Wil is wet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Remmie verkloot alles hier op POL-SC.
Mijn TT's zijn bagger zijn wil is wet.
Daar zijn we voor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Drugshond het volgende:
Geef ik geen reet om... maar ik spiegel wel terug.
Dat zou vreemdgaan zijn, ik wil Koos die relatiebreuk met z'n geliefde niet aandoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:17 schreef Drugshond het volgende:
Nou als je met een Orka in bed ligt doe je iets fout.
Het is bijna folkloristisch.quote:
Het is moeilijk te classificeren, maar ben er verslaafd aan geraakt, raakt een bepaalde snaar.quote:
Deze kwaliteit is prima, zeker voor een film die een grote monoloog is en geen actiefilm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van. Het gaat gewoon om het idee. Als je in betere kwaliteit kan kijken, dan doe je dat gewoon.
Daarnaast erger ik me gewoon aan de compressie die ik zie. Of de resolutie die te laag is, dan ziet het er zo onscherp uit.
Lekker bierquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb nog geen druppel gehad, maar al dit gepraat over drank geeft me de kriebels.
Geloof dat er nog ergens wat Erdinger Weissen staat, zo terug.
Zeker, en natuurlijk gekoeld door de wind des Russische Federatie.quote:
Om te trollen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Hm Nirvana heb ik vrij weinig mee, nooit echt wat gevonden.
Klassieke muziek dan weer wel.
Hij was z'n tijd een beetje te ver voorbij met dat enorme bombastische, dat is jammer voor hem geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef Drugshond het volgende:
Grieg heeft niet veel gemaakt...
Wat hij heeft gemaakt is wel zwaar owke.
Och wat is nu het knelpunt, of de soldaten in Afghanistan nu al dan wel of niet organische stamppot moeten krijgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef remlof het volgende:
Morgen overdag Politiek24 kijken, dat wordt smullen.
http://congres.groenlinks(...)oenLinks-congres.pdf
Nee, de leden willen dat de GL Tweede Kamerfractie de steun voor de missie in Kunduz helemaal intrekt. Als die motie wordt aangenomen, gaat het heel moeilijk worden voor Sap om fractieleider te blijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och wat is nu het knelpunt, of de soldaten in Afghanistan nu al dan wel of niet organische stamppot moeten krijgen?
Domme trutjespartij is het ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de leden willen dat de GL Tweede Kamerfractie de steun voor de missie in Kunduz helemaal intrekt. Als die motie wordt aangenomen, gaat het heel moeilijk worden voor Sap om fractieleider te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |