dan staan we zelfs nummer 1, op doelsaldoquote:Op zondag 26 februari 2012 18:20 schreef blistah het volgende:
3-3 Gebleven, met de Graafschap punten erbij zijn we gedeeld koploper!
genieten toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef DaDude1987 het volgende:
Toch ongelooflijk dat we WEER meedoen om de titel...
En de week erna (feyenoord)quote:Op zondag 26 februari 2012 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Alles a hangt af van volgende week denk ik.
quote:De UEFA heeft in hoger beroep de straf voor FC Twente van ¤50.000,- gehandhaafd. De club kreeg deze geldboete opgelegd nadat tijdens de UEFA Europa League-wedstrijd Odense – FC Twente, 20 oktober 2011 jl., vuurwerk werd afgestoken en ongeregeldheden waren in het uitvak met FC Twente-supporters.
Eugenio Porcu, Manager Operationele Zaken: “FC Twente had hoger beroep aangetekend, omdat we het niet eens waren met de hoogte van de straf. Afgelopen jaren hebben zich rondom Europese wedstrijden van FC Twente geen soortgelijke incidenten voorgedaan. De UEFA heeft de straf gehandhaafd, omdat zij een zero-tolerance beleid hanteert. Zij accepteert geen enkele vorm van ongeregeldheden of gebruik van vuurwerk in en rondom het stadion.”
Wat kost dat per stuk?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
Zo 3 uur in de rij staan om kaarten te halen
Je kon ze ook online bestellen hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Man man man.... Zo lang in die fucking rij gestaan. Lui voor ons hebben gewoon in de tussentijd een pizza besteldEn fuuuucking koud begon het te worden
Nooit meer
Voor Schalke - FC Twente?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Je kon ze ook online bestellen hoor.
Oh las het verkeerd. Dacht dat je net terug kwam van kaarten halen. Mijn fout!quote:
Ik kom ook net terug van kaarten halen bij het stadionquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef Stienn het volgende:
[..]
Oh las het verkeerd. Dacht dat je net terug kwam van kaarten halen. Mijn fout!
Wel een paar kaarten kunnen regelen?
Bedoelde het berichtje van 15:15.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom ook net terug van kaarten halen bij het stadionJa, we hebben ze gelukkig kunnen halen.
VKquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:45 schreef Stienn het volgende:
[..]
Bedoelde het berichtje van 15:15.
Nice! Via de VK of P?
Moet je snel zijn, denk dat ze voor het weekend allemaal weg zijn. Zou wel online bestellen. Tenminste als je de thuis wedstrijd bedoeld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn er nog kaarten voor Schalke? En kan ik die kopen met een cc van iemand anders?
ja kan. Zou wel snel zijn en weet niet of je nog 2 kaarten naast elkaar kan krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor die kaarten vs shalke heb je een cc nodig. Maar die kaarten komen niet op naam toch?
Dus ik bestel 2 kaarten met iemand anders zjin cc die niet gaat en dan kan ik die kaarten gebruiken toch?
Kaarten worden afgeleverd bij de gene waarvan de SCC is. Pas daarmee dus wel een beetje opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeft iemand nog een clubkaart nummer zodat ik 2 kaarten kan bestellen?
Kennis neemt telefoon niet op. En die van mij komt pas over 3 weken binnen.
Ik weet waar je huis woont.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef rulerofdeath het volgende:
donderdag op de kosten van Daywalk3r naar FCT
Mirooooooslav stoooooochquote:Op zondag 4 maart 2012 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
Oud speler van twente pegelt er ff eentje in vandaag.
ja, het gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff slecht geript van FC Twente.net
ik zei ook niet dat ik het ermee eens was, ik vind het belachelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Ascendancy het volgende:
Welk Natrappen. Tikje man. Staat niet in verhouding tot het wedstrijdverneukende element.
Nouja, Fer deed het toch lekkerquote:Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef Setting_Sun het volgende:
afbraakvoetbal spelen is niet Twente's sterkste punt terwijl dat wel moet gezien de situatrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |