Nog steeds dvdripsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef remlof het volgende:
Ik heb een dvdrip van The Iron Lady binnen. Die gaan we vanavond maar eens kijken
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
1. Bier is dood
2. Bier is warm
3. Betwijfel of het überhaupt bier is
4. De dame is geen Beierse, ze houd het Mass verkeerd vast
5. De tafel is schoon en droog
Kortom, studiofoto waar fotograaf nog model wat van het Oktoberfest weten.
Ja. Als er geen bluray van is, dan download ik het ook niet. Behalve bij oude series. Daarvan zijn de blurays meestal toch upscales.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet Meryl Streep liever in nog hogere kwaliteit mijmeren?
Geen negatieve omschrijvingen van de beste actrice ooit ja?!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ziet Meryl Streep liever in nog hogere kwaliteit mijmeren?
Weet je zeker dat je niet autistisch bent?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Als er geen bluray van is, dan download ik het ook niet. Behalve bij oude series. Daarvan zijn de blurays meestal toch upscales.
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van. Het gaat gewoon om het idee. Als je in betere kwaliteit kan kijken, dan doe je dat gewoon.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet autistisch bent?
The Iron Lady persé in BluRay kwaliteit willen zien
Mooi, die misdaadverslaggevers mogen wel een keer bestraft worden voor hun zendtijdvervuiling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef betyar het volgende:
John van den Heuvel heeft klappen gehad.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi, die misdaadverslaggevers mogen wel een keer bestraft worden voor hun zendtijdvervuiling.
Laat dat lichte maar weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zal vast wel een lichte vorm hebben, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |