The CIA strikes again.quote:
Ja, want die hebben er ook echt belang bij om oorlog te voeren (en te verliezen) zodat ze hun macht verliezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar wel meer websites hebben het overgenomen. Ik zeg ook nergens dat het waar is, ik zeg enkel dat 't zwaar stront aan de knikker is als de leider wegvalt in een zwaar militaristisch land met een zware hardliner militaire top.
Alsof het zinnig denkende mensen zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, want die hebben er ook echt belang bij om oorlog te voeren (en te verliezen) zodat ze hun macht verliezen.
Het is simpele game-theory lieve schat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof het zinnig denkende mensen zijn.
Egypte ook, de radicale islamieten die de macht hebben willen het vredesverdrag met Israel gaan opzeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
Maakt ook geen reet uit, Israel zorgt toch wel voor een leuke afwisseling binnenkort als ik ze mag geloven.
Vraag het alle landen die oorlogen zijn begonnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is simpele game-theory lieve schat.
Waarom zou je iets doen waardoor je achteraf slechter af bent?
Hopelijk wat langer dan 6 dagen nu, anders is 't net een Comedy Central weekend marathon, veel te kort.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Egypte ook, de radicale islamieten die de macht hebben willen het vredesverdrag met Israel gaan opzeggen.
Krijgen we toch were een grote conventionele oorlog zoals in 1967 en 1973.
Hitler dacht dat ie door het verslaan van z'n vijanden in een sterkere positie kwam, Bush wilde de machtspositie van de VS in het midden-oosten uitbouwen, Johnson wilde het communisme in Zuidoost Azië een halt toeroepen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vraag het alle landen die oorlogen zijn begonnen.
Dat zou wat zijn, dan is het tenminste weer goed verdienen in de wapenhandel. Mischien zoeken ze dan nog oorlogsvrijwillers om de verliezen aan te vullen, dan weet ik wel wat ik ga doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hopelijk wat langer dan 6 dagen nu, anders is 't net een Comedy Central weekend marathon, veel te kort.
Met dezelfde redenatie als Hitler, geïndoctrineerde waanzin a la Lebensraum tegen beter weten in. Die simpele vergelding tegen Versailles was voor de aanval op Polen al rond namelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hitler dacht dat ie door het verslaan van z'n vijanden in een sterkere positie kwam, Bush wilde de machtspositie van de VS in het midden-oosten uitbouwen, Johnson wilde het communisme in Zuidoost Azië een halt toeroepen.
Allemaal actie's gedaan omdat men ervan had verwacht beter af te zijn.
Dus jouw argument dat Noord-Korea voor de leuk een oorlog gaat beginnen slaat nergens op, zolang je geen reden voor dergelijk handelen kan opvoeren.
Ik heb wel eens gekeken op de website van het IDF, maar alleen Joden mogen dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dan is het tenminste weer goed verdienen in de wapenhandel. Mischien zoeken ze dan nog oorlogsvrijwillers om de verliezen aan te vullen, dan weet ik wel wat ik ga doen.
Hitler was ervan overtuigd de oorlog te kunnen winnen, teneinde op die manier er een voordeel bij gehad te hebben. Hitler zou geen oorlog zijn begonnen waarvan hij had geweten dat hij hem kon verloren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met dezelfde redenatie als Hitler, geïndoctrineerde waanzin a la Lebensraum tegen beter weten in.
Ik heb een halve piemel, dat komt dus bij deze goed uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekeken op de website van het IDF, maar alleen Joden mogen dat.
Juist ja, Hitler was er van overtuigd, als mallote idioot dat hij was.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hitler was ervan overtuigd de oorlog te kunnen winnen, teneinde op die manier er een voordeel bij gehad te hebben. Hitler zou geen oorlog zijn begonnen waarvan hij had geweten dat hij hem kon verloren.
Net zoals de Noord-Koreanen ook geen oorlog zullen beginnen waarvan ze denken dat ze hem niet kunnen winnen c.q. die de positie van de leiding in Noord-Korea in gevaar brengt.
Nee, nazi-Duitsland had daadwerkelijk Engeland op de knieen kunnen krijgen, evenals als dat de Sovjet-Unie ook aan de rand van de nederlaag werd gebracht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist ja, Hitler was er van overtuigd, als mallote idioot dat hij was.
Iedereen wist beter, inclusief z'n legerstaf, maar goed.
Man man man man man, wat ben jij vermoeiend zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ze waren in oorlog met zo'n beetje alles en iedereen behalve wat Oost-Europese nietsnutten, Zuid-Europese nietsnutten en Japan, beetje slimmerd had wel kunnen bedenken dat ze dat niet uit kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |