Ik heb het gisteren op een Roemeense zender gekeken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je een stream zoeken
Dat dus! Nu volgende week niet direct een goal om de oren krijgen zodat ik geen nagels meer overhoudtquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef Skv het volgende:
Ik had het half verwacht.. Draak van een wedstrijd, nipte winst.. Maar wel een mooi uitgangspunt voor volgende week!
Dat zou huilen zijn ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat dus! Nu volgende week niet direct een goal om de oren krijgen zodat ik geen nagels meer overhoudt
Steve heeft een recent een plastische ingreep ondergaan. Een ooglidcorrectie, misschien meer. Hij heeft een klein sneetje rechts van zijn rechteroog en sporen van jodium (gelige vlekken rondom zijn ogen).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Opaas het volgende:
Hij was een keer op tijd tijdens dr wedstrijd? Geen idee haha.
Erg mooi shirt. Beter dan het blauwe shirt, veel beter.
zondagquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
donderse bal van Ola, nette overwinning in Roemenië
nu kijken of we morgen ook een goed resultaat neer kunnen zetten
AZ gaat ook verliezen, oleequote:
Hopen dat Bony het niet op de heupen krijgt.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu maar hopen dat Twente gebruik gaat maken van de missers van PSV en AZ. Ik zie het echter somber in... verliezen van Heracles, rommelig spelen tegen Steaua en met een gelukje winnen
Onmeunig he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |