Ja maar wel meer websites hebben het overgenomen. Ik zeg ook nergens dat het waar is, ik zeg enkel dat 't zwaar stront aan de knikker is als de leider wegvalt in een zwaar militaristisch land met een zware hardliner militaire top.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Naar ik me kan herinneren was de legerleiding vaak rigoureuzer dan Kim zelf. Die was toch enkel geïnteresseerd in z'n eigen comfortabele stoel, terwijl de legerleiding minder te verliezen had als geïndoctrineerde machine.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:56 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... nieuwe wende in N-K.
Of legerleiding == Egypte.
Het is niet bevestigd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef Disana het volgende:
Als het waar was, dan had het nieuws van 22.00 uur er wel mee geopend.
Alhoewel: Kim Jong-Un is vermoord
Ik lees alweer dat dat BBC-account niet echt is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet bevestigd.
Maar goed, zal wel even duren dan, de dood van Kim Jong Il duurde ook dagen voordat ze 't bevestigden.
Ja als je de volledige pagina bekeek was 't wel duidelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees alweer dat dat BBC-account niet echt is.
Lijkt me dikke bullshit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als je de volledige pagina bekeek was 't wel duidelijk.
Dunno, mij maakt het weinig uit.quote:
Yup. Een constante stroom van breaking news maakt het wel een show.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dunno, mij maakt het weinig uit.
Enkele impact op mijn leven is goede tv, of de standaard programmering.
Tamashii is wet.quote:
Daarom, tijdens operation Shock and Awe zat ik ook tot diep in de nacht voor de tv, was goed te doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Een constante stroom van breaking news maakt het wel een show.
quote:“This just in: Kim Jong-un’s cause of death was being force-fed hotdogs and having a basketball bounced off his head repeatedly for 20 hours.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |