donder zelf lekker opquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Rickazio het volgende:
goede TT
[..]
Donderop man, PSV en AZ als underdog
Simpelweg de meest "constante" teams (als je daar in Nederland over kan spreken)quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk ook dat het tussen PSV en Twente gaat.
True. Al komt Feyenoord ook omhoog kruipen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Simpelweg de meest "constante" teams (als je daar in Nederland over kan spreken)
Klopt, maar ik heb het idee dat dat een zeepbel is die nog gaat knappen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
True. Al komt Feyenoord ook omhoog kruipen.
mja, die guidettie blijft wel scoren.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat dat een zeepbel is die nog gaat knappen.
Wat zal die Munsterman zich kut voelen zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mja, die guidettie blijft wel scoren.
Pleur op, falende Grunnerquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Rickazio het volgende:
goede TT
[..]
Donderop man, PSV en AZ als underdog
dit natuurlijk sowieso..quote:Op zondag 12 februari 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
gezien de huidige stand moet je, wil je mee blijven doen, de inhaalwedstrijd toch echt wel gaan winnen!!
Twente is van de rand van faillissement naar de top van de eredivisie geklommen in zeer korte tijd, van een kleine tegenslag ligt Jopie echt niet wakker hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal die Munsterman zich kut voelen zeg.
Dit dusquote:
Joop zal idd echt niet wakker liggen van Guidetti hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Twente is van de rand van faillissement naar de top van de eredivisie geklommen in zeer korte tijd, van een kleine tegenslag ligt Jopie echt niet wakker hoor.
Dan nog, hij had een absolute goudmijn onder contract. Toch zonde, me dunkt. Helemaal als je het vergelijkt met Plet.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:21 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Twente is van de rand van faillissement naar de top van de eredivisie geklommen in zeer korte tijd, van een kleine tegenslag ligt Jopie echt niet wakker hoor.
Mja, die is meer voor de breedte. En aan spelers huren heb je geen reet, behalve dan de punten die een individuele klasse binnen kan sprokkelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, hij had een absolute goudmijn onder contract. Toch zonde, me dunkt. Helemaal als je het vergelijkt met Plet.
Hij/Twente had hem ook niet gehuurd toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:24 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Mja, die is meer voor de breedte. En aan spelers huren heb je geen reet, behalve dan de punten die een individuele klasse binnen kan sprokkelen.
Ik dacht van wel, maar nu begin ik te twijfelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij/Twente had hem ook niet gehuurd toch?
Gek dat idee heb ik als ik naar Twente kijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het idee dat dat een zeepbel is die nog gaat knappen.
Contract liep af bij City, Twente contracteerde hem, City wou toch verlengen, hij koos voor City.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar nu begin ik te twijfelen.
Ja ik las het net ook. Toch jammer dat ze bij City op het laatste moment van gedachte veranderden.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Contract liep af bij City, Twente contracteerde hem, City wou toch verlengen, hij koos voor City.
Helemaal niks, Van Halst zei later dat Twente geen euro heeft ontvangen van City/Guidetti.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:36 schreef The_Groove het volgende:
Ik weet nog goed dat Joop, Guidetti omschreef als het snoepje van de week...
Hij moest eens weten...
Wat klopt er overigens van het verhaal dat Guidetti contractbreuk heeft gepleegd en City tussen de 1 en 2 miljoen heeft betaald aan Twente om voor geen verdere problemen te zorgen?
Ik beschouw van Halst niet als een betrouwbare Twente bron....quote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks, Van Halst zei later dat Twente geen euro heeft ontvangen van City/Guidetti.
Dat kan en mag natuurlijk, maar Twente presteert redelijk constant, dat zie ik Feyenoord niet zo doenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gek dat idee heb ik als ik naar Twente kijk.
Dat verklaarde hij toen hij nog onder contract bij Twente stond bij SV.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik beschouw van Halst niet als een betrouwbare Twente bron....
Van halst ging totaal niet over het geld. Meneer was commercieel manager en manager algemene zaken. Denk ook niet dat ze zo'n flapuit ook maar iets vertellen over dat soort zaken. Wat uit zijn strot komt kun je beter niet al te serieus nemen. Stond liever in de schijnwerpers.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verklaarde hij toen hij nog onder contract bij Twente stond bij SV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |