quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Shivo het volgende:
Je ziet aan AZ en PSV dat de Europa League zijn tol eist. Zo verloren we vorig jaar het kampioenschap. Wat mij betreft gaan we er thuis tegen Steaua met 3-0 af.
Kusjekroel, en nu weer naar je Ajaxtopicquote:Op zondag 19 februari 2012 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bijna net zo opportunistisch als het veranderen van de TT.
Mjaquote:
WTF deed Fer na zijn goal?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MjaNiemand begreep wat ie ging doen, volgens mij wist ie het zelf niet eens
Het is niet verboden, staat in het artikel. Dan moet de KNVB ook niet zeurenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:13 schreef Plasterk het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)ekt-spieken-mcclaren
Vervelen ze zich weer bij de KNVB?
Ik vind het ook wel goed dat hij dat doet, waarom niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is niet verboden, staat in het artikel. Dan moet de KNVB ook niet zeuren
Je houdt het niet tegen; met de techniek van tegenwoordig kunnen trainers en assistenten óp de bank ook gemakkelijk tv-beelden zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is niet verboden, staat in het artikel. Dan moet de KNVB ook niet zeuren
quote:KNVB straft McClaren niet
De KNVB gaat maandag in gesprek over het gedrag van Steve McClaren tijdens de competitiewedstrijd tussen Vitesse en FC Twente (1-4). De trainer van de Tukkers rende twee keer na discutabele momenten de catacomben in om de herhaling te zien.
De actie van McClaren is niet verboden, maar wordt wel discutabel genoemd. Trainers kunnen immers na het zien van de herhaling op een tv-scherm verhaal gaan halen bij de vierde official. Vitesse-trainer John van den Brom vond de actie van McClaren 'zeer vreemd'.
Ah..quote:Update: Steve McClaren zal niet gestraft worden door de KNVB, omdat hij niets onregelmentairs gedaan heeft. Wel gaat de KNVB de kwestie voorleggen aan de FIFA, die daarbij om advies gevraagd is.
Gewoon 3 HD-tv's voortaan bij elke dug out. Oh wacht, Eredivisie wordt niet eens in HD opgenomenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuurlijk, de FIFA zal het wel weer gaan verbieden, want technologie haalt de charme uit het voetbal
Toch knap dat ik Eredivisie Live 1 t/m 4 in HD ontvang danquote:Op maandag 20 februari 2012 15:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon 3 HD-tv's voortaan bij elke dug out. Oh wacht, Eredivisie wordt niet eens in HD opgenomen.
De zender is HD, maar de camera's registeren het toch niet in HD?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch knap dat ik Eredivisie Live 1 t/m 4 in HD ontvang dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |