En seks stinkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach je rolt er meestal vanzelf in, maar mis het niet echt ofzo.
Klinkt gewoon zo raar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh ja... Waarom kan dat niet?
Het is een klein huisje, op de Veluwe. Vlakbij Arnhem weet je wel. Het huis is niet van mijzelf, maar ik ben er wel bijna elk weekend.
Seks is wel lekker, maar fixatie erop is voor idioten.quote:
quote:
En toch Fok!ken. Kwaliteitsdate.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, ben vrij gelukkig met wat ik heb. Zit op dit moment met een zeer leuke jongen op de hei.
Kan ook aan mij liggen hoor, maar ik hou er niet van.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik zie niet in waarom. Het is volgens mij best normaal om een vakantiehuisje te hebben. Ik heb de vrijheid om daar in te zitten. En ja, ik mag iedereen uitnodigen die ik hier hebben wil. En de Veluwe is ook niet zo'n gekke plek.
Niet van jezelf, je zit er elke week, nodigt maar wat uit en nogal seksueel gefrustreerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik zie niet in waarom. Het is volgens mij best normaal om een vakantiehuisje te hebben. Ik heb de vrijheid om daar in te zitten. En ja, ik mag iedereen uitnodigen die ik hier hebben wil. En de Veluwe is ook niet zo'n gekke plek.
Het is dan ook geen date. Ik weet niet of jij je schoonouders meteen ziet?quote:
Och ik geloof je wel hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is dan ook geen date. Ik weet niet of jij je schoonouders meteen ziet?
Maar goed, maakt me eigenlijk niet uit of iemand 't gelooft. Ik zit hier prima.
Je red je wel... twijfel ik niet over.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is dan ook geen date. Ik weet niet of jij je schoonouders meteen ziet?
Maar goed, maakt me eigenlijk niet uit of iemand 't gelooft. Ik zit hier prima.
Wat krijg ik ervoor terug?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef Drugshond het volgende:
Geef mij een pooltafel (een bar) en wat stevige '70 muziek.
Ja, jij hebt geen vriendinnen of vrienden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet van jezelf, je zit er elke week, nodigt maar wat uit en nogal seksueel gefrustreerd.
Doet me aan een 0900 accountje denken.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, jij hebt geen vriendinnen of vrienden?
Wut?quote:hahaha. Seksueel gefrusteerd? Hahaha. Wat grappig ben jij, al gedacht aan een switch op het gebied van je beroep?
3x per dag.quote:
Die heeft hij, geïnspireerd door zijn speelgoed.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, jij hebt geen vriendinnen of vrienden?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je red je wel... twijfel ik niet over.
Nou ja als de batterijen het doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft hij, geïnspireerd door zijn speelgoed.
Dagelijks.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Wanneer is de derde en dus laatste keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |