abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107827398

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
pi_107827405
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Er moet ook nog gewerkt worden zo op zijn tijd, dat zouden jullie toch moeten weten als havenslaven?

[..]

Er werd al een week van tevoren gesproken over Bakkal als mogelijke opvolger, mocht Fer vertrekken. Dit is toch niet zo verwonderlijk? Dat Feijenoord die informatie niet naar buiten brengt, valt te begrijpen. Maar ga nou niet zeggen dat jullie hier niet al weken van tevoren hebben gediscussieerd over een mogelijke opvolger voor Fer.

Die HMF komt hier aan met 'Ja, die Bakkal kwam ineens out-of-the-blue opduiken'. Niemand had er op gerekend. Gewoon onzin dus, er is duidelijk over gesproken.
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Bron, nogmaals. Of heb je aids in je ogen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die gast kan je gewoon niet serieus nemen :'). Ik heb verdomme zijn verhaal 3 keer weerlegt, hij doet gewoon alsof er nooit iets gezegd is. Lijkt wel een christen die compleet kapotberedeneert wordt en gewoon alleen wil horen wat hij wil horen _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, als je niet openstaat voor valide argumenten dan heb je vrij weinig te zoeken op een discussieforum....
Laatste posts.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 14:40:51 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:40:36 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_107827411
Ja, ga er lekker in de TT mee verder. Dan stopt ie zeker.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_107827423
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:40 schreef NJ het volgende:
Grapje op zijn tijd moet kunnen toch? ^O^. Wij wachten op de bron in ieder geval. Ik denk dat iedereen het sarcastische grapje wel snapt, toch. ;(. Of zou hij zich weer persoonlijk aangevallen voelen. :{

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 14:41:26 ]
pi_107827440
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja en nu is hij alles wat hij toen niet was... Daarom, 'als' 'tante' 'lul hebben' 'oom zijn'. ;).
Maar vorig jaar was hij dat niet. :P Hij heeft denk ik geleerd van z'n tijd bij AZ.
quote:
Tsja, ik weet niet. Het enige wat die man écht gepresteerd heeft is alweer een decennium terug. Na 5 jaar zandbakken denk ik niet dat er ooit nog iets van je 'bekomt'.
5 jaar zandbakken valt wel mee, alleen een jaartje bij dat jeugdelftal van zo'n olie-staatje toch?
Maar ik ben het wel met je eens dat die man gewoon echt een ramp is qua keuze's maken.
Naat b.v. Portugal gaan, tussen al die driftige en bazige Portugese mannetjes daar, dat kan nooit goed gaan bij hem op langere termijn.

Echter, dat wil niet zeggen dat hij nooit meer ergens zou kunnen slagen. Het is een trainer en man met een handleiding, die hij zelf niet goed kent. Van Geel lijkt de enige die die handleiding heeft, dus vandaar dat ik dat duo bij Feyenoord toen helemaal niet zo'n gekke optie vond. Met bijna elke andere TD had ik hem direct afgestreept als mogelijke coach ja.
quote:
Euh, die man zit zo met Guidetti of Bakkal in de haren denk ik hoor :D. Maar buiten dat, het was nooit een succes geworden bij Feijenoord. Kuip had hem nooit geaccepteerd.
Moet je zien hoe snel de Kuip om is, wanneer je met kerst 4e of 5e staat en het team lekker draait. Koeman kwam ook absoluut niet als held binnen hoor. ;)
quote:
Je was er een paar maanden geleden nog stellig van overtuigd dat Koeman moest opzouten na dit jaar anders, ondanks dat we toen zevende stonden ;). (Was na het gelijkspel tegen ojox).

Trainer is een van de belangrijkste factoren in het maken van beslissingen welke spelers er komen, MITS er een uitermate goede wisselwerking tussen TD en trainer is. Precies waarom Co en Geel zo goed rendeerden: zelfde visie ;).
Ik geef toe, dat ik niet verwacht had, dat Koeman een stijgende lijn kon doortrekken. Maar ik vind nog steeds dat je het per jaar moet kijken. Had hem liever geen 3-jarig contract willen zien tekenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 10-02-2012 14:46:58 ]
-
pi_107827447
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:40 schreef NJ het volgende:
Op wie kwam Bakkal? :?
BFF met GGMM
pi_107827500
Maanden? Waar heb je het over jongen? Ik heb het over een week. Het wordt steeds mooier hier.

En waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een bron te zoeken? Er is geen bron dat Feijenoord naar een week van tevoren naar buiten heeft gebracht interesse te hebben in Bakkal, mocht Fer vertrekken. Elk blind paard zag echt wel aankomen dat Bakkal een mogelijke opvolger zou zijn, nogmaals.. Wat een ophef om niks.

Het ging hier over het feit dat HMF Bakkal 'absoluut' niet zag aankomen. En dat geratel dat het een meesterzet van Van Geel was is ook belachelijk. Als je de topics terugleest toendertijd, zal je vinden dat er daadwerkelijk over de komst van Bakkal gesproken werd (ja, zelfs een week voordat Fer vertrok).
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:42:57 #8
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_107827502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op wie kwam Bakkal? :?
Op De_Kromme en Helpmefok. Het enige verschil was dat De_Kromme het op tijd aan zag komen en Helpmefok niet. Ten minste, ik geloof dat het daar om gaat.
pi_107827528
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef De_kromme het volgende:
Elk blind paard zag echt wel aankomen dat Bakkal een mogelijke opvolger zou zijn, nogmaals.. Wat een ophef om niks.
Weer zo'n geweldig argument _O_

Stop er maar gewoon mee. :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107827553
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik geloof er niet in, jij wel. En dat is prima.
Idd. ;) Maar ik bedoelde ermee dat ik die wedstrijd tegen VVV vantevoren al niets vond zeggen over de rest van de 2e seizoenshelft. M'n mening dat je in de top 5 moet eindigen, was dus toen niet anders.
-
pi_107827565
quote:
Maanden? Waar heb je het over jongen? Ik heb het over een week. Het wordt steeds mooier hier.
Tot zover niets.
quote:
En waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een bron te zoeken?
:D DAAR IS IE CALAND _O- _O-
quote:
Er is geen bron dat Feijenoord naar buiten heeft gebracht een week van tevoren naar buiten interesse te hebben in Bakkal, mocht Fer vertrekken.
Sterker nog, ER IS GEEN BRON IN DE VOETBALWERELD die het daarover had.

quote:
Elk blind paard zag echt wel aankomen dat Bakkal een mogelijke opvolger zou zijn, nogmaals.. Wat een ophef om niks.
Aldus De_Kromme, manager van Beyoncé, vinder van Messi, CL-winnaarmaker van ADO, messias.
quote:
Het ging hier over het feit dat HMF Bakkal 'absoluut' niet zag aankomen. En dat geratel dat het een meesterzet van Van Geel was is ook belachelijk. Als je de topics terugleest toendertijd, zal je vinden dat er daadwerkelijk over de komst van Bakkal gesproken werd (ja, zelfs een week voordat Fer vertrok).
Bron? :).
pi_107827569
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef NJ het volgende:

[..]

Op De_Kromme en Helpmefok. Het enige verschil was dat De_Kromme het op tijd aan zag komen en Helpmefok niet. Ten minste, ik geloof dat het daar om gaat.
NJ, jij snapt het. O+ Waarom ben je geen FA meer? De enige redelijke FA die er rondliep in die ouwe goede tijd. ;(

HMF had het absoluut niet zien aankomen, daar reageer ik op. Gaat iedereen hier ineens janken over bronnen, wordt steeds mooier. _O- _O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:45:01 #13
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107827572
Als het nou nog een beargumenteerde discussie was, oke... maar op deze manier is het gewoon vervelend getroll & topicvervuiling.
pi_107827626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:45 schreef Dekatria het volgende:
Als je nou nog een beargumenteerde discussie was, oke... maar op deze manier is het gewoon vervelend getroll.
Dat dus. Het valt voor hem alleen niet te beargumenteren, want er is geen bron in de wereld die zijn verhaal ondersteunt. Ik heb mijn verhaal wel met een bron ondersteund, die verwijst naar Maandag 29 Augustus in de avond (60 uur voor verstrijken deadline dus in het 'slechtste' geval). Pas op díé dag kwam de hele Bakkal-discussie naar voren, en zelfs tóén zij Van Geel dat er 'vooralsnog niets speelde'.

Maargoed, De_Kromme vindt het heerlijk om hier te trollen en zijn 'feiten' niet te onderbouwen. Moet ie vooral blijven doen...
pi_107827652
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef NJ het volgende:

[..]

Aah ok, dan snap ik het ^O^
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:48:35 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107827716
Feyenoord wil Bakkal huren

Dit is het oudste bericht wat ik erover kan vinden. Het was dus vlak voor de deadline. van Geel is dus een baas. En de_Kromme ook, want die zag het nog eerder!

_O_ De_Kromme _O_ van Geel _O_

Zullen we het nu weer over wat anders hebben...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107827725
HMF, je hebt issues man. Het gaat erover dat jij Bakkal niet zag aankomen, dat kan, als blind paard zijnde. Iedereen in de voetbalwereld sprak echter over de mogelijk dat Bakkal verhuurd kon worden aan Feijenoord, aangezien hij geen basisplaats had bij PSV en de tribune warm mocht houden. Ik heb inderdaad geen bron, zoals ik al eerder zei, dat Feijenoord concrete interesse toonde in Bakkal, boeiend?

Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_107827742
quote:
Van Geel: "Als dit Feyenoord bij de top zes eindigt, is het prima"

De supporters van Feyenoord dromen stiekem van het kampioenschap, maar technisch directeur Martin van Geel tempert deze verwachtingen. De directie van de ploeg uit Rotterdam gaat de doelstelling niet bijstellen, waardoor een plek in de top zes genoeg is.

De ex-voetballer wil dat Feyenoord niet te euforisch wordt, want er komen nog belangrijke weken aan. "Het worden interessante weken. Wij doen niet mee aan opportunisme. Als dit Feyenoord bij de top-6 eindigt, is het prima. Daar had iedereen voor dit seizoen voor getekend.", aldus de technisch directeur.

Van Geel heeft al veel bereikt bij Feyenoord, mede dankzij hem is er veel veranderd. Hij heeft voor komend seizoen meerdere spelers binnengehaald zonder dat er een transfersom tegenover stond. Een andere reden waarom hij belangrijk is voor de Stadionclub is dat veel spelers hun contract hebben verlengd.

Toch jammer dit gebrek aan ambitie -O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107827751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar vorig jaar was hij dat niet. :P Hij heeft denk ik geleerd van z'n tijd bij AZ.

Dat weet ik wel zeker. Was natuurlijk ook zijn allerlaatste kans.

quote:
5 jaar zandbakken valt wel mee, alleen een jaartje bij dat jeugdelftal van zo'n olie-staatje toch?
Metallurg Donetsk
Al-Sadd
Red Bull Salzburg
Olympisch elftal Qatar

Laten we zeggen dat Donetsk nog enige kwaliteit heeft, dan is hij al sinds 2007 tot 2011 bezig geweest bij nietszeggende zooi (Salzburg is nou natuurlijk ook niet echt je-van-het, al maakte hij ze wel kampioen geloof ik?).

quote:
Maar ik ben het wel met je eens dat die man gewoon echt een ramp is qua keuze's maken.
Naat b.v. Portugal gaan, tussen al die driftige en bazige Portugese mannetjes daar, dat kan nooit goed gaan bij hem op langere termijn.
Nee niet echt nee. :').
quote:
Echter, dat wil niet zeggen dat hij nooit meer ergens zou kunnen slagen. Het is een trainer en man met een handleiding, die hij zelf niet goed kent. Van Geel lijkt de enige die die handleiding heeft, dus vandaar dat ik dat duo bij Feyenoord toen helemaal niet zo'n gekke optie vond. Met bijna elke andere TD had ik hem direct afgestreept als mogelijke coach ja.
Je ziet het spelletje best goed. Alleen heb ik liever Koeman met deze resultaten aanhouden dan Adriaanse erin gooien (als Rotterdammer én om de huidige KGB te beschermen).
quote:
Moet je zien hoe snel de Kuip om is, wanneer je met kerst 4e of 5e staat en het team lekker draait. Koeman kwam ook absoluut niet als held binnen hoor. ;)
En terecht, die man heeft me een potje gemaakt van zijn carriére de laatste jaren :D
quote:
Ik geef toe, dat ik niet verwacht had, dat Koeman een stijgende lijn kon doortrekken. Maar ik vind nog steeds dat je het per jaar moet kijken. Had hem liever geen 3-jarig contract willen zien tekenen.
Dat had niemand verwacht :').

Hij heeft overigens maar een jaarcontract getekend Ritmootje! O+
pi_107827766
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Toch jammer deze gebrek aan ambitie -O-
Ik stel een TT change voor: "Plek zes is prima".
pi_107827778
quote:

En waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een bron te zoeken? Er is geen bron dat Feijenoord naar een week van tevoren naar buiten heeft gebracht interesse te hebben in Bakkal, mocht Fer vertrekken. Elk blind paard zag echt wel aankomen dat Bakkal een mogelijke opvolger zou zijn, nogmaals.. Wat een ophef om niks.

Is gewoon niet waar. Ik heb het even voor je teruggezocht :')
De eerste berichten rond het aantrekken van Bakkal op dit forum:
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Freudie het volgende:
Opvolger van fer: bakal, aldus snorrie
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Merkie het volgende:
Bakkal als opvolger van Fer als Fer weggaat... Vind ik best een goed idee eigenlijk!

[ Bericht 3% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:05:39 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107827810
Volgens mij meldde de snor het als eerst ja op de 29e, dat kwam toen echt als een complete verrassing.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107827812
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef De_kromme het volgende:
HMF, je hebt issues man. Het gaat erover dat jij Bakkal niet zag aankomen, dat kan, als blind paard zijnde.
:')!!!!! Ik ga er niet eens op in want al 2 mensen hebben aangegeven dat deze discussie dus pas ging lopen op de 29e, en geen dag ervoor.

quote:
Iedereen in de voetbalwereld sprak echter over de mogelijk dat Bakkal verhuurd kon worden aan Feijenoord, aangezien hij geen basisplaats had bij PSV en de tribune warm mocht houden. Ik heb inderdaad geen bron, zoals ik al eerder zei, dat Feijenoord concrete interesse toonde in Bakkal, boeiend?
Onze bronnen gaan niet over CONCRETE INTERESSE, onze bronnen gaan over wanneer men de optie ging bespreken.
quote:
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Desondanks valt het voor jou blijkbaar niet mee :').
pi_107827813
quote:

[..]

Ik heb ook een hekel aan de woorden "is het prima' of "dan is het best" i.c.m. topsport.
-
pi_107827820
Ik ga haast denken dat ik op het viva forum ben beland :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107827821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

[..]

En nou opflikkeren met je kuthoofd, onruststoker, nare bloedzuiger :W
En weer fucking hard gePWNT.
pi_107827828
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Metallurg Donetsk
Al-Sadd
Red Bull Salzburg
Olympisch elftal Qatar

Laten we zeggen dat Donetsk nog enige kwaliteit heeft, dan is hij al sinds 2007 tot 2011 bezig geweest bij nietszeggende zooi (Salzburg is nou natuurlijk ook niet echt je-van-het, al maakte hij ze wel kampioen geloof ik?).

[..]

Nee niet echt nee. :').

[..]

Je ziet het spelletje best goed. Alleen heb ik liever Koeman met deze resultaten aanhouden dan Adriaanse erin gooien (als Rotterdammer én om de huidige KGB te beschermen).

[..]

En terecht, die man heeft me een potje gemaakt van zijn carriére de laatste jaren :D

[..]

Dat had niemand verwacht :').

Salzburg lijkt me juist van een hoger niveau dan Metallurg.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_107827839
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan de woorden "is het prima' of "dan is het best" i.c.m. topsport.
Moet je opletten: straks gaan die jongetjes er nog in geloven ook dat het prima is.... Echt een oliedomme uitspraak :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107827842
- doe niet -

[ Bericht 47% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:08:11 ]
pi_107827868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

[..]

En nou opflikkeren met je kuthoofd, onruststoker, nare bloedzuiger :W
Jij hebt alle topics in die week daarvoor ook door gespit? Zo nee, heb je geen valide bron.

Bedankt voor de complimenten trouwens, maar ik zou toch echt HMF aanspreken op zijn kansloze gejammer. Ik geef gewoon aan dat het imo onzin is dat Bakkal compleet 'out of the blue' kwam aanzetten. Meningen mogen gewoon, toch?

[ Bericht 26% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:08:20 ]
pi_107827874
Ik heb een NWS-ban, misschien kunnen ze De_Kromme een Feyenoord-topic ban geven.
Serieus: elke keer als die gast hier is dan is er gezeik _O-
Groetjes, Ezio.
pi_107827881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

ja, maar als ze nu gaan roepen, ja, we gaan voor het kampioenschap, en je wordt uiteindelijk 5e, krijg je weer heel de wereld over je heen... Doelstelling lijkt me gewoon nog steeds 5e, en we lopen (zeer) goed op koers, alles erboven is gewoon mooi meegenomen (en wij als supporters mogen natuurlijk gewoon lekker hopen en volop naar boven kijken)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107827893
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij hebt alle topics in die week daarvoor ook door gespit? Zo nee, heb je geen valide bron.

Bedankt voor de complimenten trouwens, maar ik zou toch echt HMF aanspreken op zijn kansloze gejammer. Ik geef gewoon aan dat het imo onzin is dat Bakkal compleet 'out of the blue' kwam aanzetten. Meningen mogen gewoon, toch?
Yup, heb ik zojuist gedaan. Niks gevonden.

Jij wel? Zoja, heb je een link voor me?
pi_107827894
quote:

[..]

Probeer het eens anders te zien: jarenlang riep men 'BESTUUR TEGEN DE MUUR' als het weer minder goed ging. Met twee verliespotten de komende wedstrijden kan je zo weer 7e staan. Gek hé, dat hij dat risico even probeert weg te strepen.

Om maar niet te spreken over het effect op deze spelers als ze onder extreme druk staan óf als de touwtjes te los gelaten worden.

Nee, de 'boodschap' op zich is goed. Hij moet alleen het woordje '6e plek is prima' weglaten, dat doet weer net eventjes pijn. ;(
pi_107827917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb een NWS-ban, misschien kunnen ze De_Kromme een Feyenoord-topic ban geven.
Serieus: elke keer als die gast hier is dan is er gezeik _O-
Ik post gewoon normaal mee hier, helaas moeten er mensen constant over ADO beginnen en op de man spelen. Helemaal niks aan de hand.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Yup, heb ik zojuist gedaan. Niks gevonden.

Jij wel? Zoja, heb je een link voor me?
Ben je gek? Ik hoef mij niet te bewijzen hoor. Topics doorspitten om iemand die nooit zijn ongelijk toegeeft van informatie te voorzien? Waarom zou ik. :')
pi_107827919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
Precies.
quote:
Metallurg Donetsk
Al-Sadd
Red Bull Salzburg
Olympisch elftal Qatar

Dat zegt dus meer over z'n kwaliteiten om een club of land te kiezen die bij hem past, dan over z'n kwaliteiten als trainer.
quote:
Met deze resultaten wel ja.
quote:
Ja, dat is toch ook wat ik zeg? ;) Daar ben ik blij mee.
-
pi_107827935
quote:

[..]

[..]

Ik weet niet hoor, ik heb het allang van me afgezet dat jij schijnbaar niet zag aankomen dat Bakkal binnen kwam wandelen bij Feijenoord. Wat boeit mij het ook eigenlijk?
ja, heel de week ervoor bekeken ja, vanaf de 22e, [edit, was niet lief], kom nou zelf eens met een bron...
pi_107827963
quote:

[..]

Een mening is één ding, mij een blind paard noemen omdat jij loopt te liegen is een ander uiterste. Maar blijf in je droomwereld wonen :W

En, hij komt tenminste nog met een bron. Jij hoeft maar met één bronnetje te komen dat er vóór de 29e al over gepraat werd, en je hebt ons ALLEMAAL voor gek gezet. Waar blijft die bron dan van je? :D
quote:
[..]

Ik weet niet hoor, ik heb het allang van me afgezet dat jij schijnbaar niet zag aankomen dat Bakkal binnen kwam wandelen bij Feijenoord. Wat boeit mij het ook eigenlijk?
Niemand zag het aankomen, behalve De_"Jomanda"_Kromme.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:56:29 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107827974
quote:

[..]

[..]

Neem jij eens de moeite om een bron te zoeken.... met je gelul dat 'elke idioot allang wist dat Bakkal al zou komen'..
pi_107827977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Probeer het eens anders te zien: jarenlang riep men 'BESTUUR TEGEN DE MUUR' als het weer minder goed ging. Met twee verliespotten de komende wedstrijden kan je zo weer 7e staan. Gek hé, dat hij dat risico even probeert weg te strepen.

Om maar niet te spreken over het effect op deze spelers als ze onder extreme druk staan óf als de touwtjes te los gelaten worden.

Nee, de 'boodschap' op zich is goed. Hij moet alleen het woordje '6e plek is prima' weglaten, dat doet weer net eventjes pijn. ;(
Het zijn nog steeds spelers met weinig tot geen ervaring en met een uitermate broos laagje zelfvertrouwen. Niks mis met realisme en een beetje in bescherming nemen van die gasten. We verwachten genoeg, maar eisen op dit moment een redelijke 6e plaats.
BFF met GGMM
pi_107827983
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef NJ het volgende:

[..]

[..]

Of je doet gewoon ff normaal.
Ach, laat gaan. Waarom ben je nou geen FA meer?
pi_107827990
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Moet je opletten: straks gaan die jongetjes er nog in geloven ook dat het prima is.... Echt een oliedomme uitspraak :N
Mja, ik weet het niet. Teveel onder druk moet je ze denk ik ook weer niet zetten.
Iets er tussen in, en dat is gewoon: "we gaan voor een plek in de top 5". Ambiteus én haalbaar.
-
pi_107827992
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het zijn nog steeds spelers met weinig tot geen ervaring en met een uitermate broos laagje zelfvertrouwen. Niks mis met realisme en een beetje in bescherming nemen van die gasten. We verwachten genoeg, maar eisen op dit moment een redelijke 6e plaats.
Dit dus, zo zie ik het ook. :).
pi_107827995
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik post gewoon normaal mee hier, helaas moeten er mensen constant over ADO beginnen en op de man spelen. Helemaal niks aan de hand.

[..]

Ben je gek? Ik hoef mij niet te bewijzen hoor. Topics doorspitten om iemand die nooit zijn ongelijk toegeeft van informatie te voorzien? Waarom zou ik. :')
Ik kan je wel hebben kut-hageneesie, maar elke week 5 topics volgespamd over niet Feyenoord gerelateerde zaken en privé oorlogen leest gewoon niet lekker man.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:57:15 #45
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107827999
Anders ga je gewoon niet meer op De_kromme in. Die gast is al -tig topics lang succesvol aan het trollen hier, en de enige reden waarom hij terug blijft komen is omdat mensen op 'm blijven reageren.
pi_107828010
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ga nou alsjebleift niet schijnheilig lopen doen want het vorige topic noemde je ons idioten, mensen met een lage intelligentie, en in dit topic maak je me uit voor blind paard.

Echt, ga lekker met je knikkers spelen ofzo :').
pi_107828021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:57 schreef Dekatria het volgende:
Anders ga je gewoon niet meer op De_kromme in. Die gast is al -tig topics lang succesvol aan het trollen hier, en de enige reden waarom hij terug blijft komen is omdat mensen op 'm blijven reageren.
Dat stelde ik dus ook voor alleen ging toen ineens iedereen op 'm in ;(.
pi_107828028
quote:
Luister dan. Ik ben voor 20 minuten weg, en die HMF heeft alsnog 20 posts geplaatst om mij uit mijn tent te lokken (+TT). Ik zou eerder je eigen Feijenoorders aanspreken op het verneuken van dit topic.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ga nou alsjebleift niet schijnheilig lopen doen want het vorige topic noemde je ons idioten, mensen met een lage intelligentie, en in dit topic maak je me uit voor blind paard.

Echt, ga lekker met je knikkers spelen ofzo :').
Neem je pilletje op tijd, is mijn advies. Ik noem alleen jou een idioot in het vorige topic, omdat je totaal niet zag aankomen dat Bakkal een mogelijke optie was. Dan ben je mijns inziens gewoon blind, Bakkal was al een prima optie en heeft al eerder openlijk gesolliciteerd naar een verhuur bij Feijenoord.
pi_107828033
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ja, maar als ze nu gaan roepen, ja, we gaan voor het kampioenschap, en je wordt uiteindelijk 5e, krijg je weer heel de wereld over je heen... Doelstelling lijkt me gewoon nog steeds 5e, en we lopen (zeer) goed op koers, alles erboven is gewoon mooi meegenomen (en wij als supporters mogen natuurlijk gewoon lekker hopen en volop naar boven kijken)
Daarom ook zeggen: plek bij de eerste 5. Maar niet lager of hoger voorlopig.
-
pi_107828054
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mja, ik weet het niet. Teveel onder druk moet je ze denk ik ook weer niet zetten.
Iets er tussen in, en dat is gewoon: "we gaan voor een plek in de top 5". Ambiteus én haalbaar.
Dat zei Ronald maanden geleden al. Toen had iedereen weliswaar zijn bedenkingen maar was wel blij dat er scherp ingezet werd. En voila kijk waar we nu staan. Plaatsje 5 na 20 speelronden.

Mario Been deed precies hetzelfde maar dan omgekeerd. Nou is Martin geen trainer, maar toch weet je die.... Die spelertjes gaan dit ongetwijfeld lezen.
Groetjes, Ezio.
pi_107828059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Luister dan. Ik ben voor 20 minuten weg, en die HMF heeft alsnog 20 posts geplaatst om mij uit mijn tent te lokken (+TT). Ik zou eerder je eigen Feijenoorders aanspreken op het verneuken van dit topic.
Totdat jij met bronnen komt en niet met loze kreten als 'dat is gewoon zo' en 'dat ziet elke idioot' kan je beter wel gewoon wegblijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107828066
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:
:D !!!!!!!!!! Caland heeft gewoon ZO ERG GELIJK _O- Dat is gewoon bizar.

Nogmaals, sletje, je hoeft maar met één bron aan te komen (niet je eigen verzinsels) die aantoont dat je gelijk hebt. Tot die tijd hebben wíj bronnen die óns gelijk aantonen, en ben JIJ te belazerd om je eigen ongelijk toe te geven.

Jankbal.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:59:36 #53
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107828070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarom ook zeggen: plek bij de eerste 5. Maar niet lager of hoger voorlopig.
Dat doet Koeman vooralsnog ook gewoon prima. Vasthouden aan het doel, en alles wat beter is is mooi meegenomen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:59:36 #54
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_107828071
quote:

[..]

Druk. En dan stapelt het werk zich op waardoor je nog minder op het forum komt. Dan is het beter om gewoon te stoppen en weer eens een keertje als user verder te gaan.

Hoewel ik soms m'n knopjes wel mis. :P.
pi_107828090
quote:
Ja, al twijfel ik er soms aan, af en toe lijkt hij ook daadwerkelijk dingen te willen bespreken, en soms levert hij ook nog wel eens enige wardevolle input, maar het is allemaal vanuit zijn eigen meninng, nooit een bron, en zodra hij ongelijk heeft eengetoond met alle bronnen die er te vinden zijn, zal je t m nooit horen zeggen. Heel vermoeiend.... |:(
pi_107828098
quote:

[..]

Dit is trouwens geen onderdeel om te bespreken in het Feijenoordtopic. Doe dat lekker via DM of in het slowchattopic.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 15:00:42 ]
pi_107828127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D !!!!!!!!!! Caland heeft gewoon ZO ERG GELIJK _O- Dat is gewoon bizar.

Nogmaals, sletje, je hoeft maar met één bron aan te komen (niet je eigen verzinsels) die aantoont dat je gelijk hebt. Tot die tijd hebben wíj bronnen die óns gelijk aantonen, en ben JIJ te belazerd om je eigen ongelijk toe te geven.

Jankbal.
Wat wil je nou? Ik heb al in iminimaal vijf posts aangegeven dat er geen bron is dat Feijenoord interesse toonde in Bakkal voor de 29e. Dat geeft niet aan dat er niet over gesproken werd in de wandelgangen en hier op Fok!. Bakkal was, mijns inziens, een prima speler voor Feijenoord. Hij wil verhuurd worden, heeft uitgesproken voor Feijenoord te willen spelen, en houdt de tribune warm bij PSV. Daarnaast is het een prima speler.

No hard feelings.
pi_107828155
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Totdat jij met bronnen komt en niet met loze kreten als 'dat is gewoon zo' en 'dat ziet elke idioot' kan je beter wel gewoon wegblijven.
Inderdaad.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, al twijfel ik er soms aan, af en toe lijkt hij ook daadwerkelijk dingen te willen bespreken, en soms levert hij ook nog wel eens enige wardevolle input, maar het is allemaal vanuit zijn eigen meninng, nooit een bron, en zodra hij ongelijk heeft eengetoond met alle bronnen die er te vinden zijn, zal je t m nooit horen zeggen. Heel vermoeiend.... |:(
Inderdaad.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Je verwacht serieus dat mensen in deze schijnheiligheid trappen? :'). Feijenoorders zijn slimmer dan jij hier continue verkondigt hoor, dwaas.
pi_107828174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat zei Ronald maanden geleden al. Toen had iedereen weliswaar zijn bedenkingen maar was wel blij dat er scherp ingezet werd. En voila kijk waar we nu staan. Plaatsje 5 na 20 speelronden.

Mario Been deed precies hetzelfde maar dan omgekeerd. Nou is Martin geen trainer, maar toch weet je die.... Die spelertjes gaan dit ongetwijfeld lezen.
Ach, het is ook weer zo dat als je zegt 5e, en dat worden ze om vervolgens door pech en tegenslag Europees voetbal mis te lopen... dan heb je je doelstelling alsnog niet gehaald. :P
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:02:59 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107828183
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
Je verwacht serieus dat mensen in deze schijnheiligheid trappen? :'). Feijenoorders zijn slimmer dan jij hier continue verkondigt hoor, dwaas.
Gast, ga nou eens gewoon niet op 'm in. Het houdt niet op zo.
pi_107828187
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Ik heb al in iminimaal vijf posts aangegeven dat er geen bron is dat Feijenoord interesse toonde in Bakkal voor de 29e. [b]Dat geeft niet aan dat er niet over gesproken werd in de wandelgangen en hier op Fok!.[/b] Bakkal was, mijns inziens, een prima speler voor Feijenoord. Hij wil verhuurd worden, heeft uitgesproken voor Feijenoord te willen spelen, en houdt de tribune warm bij PSV. Daarnaast is het een prima speler.

No hard feelings.
Geef dan eens 1 post of link :X

Ok, bij deze zal ik niet meer reageren op De_Kromme zolang hij geen bron of fatsoenlijke input heeft O-) er valt wat van je af bij zo een beslissing.

@ Stokstaart: Die Feyenoord-ban zou op zich wel heel fijn zijn, hoe heb jij die NWS ban gekregen dan? Kunnen we m er niet aan helpen? ^O^
pi_107828202
quote:
Dat geeft niet aan dat er niet over gesproken werd in de wandelgangen en hier op Fok!.
Kom dan met één Quote van een user die het over Bakkal had voor de 29e. TOt nu toe hebben ik en Ace_Eleven ons beide gek gezocht en niets gevonden. Waarom? OMDAT HET OUT-OF-THE-BLUE KWAM.

ÉÉN quote waarin blijkt dat er op Fok! / 'in de wandelgangen' over gesproken werd en je hebt gelijk. Tot die tijd ben je gewoon een lekkere troll.
pi_107828216
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Inderdaad.

[..]

Inderdaad.

[..]

Als jij nou zelf ook eens kapt met zo zwaar overdreven reageren :)
Groetjes, Ezio.
pi_107828221
quote:

[..]

Wat wil je nou? Ik heb al in iminimaal vijf posts aangegeven dat er geen bron is dat Feijenoord interesse toonde in Bakkal voor de 29e. Dat geeft niet aan dat er niet over gesproken werd in de wandelgangen en hier op Fok!. Bakkal was, mijns inziens, een prima speler voor Feijenoord. Hij wil verhuurd worden, heeft uitgesproken voor Feijenoord te willen spelen, en houdt de tribune warm bij PSV. Daarnaast is het een prima speler.

No hard feelings.
Wij hebben duidelijk aangetoond dat er in elk geval op Fok! niet over is gesproken.
pi_107828230
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ach, het is ook weer zo dat als je zegt 5e, en dat worden ze om vervolgens door pech en tegenslag Europees voetbal mis te lopen... dan heb je je doelstelling alsnog niet gehaald. :P
Dit dus. Op de 1 of andere manier bedoelen we allemaal hetzelfde, maar verwoorden we het anders.
BFF met GGMM
pi_107828239
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kom dan met één Quote van een user die het over Bakkal had voor de 29e. TOt nu toe hebben ik en Ace_Eleven ons beide gek gezocht en niets gevonden. Waarom? OMDAT HET OUT-OF-THE-BLUE KWAM.

ÉÉN quote waarin blijkt dat er op Fok! / 'in de wandelgangen' over gesproken werd en je hebt gelijk. Tot die tijd ben je gewoon een lekkere troll.
Helpmefok je bent op dit moment zo mogelijk nog irritanter dan deKromme. Laat gaan joh.
pi_107828242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als jij nou zelf ook eens kapt met zo zwaar overdreven reageren :)
Ik ga wel eventjes douchen ja. Heerlijk twee vrije weken ^O^.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:05:00 #68
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_107828270
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]
. Nou is Martin geen trainer, maar toch weet je die.... Die spelertjes gaan dit ongetwijfeld lezen.
En jij denkt dat als een Clasie leest dat de doelstelling van het begin van het seizoen niet veranderd is, hij bij zichzelf denkt dat het dan prima is om te verliezen van Vitesse aanstaande zondag? Dat Vlaar nu spijt heeft van die winst op Ajax, omdat ze bij verlies ook aan de doelstelling van Van Geel hadden voldaan?
pi_107828279
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Helpmefok je bent op dit moment zo mogelijk nog irritanter dan deKromme. Laat gaan joh.
Gek hé, als iemand continue simpelweg onwaarheden loopt te verkondigen en iedereen af doet als idioot omdat ze het niet met zijn fantasietjes eens zijn :').

Maargoed, ik ben douchen, dan keert de rust hier ook weer terug. ^O^.
pi_107828281
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ga wel eventjes douchen ja. Heerlijk twee vrije weken ^O^.
oh nee hè
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107828308
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef NJ het volgende:

[..]

En jij denkt dat als een Clasie leest dat de doelstelling van het begin van het seizoen niet veranderd is, hij bij zichzelf denkt dat het dan prima is om te verliezen van Vitesse aanstaande zaterdag? Dat Vlaar nu spijt heeft van die winst op Ajax, omdat ze bij verlies ook aan de doelstelling van Van Geel hadden voldaan?
Nee, dat gaat niet gebeuren, tenzij het elke dag uitgeroepen wordt zoals Been deed. Die jongens hebben nog nooit zo relaxt gevoetbald.

Ben nu echt weg :*
pi_107828312
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef NJ het volgende:

[..]

Druk. En dan stapelt het werk zich op waardoor je nog minder op het forum komt. Dan is het beter om gewoon te stoppen en weer eens een keertje als user verder te gaan.

Hoewel ik soms m'n knopjes wel mis. :P.
Je was in ieder geval een coulante FA, hoewel je me wel wat bans hebt aangesmeerd.

En @Feijenoorders die zeggen dat ik maar een post moet zoeken op dit forum dat er over Bakkal werd gesproken. Jullie zijn allemaal niet goed. Ik verkondig hier gewoon mijn mening in deze kwestie, en heb helemaal geen zin om te zoeken naar een user die over Bakkal sprak in de periode dat duidelijk was dat Fer wegging.

Kan me niet voorstellen dat werkelijk niemand hier zag aankomen dat Bakkal mogelijk een optie zou zijn voor Feijenoord. Maar hierbij genoeg over dit, we gaan er toch nooit uitkomen.
pi_107828335
Is het nou klaar met deze non-discussie? Elke volgende post over deze onzin verdwijnt de prullenbak in.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:06:56 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107828341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Teveel druk kan ook niet goed zijn denk ik nee, kijk maar naar AZ. Elke keer als het serieus wordt klappen ze in. Ik denk dat de selectie echt wel bewust is van wat er mogelijk is hoor. Als je van Ajax, Twente en PSV thuis wint, dan moet je alle andere thuiswedstrijden ook winnen. Dat snapt iedereen. En als je dan uit ook nog eens goed blijft presteren (we staan gedeeld 1e qua uitwedstrijden), dan kan je zomaar 1e, 2e of 3e worden.
2000 light years from home
pi_107828356
quote:

[..]

En jij denkt dat als een Clasie leest dat de doelstelling van het begin van het seizoen niet veranderd is, hij bij zichzelf denkt dat het dan prima is om te verliezen van Vitesse aanstaande zaterdag? Dat Vlaar nu spijt heeft van die winst op Ajax, omdat ze bij verlies ook aan de doelstelling van Van Geel hadden voldaan?
Er is inderdaad een verschil tussen het stellen van een reële doelstelling en hierbij rekening houden met de volwassenheid van de selectie en (op z'n Beens) deze maturiteit gebruiken als excuus voor slechte resultaten. (En aan de hand daarvan de doelstellingen omlaag bijstellen).
BFF met GGMM
pi_107828378
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat doet Koeman vooralsnog ook gewoon prima. Vasthouden aan het doel, en alles wat beter is is mooi meegenomen.
Dat wel. Maar "mooi meegenomen" vind ik ook weer een beetje klinken alsof je, wanneer de mogelijkheid op b.v. de 2e plek er ligt, er niet persé vol voor hoeft te gaan. Als je in de laatste wedstrijdronde PSV of Twente voorbij kan door van Heerenveen te winnen, dan is het niet meer 'mooi meegenomen' maar 'we moeten winnen'. Je moet het wel per week of maand bekijken denk ik. ;)
-
pi_107828392
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Happel het volgende:
Is het nou klaar met deze non-discussie? Elke volgende post over deze onzin verdwijnt de prullenbak in.
Met harde hand regeren is het juiste ding om te doen, Happel.

Wel een serieuze vraag. Zag jij in Bakkal een geschikte opvolger voor Fer, voordat het bekend werd gemaakt door de Snor. Of kwam het ook 'out of the blue'. Laatste zin wat ik typ over deze kwestie, you got my word.
pi_107828415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Teveel druk kan ook niet goed zijn denk ik nee, kijk maar naar AZ. Elke keer als het serieus wordt klappen ze in. Ik denk dat de selectie echt wel bewust is van wat er mogelijk is hoor. Als je van Ajax, Twente en PSV thuis wint, dan moet je alle andere thuiswedstrijden ook winnen. Dat snapt iedereen. En als je dan uit ook nog eens goed blijft presteren (we staan gedeeld 1e qua uitwedstrijden), dan kan je zomaar 1e, 2e of 3e worden.
Hoeveelste staan we dan op thuis-wedstrijden? NEC, ADO, Heerenveen punten gemorst, verder niet toch?
pi_107828461
quote:

[..]

Uit hebben we het alleen nog niet echt moeilijk gehad hé Merkie. We mogen nog naar PSV en Heerenveen, en troffen Vitesse, Ajax toen ze onthutsend zwak waren.

De enige ploeg waar we uit gingen die 'wel' echt sterk was was Groningen (hoewel daar ook elke kans in een goal veranderde, echt ongelofelijk was dat :{).
pi_107828466
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wel een serieuze vraag. Zag jij in Bakkal een geschikte opvolger voor Fer, voordat het bekend werd gemaakt door de Snor. Of kwam het ook 'out of the blue'. Laatste zin wat ik typ over deze kwestie, you got my word.
Ik weet niet eens wat ik vorige week gedaan heb, laat staan dat ik weet hoe en wanneer Bakkal kwam.
Elite
Tegen TTIP
pi_107828476
quote:

[..]

En jij denkt dat als een Clasie leest dat de doelstelling van het begin van het seizoen niet veranderd is, hij bij zichzelf denkt dat het dan prima is om te verliezen van Vitesse aanstaande zondag? Dat Vlaar nu spijt heeft van die winst op Ajax, omdat ze bij verlies ook aan de doelstelling van Van Geel hadden voldaan?
Dat niet. Maar nu sugegereer je da uitspraken van technische mensen totaal geen invloed zouden hebben. Terwijl dat juist een van de grootste bezwaren was tegen Mario Been en Leo Beenhakker.
Als je met een paar puntjes achterstaat op de nummer 1, moet je proberen om voor het hoogst haalbare te gaan.

Op voorhand al roepen dat een plaats bij de eerste 6 primais, is Calimero-gedrag.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:11:39 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107828499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat wel. Maar "mooi meegenomen" vind ik ook weer een beetje klinken alsof je, wanneer de mogelijkheid op b.v. de 2e plek er ligt, er niet persé vol voor hoeft te gaan. Als je in de laatste wedstrijdronde PSV of Twente voorbij kan door van Heerenveen te winnen, dan is het niet meer 'mooi meegenomen' maar 'we moeten winnen'. Je moet het wel per week of maand bekijken denk ik. ;)
Kijken wat in de mogelijkheden ligt is altijd prima. Met de juiste instelling zijn PSV, Twente en Ajax verslagen, dus wie weet. Ik kijk zelf in elk geval reikhalzend uit naar PSV uit, en AZ thuis.
pi_107828511
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat ik vorige week gedaan heb, laat staan dat ik weet hoe en wanneer Bakkal kwam.
:D _O-

Waar het allemaal om begon, durf omhoog te kijken in plaats van de plek die je minimaal moet halen, ook als TD.
pi_107828534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hoeveelste staan we dan op thuis-wedstrijden? NEC, ADO, Heerenveen punten gemorst, verder niet toch?
Klopt, uitslagen staan ook in de op.

@happel: wil je die uitslagen nog eens bijwerken?
pi_107828545
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn initïele vraag: "Iedereen wist al weken dat Bakkal kwam! Wist jij het ook Happel"
Nu: "Happel, vond jij Bakkal toentertijd een logische keuze?"

De tweede kan je rustig beantwoorden, alleen gaat hij dat vervolgens als kanonnenvoer gebruiken voor zijn eerste. "HA, zie je wel, Happel, de elite van Feijenoord, wist het wel! :7".

*Zucht*
pi_107828563
quote:

[..]

Dit dus. Waarom zou je, als het blessureleed meevalt, in de 2e seizoenshelft minder punten behalen dan in de eerste? We hebben geen beker of Europees voetbal (i.t.t. AZ, PSV en Twente) dus dat kan aan het einde best in je voordeel zijn.
-
pi_107828575
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef eight het volgende:

[..]

Klopt, uitslagen staan ook in de op.

En haal dan ook meteen Fer en Wijnaldum en Rob van Dijk en Tim de Cler en Bruins en weet ik veel wie meer uit de OP :P
Groetjes, Ezio.
pi_107828590
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk dat je ook wel vrij gemakkelijk kan aannemen dat het in de kleedkamer niet zo halfslachtig van, kan/ hoeft niet, wordt besproken. KGB probeert heel duidelijk te maken dat wij een team hebben dat aardig meekan, indien er VOL voor gegaan wordt, het was ook niet voor niets dat er zo fel gespeeld werd tegen NEC. Ik geloof er ook nog wel in, dat we met een mwoa-metnaliteit ook nog wel de nodige plekjes zouden kunnen dalen...
pi_107828614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef eight het volgende:

[..]
Vanavond.
Elite
Tegen TTIP
pi_107828616
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat niet. Maar nu sugegereer je da uitspraken van technische mensen totaal geen invloed zouden hebben. Terwijl dat juist een van de grootste bezwaren was tegen Mario Been en Leo Beenhakker.
Als je met een paar puntjes achterstaat op de nummer 1, moet je proberen om voor het hoogst haalbare te gaan.

Op voorhand al roepen dat een plaats bij de eerste 6 primais, is Calimero-gedrag.
Maar er werd toentertijd 30 keer na elke wedstrijd geroepen 'ze zijn nog jong'. Nu worden de verwachtingen júist goed getemperd.

Denk aan Twente vorig jaar: stonden stijf van de zenuwen tegenover Ajax in de 'finale' van de eredivisie. Waarom? Omdat ze móésten winnen. Daar kunnen onze spelers zeer waarschijnlijk écht nog niet mee omgaan.

Daarom zijn dit soort 'temperingen' soms juist wel goed: het geeft ze de ruimte 'in de schaduw' van de top te voetballen, zonder 'echte' pressie, alleen de druk die ze zichzelf opleggen. ;).
pi_107828624
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En haal dan ook meteen Fer en Wijnaldum en Rob van Dijk en Tim de Cler en Bruins en weet ik veel wie meer uit de OP :P
Ik vind dat Tim De Cler er in moet blijven staan met als positie: elftal.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:14:28 #92
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107828626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die zijn er toch al uit? Of bedoel je in de achtergrond?
pi_107828654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Die zijn er toch al uit? Of bedoel je in de achtergrond?
Ja zelfs Been staat er nog op met zijn lachende bek :P
Groetjes, Ezio.
pi_107828667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind dat Tim De Cler er in moet blijven staan met als positie: elftal.
Toch jammer dat we hem nooit als doelman hebben afgetest.
Groetjes, Ezio.
pi_107828754
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit dus. Waarom zou je, als het blessureleed meevalt, in de 2e seizoenshelft minder punten behalen dan in de eerste? We hebben geen beker of Europees voetbal (i.t.t. AZ, PSV en Twente) dus dat kan aan het einde best in je voordeel zijn.
Omdat je uit naar PSV, Heerenveen en Twente moet, en die wedstrijden UIT t.o.v. THUIS veel moeilijker zijn?

Omdat we thuis nog o.a. Groningen / Vitesse (hoewel dat nu wel een héél pover team is) krijgen? Omdat we de afgelopen 3 wedstrijden twee 'makkelijke' hebben gehad (VVV, Nec?)

Tegen PSV, Heerenveen Twente uit kan je zomaar 9 punten laten liggen waar we er thuis 7 pakten. Snap je ;).
pi_107828778
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja zelfs Been staat er nog op met zijn lachende bek :P
Heb nog geen fatsoenlijke nieuwe teamfoto kunnen vinden. Als jij er eentje hebt, dan graag. Anders plaats ik wel wat anders.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:19:10 #97
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107828815
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik heb even op alle topics in augustus 2011 Ctrl-F Bakkal gedaan. Hieronder mijn bevindingen.

Het grote Feijenoordtopic #701 Met of zonder Immers?
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #702 Met of zonder Immers?
Geen resulaten.

Het grote Feijenoordtopic #703 Hand in hand Koemeraden
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #704: met een vliegende start voor Koeman.
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #705: Sterker door strijd.
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #706: Sterker door strijd.
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #707: Met of zonder Fer?
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #708: Waar Van Geel een held is
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #709: Guidetti ...of Vennegoor.
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #710: 10 punten uit 4 wedstrijden!
Geen resultaten.

Het grote Feijenoordtopic #711: Waar Been allang vergeten is.
Bakkal wordt genoemd op maandag 29 augustus 2011 om 20:41 (door mij :P). En dat nieuws kwam van Johan Derksen bij VI. Het lijkt me zeer stug dat een transfer die al weken in de lucht hing (volgens De_kromme) niet één keer genoemd is tijdens de transferperiode, tot 29 augustus 2011.

Dit waren mijn bevindingen, groetjes.
quote:
Als je de topics terugleest toendertijd, zal je vinden dat er daadwerkelijk over de komst van Bakkal gesproken werd (ja, zelfs een week voordat Fer vertrok).
Nou, niet dus.
pi_107828858
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb even op alle topics in augustus 2011 Ctrl-F Bakkal gedaan. Hieronder mijn bevindingen.

Geen resultaten.

Geen resulaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Bakkal wordt genoemd op maandag 29 augustus 2011 om 20:41 (door mij :P). En dat nieuws kwam van Johan Derksen bij VI. Het lijkt me zeer stug dat een transfer die al weken in de lucht hing (volgens De_kromme) niet één keer genoemd is tijdens de transferperiode, tot 29 augustus 2011.

Let it rest jongen _O- het is het niet waard, gast is knettergek.
pi_107828880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Geen resultaten.

Geen resulaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Geen resultaten.

Baas _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107828966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Toch jammer dat we hem nooit als doelman hebben afgetest.
We kunnen onze mislukkelingen in 4 categoriën indelen:

Kuipangst: Tiendalli etc.
Overcompensatie: Buijs, Boschaart etc.
Geen kwaliteit: Leonard, Larsen etc.
Te briljant om begrepen te worden door medespelers: De Cler
BFF met GGMM
pi_107828977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Omdat je uit naar PSV, Heerenveen en Twente moet, en die wedstrijden UIT t.o.v. THUIS veel moeilijker zijn?
Ik weet niet of je dat als moeilijker kunt bestempelen. Op papier misschien ja. Maar ik bedoel, uit tegen Ajax en AZ zijn op papier moeilijker dan b.v. ADO thuis. Alleen die 'makkelijke' wedstrijd verloor je met 3-0 en de 2 'moeilijke' was je eigenlijk de betere maar had je pech. Moeilijke wedstrijden op papier, zijn voor ons in de realiteit juist makkelijker. :P

We presteren helemaal niet zo slecht in uitwedstrijden dit seizoen. Sterker nog: volgens mij hebben we uit vaker gewonnen dan thuis.
quote:
Omdat we thuis nog o.a. Groningen / Vitesse (hoewel dat nu wel een héél pover team is) krijgen? Omdat we de afgelopen 3 wedstrijden twee 'makkelijke' hebben gehad (VVV, Nec?)

Tegen PSV, Heerenveen Twente uit kan je zomaar 9 punten laten liggen waar we er thuis 7 pakten. Snap je ;).
Als je PSV, Twente en Ajax al thuis op bezoek hebt gehad en hebt verslagen, waarom zou je Groningen en Vitesse dan thuis niet kunnen verslaan? Hoewel.. met de folisofie van hierboven zouden die wedstrijden meer problemen op moeten leveren dus. :P
-
pi_107829002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:17 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Daar staat tegenover dat het team nu verder is. Guidetti heeft in de eerste maanden van het seizoen ook nauwelijks gescoord, die kwam pas in de laatste maand voor de winterstop los. Bovendien hebben we de eerste seizoenshelft ook bovengemiddeld veel pech gehad.
pi_107829045
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb nog geen fatsoenlijke nieuwe teamfoto kunnen vinden. Als jij er eentje hebt, dan graag. Anders plaats ik wel wat anders.
Staan dr weinig op.
Je hebt eze ook in de VI staan. Maar denk dat inscannen niet echt mooi is. Kan wel ff kijken voor je:

Qua formaat ook niet echt praktisch denk ik?
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:27:11 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107829082
Wat een treurige elftalfoto vind ik dat, in zo'n achterstandswijk in R'dam Zuid ;(. Doe het gewoon lekker in (of voor) De Kuip.
pi_107829086
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We kunnen onze mislukkelingen in 4 categoriën indelen:

Kuipangst: Tiendalli etc.
Overcompensatie: Buijs, Boschaart etc.
Geen kwaliteit: Leonard, Larsen etc.
Te briljant om begrepen te worden door medespelers: De Cler

Toen Gijp nog leuk was _O_
Groetjes, Ezio.
pi_107829121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:24 schreef eight het volgende:

[..]

Daar staat tegenover dat het team nu verder is. Guidetti heeft in de eerste maanden van het seizoen ook nauwelijks gescoord, die kwam pas in de laatste maand voor de winterstop los. Bovendien hebben we de eerste seizoenshelft ook bovengemiddeld veel pech gehad.
Valt wel mee toch? We hebben idd in bepaalde wedstrijden wat pech gehad, maar het heeft ons ook wel een aantal keer meegezeten. Gewoon 'normaal' dus.
-
pi_107829139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:27 schreef Merkie het volgende:
Wat een treurige elftalfoto vind ik dat, in zo'n achterstandswijk in R'dam Zuid ;(. Doe het gewoon lekker in (of voor) De Kuip.
Ja dat wilde ik net posten, probeerde nog te achterhalen of het wellicht een historisch verantwoorde plek was.
BFF met GGMM
pi_107829155
quote:
Mwoah daar liggen de roots van de club, wel mooi eigenlijk die foto.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:28:56 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107829162
quote:
Op de plek waar de club is ontstaan, zeikneus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107829181
Ja, Afrikaanderwijk, had wel een reden dat ze m daar namen ja...
pi_107829199
quote:
Idd.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:29:53 #112
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107829204
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Snap ik, maar blijft gewoon een matige foto.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:29:56 #113
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107829207
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Staan dr weinig op.
Je hebt eze ook in de VI staan. Maar denk dat inscannen niet echt mooi is. Kan wel ff kijken voor je:

[ afbeelding ]

Qua formaat ook niet echt praktisch denk ik?
Nee, moet wel een beetje mee te werken zijn.

Pak wel een wedstrijdfoto als er echt niks te vinden is. Die oude foto moet inderdaad weg.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:30:28 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107829223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Snap ik, maar blijft gewoon een matige foto.
Mooiste elftalfoto in jaren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107829230
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat maakt de foto niet minder lelijk. ;) Bovendien zal 90 % van de mensen niet direct die plek herkennen als de plek waar 'de club ontstaan is'.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:31:15 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107829240
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kriijg nou niet echt warme gevoelens van deze wijk:
pi_107829241
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, moet wel een beetje mee te werken zijn.

Pak wel een wedstrijdfoto als er echt niks te vinden is. Die oude foto moet inderdaad weg.
Je kunt sowieso die foto van de Kuip nemen die eerder vandaag was gepost (die in de sneeuw). Spelers moeten we elk jaar aanpassen, de Kuip blijft. O+
BFF met GGMM
pi_107829252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:29 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, Afrikaanderwijk, had wel een reden dat ze m daar namen ja...
Toen was er ook nog sprake van een eventueel nieuw stadion in die wijk. Dus snap die keuze wel.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:31:43 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107829262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat maakt de foto niet minder lelijk. ;) Bovendien zal 90 % van de mensen niet direct die plek herkennen als de plek waar 'de club ontstaan is'.
90% van de mensen hebben dan geen historisch besef.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107829264
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien historisch de mooiste plek, maar een hele lelijke foto.
BFF met GGMM
pi_107829281
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je kunt sowieso die foto van de Kuip nemen die eerder vandaag was gepost (die in de sneeuw). Spelers moeten we elk jaar aanpassen, de Kuip blijft. O+
Of die ene hele grote foto van Het Legioen. Met die spandoeken tegen Ajax. _O_
Groetjes, Ezio.
pi_107829288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kriijg nou niet echt warme gevoelens van deze wijk:
[ afbeelding ]
En de Kuip is toch minstens net zo'n belangrijke historische locatie voor Feyenoord?
Met als verschil dat dat een mooie (en direct herkenbare) plek is.
-
pi_107829321
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is een teringbuurt. Alleen maar Turken en Marokkanen daar.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:34:53 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107829355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is een teringbuurt. Alleen maar Turken en Marokkanen daar.
Daarom. Leuk voetnootje voor in de geschiedenisboeken, maar als je dan toch naar een historisch Feyenoord-monument gaat, ga dan gewoon naar De Kuip :) .
pi_107829363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Caland het volgende:

[..]

90% van de mensen hebben dan geen historisch besef.
Dat kan kloppen, maar daarom is die foto 'marketing-technisch' dus toch niet zo slim genomen?
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:35:31 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107829372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Daarom. Leuk voetnootje voor in de geschiedenisboeken, maar als je dan toch naar een historisch Feyenoord-monument gaat, ga dan gewoon naar De Kuip :) .
Daar zijn al 389347893 elftalfoto's gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:36:25 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107829397
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat kan kloppen, maar daarom is die foto 'marketing-technisch' dus toch niet zo slim genomen?
Marketing-technisch, het is een fucking elftalfoto. Kinderen kopen die zooi al staan ze te poseren voor die teringapen in blijdorp. Big deal _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107829419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het is meer dan dat alleen he:

quote:
Feyenoord koos bewust voor het Afrikaanderplein als locatie voor de elftalfoto. Niet alleen vanwege de historische betekenis van de plek voor de club, maar ook om te onderstrepen dat Feyenoord met al haar maatschappelijke projecten, zoals Scoren op Zuid en Playing for Succes, midden in de samenleving staat.
Laatst 7 ton gehad vanwege onze maatschappelijke betrokkenheid van VriendenLoterij. Snap de keuze voor die plek nogmaals wel.
Groetjes, Ezio.
pi_107829426
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Marketing-technisch, het is een fucking elftalfoto. Kinderen kopen die zooi al staan ze te poseren voor die teringapen in blijdorp. Big deal _O-
Ben het met je eens dat het echt niet zo enorm belangrijk is, die elftal-foto. Maar als je hem dan toch maakt, maak dan een mooie. ;)
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:37:35 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107829430
Ziet er niet uit die foto. Ik heb nog een oude op de erasmus brug.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107829445
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zou ik dan wel weer een superfoto vinden _O-
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:39:33 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107829497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar zijn al 389347893 elftalfoto's gemaakt.
Ja, mooie traditie toch :{ .

Is toch mooi om op dezelfde plek een nieuwe elftalfoto te maken _O_ .
pi_107829501
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Laatst 7 ton gehad vanwege onze maatschappelijke betrokkenheid van VriendenLoterij. Snap de keuze voor die plek nogmaals wel.
^O^ Stokstaart ^O^
pi_107829505
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ziet er niet uit die foto. Ik heb nog een oude op de erasmus brug.
Volgend jaar maken ze de elftalfoto aan De Kromme Zandweg. Zo pal voor dat tuincentrum _O-
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:53 #135
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107829534
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Oké, in dat opzicht snap ik het ook wel. Blijft een lelijke foto ;( .
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:57 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107829539
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, mooie traditie toch :{ .

[ afbeelding ]

Is toch mooi om op dezelfde plek een nieuwe elftalfoto te maken _O_ .
Ach, ik heb er ook één in de haven, inderdaad de erasmusbrug, voor de Kuip, naast de Kuip, in de Kuip. Mis er eigenlijk alleen nog één op de Kuip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107829548
Op de Coolsingel _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107829622
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, ik heb er ook één in de haven, inderdaad de erasmusbrug, voor de Kuip, naast de Kuip, in de Kuip. Mis er eigenlijk alleen nog één op de Kuip.
dat zou een mooie stunt zijn :D
pi_107829652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:43 schreef eight het volgende:

[..]

dat zou een mooie stunt zijn :D
BMI die op de Kuip staat. _O_
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:45:56 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107829709
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan pleurt gelijk heel dat dak in elkaar :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107829722
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Of gewoon voor een willekeurig ander stadion.
BFF met GGMM
pi_107829737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Elftal foto voor de Arena :')
Groetjes, Ezio.
pi_107829743
In de helicopter _O_

Op Varkenoord _O_

Op Rotterdam - The Hague( :')) Airport. Om onze banden met ADO te tonen _O_

In de lift van de Euromast _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107829749
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan pleurt gelijk heel dat dak in elkaar :')
_O-
-
pi_107829771
Oh en niet te vergeten in het Zwembad in Barendrecht.
pi_107829792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op het dak van de Arena met z'n sjaaltje om. "Wie is nou de baas in 020??". :P
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:48:27 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107829813
Een jaar nadat we ooit een keer kampioen worden elftalfoto met schaal op leidseplein.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107829823
Op de euromast met de skyline van R'dam op de achtergrond zou nog best wel nice zijn :9~
pi_107829877
Maar we hebben het over een fucking elftalfoto. Vorig jaar zaten we te zeiken op miljoenenverliezen, nederlagen en golfuitjes.

Ik zie progressie.
pi_107829920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Elftal foto voor de Arena :')
Hehe, zie je het voor je... en dan als ondertitel: Want wíj lopen niet weg.
BFF met GGMM
pi_107829975
Even puur speculatief dit.
Zou volgend jaar Castaignos huren geen optie zijn? Zij willen hem graag verhuren en wij hebben (waarschijnlijk) een spits met scorend vermogen nodig.
Groetjes, Ezio.
pi_107829983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef Muto het volgende:
Maar we hebben het over een fucking elftalfoto. Vorig jaar zaten we te zeiken op miljoenenverliezen, nederlagen en golfuitjes.

Ik zie progressie.
Volgend jaar hebben we het over het lettertype van de inscriptie van onze kampioensschaal.
-
pi_107830011
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
Zou volgend jaar Castaignos huren geen optie zijn? Zij willen hem graag verhuren en wij hebben (waarschijnlijk) een spits met scorend vermogen nodig.
Een optie die je achter de hand moet houden, maar ik zou eerst naar een betere oplossing zoeken.
-
pi_107830049
Toen met die bekerwedstrijd van AZ met al die kleine kutkinderen (die wel kwamen en niet voortijdig weggingen) was er op tv een live-verslag buiten het stadion. Ik keek 1 minuut toen ze bij een patattentje voor dat stadion, waar ze een man interviewden. Die verslaggeefster vroeg of hij hoopte dat Ajax won, waarna hij zei van niet. Vroeg die verslaggeefster voor wie hij dan was: Feyenoord zei hij. En gelijk erna dat hij vandaag banger was dan normaal.

:D
pi_107830053
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft nu wel weer een jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling, dan zou ik liever echt in de eigen jeugd kijken.
BFF met GGMM
pi_107830089
Volgend jaar gewoon hopen dat je een goede spits kunt aankopen.
pi_107830107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef Muto het volgende:
Of dat ja ;)
BFF met GGMM
pi_107830144
quote:
Precies. En als dat echt niet lukt, over gaan op plan B en b.v. Castaignos huren.
-
pi_107830145
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heeft nu wel weer een jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling, dan zou ik liever echt in de eigen jeugd kijken.
Zit er een goede spits aan te komen dan?
pi_107830183
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef eight het volgende:

[..]

Zit er een goede spits aan te komen dan?
Geen idee... :@
BFF met GGMM
pi_107830196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als je met Sneijder etc. mag trainen en invalbeurtjes mag maken alleen al, ontwikkel je je al meer dan met eredivisiewedstrijden denk ik.
-
pi_107830205
quote:
Er is volgend jaar nog steeds geen geld als we de jaarcijfers mogen geloven.
Tenzij Martin weer 10 miljoen binnenharkt voor wat halve talenten :7
Groetjes, Ezio.
pi_107830316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als je met Sneijder etc. mag trainen en invalbeurtjes mag maken alleen al, ontwikkel je je al meer dan met eredivisiewedstrijden denk ik.
En weer ben ik het oneens... Wedstrijden spelen en daarin een belangrijke rol vervullen is veel beter voor je ontwikkeling dan goed trainen en af en toe eens invallen.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:03:01 #164
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107830414
Als je een speler huurt moet dat iemand zijn die beter is dan Castaignos.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107830423
Ik zou het niet verkeerd vinden als Vlaar voor een mooi bedrag naar een Engelse club vertrekt.
pi_107830451
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En weer ben ik het oneens... Wedstrijden spelen en daarin een belangrijke rol vervullen is veel beter voor je ontwikkeling dan goed trainen en af en toe eens invallen.
Normaal natuurlijk wel, maar het niveau van een trainingspotje daar ligt hoger dan het niveau van Feyenoord - Ajax. :') Ik weet niet of zo'n jongen nog leert van NEC uit.

In elk geval vind ik niet dat je kan zeggen dat ie 'helemaal stil gezeten' heeft.
-
pi_107830474
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef TC03 het volgende:
Als je een speler huurt moet dat iemand zijn die beter is dan Castaignos.
Die zijn nauwelijks te vinden voor een betaalbare huursom.
pi_107830485
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef eight het volgende:
Ik zou het niet verkeerd vinden als Vlaar voor een mooi bedrag naar een Engelse club vertrekt.
Absoluut. Zeker met BMI en De Vrij is hij nu min of meer overbodig.
Groetjes, Ezio.
pi_107830518
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Absoluut. Zeker met BMI en De Vrij is hij min of meer overbodig.
Idd. Wij blij, Vlaar blij (die verdient een mooi afscheid en een mooie nieuwe club).
Vraag me alleen af of er nog interesse in hem is. Zeker gezien z'n contract dat nog ff doorloopt.
-
pi_107830582
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Normaal natuurlijk wel, maar het niveau van een trainingspotje daar ligt hoger dan het niveau van Feyenoord - Ajax. :') Ik weet niet of zo'n jongen nog leert van NEC uit.

In elk geval vind ik niet dat je kan zeggen dat ie 'helemaal stil gezeten' heeft.
Er is geen druk. Dat bepaalt zeker voor een spits voor een groot deel zijn succes. Hoe koelbloedig kan hij blijven in heksenketels? Luc was op de goede weg bij ons, ik vrees nu een zelfbenoemde vedette terug te krijgen.
BFF met GGMM
pi_107830665
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Er is geen druk. Dat bepaalt zeker voor een spits voor een groot deel zijn succes. Hoe koelbloedig kan hij blijven in heksenketels? Luc was op de goede weg bij ons, ik vrees nu een zelfbenoemde vedette terug te krijgen.
Dat moet idd nog blijken. Ik denk dat het wel mee zal vallen... hij is de Kuip al gewend en heeft laten zien dat ie dat redelijk aankan al. Dat is al heel wat.
-
pi_107830667
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Echt doodzonde. Die jongen heeft zo enorm veel talent. Hoe slecht Been ons ook liet spelen, hij bleef altijd scoren.
Groetjes, Ezio.
pi_107830715
Het gaat me overigens ook niet om die jongen z'n carierre, het gaat erom dat wij (voor korte termijn, als lange niet direct lukt) iemand nodig hebben die er 15 of meer in kan leggen. En dat kan ie nu al.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:58:08 #174
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107832342
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt? Alstie volgend seizoen nog zo'n bord voor de kop heeft als dit seizoen is Luc ten dode opgeschreven. Wedstrijdritme is minstens zo belangrijk.
pi_107832921
HMF en De_Kromme gebanned en we zitten weer terug op 1 bericht per uur gemiddeld tov 1 bericht per seconde... -O-
BFF met GGMM
pi_107832977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
HMF en De_Kromme gebanned en we zitten weer terug op 1 bericht per uur gemiddeld tov 1 bericht per seconde... -O-
Ik wilde vragen waarom, maar dan mag natuurlijk niet.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:19:33 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107832981
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
Liever een beschouwing over de capaciteiten van Luc dan dat constante gehork tussen die twee.

Ik vraag me overigens af wanneer Luc in gaat zien dat hij beter af is met wedstrijden spelen.
pi_107833174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt? Alstie volgend seizoen nog zo'n bord voor de kop heeft als dit seizoen is Luc ten dode opgeschreven. Wedstrijdritme is minstens zo belangrijk.
Natuurlijk is dat belangrijk. Maar wedstrijdritme kun je opdoen. Als je conditioneel verder goed bent, en je doet een aantal wedstrijden in de voorbereiding mee moet dat geen heel groot probleem zijn.

Neem ook aan dat ie daar gewoon wedstrijden met het tweede meespeelt?
-
pi_107833188
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Liever een beschouwing over de capaciteiten van Luc dan dat constante gehork tussen die twee.

Ik vraag me overigens af wanneer Luc in gaat zien dat hij beter af is met wedstrijden spelen.
Zal ie vast wel inzien. Hij staat toch ook open voor een verhuur?
-
pi_107833310
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dit dus! ^O^
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:29:46 #181
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107833313
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zal ie vast wel inzien. Hij staat toch ook open voor een verhuur?
Hij kon verhuurd worden aan Cesena paar weken terug, maar dat sloeg'ie af. Meneer wilde in zichzelf investeren bij Inter.
pi_107833414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:29 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hij kon verhuurd worden aan Cesena paar weken terug, maar dat sloeg'ie af. Meneer wilde in zichzelf investeren bij Inter.
Verdient zijn zaakwaarnemer iets aan zo'n verhuur? Indien nee, dan snap ik waarom hij het 'zelf' afwees...
BFF met GGMM
pi_107833455
quote:

[..]

Überhaupt vreemd dat spelers zelf kunnen besluiten niet verhuurd te willen worden. Zij zijn toch eigendom van de betreffende club, of niet dan.
Groetjes, Ezio.
pi_107833459
-edit- laten we er nu niet weer over beginnen.

Over Luc: Ik weet nou niet of het een goed idee is om die man te huren. 1 van je grootste talenten in de afgelopen jaren voor een prikkie verkocht aan Inter om hem daarna weer voor hen op te leiden tot een betere voetballer. Nee, ik vind hem er, zoals al eens eerder gezegd, niet echt uitspringen, en hij moet nog heel veel werken aan zijn kwaliteiten. Het inzicht heeft hij, maar hij kan nog niet in zijn 1tje een wedstrijd beslissen. + het feit dat hij ons toch een soort in ons gezicht gespuugd heeft, nee laat maar. Met Guidetti in de spits volgend jaar en Achahbar daarachter zie ik het helemaal goedkomen.

[ Bericht 68% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-02-2012 17:36:51 ]
pi_107833562
quote:

[..]

Maar lag dat aan de club? Want hij wou wel naar Engeland geloof ik.
Ik denk overigens dat die jongen zichzelf idd wat overschat (wellicht aangepraat door z'n zaakwaarnemer). Maar goed... als ie echt zo goed is als ie zichzelf vindt, komt ie dat maar eens laten zien in Rotterdam en trapt ie er 30 in voor ons.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:38:08 #186
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107833592
Castaignos heeft zijn keuze gemaakt. We gaan toch niet de etalage spelen voor Inter Milaan. Hij had gewoon hier moeten blijven. Had hij over 2 jaar voor minimaal 10 miljoen kunnen vertrekken(zie Luuk de Jong). Dan was hij er klaar voor geweest, dat is hij nu nog lang niet.
Ik vond ook dat van der Gijp een goed punt had, 2 weken terug:
'In Nederlands speel je per seizoen +/- 40 wedstrijden. Voor de rest train je heel veel, om een goeie voetballer te worden. In Engeland/Spanje/Italië speel je bijna dubbel zoveel wedstrijden en moet je het gewoon laten zien. Trainen is daar een bijzaak, je moet al goed genoeg zijn.'

Ik hoop eerlijk gezegd dat er een mooie club komt voor Vlaar (Swansea City ofzo) en dat die voor een mooi bedrag weggaat. 5 miljoen ofzo. Want zo sterk speelt hij niet. Met de Vrij/Schenkeveld en Indi/Kongolo staat er een toekomstig goed centrum. Hopelijk kunnen we van dat geld een leuke spits aantrekken. Al zal ook een deel naar de Talentpools gaan en moeten we nog een kleine schuld(:')) aflossen!
pi_107833602
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Überhaupt vreemd dat spelers zelf kunnen besluiten niet verhuurd te willen worden. Zij zijn toch eigendom van de betreffende club, of niet dan.
Ja, maar een speler die ergens niet heen wil, die wil je als club ook niet huren.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:39:08 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107833627
Bundesliga is meer een competitie voor Vlaar, subtop/middenmoot ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107833630
quote:

[..]

Het is een werknemer, geen bezit.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:39:37 #190
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107833642
quote:

[..]

Vind je dat vreemd? Het zijn toch ook gewoon mensen. Jij wordt er toch ook niet blij van als je bij je baan zonder enige eigen inbreng ineens overgeplaatst wordt naar Zuid-Limburg ofzo.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:39:55 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107833659
quote:

[..]

Dat is niet waar.
pi_107833660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
Bundesliga is meer een competitie voor Vlaar, subtop/middenmoot ofzo.
Of Schotland
BFF met GGMM
pi_107833688
Maar ik hoef Castaignos ook niet terug te zien in de Kuip hoor. Maar je moet het als optie niet uitsluiten, voor als je geen spits kan kopen deze zomer.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:40:58 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107833700
Het was een goede speler die ik graag langer had zien blijven, maar hij is nu weg. Gepasseerd station imo.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:41:15 #195
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107833712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Verdient zijn zaakwaarnemer iets aan zo'n verhuur? Indien nee, dan snap ik waarom hij het 'zelf' afwees...
Ik meen me te herinneren dat eerst het plan was om Luc voor twee jaar te verhuren aan ons. Maand later wilde hij zichzelf 'doorontwikkelen' :')

Zou zomaar kunnen dat die zaakwaarnemert op 'm heeft ingepraat toen, en dat het nu niet veel anders is. Net een pooier.
pi_107833713
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Of Schotland
Daar wil je toch niet heen? :') Dan kun je nog beter je carierre bij Feyenoord uitzitten.
-
pi_107833720
Dan nog liever die lange jan van Roda. :')
pi_107833759
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:40 schreef Merkie het volgende:
Het was een goede speler die ik graag langer had zien blijven, maar hij is nu weg. Gepasseerd station imo.
Het gaat niet om hem, of zijn ontwikkeling. Die zijn me ook een worst.
Maar wat wou je doen als je geen fatsoenlijke spits kan halen (en die kans is er) en het nieuwe seizoen komt eraan?
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:42:44 #199
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107833782
Heeft iemand trouwens nog die foto kunnen vinden van de besneeuwde Kuip in hi-res?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:43:21 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107833787
quote:
Oké, vreemd. Lijkt me niet echt verstandig :{ .
pi_107833791
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daar wil je toch niet heen? :') Dan kun je nog beter je carierre bij Feyenoord uitzitten.
Qua niveau misschien niet, maar spelstijl en beleving kan ik me hem er wel voorstellen.
BFF met GGMM
pi_107833848
quote:
Tsja, hij kreeg daar toch wel wat speelminuutjes? Ik kan me voorstellen dat je niet na een half jaar al weg wil als je een klein beetje zicht op speeltijd hebt. Wellicht denkt ie er nu anders over.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:46:38 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107833905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:42 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het gaat niet om hem, of zijn ontwikkeling. Die zijn me ook een worst.
Maar wat wou je doen als je geen fatsoenlijke spits kan halen (en die kans is er) en het nieuwe seizoen komt eraan?
Met huurspelers kan je niet echt verder bouwen. Hoe graag ik Castaignos ook had gezien, als je een huurspeler bent moet je wel een duidelijke meerwaarde hebben boven andere alternatieven vind ik. En dat heeft Castaignos niet genoeg.

Maar goed, het duurt nog 8 maanden voordat we een nieuwe spits moeten hebben, dus het is allemaal een beetje voorbarig :6 .
pi_107833918
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Qua niveau misschien niet, maar spelstijl en beleving kan ik me hem er wel voorstellen.
Dan kun je beter naar QPR, Swansea, Hoffenheim ofzo. Of desnoods naar een club die bovenin de Championship speelt, met zicht op promotie. Hoewel dat nou net de clubs zijn die geen 5 miljoen neer gaan leggen voor een 'onzekere' speler die niet wekelijks uitblinkt.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:48:22 #206
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107833962
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat eerst het plan was om Luc voor twee jaar te verhuren aan ons. Maand later wilde hij zichzelf 'doorontwikkelen' :')

Zou zomaar kunnen dat die zaakwaarnemert op 'm heeft ingepraat toen, en dat het nu niet veel anders is. Net een pooier.
Dat weet ik wel zeker.
pi_107834010
Ik denk dat huren wel de beste optie is voor volgend jaar, je hebt met Achachbar een groot spitsen-talent die eraan komt, maar nog wel een jaar nodig heeft om echt de vaste spits te worden. Zo'n huur speler vult dan even tijdelijk dat gat in, en kan je Achachbar ook geleidelijk laten instromen. Als je iemand koopt, zit je dan weer aan zo'n contract vast, of je belemmert de doorbraak van Anass.
pi_107834045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Met huurspelers kan je niet echt verder bouwen.
Met 2 gehuurde spelers in je elftal kun je prima bouwen. Je ziet nu toch ook hoe spelers zich optrekken aan Bakkal en Guidetti? Waarvan de eerste misschien wel in vaste dienst komt.

Het is natuurlijk niet de ideale situatie, maar tot je weer spelers mag en kan kopen, zul je het hiermee moeten doen.
quote:
Hoe graag ik Castaignos ook had gezien, als je een huurspeler bent moet je wel een duidelijke meerwaarde hebben boven andere alternatieven vind ik. En dat heeft Castaignos niet genoeg.
Wat zijn dan volgens jou de alternatieven? Er moet dus een spits staan die aanvalsleider is én er minimaal 15 maakt. Junker? Dost? Beide ook nou niet echt ideaal toch.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:52:26 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107834093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Met 2 gehuurde spelers in je elftal kun je prima bouwen. Je ziet nu toch ook hoe spelers zich optrekken aan Bakkal en Guidetti?
Ja, die staan er toch meteen? Dat is toch niet bouwen.
quote:
Het is natuurlijk niet de ideale situatie, maar tot je weer spelers mag en kan kopen, zul je het hiermee moeten doen.

[..]

Wat zijn dan volgens jou de alternatieven? Er moet dus een spits staan die aanvalsleider is én er minimaal 15 maakt. Junker? Dost? Beide ook nou niet echt ideaal toch.
Geen idee, ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Waarom je Dost noemt snap ik niet, zijn contract loopt toch niet af?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:53:46 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107834131
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107834245
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, die staan er toch meteen? Dat is toch niet bouwen.
Bouwen is meer dan 11 eigen spelers opstellen. Door Guidetti en Bakkal ontwikkelt het team (onze eigen spelers) zich, halen we Europees voetbal, bouw je aan vertrouwen een aantrekkingskracht rondom de club... en straks staat er een vast en sterk elftal waar je zelf 2 of 3 goede aankopen kan inpassen. Of wellicht een jeugdspeler die zo goed is, dat ie het over kan nemen. Maar zo ver zijn we nog niet...
quote:
Geen idee, ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Waarom je Dost noemt snap ik niet, zijn contract loopt toch niet af?
Nee, maar dat maakt het dus geen goed alternatief. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Ritmo op 10-02-2012 18:06:34 ]
-
pi_107834301
quote:
De verdeeling der plaatsen over het geheele stadion is in ronde cijfers als volgt:

41.000 zitplaatsen
21.000 staanplaatsen
62.000 plaatsen totaal, waarvan ca. 25.000 overdekt zijn.
_O_
Groetjes, Ezio.
pi_107834499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als je in Schotland speelt raak je uit beeld bij de bondscoach. Volgens mij heeft Vlaar nog wel wat ambities, zoals Oranje.
pi_107834660
Niveautje weer afgelopen middag. :{
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:14:11 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107834716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef Paul-89 het volgende:
Niveautje weer afgelopen middag. :{
Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand? ;(

Er zou toch vandaag weer zo een nieuwsbrief komen met onthullend nieuws? Ik maar F5'en. o|O
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107834774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, bans zijn dan ook weer een beetje teveel van het goede. Zo veel was er toch niet aan de hand? ;(

Er zou toch vandaag weer zo een nieuwsbrief komen met onthullend nieuws? Ik maar F5'en. o|O
Wie hebben er een ban ?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:16:43 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107834795
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wie hebben er een ban ?
De_kromme en helpmefok. Laatstgenoemde weer 2 weken ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107834826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Helpmefok.... :'( Waarom weer hij dan?

De Kromme is wel terecht.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:18:12 #219
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107834835
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:48 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker.
Toch treurig hoe iemands potentie daardoor verkwanseld kan worden.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:19:07 #220
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107834854

Wat een doodzieke clip is dit toch ook :D :D :D

Jammer van het beeldkwaliteit
pi_107834858
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Achja heel erg zal ik ze niet missen. :{
pi_107834887
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Achja heel erg zal ik ze niet missen. :{
De_Kromme lokt alleen trolls uit waardoor Helpmefok daar op ingaat en dan krijg je dat effect
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:20:15 #223
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107834895
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef satecl het volgende:

Bazenelftal _O_
pi_107834910
Iemand trouwens een idee hoe de mat erbij ligt in De Kuip ? :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:22:38 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107834982
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:20 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe de mat erbij ligt in De Kuip ? :)
Uitstekend als altijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:23:20 #226
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_107835008
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Uitstekend als altijd.
Tegen Ajax zag ik een kale plek :o
Niet zo gek in de winter.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:24:51 #227
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107835056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:19 schreef satecl het volgende:

Dat liedje had ik met een paar vrinden als optreden gedaan op de basisschool. Met een dansje enzo :') :D. Toen was ik 4/5. Groep 2 denk ik.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:24:52 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107835058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zeker op de positie waar Martins Indi stond?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:27:33 #229
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107835134
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Metgod is toch geen assistent meer?
pi_107835153
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Bans worden nu wel heel snel uitgedeeld. Het lijkt wel of ze achter de schermen een ban quota hebben ingevoerd. :{
pi_107835166
Het wordt zondag overdag toch nog wel redelijk, iets boven het vriespunt toch? En was dan ook niet die herdenkingsactie voor alle overleden Feyenoorders, eigenlijk vrij weinig over gehoord deze week, voor die vorige (spontane) acties waren er nog wel aankondigingen.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:34:53 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107835323
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Helpmefok.... :'( Waarom weer hij dan?

De Kromme is wel terecht.
Helpmefok is ook terug, niet online.
Elite
Tegen TTIP
pi_107835444
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Helpmefok is ook terug, niet online.
ah ^O^
pi_107835516
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

ah ^O^
Ik vond je vorige UI leuker
* Verwijderd *
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:43:06 #235
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107835532
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Zeker op de positie waar Martins Indi stond?
Haha BMI begint een beetje de Chuck Norris van Feyenoord te worden :D
pi_107835563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:42 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik vond je vorige UI leuker
ok
pi_107835997
@Paul-89

http://eredivisielive.nl/(...)-wij-zijn-beter.html op 1.14, misschien nog wel beter gif materiaal voor die wave, vieze grijns van Guidetti er nog bij, en je ziet meer de teleurstelling bij hunnie :D
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:02:50 #238
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107836161
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Grifte het volgende:
@Paul-89

http://eredivisielive.nl/(...)-wij-zijn-beter.html op 1.14, misschien nog wel beter gif materiaal voor die wave, vieze grijns van Guidetti er nog bij, en je ziet meer de teleurstelling bij hunnie :D
Wat een filmpje ook _O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:14:00 #239
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107836558
Wat heeft die Vertonghen toch een (........#$#@$!$#@......) kop. Echt om af te schieten!
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 19:21:47 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107836856
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:02 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wat een filmpje ook _O-
c_/
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 19:22:47 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107836897
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Wat heeft die Vertonghen toch een (........#$#@$!$#@......) kop. Echt om af te schieten!
Laat er maar liever heel langzaam afrotten. Zo te zien is dat proces al begonnen trouwens.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107836915
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef satecl het volgende:
Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc. :r :r opperjoden
Wat gaan die topics btw hard
pi_107836990
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die vertonghen hoort voor mij in het rijtje de boer, kluivert, van der sar, davids etc. :r :r opperjoden
Dan vind ik Sarretje tenminste nog redelijk sympathiek overkomen hoor
pi_107837100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:25 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Dan vind ik Sarretje tenminste nog redelijk sympathiek overkomen hoor
Ja klopt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107837311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Bergkamp was een van de weinige die echt sympathiek _O_
pi_107837751
quote:
@Paul-89

Momentje.
pi_107838112
pi_107838274
quote:
Deze is nog beter _O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:57:20 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107838297
quote:
@Paul-89

:') Hilarisch.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:57:42 #250
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107838313
quote:
_O_!
pi_107838324
Kwam deze trouwens nog tegen in mijn archief. _O-

pi_107840981
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

:') Hilarisch.
Eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_107841575
FC Twente 0-1 achter bij rust. *)
pi_107841688
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef heiden6 het volgende:
FC Twente 0-1 achter bij rust. *)
Nice! :D
pi_107841925
Gisteravond de grootste Zweedse krant (nou ja, tabloid) Aftonbladet getipt over die petitie voor Guidetti, staat er nu op.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:04:57 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107841950
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gisteravond de grootste Zweedse krant (nou ja, tabloid) Aftonbladet getipt over die petitie voor Guidetti, staat er nu op.
Ah, dat is dan weer tof. Goed werk. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107842001
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nice, voel je je toch een hééél klein beetje verantwoordelijk als Guidetti blijft straks :D
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:09:42 #258
53267 TC03
pi_107842177
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
Kwam deze trouwens nog tegen in mijn archief. _O-

[ afbeelding ]
_O-
pi_107842552
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja klopt.
SPOILER
6
BFF met GGMM
pi_107843735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Nice! :D
Net 1-1, nu inmiddels 1-2 Heracles. _O-

Enorme fout Douglas, goal Douglas.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:42:30 #261
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107843756
Twente 1-2 achter. Worden we dan echt kampioen!!!!!?????

:')

SPOILER
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:43:14 #262
53267 TC03
pi_107843793
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:42 schreef satecl het volgende:
Twente 1-2 achter. Worden we dan echt kampioen!!!!!?????

:')

SPOILER
Nu moeten Twente nog 1x verliezen PSV en AZ nog 2x verliezen, en wij alles winnen. Hmm...
pi_107843809
Heuj Heuj Heuj

Mcclaren :W
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:44:12 #264
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107843843
1-3
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:45:01 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107843898
Uitslagen aangepast, selectie + achtergrond geupdate en ace_eleven toegevoegd op vak RR.

Kan zijn dat je het nog niet ziet. Iets met cache ofzo. Heb er ook last van. Wijzigingen zijn echter wel doorgevoerd.
Elite
Tegen TTIP
pi_107843906
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef satecl het volgende:
1-3
*O*
pi_107844073
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Happel het volgende:
Uitslagen aangepast, selectie + achtergrond geupdate en ace_eleven toegevoegd op vak RR.

Kan zijn dat je het nog niet ziet. Iets met cache ofzo. Heb er ook last van. Wijzigingen zijn echter wel doorgevoerd.
Goed bezig Happel! ^O^
pi_107844172
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Happel het volgende:

Lekker bezig ^O^
Groetjes, Ezio.
pi_107844197
Happel _O_

Hopelijk winnen we zondag. Top 3 moet eventueel mogelijk zijn.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:52:05 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107844276
quote:
Beste Feijenoorder,

Geen Woorden Maar Daden en dus hebben we in de twee weken tussen onze eerste nieuwsbrief en de derde nieuwsbrief van vandaag niet stil gezeten. Zo zijn statuten opgesteld, is een bestuur gevormd, is deze delegatie langs de notaris geweest voor de formaliteiten en heeft dezelfde notaris Vereeniging De Feijenoorder gisteren officieel ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Oftewel: we bestaan!

En dus is het mogelijk je vanaf heden aan te sluiten bij De Feijenoorder om zo de krachten nog verder te bundelen, nog meer een eenheid te vormen en zo de saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord te bevorderen.

Gisteravond heeft het bestuur van De Feijenoorder zich officieel voorgesteld bij het bestuur van de Sportclub Feyenoord, waar wij een warme band mee hebben. De plannen werden enthousiast ontvangen en we hebben het gevoel er met zijn allen iets moois van te kunnen maken. Iets groots. Zoals dat alleen bij Feyenoord kan.

Het bestuur van De Feijenoorder wordt gevormd door vijf Feijenoorders die allen al een leven lang bij Feyenoord rondlopen, in al die jaren vele initiatieven hebben ontplooid, ondersteund en georganiseerd en bij velen dan ook bekend zijn. De Feijenoorder staat voor betrokkenheid en voor openheid en transparantie en dus zal het bestuur –bestaande uit voorzitter Richard (48), secretaris Alwin (26), penningmeester Marcel (27) en de algemene bestuursleden Jan (41) en Ron (43)- zich binnenkort uitgebreider voorstellen, de plannen uit de doeken doen en iedereen nogmaals oproepen zich niet enkel aan te sluiten bij De Feijenoorder maar ook daadwerkelijk een actieve rol voor de vereniging te vervullen.

Wat kun je als lid van ons verwachten? Korting en voorrang bij evenementen als busreizen (JA drank en muziek NEE een waslijst aan beperkingen) naar uitwedstrijden, feestavonden, klaverjas- en pokeravonden, voetbaltoernooien, ruilbeurzen. Maar ook: je contributie zal volledig ten goede komen aan ons doel: het bevorderen van saamhorigheid onder Feijenoorders en de sfeer rond wedstrijden van Feyenoord en de Sportclub Feyenoord. Oftewel: meer grote doeken, sfeeracties, enzovoort. Plus: een krachtige behartiging van de belangen van onze leden naar alle relevante partijen. Ten slotte: korting op exclusief voor Feijenoorders uitgebrachte merchandise én standaard 10% korting in de webshops van FRFC1908 en Icoon in Beeld.

De kosten? Voor slechts ¤ 19,08 ben je een jaar lang lid van De Feijenoorder. Ter introductie krijg je nu maar liefst anderhalf jaar –oftewel: tot 30 juni 2013- lidmaatschap voor dat geld.

Hoe aanmelden? Als ontvanger van onze nieuwsbrief krijg je per heden tot en met zondag exclusief voorrang om je aan te sluiten bij De Feijenoorder. Klik hiervoor op DEZE link en druk op de knop onderaan! Vanaf zondag is elke Feijenoorder in de gelegenheid zich aan te sluiten bij De Feijenoorder: voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Vitesse middels inschrijfformulieren op Varkenoord en DHZ, na de wedstrijd middels een online aanmeldingsformulier.
Sluit je dus nu aan bij De Feijenoorder en samen maken we er iets moois van!

Met rood-witte groet,
De Feijenoorder

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 13-02-2012 11:09:36 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:00:02 #271
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107844803
Wel een puike groepering vind ik dat. Tenminste een positieve uitstraling en geen verheven houding zoals die zuurpruimen van LN ( :r ).
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:00:41 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107844832
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:00 schreef Merkie het volgende:
Wel een puike groepering vind ik dat. Tenminste een positieve uitstraling en geen verheven houding zoals die zuurpruimen van LN ( :r ).
Volgens mij zitten er grotendeels dezelfde mensen achter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107844869
Ik zie voor mezelf niet echt de voordelen om me daar bij aan te sluiten.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:01:38 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107844884
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij zitten er grotendeels dezelfde mensen achter.
Ssst.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:02:49 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107844955
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:01 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie voor mezelf niet echt de voordelen om me daar bij aan te sluiten.
Eigenlijk een tweede FSV, maar dan wel met toffe acties en activiteiten. Ik ga wel lid worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:06:56 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107845170
quote:
Beste Feijenoorder,

Hierbij bevestigen we dat je jezelf zojuist succesvol hebt aangesloten bij De Feijenoorder. Bedankt voor het vertrouwen, we gaan er met zijn allen iets moois van maken. Voor Feyenoord & Feijenoorders, Door Feijenoorders.

De contributie ad ¤ 19,08 zal binnen nu en een maand van je rekening geïncasseerd worden, zorg dus voor voldoende saldo.

Na een succesvolle incasso ontvang je van ons nog een bevestigingsmail met daarin onder meer je lidmaatschapsnummer en kortingscodes voor de webshops van FRFC1908 en Icoon in Beeld.

Met rood-witte groet,

De Feijenoorder
Hop hop, gewoon doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_107845453
totaal niet gedacht dat Twente of andere clubs uit de top 4 punten zouden/gaan verspelen dit weekend, des te meer reden er zondag 3 te pakken tegen arnep!
pi_107845499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:13 schreef PabloLopez het volgende:
totaal niet gedacht dat Twente of andere clubs uit de top 4 punten zouden/gaan verspelen dit weekend, des te meer reden er zondag 3 te pakken tegen arnep!
Vervolgens winnen van Pisvee en O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:16:58 #279
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107845609
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Eigenlijk een tweede FSV, maar dan wel met toffe acties en activiteiten. Ik ga wel lid worden.
Same here. Dat het mede mogelijk gemaakt door LN is zal me wat - het initiatief is goed, en dat is waar het om gaat.

Word ook wel lid.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:23:34 #280
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107845908
LN is echt zo verkeerd nog niet hoor. Ze zijn kritisch en soms slaan ze wat door. Zijn echter wel supporters die uit- en thuis de club ondersteunen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:37:17 #281
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107846444
Mwoh, ik het begin vond ik het nog wel grappig, maar het afgelopen jaar hebben ze zich erg vaak overschreeuwd en kwamen ze meerdere malen gewoon als azijnzeikers uit de bus. Dan is een positief initiatief als dit meer dan welkom.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:42:13 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107846669
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Vervolgens winnen van Pisvee en O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Dat gaat nog een heet potje worden. Hoor van veel mensen die normaal nooit met zo'n combi gaan het nu toch in overweging nemen. 1600 kaarten ook beschikbaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:42:50 #283
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107846708
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Dat gaat nog een heet potje worden.
Dat werd het sowieso al... want er staat nog een rekening open.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:43:49 #284
53267 TC03
pi_107846755
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
LN is echt zo verkeerd nog niet hoor. Ze zijn kritisch en soms slaan ze wat door. Zijn echter wel supporters die uit- en thuis de club ondersteunen.
Dat zal vast, ze moeten alleen niet denken dat ze een autoriteit zijn als het op hun beoordelingsvermogen aankomt omdat het fanatieke supporters zijn. Dan moet je geen columns en nieuwsberichtjes schrijven enzo.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:48:15 #285
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_107846940
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Hop hop, gewoon doen.
Wat kan je daarmee?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:49:47 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107847000
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
Ik geloof best dat het supporters zijn die de club door dik en dun steunen, ik blijf het echter een stel azijnzeikers vinden die journalistiek erbarmelijk onderlegd zijn :{ .
pi_107847135
Zitten die droeftoeters van LN trouwens nog te zeiken over het vertrek van Gudde? daar hoor ik weinig over
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 22:54:24 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107847186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Lenix het volgende:
Zitten die droeftoeters van LN trouwens nog te zeiken over het vertrek van Gudde? daar hoor ik weinig over
Idd, je hoort ze alleen als je er naar vraagt. Anders is er geen haan die er naar kraait.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:57:27 #289
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107847306
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:49 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het supporters zijn die de club door dik en dun steunen, ik blijf het echter een stel azijnzeikers vinden die journalistiek erbarmelijk onderlegd zijn :{ .
Nee, duh. Het zijn ook geen journalisten, maar wat supporters die vrijwillig stukken schrijven. Dat is de hele charme van een fanzine in mijn ogen. Voor en door supporters.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Lenix het volgende:
Gudde moet sowieso weg.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 23:01:49 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107847501
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, duh. Het zijn ook geen journalisten, maar wat supporters die vrijwillig stukken schrijven. Dat is de hele charme van een fanzine in mijn ogen. Voor en door supporters.

[..]

Gudde moet sowieso weg.
Ja maar de roep op zijn vertrek is allang niet meer zo sterk en hevig als voor dat het seizoen van start ging.

Zo zie je maar, als de resultaten goed zijn, is er niks aan de hand. Want de spandoekjes @ zn huis, de spreekkoren, de kist etc. Dat zou allemaal niet ophouden voordat ook Gudde weg was hé?

Ik kan me dat spandoek nog wel herinneren, van pinokkio, waarop stond dat Gudde weg moet etc.
Zie je nu ook nergens meer.

Geen principe's, slechts houdingen omdat het slecht ging met de club. Het boeit ze geen fuck, anders waren ze consequent en hoorde je er iedere week wat van, als ze écht zo overtuigd waren van de noodzaak :)
4045
onlogisch
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:04:36 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107847611
Die spandoeken mogen ook niet meer :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 23:05:34 #292
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107847651
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Die spandoeken mogen ook niet meer :')
Anders hingen ze er toch niet meer.
4045
onlogisch
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:06:10 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107847676
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Anders hingen ze er toch niet meer.
Klopt. Worden vrij snel verwijderd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 23:06:44 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107847693
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt. Worden vrij snel verwijderd.
Je begrijpt wel wat ik bedoel.
4045
onlogisch
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:14:05 #295
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107847980
En toch blijven het allemaal kutpassanten en moeten ze stuk voor stuk optyfen :(
pi_107848076
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja maar de roep op zijn vertrek is allang niet meer zo sterk en hevig als voor dat het seizoen van start ging.

Zo zie je maar, als de resultaten goed zijn, is er niks aan de hand. Want de spandoekjes @ zn huis, de spreekkoren, de kist etc. Dat zou allemaal niet ophouden voordat ook Gudde weg was hé?

Ik kan me dat spandoek nog wel herinneren, van pinokkio, waarop stond dat Gudde weg moet etc.

Geen principe's, slechts houdingen omdat het slecht ging met de club. Het boeit ze geen fuck, anders waren ze consequent en hoorde je er iedere week wat van, als ze écht zo overtuigd waren van de noodzaak :)
Lekker consequent weer, toen ze riepen om het vertrek van het bestuur was het niet goed en nu ze dat niet meer (regelmatig) doen, is het ook niet goed? Je doet je username eer aan ;)
BFF met GGMM
pi_107848116
quote:

[..]

Ik ben allang blij dat ze met die onzin gekapt zijn. Vermoedelijk hebben ze zelf ook ingezien dat zulke acties averechts werken en proberen ze nu met deze vereniging het over een andere boeg te gooien.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:20:26 #298
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107848202
quote:
Het zijn Feyenoordsupporters, die ook in zien dat het geen zin heeft om zich met luide protesten tegen een paar figuren in het Maasgebouw bezig te houden. Sowieso heeft dat weinig zin meer nadat een paar malloten het Maasgebouw aanvielen.

De resultaten zijn ook goed, dus ook zij snappen dat de club niet gebaat is bij onrust. De 'strijd' tegen die paar mensen die weg moeten blijft echter doorgaan. Op een andere manier alleen.

Dat heeft werkelijk niks te maken met het hebben van geen principes. En het is zeker niet zo dat het ze geen fuck boeit. Dat zou alleen iemand zeggen die er echt geen reet van snapt.
Elite
Tegen TTIP
pi_107849674
Het gaat nu écht leuk worden bovenin de eredivisie.
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:00:40 #300
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107849692
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat nu écht leuk worden bovenin de eredivisie.
En daarin doen wij weer mee *O*. Joechei!
pi_107849830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

En daarin doen wij weer mee *O*. Joechei!
Idd. :o Het niveau van heel de top 5 ligt echt ontzettend dicht bij elkaar. Hopen dat PSV, AZ en Twente nog lang mee blijven doen op het Europese front en dat AZ, Heerenveen en PSV elkaar echt slopen in de (halve) bekerfinale.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')