Nog steeds dvdripsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
Ik heb een dvdrip van The Iron Lady binnen. Die gaan we vanavond maar eens kijken
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
1. Bier is dood
2. Bier is warm
3. Betwijfel of het überhaupt bier is
4. De dame is geen Beierse, ze houd het Mass verkeerd vast
5. De tafel is schoon en droog
Kortom, studiofoto waar fotograaf nog model wat van het Oktoberfest weten.
Ja. Als er geen bluray van is, dan download ik het ook niet. Behalve bij oude series. Daarvan zijn de blurays meestal toch upscales.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet Meryl Streep liever in nog hogere kwaliteit mijmeren?
Geen negatieve omschrijvingen van de beste actrice ooit ja?!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet Meryl Streep liever in nog hogere kwaliteit mijmeren?
Weet je zeker dat je niet autistisch bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Als er geen bluray van is, dan download ik het ook niet. Behalve bij oude series. Daarvan zijn de blurays meestal toch upscales.
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van. Het gaat gewoon om het idee. Als je in betere kwaliteit kan kijken, dan doe je dat gewoon.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet autistisch bent?
The Iron Lady persé in BluRay kwaliteit willen zien
Mooi, die misdaadverslaggevers mogen wel een keer bestraft worden voor hun zendtijdvervuiling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef betyar het volgende:
John van den Heuvel heeft klappen gehad.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, die misdaadverslaggevers mogen wel een keer bestraft worden voor hun zendtijdvervuiling.
Laat dat lichte maar weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van.
Geen wonder dat Rusland ze platgooit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:08 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)n_mitrailleur__.html
Haha, geen Mercedes maar nog wel altijd goed
Wil is wet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Remmie verkloot alles hier op POL-SC.
Mijn TT's zijn bagger zijn wil is wet.
Daar zijn we voor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Drugshond het volgende:
Geef ik geen reet om... maar ik spiegel wel terug.
Dat zou vreemdgaan zijn, ik wil Koos die relatiebreuk met z'n geliefde niet aandoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:17 schreef Drugshond het volgende:
Nou als je met een Orka in bed ligt doe je iets fout.
Het is bijna folkloristisch.quote:
Het is moeilijk te classificeren, maar ben er verslaafd aan geraakt, raakt een bepaalde snaar.quote:
Deze kwaliteit is prima, zeker voor een film die een grote monoloog is en geen actiefilm.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van. Het gaat gewoon om het idee. Als je in betere kwaliteit kan kijken, dan doe je dat gewoon.
Daarnaast erger ik me gewoon aan de compressie die ik zie. Of de resolutie die te laag is, dan ziet het er zo onscherp uit.
Lekker bierquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb nog geen druppel gehad, maar al dit gepraat over drank geeft me de kriebels.
Geloof dat er nog ergens wat Erdinger Weissen staat, zo terug.
Zeker, en natuurlijk gekoeld door de wind des Russische Federatie.quote:
Om te trollen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Hm Nirvana heb ik vrij weinig mee, nooit echt wat gevonden.
Klassieke muziek dan weer wel.
Hij was z'n tijd een beetje te ver voorbij met dat enorme bombastische, dat is jammer voor hem geweest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef Drugshond het volgende:
Grieg heeft niet veel gemaakt...
Wat hij heeft gemaakt is wel zwaar owke.
Och wat is nu het knelpunt, of de soldaten in Afghanistan nu al dan wel of niet organische stamppot moeten krijgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef remlof het volgende:
Morgen overdag Politiek24 kijken, dat wordt smullen.
http://congres.groenlinks(...)oenLinks-congres.pdf
Nee, de leden willen dat de GL Tweede Kamerfractie de steun voor de missie in Kunduz helemaal intrekt. Als die motie wordt aangenomen, gaat het heel moeilijk worden voor Sap om fractieleider te blijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och wat is nu het knelpunt, of de soldaten in Afghanistan nu al dan wel of niet organische stamppot moeten krijgen?
Domme trutjespartij is het ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, de leden willen dat de GL Tweede Kamerfractie de steun voor de missie in Kunduz helemaal intrekt. Als die motie wordt aangenomen, gaat het heel moeilijk worden voor Sap om fractieleider te blijven.
ROFL.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, klassiek voorbeeld waarom of Europa als cultuurpot gewoon superieur is aan alles.
Zie die verrekte Zulu's dat maar eens componeren.
Nou zou Bach z'n haren er ook wel hebben uitgetrokken destijds als zijn orkest een stel rietrokken dragende barbaren zouden zijn met halve kokosnoten als instrumenten, maar toch.quote:
De PVV'er door de brievenbus.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
Haha.
Die gangsters in VS zijn er maar laat mee dan met die teksten.
Zulu's lopen sowieso eeuwen achter, zoniet millenia.quote:
Als 't waar is heb je wel de stront aan de knikker.quote:Gerucht: Kim Jong-un vermoord
PEKING - Op Twitter gonst het momenteel van de geruchten dat de nieuwe Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un niet meer in leven zou zijn. Slechts enkele maanden nadat de 28-jarige zoon van wijlen Kim Jong-Il de macht kreeg, zou hij zijn vermoord.
Althans, dat beweren gebruikers van Twitter en de Chinese equivalent Weibo. “Noord-Korea’s hoogste leider Kim Jong-un is vanochtend in Bejing, 2.45 uur lokale tijd vermoord door onbekende mensen nadat deze hebben ingebroken in een woning waar hij zich bevond. De inbrekers zijn vervolgens doodgeschoten door bodyguards van de leider", zo staat er te lezen.
Er zijn nog geen bronnen die de berichten kunnen bevestigen.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wat de neuk?
[..]
Als 't waar is heb je wel de stront aan de knikker.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wat de neuk?
[..]
Als 't waar is heb je wel de stront aan de knikker.
Ja maar wel meer websites hebben het overgenomen. Ik zeg ook nergens dat het waar is, ik zeg enkel dat 't zwaar stront aan de knikker is als de leider wegvalt in een zwaar militaristisch land met een zware hardliner militaire top.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Naar ik me kan herinneren was de legerleiding vaak rigoureuzer dan Kim zelf. Die was toch enkel geïnteresseerd in z'n eigen comfortabele stoel, terwijl de legerleiding minder te verliezen had als geïndoctrineerde machine.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... nieuwe wende in N-K.
Of legerleiding == Egypte.
Het is niet bevestigd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef Disana het volgende:
Als het waar was, dan had het nieuws van 22.00 uur er wel mee geopend.
Alhoewel: Kim Jong-Un is vermoord
Ik lees alweer dat dat BBC-account niet echt is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet bevestigd.
Maar goed, zal wel even duren dan, de dood van Kim Jong Il duurde ook dagen voordat ze 't bevestigden.
Ja als je de volledige pagina bekeek was 't wel duidelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees alweer dat dat BBC-account niet echt is.
Lijkt me dikke bullshit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als je de volledige pagina bekeek was 't wel duidelijk.
Dunno, mij maakt het weinig uit.quote:
Yup. Een constante stroom van breaking news maakt het wel een show.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dunno, mij maakt het weinig uit.
Enkele impact op mijn leven is goede tv, of de standaard programmering.
Tamashii is wet.quote:
Daarom, tijdens operation Shock and Awe zat ik ook tot diep in de nacht voor de tv, was goed te doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Een constante stroom van breaking news maakt het wel een show.
quote:“This just in: Kim Jong-un’s cause of death was being force-fed hotdogs and having a basketball bounced off his head repeatedly for 20 hours.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |