Nog steeds dvdripsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
Ik heb een dvdrip van The Iron Lady binnen. Die gaan we vanavond maar eens kijken
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
1. Bier is dood
2. Bier is warm
3. Betwijfel of het überhaupt bier is
4. De dame is geen Beierse, ze houd het Mass verkeerd vast
5. De tafel is schoon en droog
Kortom, studiofoto waar fotograaf nog model wat van het Oktoberfest weten.
Ja. Als er geen bluray van is, dan download ik het ook niet. Behalve bij oude series. Daarvan zijn de blurays meestal toch upscales.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet Meryl Streep liever in nog hogere kwaliteit mijmeren?
Geen negatieve omschrijvingen van de beste actrice ooit ja?!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet Meryl Streep liever in nog hogere kwaliteit mijmeren?
Weet je zeker dat je niet autistisch bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Als er geen bluray van is, dan download ik het ook niet. Behalve bij oude series. Daarvan zijn de blurays meestal toch upscales.
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van. Het gaat gewoon om het idee. Als je in betere kwaliteit kan kijken, dan doe je dat gewoon.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet autistisch bent?
The Iron Lady persé in BluRay kwaliteit willen zien
Mooi, die misdaadverslaggevers mogen wel een keer bestraft worden voor hun zendtijdvervuiling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef betyar het volgende:
John van den Heuvel heeft klappen gehad.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, die misdaadverslaggevers mogen wel een keer bestraft worden voor hun zendtijdvervuiling.
Laat dat lichte maar weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van.
Geen wonder dat Rusland ze platgooit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:08 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)n_mitrailleur__.html
Haha, geen Mercedes maar nog wel altijd goed
Wil is wet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Remmie verkloot alles hier op POL-SC.
Mijn TT's zijn bagger zijn wil is wet.
Daar zijn we voor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Drugshond het volgende:
Geef ik geen reet om... maar ik spiegel wel terug.
Dat zou vreemdgaan zijn, ik wil Koos die relatiebreuk met z'n geliefde niet aandoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:17 schreef Drugshond het volgende:
Nou als je met een Orka in bed ligt doe je iets fout.
Het is bijna folkloristisch.quote:
Het is moeilijk te classificeren, maar ben er verslaafd aan geraakt, raakt een bepaalde snaar.quote:
Deze kwaliteit is prima, zeker voor een film die een grote monoloog is en geen actiefilm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van. Het gaat gewoon om het idee. Als je in betere kwaliteit kan kijken, dan doe je dat gewoon.
Daarnaast erger ik me gewoon aan de compressie die ik zie. Of de resolutie die te laag is, dan ziet het er zo onscherp uit.
Lekker bierquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb nog geen druppel gehad, maar al dit gepraat over drank geeft me de kriebels.
Geloof dat er nog ergens wat Erdinger Weissen staat, zo terug.
Zeker, en natuurlijk gekoeld door de wind des Russische Federatie.quote:
Om te trollen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Hm Nirvana heb ik vrij weinig mee, nooit echt wat gevonden.
Klassieke muziek dan weer wel.
Hij was z'n tijd een beetje te ver voorbij met dat enorme bombastische, dat is jammer voor hem geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef Drugshond het volgende:
Grieg heeft niet veel gemaakt...
Wat hij heeft gemaakt is wel zwaar owke.
Och wat is nu het knelpunt, of de soldaten in Afghanistan nu al dan wel of niet organische stamppot moeten krijgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef remlof het volgende:
Morgen overdag Politiek24 kijken, dat wordt smullen.
http://congres.groenlinks(...)oenLinks-congres.pdf
Nee, de leden willen dat de GL Tweede Kamerfractie de steun voor de missie in Kunduz helemaal intrekt. Als die motie wordt aangenomen, gaat het heel moeilijk worden voor Sap om fractieleider te blijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och wat is nu het knelpunt, of de soldaten in Afghanistan nu al dan wel of niet organische stamppot moeten krijgen?
Domme trutjespartij is het ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de leden willen dat de GL Tweede Kamerfractie de steun voor de missie in Kunduz helemaal intrekt. Als die motie wordt aangenomen, gaat het heel moeilijk worden voor Sap om fractieleider te blijven.
ROFL.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, klassiek voorbeeld waarom of Europa als cultuurpot gewoon superieur is aan alles.
Zie die verrekte Zulu's dat maar eens componeren.
Nou zou Bach z'n haren er ook wel hebben uitgetrokken destijds als zijn orkest een stel rietrokken dragende barbaren zouden zijn met halve kokosnoten als instrumenten, maar toch.quote:
De PVV'er door de brievenbus.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
Haha.
Die gangsters in VS zijn er maar laat mee dan met die teksten.
Zulu's lopen sowieso eeuwen achter, zoniet millenia.quote:
Als 't waar is heb je wel de stront aan de knikker.quote:Gerucht: Kim Jong-un vermoord
PEKING - Op Twitter gonst het momenteel van de geruchten dat de nieuwe Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un niet meer in leven zou zijn. Slechts enkele maanden nadat de 28-jarige zoon van wijlen Kim Jong-Il de macht kreeg, zou hij zijn vermoord.
Althans, dat beweren gebruikers van Twitter en de Chinese equivalent Weibo. “Noord-Korea’s hoogste leider Kim Jong-un is vanochtend in Bejing, 2.45 uur lokale tijd vermoord door onbekende mensen nadat deze hebben ingebroken in een woning waar hij zich bevond. De inbrekers zijn vervolgens doodgeschoten door bodyguards van de leider", zo staat er te lezen.
Er zijn nog geen bronnen die de berichten kunnen bevestigen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wat de neuk?
[..]
Als 't waar is heb je wel de stront aan de knikker.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wat de neuk?
[..]
Als 't waar is heb je wel de stront aan de knikker.
Ja maar wel meer websites hebben het overgenomen. Ik zeg ook nergens dat het waar is, ik zeg enkel dat 't zwaar stront aan de knikker is als de leider wegvalt in een zwaar militaristisch land met een zware hardliner militaire top.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Naar ik me kan herinneren was de legerleiding vaak rigoureuzer dan Kim zelf. Die was toch enkel geïnteresseerd in z'n eigen comfortabele stoel, terwijl de legerleiding minder te verliezen had als geïndoctrineerde machine.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... nieuwe wende in N-K.
Of legerleiding == Egypte.
Het is niet bevestigd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef Disana het volgende:
Als het waar was, dan had het nieuws van 22.00 uur er wel mee geopend.
Alhoewel: Kim Jong-Un is vermoord
Ik lees alweer dat dat BBC-account niet echt is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet bevestigd.
Maar goed, zal wel even duren dan, de dood van Kim Jong Il duurde ook dagen voordat ze 't bevestigden.
Ja als je de volledige pagina bekeek was 't wel duidelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees alweer dat dat BBC-account niet echt is.
Lijkt me dikke bullshit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als je de volledige pagina bekeek was 't wel duidelijk.
Dunno, mij maakt het weinig uit.quote:
Yup. Een constante stroom van breaking news maakt het wel een show.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dunno, mij maakt het weinig uit.
Enkele impact op mijn leven is goede tv, of de standaard programmering.
Tamashii is wet.quote:
Daarom, tijdens operation Shock and Awe zat ik ook tot diep in de nacht voor de tv, was goed te doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Een constante stroom van breaking news maakt het wel een show.
quote:“This just in: Kim Jong-un’s cause of death was being force-fed hotdogs and having a basketball bounced off his head repeatedly for 20 hours.”
The CIA strikes again.quote:
Ja, want die hebben er ook echt belang bij om oorlog te voeren (en te verliezen) zodat ze hun macht verliezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar wel meer websites hebben het overgenomen. Ik zeg ook nergens dat het waar is, ik zeg enkel dat 't zwaar stront aan de knikker is als de leider wegvalt in een zwaar militaristisch land met een zware hardliner militaire top.
Alsof het zinnig denkende mensen zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, want die hebben er ook echt belang bij om oorlog te voeren (en te verliezen) zodat ze hun macht verliezen.
Het is simpele game-theory lieve schat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof het zinnig denkende mensen zijn.
Egypte ook, de radicale islamieten die de macht hebben willen het vredesverdrag met Israel gaan opzeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
Maakt ook geen reet uit, Israel zorgt toch wel voor een leuke afwisseling binnenkort als ik ze mag geloven.
Vraag het alle landen die oorlogen zijn begonnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is simpele game-theory lieve schat.
Waarom zou je iets doen waardoor je achteraf slechter af bent?
Hopelijk wat langer dan 6 dagen nu, anders is 't net een Comedy Central weekend marathon, veel te kort.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Egypte ook, de radicale islamieten die de macht hebben willen het vredesverdrag met Israel gaan opzeggen.
Krijgen we toch were een grote conventionele oorlog zoals in 1967 en 1973.
Hitler dacht dat ie door het verslaan van z'n vijanden in een sterkere positie kwam, Bush wilde de machtspositie van de VS in het midden-oosten uitbouwen, Johnson wilde het communisme in Zuidoost Azië een halt toeroepen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vraag het alle landen die oorlogen zijn begonnen.
Dat zou wat zijn, dan is het tenminste weer goed verdienen in de wapenhandel. Mischien zoeken ze dan nog oorlogsvrijwillers om de verliezen aan te vullen, dan weet ik wel wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hopelijk wat langer dan 6 dagen nu, anders is 't net een Comedy Central weekend marathon, veel te kort.
Met dezelfde redenatie als Hitler, geïndoctrineerde waanzin a la Lebensraum tegen beter weten in. Die simpele vergelding tegen Versailles was voor de aanval op Polen al rond namelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hitler dacht dat ie door het verslaan van z'n vijanden in een sterkere positie kwam, Bush wilde de machtspositie van de VS in het midden-oosten uitbouwen, Johnson wilde het communisme in Zuidoost Azië een halt toeroepen.
Allemaal actie's gedaan omdat men ervan had verwacht beter af te zijn.
Dus jouw argument dat Noord-Korea voor de leuk een oorlog gaat beginnen slaat nergens op, zolang je geen reden voor dergelijk handelen kan opvoeren.
Ik heb wel eens gekeken op de website van het IDF, maar alleen Joden mogen dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dan is het tenminste weer goed verdienen in de wapenhandel. Mischien zoeken ze dan nog oorlogsvrijwillers om de verliezen aan te vullen, dan weet ik wel wat ik ga doen.
Hitler was ervan overtuigd de oorlog te kunnen winnen, teneinde op die manier er een voordeel bij gehad te hebben. Hitler zou geen oorlog zijn begonnen waarvan hij had geweten dat hij hem kon verloren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met dezelfde redenatie als Hitler, geïndoctrineerde waanzin a la Lebensraum tegen beter weten in.
Ik heb een halve piemel, dat komt dus bij deze goed uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekeken op de website van het IDF, maar alleen Joden mogen dat.
Juist ja, Hitler was er van overtuigd, als mallote idioot dat hij was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hitler was ervan overtuigd de oorlog te kunnen winnen, teneinde op die manier er een voordeel bij gehad te hebben. Hitler zou geen oorlog zijn begonnen waarvan hij had geweten dat hij hem kon verloren.
Net zoals de Noord-Koreanen ook geen oorlog zullen beginnen waarvan ze denken dat ze hem niet kunnen winnen c.q. die de positie van de leiding in Noord-Korea in gevaar brengt.
Nee, nazi-Duitsland had daadwerkelijk Engeland op de knieen kunnen krijgen, evenals als dat de Sovjet-Unie ook aan de rand van de nederlaag werd gebracht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist ja, Hitler was er van overtuigd, als mallote idioot dat hij was.
Iedereen wist beter, inclusief z'n legerstaf, maar goed.
Man man man man man, wat ben jij vermoeiend zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ze waren in oorlog met zo'n beetje alles en iedereen behalve wat Oost-Europese nietsnutten, Zuid-Europese nietsnutten en Japan, beetje slimmerd had wel kunnen bedenken dat ze dat niet uit kunnen houden.
Is die aftrekbaar bij de fiscus denk je?quote:
Ja, maar wel 14% bijtelling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is die aftrekbaar bij de fiscus denk je?
Och, geen probleem.quote:
Ik zag het inderdaad, heeft U den Poolse afgezant al onder de tafel gedronken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
Mijn lever is momenteel bijna Koosiaanse proporties alcohol aan het verwerken.
Dankuwel. Maar ik volg liever iemands wet.quote:
Sorry VS, vP heeft wel gelijk dat de tweede wereldoorlog een andere afloop had kunnen hebben als Hitler op enkele kritische momenten een andere keuze had gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
Whatever, blijf erbij dat het een dom fabeltje was.
Kom maar op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef 3-voud het volgende:
He bah. Geen linkse kuthippies hier om tegen de haren in te strijken.
Het was vodka, dat is voor hem water en voor mij absinth.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, heeft U den Poolse afgezant al onder de tafel gedronken?
Slikken, slet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankuwel. Maar ik volg liever iemands wet.
Moslimaatje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankuwel. Maar ik volg liever iemands wet.
Je vergeet de toverzin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zijn rare wereldvisie hield juist in om bijvoorbeeld Rusland binnen te vallen voor Lebensraum.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sorry VS, vP heeft wel gelijk dat de tweede wereldoorlog een andere afloop had kunnen hebben als Hitler op enkele kritische momenten een andere keuze had gemaakt.
Nee, je hebt te weinig diepgang.quote:
Wodka is prima te drinken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was vodka, dat is voor hem water en voor mij absinth.
Zonder alles.quote:
Zegt iemand die nog nooit wat normaals of zinnigs in deze topicreeks heeft gezegd.quote:
Benzine ook.quote:
Dat is het ook, mij ging het er enkel om dat je dergelijke mensen niet moet vertrouwen met wat het "zinnige" is om te doen. Net als met Iran nu, met M.A.D. e.d. ga je er automatisch van uit dat die Ayatollahs gezond verstand hebben, dat zou ik dus niet doen. Het is niet alsof Ali de schapenherder met z'n AK-47 tegenover een heel NATO bezettingsleger of een zelfmoordterrorist een zinnige beslissing maakt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Drugshond het volgende:
Dit is 65 jr geleden....passe me dunkt.
Mwah, ben vrij gelukkig met wat ik heb. Zit op dit moment met een zeer leuke jongen op de hei.quote:
Ach en wee...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zegt iemand die nog nooit wat normaals of zinnigs in deze topicreeks heeft gezegd.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je vergeet de toverzin.Die doet het altijd wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Daarom fok je ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, ben vrij gelukkig met wat ik heb. Zit op dit moment met een zeer leuke jongen op de hei.
Lekker in het donker bij -10 fokken met z'n tweetjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, ben vrij gelukkig met wat ik heb. Zit op dit moment met een zeer leuke jongen op de hei.
Wel meer mensen op FOK! hebben een relatie hoor. Misschien onrealistisch voor jou. Net 30 seconds gespeelt, fijn volksspelletje.quote:
Appel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel meer mensen op FOK! hebben een relatie hoor. Misschien onrealistisch voor jou. Net 30 seconds gespeelt, fijn volksspelletje.
Het is hier -5. En we hebben kaarsjes aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker in het donker bij -10 fokken met z'n tweetjes?
Kaarsjes op de hei?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is hier -5. En we hebben kaarsjes aan.
Verdomme, ze hebben humor in Iran.quote:Iran heeft een leuk cadeautje naar president Obama gestuurd. De VS vragen al enige tijd om een drone die enkele maanden geleden in Iran neerstortte. Een Iraans speelgoedbedrijf heeft nu een drone teruggestuurd, maar het is niet het vliegtuigje dat de VS willen hebben.
Het gaat namelijk om een schaalmodel van het op afstand bestuurbare apparaat. En daarnaast is het schaalmodel ook nog eens felroze geverfd. De drone die nu bij Obama afgeleverd wordt, wordt in Iran zelf als speelgoed verkocht.
De Amerikaanse afgevaardigden kunnen volgens RT niet lachen om de troll.
Ja, we zitten natuurlijk wel in een huisje he. Niet buiten.quote:
Deed een wedstrijdje recentelijk (bedrijfsuitje) een wedstrijdje met een Pool... hij verloor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was vodka, dat is voor hem water en voor mij absinth.
Is dat niet een beetje frisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mss ben je wel te goed gelovig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Damn wat ben ik een saaie klootzak dan, als ik bij m'n vriend was dan was het enige moment waarop ik Fokte als hij aan het koken was en ik voor de tv m'n bier zat te zuipen. Dan is fokken bij romantisch kaarslicht onder de sterren in een stuk heide toch leuker.
Terugsturen met Anthrax erin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verdomme, ze hebben humor in Iran.
We zitten even bij te komen van zijn schoonouders net.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Damn wat ben ik een saaie klootzak dan, als ik bij m'n vriend was dan was het enige moment waarop ik Fokte als hij aan het koken was en ik voor de tv m'n bier zat te zuipen. Dan is fokken bij romantisch kaarslicht onder de sterren in een stuk heide toch leuker.
Een huisje op de hei?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, we zitten natuurlijk wel in een huisje he. Niet buiten.
Je schoonouders kwamen bij een huisje op de hei langs?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We zitten even bij te komen van zijn schoonouders net.
Relaties zijn overrated.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn relaties zijn echt te saai merk ik al.
Ja ach je rolt er meestal vanzelf in, maar mis het niet echt ofzo.quote:
Eh ja... Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je schoonouders kwamen bij een huisje op de hei langs?
En seks stinkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach je rolt er meestal vanzelf in, maar mis het niet echt ofzo.
Klinkt gewoon zo raar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh ja... Waarom kan dat niet?
Het is een klein huisje, op de Veluwe. Vlakbij Arnhem weet je wel. Het huis is niet van mijzelf, maar ik ben er wel bijna elk weekend.
Seks is wel lekker, maar fixatie erop is voor idioten.quote:
quote:
En toch Fok!ken. Kwaliteitsdate.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen hoor, maar ik hou er niet van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik zie niet in waarom. Het is volgens mij best normaal om een vakantiehuisje te hebben. Ik heb de vrijheid om daar in te zitten. En ja, ik mag iedereen uitnodigen die ik hier hebben wil. En de Veluwe is ook niet zo'n gekke plek.
Niet van jezelf, je zit er elke week, nodigt maar wat uit en nogal seksueel gefrustreerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik zie niet in waarom. Het is volgens mij best normaal om een vakantiehuisje te hebben. Ik heb de vrijheid om daar in te zitten. En ja, ik mag iedereen uitnodigen die ik hier hebben wil. En de Veluwe is ook niet zo'n gekke plek.
Het is dan ook geen date. Ik weet niet of jij je schoonouders meteen ziet?quote:
Och ik geloof je wel hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is dan ook geen date. Ik weet niet of jij je schoonouders meteen ziet?
Maar goed, maakt me eigenlijk niet uit of iemand 't gelooft. Ik zit hier prima.
Je red je wel... twijfel ik niet over.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is dan ook geen date. Ik weet niet of jij je schoonouders meteen ziet?
Maar goed, maakt me eigenlijk niet uit of iemand 't gelooft. Ik zit hier prima.
Wat krijg ik ervoor terug?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Drugshond het volgende:
Geef mij een pooltafel (een bar) en wat stevige '70 muziek.
Ja, jij hebt geen vriendinnen of vrienden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet van jezelf, je zit er elke week, nodigt maar wat uit en nogal seksueel gefrustreerd.
Doet me aan een 0900 accountje denken.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, jij hebt geen vriendinnen of vrienden?
Wut?quote:hahaha. Seksueel gefrusteerd? Hahaha. Wat grappig ben jij, al gedacht aan een switch op het gebied van je beroep?
3x per dag.quote:
Die heeft hij, geïnspireerd door zijn speelgoed.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, jij hebt geen vriendinnen of vrienden?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je red je wel... twijfel ik niet over.
Nou ja als de batterijen het doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft hij, geïnspireerd door zijn speelgoed.
Dagelijks.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Wanneer is de derde en dus laatste keer?
Het is dadelijk al vannacht. Be specific.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Dadelijk of vannacht dus nog een keer?
Normaal denkt hij in ieder geval niet, iemand die niet begrijpt dat ik daar vriendinnen enzo mee bedoel. Echt geen dikke seksparty's hier. Aan de andere kant, helaas!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft hij, geïnspireerd door zijn speelgoed.
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ja als de batterijen het doen.
Laat je vrouw eens proberen me af te kraken. Ondanks die blunder van de deurmat heeft ze wellicht iets meer niveau.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.
>> Google.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.
Binnen het tijdsbestek nu en voordat je straks naar bed gaat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is dadelijk al vannacht. Be specific.
quote:Bordeel opent de deuren voor daklozen
Daklozen in Oostenrijk staan in de rij voor een slaapplaats in een bordeel nadat de eigenaar kamers beschikbaar stelde in de huidige koude tijd.
Dit is ook het enige wat je kunt he.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat je vrouw eens proberen me af te kraken. Ondanks die blunder van de deurmat heeft ze wellicht iets meer niveau.
Dit is boring.
Met wie wil je hier een serieus gesprek beginnen dan? Met die linkse alcoholisten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is ook het enige wat je kunt he.
Bij jou? 1 keertje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef betyar het volgende:
Drievoud geeft geen antwoord...... Wat een triest varken is het ook.
Heb je je hond nu uitgelaten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bij jou? 1 keertje.
Op de meet waar ik je dat verhaaltje in je snufferd vertel. Eens kijken of je je stoere praat waar maakt![]()
Voor de rest zie ik je graag op de kast. Waar je hoort.
Wie zei dat ik links was ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met wie wil je hier een serieus gesprek beginnen dan? Met die linkse alcoholisten?
Top. Kan zo op Twitter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef 3-voud het volgende:
Morgen vroeg eruit. Lekker zelf vers brood bakken.
Was ook een copie/paste.quote:
Eerst je hond uitlaten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef 3-voud het volgende:
Morgen vroeg eruit. Lekker zelf vers brood bakken.
Ja want Twitter staat echt synoniem voor veel vrienden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ook een copie/paste.
Zei toch dat ik veel vrienden had?
Heeft je vrouw een hondenuitlaatservice en valt de omzet tegen?quote:
Met jouw leeftijd niet nee. Als je wat ouder wordt zit je niet meer zo te jagen op followers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja want Twitter staat echt synoniem voor veel vrienden.
Ga je hond nu maar uitlaten dadelijk wordt het -10.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heeft je vrouw een hondenuitlaatservice en valt de omzet tegen?
Is het al. Voor bikkels is dat lekker weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga je hond nu maar uitlaten dadelijk wordt het -10.
Drievoud heeft naast zijn zelf verzonnen vriendjes allemaal bekende Nederlanders als vrienden in zijn social media....................quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja want Twitter staat echt synoniem voor veel vrienden.
Nou vooruit, dadelijk pist je hond binnen, in zijn hok of in je achtertuintje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het al. Voor bikkels is dat lekker weer.
Staat er Rinus ook bij ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Drievoud heeft naast zijn zelf verzonnen vriendjes allemaal bekende Nederlanders als vrienden in zijn social media....................![]()
![]()
Neuh.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou vooruit, dadelijk pist je hond binnen, in zijn hok of in je achtertuintje.
Mijn makker ligt nog lekker te maffen met snurkgeluid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ruim een half uur geleden typte je dat je de hond uit moest laten ondanks het -9 was.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:03 schreef betyar het volgende:
Drievoud ruimt liever de stront en pis binnen op dan de hond uit te laten.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef betyar het volgende:
Of rol je er eerst een keer doorheen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn makker ligt nog lekker te maffen met snurkgeluid.
Waarom die post dan als je hond gewoon ligt te maffen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef 3-voud het volgende:
-9 buiten. De hond heeft geen medelijden, ik moet.
Toen was ie nog wakker. Geen minuut later ging die pitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:06 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Waarom die post dan als je hond gewoon ligt te maffen.
Wat moest je dan gaan doen met -9 buiten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Toen was ie nog wakker. Geen minuut later ging die pitten.
Beestje met vrij leven waar je u tegen zegt.
Ga met je kussen de liefde bedrijven..............quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
Wat maakt het in hemelsnaam uit wat 3-voud met zijn hond doet?![]()
Verder bemoei ik me er niet mee.
Die heb ik niet, mafklapper.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga met je kussen de liefde bedrijven..............
Lol.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
Verder bemoei ik me er niet mee.
ehmmm.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
Geen kussen? Slaap je met je hoofd op een steen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik niet, mafklapper.
Ik zoek niks, ik heb alles al wat een man zich kan wensen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol.
Bet zoekt iets. Kan het helaas niet vinden.
Dat je die niet in je hangar parkeert..........................quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:13 schreef 3-voud het volgende:
Hadden we maar flink sneeuw zoals vorig jaar. Toen zag mijn autootje er nog ingepakt uit.
[ afbeelding ]
WW, kapotte gewrichten, vrouw met verstand van deurmatten, zingende kerstballen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zoek niks, ik heb alles al wat een man zich kan wensen.
Beter dan u, uw leven: bijstand, downsyndroom, geen vrouw, en plastic kerstballen omdat je je anders zou kunnen bezeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
WW, kapotte gewrichten, vrouw met verstand van deurmatten, zingende kerstballen...
U bent gezegend.
Hij is nog getrouwd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We zitten even bij te komen van zijn schoonouders net.
Zijn uw schoonouders weer in de stad?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 06:02 schreef Reya het volgende:
Vandaag zal ik op tijdelijke basis van domicilie veranderen.
Die zitten nu in het bejaardenhuis met alzheimer. Zeg ouwe was je ooit lid van de bende van Nijvel. Waar was je toen ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:52 schreef De_Nuance het volgende:
Justitie in België denkt een nieuw spoor naar de beruchte Bende van Nijvel uit de jaren '80 te hebben gevonden. Afgelopen dinsdag zijn 21 huiszoekingen verricht in Vlaanderen, Wallonië en Brussel. Rechercheurs hebben spullen in beslag genomen, maar er is nog niemand aangehouden. Dat heeft aanklager Christian De Valckeneer zaterdag gezegd in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.
De huiszoekingen vonden naar verluidt plaats bij mensen die in de jaren '80 banden met extreemrechts hadden. Met een geweldsgolf wilden ze onrust zaaien in België, hebben 'bronnen dicht bij het onderzoek' laten weten aan Het Laatste Nieuws.
Ik moet eerst even mijn schaatsen opsnorkelen wat ook alweer 10 jaar geleden is en dan ga ik een poging wagen op de grachten.quote:
Mooiste vond ik dat 3-voud tegen Hofstad 'scherp' zegt wanneer de laatste opmerkt dat er voor de geboorte ook niks was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:48 schreef De_Nuance het volgende:
Haha iemand in NWS gelooft in God maar haat hem , dit is nieuw voor me
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooiste vond ik dat 3-voud tegen Hofstad 'scherp' zegt wanneer de laatste opmerkt dat er voor de geboorte ook niks was.
Jaja mensen, een revelatie van hoog niveau.
En dan roepen dat ik het voor reli's opneem wanneer ik schrijf dat ik het nogal een domme opmerking vind. NWS is echt een prachtforum. Wat een imbecielen hangen daar rond.quote:
De jostiband is er niks bij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan roepen dat ik het voor reli's opneem wanneer ik schrijf dat ik het nogal een domme opmerking vind. NWS is echt een prachtforum. Wat een imbecielen hangen daar rond.
Dom dat Brussel reageert.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Brussel kan de pot op, aldus Wilders.
Kan die vent niet gewoon een keer zn smoel houden?
Domme move inderdaad. Is een beetje als tegen zanger Rinus vragen wat de zin van het leven is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:21 schreef Tem het volgende:
Jezus Koos, je gaat toch niet de grote vragen des levens met Die_Hofstadtgruppe bediscussiëren in nws
Henk de Vries ook, vernam ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef betyar het volgende:
John van den Heuvel heeft klappen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |