ja kan. Zou wel snel zijn en weet niet of je nog 2 kaarten naast elkaar kan krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor die kaarten vs shalke heb je een cc nodig. Maar die kaarten komen niet op naam toch?
Dus ik bestel 2 kaarten met iemand anders zjin cc die niet gaat en dan kan ik die kaarten gebruiken toch?
Kaarten worden afgeleverd bij de gene waarvan de SCC is. Pas daarmee dus wel een beetje opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeft iemand nog een clubkaart nummer zodat ik 2 kaarten kan bestellen?
Kennis neemt telefoon niet op. En die van mij komt pas over 3 weken binnen.
Ik weet waar je huis woont.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
donderdag op de kosten van Daywalk3r naar FCT
Mirooooooslav stoooooochquote:Op zondag 4 maart 2012 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
Oud speler van twente pegelt er ff eentje in vandaag.
ja, het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff slecht geript van FC Twente.net
ik zei ook niet dat ik het ermee eens was, ik vind het belachelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Ascendancy het volgende:
Welk Natrappen. Tikje man. Staat niet in verhouding tot het wedstrijdverneukende element.
Nouja, Fer deed het toch lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef Setting_Sun het volgende:
afbraakvoetbal spelen is niet Twente's sterkste punt terwijl dat wel moet gezien de situatrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |