Ik moet eerst even mijn schaatsen opsnorkelen wat ook alweer 10 jaar geleden is en dan ga ik een poging wagen op de grachten.quote:
Mooiste vond ik dat 3-voud tegen Hofstad 'scherp' zegt wanneer de laatste opmerkt dat er voor de geboorte ook niks was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:48 schreef De_Nuance het volgende:
Haha iemand in NWS gelooft in God maar haat hem , dit is nieuw voor me
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooiste vond ik dat 3-voud tegen Hofstad 'scherp' zegt wanneer de laatste opmerkt dat er voor de geboorte ook niks was.
Jaja mensen, een revelatie van hoog niveau.
En dan roepen dat ik het voor reli's opneem wanneer ik schrijf dat ik het nogal een domme opmerking vind. NWS is echt een prachtforum. Wat een imbecielen hangen daar rond.quote:
De jostiband is er niks bij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan roepen dat ik het voor reli's opneem wanneer ik schrijf dat ik het nogal een domme opmerking vind. NWS is echt een prachtforum. Wat een imbecielen hangen daar rond.
Dom dat Brussel reageert.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Brussel kan de pot op, aldus Wilders.
Kan die vent niet gewoon een keer zn smoel houden?
Domme move inderdaad. Is een beetje als tegen zanger Rinus vragen wat de zin van het leven is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:21 schreef Tem het volgende:
Jezus Koos, je gaat toch niet de grote vragen des levens met Die_Hofstadtgruppe bediscussiëren in nws
Henk de Vries ook, vernam ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef betyar het volgende:
John van den Heuvel heeft klappen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |