisband en buitenband van zijn linkerknie. Het jaar daarvoor was Kuiper ook al twee keer zwaar geblesseerd geraakt aan zijn knie.
Doelman Sander Boschker maakte maandag ook zijn rentree bij de beloften na een kuitblessure.
Leuk dat hij terugkomt, maar hij is natuurlijk láng niet zo goed als Boilesen...quote:
Kuiper speelt binnen nu en 2 jaar (mits hij fit blijft en niet zo raar tegen z'n knie blijft praten) toch gewoon in Oranje?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Leuk dat hij terugkomt, maar hij is natuurlijk láng niet zo goed als Boilesen...
boeien, daar staatie toch niet zo vaak tegenoverquote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Leuk dat hij terugkomt, maar hij is natuurlijk láng niet zo goed als Boilesen...
Bassielona.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kuiper speelt binnen nu en 2 jaar (mits hij fit blijft en niet zo raar tegen z'n knie blijft praten) toch gewoon in Oranje?
quote:Doorgaan Steaua - Twente onzeker
De wedstrijd tussen Steaua Boekarest en FC Twente van komende donderdag in de Europa League gaat wellicht niet door. Het veld in stadion van de club is bedekt met sneeuw en er kan niet op gespeeld worden.
Woensdag wordt er een definitief besluit genomen over het duel door de UEFA. Het kan zijn dat het duel in een ander stadion wordt gespeeld. Ook is het mogelijk dat het duel eerder op de dag wordt gespeeld of eventueel vrijdag. Het doorgaan van de wedstrijd heeft te maken met de temperatuur, het veld en de gezondheid van de supporters.
Als 'ie nu wéér geblesseerd raakt is het wel einde verhaal denk ikquote:
Inderdaad, laat hij maar eerst eens op zijn oude niveau terugkeren..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als 'ie nu wéér geblesseerd raakt is het wel einde verhaal denk ik
quote:Machtsgreep FC Twente begint meer vorm te krijgen
Terwijl het op het veld dit seizoen nog behoorlijk zoeken is voor FC Twente, lijkt de machtsgreep naar de Nederlandse top steeds meer vorm te krijgen.
De vooruitzichten zijn in Enschede gunstig. Op de spelersmarkt kunnen de Tukkers de concurrentie inmiddels aan met PSV. Waar het merendeel van de clubs in de Eredivisie bezig was met bezuinigen, stegen bij FC Twente de salarisuitgaven explosief, naar 29 miljoen euro. Daarmee heeft de club de Eindhovenaren bijna geëvenaard (32 miljoen).
Alleen Ajax (51 miljoen) is in staat meer te betalen, terwijl clubs als Feyenoord (twintig miljoen) en SC Heerenveen (vijftien miljoen) ver achterblijven. Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, die eerder dit jaar in Voetbal International kampioensambities uitsprak, kan FC Twente al helemaal niet bijbenen. De salarisuitgaven van de Groningers bleven steken op elf miljoen euro. (Iwan van Duren & Tom Knipping)
Ik denk dat we 3e worden, dacht ik aan het begin van het seizoen ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Q. het volgende:
Nu nog weer even kampioen worden en we zijn klaar.
quote:
Kon Kuiper op zijn 17e ook al naar Man U?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Björn?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kon Kuiper op zijn 17e ook al naar Man U?
E-mail Jan van Halst zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:17 schreef Q. het volgende:
Hebben we dat geld van Porto voor Janko al op de rekening staan?
Portugese topclubs op rand faillisement.
Failquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Adames het volgende:
[..]
E-mail Jan van Halst zou ik zeggen
Kwaliteitsstukje hoorquote:De verdediging kent geen uitblinkers en is redelijk gammel. De trainer heeft bovendien geen idee welke keeper hij moet opstellen; ze kunnen er allemaal niks van.
Uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwaliteitsstukje hoorWaar heb je dit vandaan?
Oh, dacht dat je dat uit een officieel artikel op internet had gepluktquote:
Gelukkig niet zeg. Het zou wat worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je dat uit een officieel artikel op internet had geplukt
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Iets opvallends. Pas vóór de wedstrijd tegen Heracles begon iedereen hier voorspellingen te doen. Ook ik was zo dom. Dat laten we deze keer dus maar achterwege.![]()
dat vroeg ik mij dus ook net afquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef June. het volgende:
Komt het eigenlijk nog op tv? En zo ja, waar en hoe laat?
Volgens mij gaan ze psv uitzenden op rtl 7.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vroeg ik mij dus ook net af
EL waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef June. het volgende:
Komt het eigenlijk nog op tv? En zo ja, waar en hoe laat?
Dan moet je een stream zoekenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef June. het volgende:
[..]
Ja kut, dat heb ik niet op mijn studentenkamertje..
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef June. het volgende:
[..]
Ja kut, dat heb ik niet op mijn studentenkamertje..
Bijna goedquote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, Ola gaat knallen en Luuk kopt ze er allemaal in
Ik heb het gisteren op een Roemeense zender gekeken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je een stream zoeken
Dat dus! Nu volgende week niet direct een goal om de oren krijgen zodat ik geen nagels meer overhoudtquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef Skv het volgende:
Ik had het half verwacht.. Draak van een wedstrijd, nipte winst.. Maar wel een mooi uitgangspunt voor volgende week!
Dat zou huilen zijn ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat dus! Nu volgende week niet direct een goal om de oren krijgen zodat ik geen nagels meer overhoudt
Steve heeft een recent een plastische ingreep ondergaan. Een ooglidcorrectie, misschien meer. Hij heeft een klein sneetje rechts van zijn rechteroog en sporen van jodium (gelige vlekken rondom zijn ogen).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Opaas het volgende:
Hij was een keer op tijd tijdens dr wedstrijd? Geen idee haha.
Erg mooi shirt. Beter dan het blauwe shirt, veel beter.
zondagquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
donderse bal van Ola, nette overwinning in Roemenië
nu kijken of we morgen ook een goed resultaat neer kunnen zetten
AZ gaat ook verliezen, oleequote:
Hopen dat Bony het niet op de heupen krijgt.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu maar hopen dat Twente gebruik gaat maken van de missers van PSV en AZ. Ik zie het echter somber in... verliezen van Heracles, rommelig spelen tegen Steaua en met een gelukje winnen
Onmeunig he.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Shivo het volgende:
Je ziet aan AZ en PSV dat de Europa League zijn tol eist. Zo verloren we vorig jaar het kampioenschap. Wat mij betreft gaan we er thuis tegen Steaua met 3-0 af.
Kusjekroel, en nu weer naar je Ajaxtopicquote:Op zondag 19 februari 2012 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bijna net zo opportunistisch als het veranderen van de TT.
Mjaquote:
WTF deed Fer na zijn goal?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MjaNiemand begreep wat ie ging doen, volgens mij wist ie het zelf niet eens
Het is niet verboden, staat in het artikel. Dan moet de KNVB ook niet zeurenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:13 schreef Plasterk het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)ekt-spieken-mcclaren
Vervelen ze zich weer bij de KNVB?
Ik vind het ook wel goed dat hij dat doet, waarom niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is niet verboden, staat in het artikel. Dan moet de KNVB ook niet zeuren
Je houdt het niet tegen; met de techniek van tegenwoordig kunnen trainers en assistenten óp de bank ook gemakkelijk tv-beelden zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is niet verboden, staat in het artikel. Dan moet de KNVB ook niet zeuren
quote:KNVB straft McClaren niet
De KNVB gaat maandag in gesprek over het gedrag van Steve McClaren tijdens de competitiewedstrijd tussen Vitesse en FC Twente (1-4). De trainer van de Tukkers rende twee keer na discutabele momenten de catacomben in om de herhaling te zien.
De actie van McClaren is niet verboden, maar wordt wel discutabel genoemd. Trainers kunnen immers na het zien van de herhaling op een tv-scherm verhaal gaan halen bij de vierde official. Vitesse-trainer John van den Brom vond de actie van McClaren 'zeer vreemd'.
Ah..quote:Update: Steve McClaren zal niet gestraft worden door de KNVB, omdat hij niets onregelmentairs gedaan heeft. Wel gaat de KNVB de kwestie voorleggen aan de FIFA, die daarbij om advies gevraagd is.
Gewoon 3 HD-tv's voortaan bij elke dug out. Oh wacht, Eredivisie wordt niet eens in HD opgenomenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuurlijk, de FIFA zal het wel weer gaan verbieden, want technologie haalt de charme uit het voetbal
Toch knap dat ik Eredivisie Live 1 t/m 4 in HD ontvang danquote:Op maandag 20 februari 2012 15:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon 3 HD-tv's voortaan bij elke dug out. Oh wacht, Eredivisie wordt niet eens in HD opgenomen.
De zender is HD, maar de camera's registeren het toch niet in HD?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch knap dat ik Eredivisie Live 1 t/m 4 in HD ontvang dan
Ik vind het ook een non-kwestie.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Q. het volgende:
Achterlijk gebeuren, daar bij de KNVB zeg.
Omdat het gewoon debiel is wat hij doet?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
Wat is die anti Mcclaren hetze in de media?
Snap daar niets van, typische Engelse manager en gewoon perfect voor Twente.
Het is niet verboden en hij wilde weten wat er precies gebeurde en wist waar hij het terug kon kijken. Logisch toch.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat het gewoon debiel is wat hij doet?
Nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is niet verboden en hij wilde weten wat er precies gebeurde en wist waar hij het terug kon kijken. Logisch toch.
Nog steeds geweldig dat hij terug is. Als we nu via een of andere freakout ook nog Ruiz terug weten te vinden...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
wel typisch McClaren, net als pas na het fluitsignaal uit de kleedkamer komen
Heb begrepen dat het bijgeloof van hem is, hij belt altijd even naar huis.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
wel typisch McClaren, net als pas na het fluitsignaal uit de kleedkamer komen
En nog belangrijker, hij vertrouwt z'n assistenten volledig en die zijn bewakers van het grotere plaatje en natuurlijk gewoon Twentse iconen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nog steeds geweldig dat hij terug is. Als we nu via een of andere freakout ook nog Ruiz terug weten te vinden...![]()
En ja, Steve wordt afgekamd door deze en gene, maar ik geloof niet dat Steve veel Nederlandse televisie kijkt.![]()
Genee's grapjes over Steve's zogenaamde inhoudsloosheid willen nog niet echt aanslaan. Als een échte Engelse trainer houdt hij het beleefd - zijn kaarten dicht bij zijn borst (een aas in zijn mouw) - en blijft hij vooral altijd achter zijn spelers staan. Fouten moeten eruit, maar verder eist hij geen onmogelijke dingen en is hij bovenal duidelijk. Je zult hem nooit - á la Fred Rutten - één spelers specifiek horen bekritiseren.
"We weren't focussed enough."
"We didn't keep the ball."
"We will have to do better."
Het is bovendien veel lekkerder wanneer iemand met je over voetbal praat in het Engels.
Mulder en Pahlplatz wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:31 schreef Shivo het volgende:
Schreuder een Twents icoon? Eerder een NAC icoon die in het laatste jaar van zijn carriere bij Twente kwam aanwaaien.
quote:FC Twente langer zonder Verhoek
Laatste update: 22 februari 2012 10:45 info
ENSCHEDE - Wesley Verhoek kan voorlopig niet debuteren voor FC Twente. De rechteraanvaller, die in januari overkwam van ADO Den Haag, heeft een terugslag gekregen in zijn revalidatie.
Foto: ProShots
Verhoek heeft pijn aan zijn linkeronderbeen en het enkelgewricht. Hij zal langer een aangepast programma moeten volgen. Het is nog niet bekend hoe lang het herstel duurt.
FC Twente speelt donderdag de return in de knock-outfase van de Europa League tegen Steaua Boekarest. De ploeg uit Enschede won de uitwedstrijd vorige week met 1-0.
Ik mag toch hopen dat Twente bij de aankoop zelf en prognose heeft gedaan voor de blessure en herstelperiode en dat ze niet enkel zijn afgegaan op het oordeel van de medische staf van ADO.quote:
Nee, is ook getest door Gekie, maar wellicht toch een klein foutje gemaakt in die prognose....quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Twente bij de aankoop zelf en prognose heeft gedaan voor de blessure en herstelperiode en dat ze niet enkel zijn afgegaan op het oordeel van de medische staf van ADO.
Anders zijn we er mooi ingetuind.
Iemand die er niet was vóór de winterstop, kun je ook niet missen. Rechtsbuitens zat. Rustig laten revalideren in Den Haag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Twente bij de aankoop zelf en prognose heeft gedaan voor de blessure en herstelperiode en dat ze niet enkel zijn afgegaan op het oordeel van de medische staf van ADO.
Anders zijn we er mooi ingetuind.
De enige vrouw op de bank in de Eredivisie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, is ook getest door Gekie, maar wellicht toch een klein foutje gemaakt in die prognose....
quote:"We´ve done half a job; it´s half time. We´re in the driving seat. Two halves are never the same, two games are never the same. We have got to be sure we finish the job."
Wat? Zei je iets?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]Uit het boekje: How to talk without saying anything
Linkjes via roja hier niet plaatsen. Is illegaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:59 schreef blistah het volgende:
Iemand een stream? Op Roja staan er nog geen.
Oh wist ik niet. Nou ja, COME ON FCTquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Linkjes via roja hier niet plaatsen. Is illegaal
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef blistah het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Nou ja, COME ON FCT
Ja, die had ik al geprobeerd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh sorry, dat is natuurlijk de PSV wedstrijd
download pc streams 3.. Ideaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:59 schreef blistah het volgende:
Iemand een stream? Op Roja staan er nog geen.
Update: Heb er al 1 gevonden.
Hij had al 3 of 4 keer geel kunnen geven inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Godegod wat geeft die scheids vrijheid.
En sturen we de Fok!knokploeg eropafquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hopelijk sluiten ze die scheids op in de kleedkamer.
Dafuq?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"Ben jij ook gelukkig gescheiden en hertrouwd? Ik ook..."
3rd Love...
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En sturen we de Fok!knokploeg eropaf
Behoorlijke zaadpot idd. Naja, achterover hangen kan nu wel met 2-0 in de pocket. Krachten sparen voor de competitie enzoquote:
Nah je hebt ook nog toeschouwers die een beetje geamuseerd willen worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Behoorlijke zaadpot idd. Naja, achterover hangen kan nu wel met 2-0 in de pocket. Krachten sparen voor de competitie enzo
Fct moet niet achterover gaan hangen. Dan verneuken ze het als er wat druk wordt gezet. Boutverdedigingquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Behoorlijke zaadpot idd. Naja, achterover hangen kan nu wel met 2-0 in de pocket. Krachten sparen voor de competitie enzo
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef blistah het volgende:
Huppa. Draak van een wedstrijd maar goed. Laatste 16
Dit dus, helemaal top!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
2 keer de nul gehouden en wederom bij de laatste 16 in de EL, prima de luxe
Daar wil ik wel heen. Kameraad had het er ook al van. Ben al te lang niet bij Fct geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
Schalke thuis kan ik niet, heb dan vergadering![]()
kaartjes zijn er vanaf ¤ 27,50 meen ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar wil ik wel heen. Kameraad had het er ook al van. Ben al te lang niet bij Fct geweest.
) Paar jaar terug zaten we met wat Duitsers in t vak. Wat een schik hadden we.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kaartjes zijn er vanaf ¤ 27,50 meen ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
Schalke thuis kan ik niet, heb dan vergadering![]()
algemene ledenvergadering van de vereniging waar ik zelf speel en de voorzitter ben? weinig kansquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon, je kan dat niet overslaan?
en dan komt er geen hond opdagen omdat iedereen twente zit te kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
algemene ledenvergadering van de vereniging waar ik zelf speel en de voorzitter ben? weinig kans
die opmerking kreeg ik ook al van andere bestuursledenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan komt er geen hond opdagen omdat iedereen twente zit te kijken
Die gaan elkaar nogal eens tegenkomen in een oranje zwart shirt de komende jaren.quote:
Siem was pakweg drie jaar geleden het grotere talent. Dacht "men"...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef The_Groove het volgende:
Goddamn, ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat Ajax Siemeke hebben gehaald en Luuk niet wilden hebben. Wat een heerlijke spits.
Mwuah, Luuk was in z'n de Graafschap tijd ook al een groot talent. Plus het feit dat Ajax nooit breed heeft gezeten in z'n spitsen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Siem was pakweg drie jaar geleden het grotere talent. Dacht "men"...
Ajax had Siem én Luuk kunnen pakken. Hebben ze niet gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwuah, Luuk was in z'n de Graafschap tijd ook al een groot talent. Plus het feit dat Ajax nooit breed heeft gezeten in z'n spitsen.
I know, voor een tonnetje ofzo hadden ze Luuk erbij gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ajax had Siem én Luuk kunnen pakken. Hebben ze niet gedaan.
Hij zal wel niet geoogd hebben als een "Ajax-spits". Te lomp of niet technisch genoeg...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
I know, voor een tonnetje ofzo hadden ze Luuk erbij gehad
Mwa, zo blijf je bezigquote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Even de TT wijzigen: "Dunne Winst in Enschede"
Op zich klopte dat ook wel en is eigenlijk nog steeds zo puur voetballend gezien, maar Luuk doet het in de spits beter dan Siem en dat heeft nu eenmaal een meerwaardequote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Siem was pakweg drie jaar geleden het grotere talent. Dacht "men"...
Prachtig ja!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:08 schreef blistah het volgende:
Overigens Az-Heereveen 2-2 nu, gunstig
gelijkspel is gunstig natuurlijkquote:
dan staan we zelfs nummer 1, op doelsaldoquote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef blistah het volgende:
3-3 Gebleven, met de Graafschap punten erbij zijn we gedeeld koploper!
genieten toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef DaDude1987 het volgende:
Toch ongelooflijk dat we WEER meedoen om de titel...
En de week erna (feyenoord)quote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Alles a hangt af van volgende week denk ik.
quote:De UEFA heeft in hoger beroep de straf voor FC Twente van ¤50.000,- gehandhaafd. De club kreeg deze geldboete opgelegd nadat tijdens de UEFA Europa League-wedstrijd Odense – FC Twente, 20 oktober 2011 jl., vuurwerk werd afgestoken en ongeregeldheden waren in het uitvak met FC Twente-supporters.
Eugenio Porcu, Manager Operationele Zaken: “FC Twente had hoger beroep aangetekend, omdat we het niet eens waren met de hoogte van de straf. Afgelopen jaren hebben zich rondom Europese wedstrijden van FC Twente geen soortgelijke incidenten voorgedaan. De UEFA heeft de straf gehandhaafd, omdat zij een zero-tolerance beleid hanteert. Zij accepteert geen enkele vorm van ongeregeldheden of gebruik van vuurwerk in en rondom het stadion.”
Wat kost dat per stuk?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
Zo 3 uur in de rij staan om kaarten te halen
Je kon ze ook online bestellen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Man man man.... Zo lang in die fucking rij gestaan. Lui voor ons hebben gewoon in de tussentijd een pizza besteldEn fuuuucking koud begon het te worden
Nooit meer
Voor Schalke - FC Twente?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Je kon ze ook online bestellen hoor.
Oh las het verkeerd. Dacht dat je net terug kwam van kaarten halen. Mijn fout!quote:
Ik kom ook net terug van kaarten halen bij het stadionquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Oh las het verkeerd. Dacht dat je net terug kwam van kaarten halen. Mijn fout!
Wel een paar kaarten kunnen regelen?
Bedoelde het berichtje van 15:15.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom ook net terug van kaarten halen bij het stadionJa, we hebben ze gelukkig kunnen halen.
VKquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:45 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bedoelde het berichtje van 15:15.
Nice! Via de VK of P?
Moet je snel zijn, denk dat ze voor het weekend allemaal weg zijn. Zou wel online bestellen. Tenminste als je de thuis wedstrijd bedoeld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn er nog kaarten voor Schalke? En kan ik die kopen met een cc van iemand anders?
ja kan. Zou wel snel zijn en weet niet of je nog 2 kaarten naast elkaar kan krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor die kaarten vs shalke heb je een cc nodig. Maar die kaarten komen niet op naam toch?
Dus ik bestel 2 kaarten met iemand anders zjin cc die niet gaat en dan kan ik die kaarten gebruiken toch?
Kaarten worden afgeleverd bij de gene waarvan de SCC is. Pas daarmee dus wel een beetje opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeft iemand nog een clubkaart nummer zodat ik 2 kaarten kan bestellen?
Kennis neemt telefoon niet op. En die van mij komt pas over 3 weken binnen.
Ik weet waar je huis woont.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
donderdag op de kosten van Daywalk3r naar FCT
Mirooooooslav stoooooochquote:Op zondag 4 maart 2012 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
Oud speler van twente pegelt er ff eentje in vandaag.
ja, het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff slecht geript van FC Twente.net
ik zei ook niet dat ik het ermee eens was, ik vind het belachelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Ascendancy het volgende:
Welk Natrappen. Tikje man. Staat niet in verhouding tot het wedstrijdverneukende element.
Nouja, Fer deed het toch lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef Setting_Sun het volgende:
afbraakvoetbal spelen is niet Twente's sterkste punt terwijl dat wel moet gezien de situatrie
Waarom alweer voetballiedjes van andere clubs zingenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Setting_Sun het volgende:
"waar is dat feestje hier is dat feestje"
"waar is dat feestje hier is dat feestje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |