Waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En sturen we de Fok!knokploeg eropaf
Behoorlijke zaadpot idd. Naja, achterover hangen kan nu wel met 2-0 in de pocket. Krachten sparen voor de competitie enzoquote:
Nah je hebt ook nog toeschouwers die een beetje geamuseerd willen worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Behoorlijke zaadpot idd. Naja, achterover hangen kan nu wel met 2-0 in de pocket. Krachten sparen voor de competitie enzo
Fct moet niet achterover gaan hangen. Dan verneuken ze het als er wat druk wordt gezet. Boutverdedigingquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Behoorlijke zaadpot idd. Naja, achterover hangen kan nu wel met 2-0 in de pocket. Krachten sparen voor de competitie enzo
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef blistah het volgende:
Huppa. Draak van een wedstrijd maar goed. Laatste 16
Dit dus, helemaal top!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
2 keer de nul gehouden en wederom bij de laatste 16 in de EL, prima de luxe
Daar wil ik wel heen. Kameraad had het er ook al van. Ben al te lang niet bij Fct geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
Schalke thuis kan ik niet, heb dan vergadering![]()
kaartjes zijn er vanaf ¤ 27,50 meen ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar wil ik wel heen. Kameraad had het er ook al van. Ben al te lang niet bij Fct geweest.
) Paar jaar terug zaten we met wat Duitsers in t vak. Wat een schik hadden we.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kaartjes zijn er vanaf ¤ 27,50 meen ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
Schalke thuis kan ik niet, heb dan vergadering![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |