Dat beeld had ik ook ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef Opaas het volgende:
[..]
Van halst ging totaal niet over het geld. Meneer was commercieel manager en manager algemene zaken. Denk ook niet dat ze zo'n flapuit ook maar iets vertellen over dat soort zaken. Wat uit zijn strot komt kun je beter niet al te serieus nemen. Stond liever in de schijnwerpers.
Misschien pas bij een verkoop van Guidetti??quote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal niks, Van Halst zei later dat Twente geen euro heeft ontvangen van City/Guidetti.
Ik vind Twente ook wisselvallig spelen...quote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan en mag natuurlijk, maar Twente presteert redelijk constant, dat zie ik Feyenoord niet zo doen
Kou?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wat verwachten we van de pot tegen Steaua?
Een krappe overwinning met weinig spectaculair voetbal.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
wat verwachten we van de pot tegen Steaua?
prima!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een krappe overwinning met weinig spectaculair voetbal.
Nee, Ola gaat knallen en Luuk kopt ze er allemaal inquote:Op maandag 13 februari 2012 20:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een krappe overwinning met weinig spectaculair voetbal.
quote:Twente-speler Kuiper terug na jaar blessureleed
ENSCHEDE - Nicky Kuiper heeft maandag na een jaar blessureleed weer een wedstrijd gevoetbald. De linksback van FC Twente deed dat met het tweede elftal tegen Jong Feyenoord/Excelsior.
Kuiper (22) liep in januari vorig jaar tijdens het trainingskamp van de Tukkers in Spanje voor de derde keer in korte tijd een zware knieblessure op. In december sloot hij weer aan bij de groepstraining.
De talentvolle verdediger scheurde de voorste kruisband en buitenband van zijn linkerknie. Het jaar daarvoor was Kuiper ook al twee keer zwaar geblesseerd geraakt aan zijn knie.
Doelman Sander Boschker maakte maandag ook zijn rentree bij de beloften na een kuitblessure.
Leuk dat hij terugkomt, maar hij is natuurlijk láng niet zo goed als Boilesen...quote:
Kuiper speelt binnen nu en 2 jaar (mits hij fit blijft en niet zo raar tegen z'n knie blijft praten) toch gewoon in Oranje?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Leuk dat hij terugkomt, maar hij is natuurlijk láng niet zo goed als Boilesen...
boeien, daar staatie toch niet zo vaak tegenoverquote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Leuk dat hij terugkomt, maar hij is natuurlijk láng niet zo goed als Boilesen...
Bassielona.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kuiper speelt binnen nu en 2 jaar (mits hij fit blijft en niet zo raar tegen z'n knie blijft praten) toch gewoon in Oranje?
quote:Doorgaan Steaua - Twente onzeker
De wedstrijd tussen Steaua Boekarest en FC Twente van komende donderdag in de Europa League gaat wellicht niet door. Het veld in stadion van de club is bedekt met sneeuw en er kan niet op gespeeld worden.
Woensdag wordt er een definitief besluit genomen over het duel door de UEFA. Het kan zijn dat het duel in een ander stadion wordt gespeeld. Ook is het mogelijk dat het duel eerder op de dag wordt gespeeld of eventueel vrijdag. Het doorgaan van de wedstrijd heeft te maken met de temperatuur, het veld en de gezondheid van de supporters.
Als 'ie nu wéér geblesseerd raakt is het wel einde verhaal denk ikquote:
Inderdaad, laat hij maar eerst eens op zijn oude niveau terugkeren..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als 'ie nu wéér geblesseerd raakt is het wel einde verhaal denk ik
quote:Machtsgreep FC Twente begint meer vorm te krijgen
Terwijl het op het veld dit seizoen nog behoorlijk zoeken is voor FC Twente, lijkt de machtsgreep naar de Nederlandse top steeds meer vorm te krijgen.
De vooruitzichten zijn in Enschede gunstig. Op de spelersmarkt kunnen de Tukkers de concurrentie inmiddels aan met PSV. Waar het merendeel van de clubs in de Eredivisie bezig was met bezuinigen, stegen bij FC Twente de salarisuitgaven explosief, naar 29 miljoen euro. Daarmee heeft de club de Eindhovenaren bijna geëvenaard (32 miljoen).
Alleen Ajax (51 miljoen) is in staat meer te betalen, terwijl clubs als Feyenoord (twintig miljoen) en SC Heerenveen (vijftien miljoen) ver achterblijven. Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, die eerder dit jaar in Voetbal International kampioensambities uitsprak, kan FC Twente al helemaal niet bijbenen. De salarisuitgaven van de Groningers bleven steken op elf miljoen euro. (Iwan van Duren & Tom Knipping)
Ik denk dat we 3e worden, dacht ik aan het begin van het seizoen ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Q. het volgende:
Nu nog weer even kampioen worden en we zijn klaar.
quote:
Kon Kuiper op zijn 17e ook al naar Man U?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Björn?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kon Kuiper op zijn 17e ook al naar Man U?
E-mail Jan van Halst zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:17 schreef Q. het volgende:
Hebben we dat geld van Porto voor Janko al op de rekening staan?
Portugese topclubs op rand faillisement.
Failquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Adames het volgende:
[..]
E-mail Jan van Halst zou ik zeggen
Kwaliteitsstukje hoorquote:De verdediging kent geen uitblinkers en is redelijk gammel. De trainer heeft bovendien geen idee welke keeper hij moet opstellen; ze kunnen er allemaal niks van.
Uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwaliteitsstukje hoorWaar heb je dit vandaan?
Oh, dacht dat je dat uit een officieel artikel op internet had gepluktquote:
Gelukkig niet zeg. Het zou wat worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je dat uit een officieel artikel op internet had geplukt
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Iets opvallends. Pas vóór de wedstrijd tegen Heracles begon iedereen hier voorspellingen te doen. Ook ik was zo dom. Dat laten we deze keer dus maar achterwege.![]()
dat vroeg ik mij dus ook net afquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef June. het volgende:
Komt het eigenlijk nog op tv? En zo ja, waar en hoe laat?
Volgens mij gaan ze psv uitzenden op rtl 7.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vroeg ik mij dus ook net af
EL waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef June. het volgende:
Komt het eigenlijk nog op tv? En zo ja, waar en hoe laat?
Dan moet je een stream zoekenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef June. het volgende:
[..]
Ja kut, dat heb ik niet op mijn studentenkamertje..
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef June. het volgende:
[..]
Ja kut, dat heb ik niet op mijn studentenkamertje..
Bijna goedquote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, Ola gaat knallen en Luuk kopt ze er allemaal in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |