Ach en wee...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zegt iemand die nog nooit wat normaals of zinnigs in deze topicreeks heeft gezegd.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je vergeet de toverzin.Die doet het altijd wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Daarom fok je ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, ben vrij gelukkig met wat ik heb. Zit op dit moment met een zeer leuke jongen op de hei.
Lekker in het donker bij -10 fokken met z'n tweetjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, ben vrij gelukkig met wat ik heb. Zit op dit moment met een zeer leuke jongen op de hei.
Wel meer mensen op FOK! hebben een relatie hoor. Misschien onrealistisch voor jou. Net 30 seconds gespeelt, fijn volksspelletje.quote:
Appel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel meer mensen op FOK! hebben een relatie hoor. Misschien onrealistisch voor jou. Net 30 seconds gespeelt, fijn volksspelletje.
Het is hier -5. En we hebben kaarsjes aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker in het donker bij -10 fokken met z'n tweetjes?
Kaarsjes op de hei?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is hier -5. En we hebben kaarsjes aan.
Verdomme, ze hebben humor in Iran.quote:Iran heeft een leuk cadeautje naar president Obama gestuurd. De VS vragen al enige tijd om een drone die enkele maanden geleden in Iran neerstortte. Een Iraans speelgoedbedrijf heeft nu een drone teruggestuurd, maar het is niet het vliegtuigje dat de VS willen hebben.
Het gaat namelijk om een schaalmodel van het op afstand bestuurbare apparaat. En daarnaast is het schaalmodel ook nog eens felroze geverfd. De drone die nu bij Obama afgeleverd wordt, wordt in Iran zelf als speelgoed verkocht.
De Amerikaanse afgevaardigden kunnen volgens RT niet lachen om de troll.
Ja, we zitten natuurlijk wel in een huisje he. Niet buiten.quote:
Deed een wedstrijdje recentelijk (bedrijfsuitje) een wedstrijdje met een Pool... hij verloor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was vodka, dat is voor hem water en voor mij absinth.
Is dat niet een beetje frisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mss ben je wel te goed gelovig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Damn wat ben ik een saaie klootzak dan, als ik bij m'n vriend was dan was het enige moment waarop ik Fokte als hij aan het koken was en ik voor de tv m'n bier zat te zuipen. Dan is fokken bij romantisch kaarslicht onder de sterren in een stuk heide toch leuker.
Terugsturen met Anthrax erin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verdomme, ze hebben humor in Iran.
We zitten even bij te komen van zijn schoonouders net.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
Damn wat ben ik een saaie klootzak dan, als ik bij m'n vriend was dan was het enige moment waarop ik Fokte als hij aan het koken was en ik voor de tv m'n bier zat te zuipen. Dan is fokken bij romantisch kaarslicht onder de sterren in een stuk heide toch leuker.
Een huisje op de hei?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, we zitten natuurlijk wel in een huisje he. Niet buiten.
Je schoonouders kwamen bij een huisje op de hei langs?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We zitten even bij te komen van zijn schoonouders net.
Relaties zijn overrated.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn relaties zijn echt te saai merk ik al.
Ja ach je rolt er meestal vanzelf in, maar mis het niet echt ofzo.quote:
Eh ja... Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je schoonouders kwamen bij een huisje op de hei langs?
En seks stinkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach je rolt er meestal vanzelf in, maar mis het niet echt ofzo.
Klinkt gewoon zo raar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh ja... Waarom kan dat niet?
Het is een klein huisje, op de Veluwe. Vlakbij Arnhem weet je wel. Het huis is niet van mijzelf, maar ik ben er wel bijna elk weekend.
Seks is wel lekker, maar fixatie erop is voor idioten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |