Man man man man man, wat ben jij vermoeiend zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ze waren in oorlog met zo'n beetje alles en iedereen behalve wat Oost-Europese nietsnutten, Zuid-Europese nietsnutten en Japan, beetje slimmerd had wel kunnen bedenken dat ze dat niet uit kunnen houden.
Is die aftrekbaar bij de fiscus denk je?quote:
Ja, maar wel 14% bijtelling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is die aftrekbaar bij de fiscus denk je?
Och, geen probleem.quote:
Ik zag het inderdaad, heeft U den Poolse afgezant al onder de tafel gedronken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
Mijn lever is momenteel bijna Koosiaanse proporties alcohol aan het verwerken.
Dankuwel. Maar ik volg liever iemands wet.quote:
Sorry VS, vP heeft wel gelijk dat de tweede wereldoorlog een andere afloop had kunnen hebben als Hitler op enkele kritische momenten een andere keuze had gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
Whatever, blijf erbij dat het een dom fabeltje was.
Kom maar op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef 3-voud het volgende:
He bah. Geen linkse kuthippies hier om tegen de haren in te strijken.
Het was vodka, dat is voor hem water en voor mij absinth.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, heeft U den Poolse afgezant al onder de tafel gedronken?
Slikken, slet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankuwel. Maar ik volg liever iemands wet.
Moslimaatje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankuwel. Maar ik volg liever iemands wet.
Je vergeet de toverzin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zijn rare wereldvisie hield juist in om bijvoorbeeld Rusland binnen te vallen voor Lebensraum.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sorry VS, vP heeft wel gelijk dat de tweede wereldoorlog een andere afloop had kunnen hebben als Hitler op enkele kritische momenten een andere keuze had gemaakt.
Nee, je hebt te weinig diepgang.quote:
Wodka is prima te drinken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was vodka, dat is voor hem water en voor mij absinth.
Zonder alles.quote:
Zegt iemand die nog nooit wat normaals of zinnigs in deze topicreeks heeft gezegd.quote:
Benzine ook.quote:
Dat is het ook, mij ging het er enkel om dat je dergelijke mensen niet moet vertrouwen met wat het "zinnige" is om te doen. Net als met Iran nu, met M.A.D. e.d. ga je er automatisch van uit dat die Ayatollahs gezond verstand hebben, dat zou ik dus niet doen. Het is niet alsof Ali de schapenherder met z'n AK-47 tegenover een heel NATO bezettingsleger of een zelfmoordterrorist een zinnige beslissing maakt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Drugshond het volgende:
Dit is 65 jr geleden....passe me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |