Het is dadelijk al vannacht. Be specific.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Dadelijk of vannacht dus nog een keer?
Normaal denkt hij in ieder geval niet, iemand die niet begrijpt dat ik daar vriendinnen enzo mee bedoel. Echt geen dikke seksparty's hier. Aan de andere kant, helaas!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft hij, geïnspireerd door zijn speelgoed.
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ja als de batterijen het doen.
Laat je vrouw eens proberen me af te kraken. Ondanks die blunder van de deurmat heeft ze wellicht iets meer niveau.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.
>> Google.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.
Binnen het tijdsbestek nu en voordat je straks naar bed gaat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is dadelijk al vannacht. Be specific.
quote:Bordeel opent de deuren voor daklozen
Daklozen in Oostenrijk staan in de rij voor een slaapplaats in een bordeel nadat de eigenaar kamers beschikbaar stelde in de huidige koude tijd.
Dit is ook het enige wat je kunt he.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat je vrouw eens proberen me af te kraken. Ondanks die blunder van de deurmat heeft ze wellicht iets meer niveau.
Dit is boring.
Met wie wil je hier een serieus gesprek beginnen dan? Met die linkse alcoholisten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is ook het enige wat je kunt he.
Bij jou? 1 keertje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef betyar het volgende:
Drievoud geeft geen antwoord...... Wat een triest varken is het ook.
Heb je je hond nu uitgelaten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bij jou? 1 keertje.
Op de meet waar ik je dat verhaaltje in je snufferd vertel. Eens kijken of je je stoere praat waar maakt![]()
Voor de rest zie ik je graag op de kast. Waar je hoort.
Wie zei dat ik links was ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met wie wil je hier een serieus gesprek beginnen dan? Met die linkse alcoholisten?
Top. Kan zo op Twitter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef 3-voud het volgende:
Morgen vroeg eruit. Lekker zelf vers brood bakken.
Was ook een copie/paste.quote:
Eerst je hond uitlaten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef 3-voud het volgende:
Morgen vroeg eruit. Lekker zelf vers brood bakken.
Ja want Twitter staat echt synoniem voor veel vrienden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ook een copie/paste.
Zei toch dat ik veel vrienden had?
Heeft je vrouw een hondenuitlaatservice en valt de omzet tegen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |