Het is dadelijk al vannacht. Be specific.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Dadelijk of vannacht dus nog een keer?
Normaal denkt hij in ieder geval niet, iemand die niet begrijpt dat ik daar vriendinnen enzo mee bedoel. Echt geen dikke seksparty's hier. Aan de andere kant, helaas!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heeft hij, geïnspireerd door zijn speelgoed.
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ja als de batterijen het doen.
Laat je vrouw eens proberen me af te kraken. Ondanks die blunder van de deurmat heeft ze wellicht iets meer niveau.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.
>> Google.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij denkbeeldige vriendjes heb je geen batterijen nodig.
Binnen het tijdsbestek nu en voordat je straks naar bed gaat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is dadelijk al vannacht. Be specific.
quote:Bordeel opent de deuren voor daklozen
Daklozen in Oostenrijk staan in de rij voor een slaapplaats in een bordeel nadat de eigenaar kamers beschikbaar stelde in de huidige koude tijd.
Dit is ook het enige wat je kunt he.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Laat je vrouw eens proberen me af te kraken. Ondanks die blunder van de deurmat heeft ze wellicht iets meer niveau.
Dit is boring.
Met wie wil je hier een serieus gesprek beginnen dan? Met die linkse alcoholisten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is ook het enige wat je kunt he.
Bij jou? 1 keertje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef betyar het volgende:
Drievoud geeft geen antwoord...... Wat een triest varken is het ook.
Heb je je hond nu uitgelaten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bij jou? 1 keertje.
Op de meet waar ik je dat verhaaltje in je snufferd vertel. Eens kijken of je je stoere praat waar maakt![]()
Voor de rest zie ik je graag op de kast. Waar je hoort.
Wie zei dat ik links was ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met wie wil je hier een serieus gesprek beginnen dan? Met die linkse alcoholisten?
Top. Kan zo op Twitter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef 3-voud het volgende:
Morgen vroeg eruit. Lekker zelf vers brood bakken.
Was ook een copie/paste.quote:
Eerst je hond uitlaten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef 3-voud het volgende:
Morgen vroeg eruit. Lekker zelf vers brood bakken.
Ja want Twitter staat echt synoniem voor veel vrienden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Was ook een copie/paste.
Zei toch dat ik veel vrienden had?
Heeft je vrouw een hondenuitlaatservice en valt de omzet tegen?quote:
Met jouw leeftijd niet nee. Als je wat ouder wordt zit je niet meer zo te jagen op followers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja want Twitter staat echt synoniem voor veel vrienden.
Ga je hond nu maar uitlaten dadelijk wordt het -10.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heeft je vrouw een hondenuitlaatservice en valt de omzet tegen?
Is het al. Voor bikkels is dat lekker weer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga je hond nu maar uitlaten dadelijk wordt het -10.
Drievoud heeft naast zijn zelf verzonnen vriendjes allemaal bekende Nederlanders als vrienden in zijn social media....................quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja want Twitter staat echt synoniem voor veel vrienden.
Nou vooruit, dadelijk pist je hond binnen, in zijn hok of in je achtertuintje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is het al. Voor bikkels is dat lekker weer.
Staat er Rinus ook bij ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Drievoud heeft naast zijn zelf verzonnen vriendjes allemaal bekende Nederlanders als vrienden in zijn social media....................![]()
![]()
Neuh.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou vooruit, dadelijk pist je hond binnen, in zijn hok of in je achtertuintje.
Mijn makker ligt nog lekker te maffen met snurkgeluid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ruim een half uur geleden typte je dat je de hond uit moest laten ondanks het -9 was.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:03 schreef betyar het volgende:
Drievoud ruimt liever de stront en pis binnen op dan de hond uit te laten.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef betyar het volgende:
Of rol je er eerst een keer doorheen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn makker ligt nog lekker te maffen met snurkgeluid.
Waarom die post dan als je hond gewoon ligt te maffen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:24 schreef 3-voud het volgende:
-9 buiten. De hond heeft geen medelijden, ik moet.
Toen was ie nog wakker. Geen minuut later ging die pitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:06 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Waarom die post dan als je hond gewoon ligt te maffen.
Wat moest je dan gaan doen met -9 buiten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Toen was ie nog wakker. Geen minuut later ging die pitten.
Beestje met vrij leven waar je u tegen zegt.
Ga met je kussen de liefde bedrijven..............quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
Wat maakt het in hemelsnaam uit wat 3-voud met zijn hond doet?![]()
Verder bemoei ik me er niet mee.
Die heb ik niet, mafklapper.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga met je kussen de liefde bedrijven..............
Lol.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
Verder bemoei ik me er niet mee.
ehmmm.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |