Ik vind het ook een non-kwestie.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Q. het volgende:
Achterlijk gebeuren, daar bij de KNVB zeg.
Omdat het gewoon debiel is wat hij doet?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef The_Groove het volgende:
Wat is die anti Mcclaren hetze in de media?
Snap daar niets van, typische Engelse manager en gewoon perfect voor Twente.
Het is niet verboden en hij wilde weten wat er precies gebeurde en wist waar hij het terug kon kijken. Logisch toch.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat het gewoon debiel is wat hij doet?
Nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:50 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is niet verboden en hij wilde weten wat er precies gebeurde en wist waar hij het terug kon kijken. Logisch toch.
Nog steeds geweldig dat hij terug is. Als we nu via een of andere freakout ook nog Ruiz terug weten te vinden...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
wel typisch McClaren, net als pas na het fluitsignaal uit de kleedkamer komen
Heb begrepen dat het bijgeloof van hem is, hij belt altijd even naar huis.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef ReMcOrE het volgende:
wel typisch McClaren, net als pas na het fluitsignaal uit de kleedkamer komen
En nog belangrijker, hij vertrouwt z'n assistenten volledig en die zijn bewakers van het grotere plaatje en natuurlijk gewoon Twentse iconen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nog steeds geweldig dat hij terug is. Als we nu via een of andere freakout ook nog Ruiz terug weten te vinden...![]()
En ja, Steve wordt afgekamd door deze en gene, maar ik geloof niet dat Steve veel Nederlandse televisie kijkt.![]()
Genee's grapjes over Steve's zogenaamde inhoudsloosheid willen nog niet echt aanslaan. Als een échte Engelse trainer houdt hij het beleefd - zijn kaarten dicht bij zijn borst (een aas in zijn mouw) - en blijft hij vooral altijd achter zijn spelers staan. Fouten moeten eruit, maar verder eist hij geen onmogelijke dingen en is hij bovenal duidelijk. Je zult hem nooit - á la Fred Rutten - één spelers specifiek horen bekritiseren.
"We weren't focussed enough."
"We didn't keep the ball."
"We will have to do better."
Het is bovendien veel lekkerder wanneer iemand met je over voetbal praat in het Engels.
Mulder en Pahlplatz wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:31 schreef Shivo het volgende:
Schreuder een Twents icoon? Eerder een NAC icoon die in het laatste jaar van zijn carriere bij Twente kwam aanwaaien.
quote:FC Twente langer zonder Verhoek
Laatste update: 22 februari 2012 10:45 info
ENSCHEDE - Wesley Verhoek kan voorlopig niet debuteren voor FC Twente. De rechteraanvaller, die in januari overkwam van ADO Den Haag, heeft een terugslag gekregen in zijn revalidatie.
Foto: ProShots
Verhoek heeft pijn aan zijn linkeronderbeen en het enkelgewricht. Hij zal langer een aangepast programma moeten volgen. Het is nog niet bekend hoe lang het herstel duurt.
FC Twente speelt donderdag de return in de knock-outfase van de Europa League tegen Steaua Boekarest. De ploeg uit Enschede won de uitwedstrijd vorige week met 1-0.
Ik mag toch hopen dat Twente bij de aankoop zelf en prognose heeft gedaan voor de blessure en herstelperiode en dat ze niet enkel zijn afgegaan op het oordeel van de medische staf van ADO.quote:
Nee, is ook getest door Gekie, maar wellicht toch een klein foutje gemaakt in die prognose....quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Twente bij de aankoop zelf en prognose heeft gedaan voor de blessure en herstelperiode en dat ze niet enkel zijn afgegaan op het oordeel van de medische staf van ADO.
Anders zijn we er mooi ingetuind.
Iemand die er niet was vóór de winterstop, kun je ook niet missen. Rechtsbuitens zat. Rustig laten revalideren in Den Haag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Twente bij de aankoop zelf en prognose heeft gedaan voor de blessure en herstelperiode en dat ze niet enkel zijn afgegaan op het oordeel van de medische staf van ADO.
Anders zijn we er mooi ingetuind.
De enige vrouw op de bank in de Eredivisie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, is ook getest door Gekie, maar wellicht toch een klein foutje gemaakt in die prognose....
quote:"We´ve done half a job; it´s half time. We´re in the driving seat. Two halves are never the same, two games are never the same. We have got to be sure we finish the job."
Wat? Zei je iets?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]Uit het boekje: How to talk without saying anything
Linkjes via roja hier niet plaatsen. Is illegaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:59 schreef blistah het volgende:
Iemand een stream? Op Roja staan er nog geen.
Oh wist ik niet. Nou ja, COME ON FCTquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Linkjes via roja hier niet plaatsen. Is illegaal
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:00 schreef blistah het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Nou ja, COME ON FCT
Ja, die had ik al geprobeerd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh sorry, dat is natuurlijk de PSV wedstrijd
download pc streams 3.. Ideaalquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:59 schreef blistah het volgende:
Iemand een stream? Op Roja staan er nog geen.
Update: Heb er al 1 gevonden.
Hij had al 3 of 4 keer geel kunnen geven inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Godegod wat geeft die scheids vrijheid.
En sturen we de Fok!knokploeg eropafquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hopelijk sluiten ze die scheids op in de kleedkamer.
Dafuq?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"Ben jij ook gelukkig gescheiden en hertrouwd? Ik ook..."
3rd Love...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |