algemene ledenvergadering van de vereniging waar ik zelf speel en de voorzitter ben? weinig kansquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon, je kan dat niet overslaan?
en dan komt er geen hond opdagen omdat iedereen twente zit te kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
algemene ledenvergadering van de vereniging waar ik zelf speel en de voorzitter ben? weinig kans
die opmerking kreeg ik ook al van andere bestuursledenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan komt er geen hond opdagen omdat iedereen twente zit te kijken
Die gaan elkaar nogal eens tegenkomen in een oranje zwart shirt de komende jaren.quote:
Siem was pakweg drie jaar geleden het grotere talent. Dacht "men"...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef The_Groove het volgende:
Goddamn, ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat Ajax Siemeke hebben gehaald en Luuk niet wilden hebben. Wat een heerlijke spits.
Mwuah, Luuk was in z'n de Graafschap tijd ook al een groot talent. Plus het feit dat Ajax nooit breed heeft gezeten in z'n spitsen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Siem was pakweg drie jaar geleden het grotere talent. Dacht "men"...
Ajax had Siem én Luuk kunnen pakken. Hebben ze niet gedaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwuah, Luuk was in z'n de Graafschap tijd ook al een groot talent. Plus het feit dat Ajax nooit breed heeft gezeten in z'n spitsen.
I know, voor een tonnetje ofzo hadden ze Luuk erbij gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ajax had Siem én Luuk kunnen pakken. Hebben ze niet gedaan.
Hij zal wel niet geoogd hebben als een "Ajax-spits". Te lomp of niet technisch genoeg...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:45 schreef The_Groove het volgende:
[..]
I know, voor een tonnetje ofzo hadden ze Luuk erbij gehad
Mwa, zo blijf je bezigquote:Op zondag 26 februari 2012 17:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Even de TT wijzigen: "Dunne Winst in Enschede"
Op zich klopte dat ook wel en is eigenlijk nog steeds zo puur voetballend gezien, maar Luuk doet het in de spits beter dan Siem en dat heeft nu eenmaal een meerwaardequote:Op zondag 26 februari 2012 15:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Siem was pakweg drie jaar geleden het grotere talent. Dacht "men"...
Prachtig ja!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:08 schreef blistah het volgende:
Overigens Az-Heereveen 2-2 nu, gunstig
gelijkspel is gunstig natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |