Dat wel. Maar "mooi meegenomen" vind ik ook weer een beetje klinken alsof je, wanneer de mogelijkheid op b.v. de 2e plek er ligt, er niet persé vol voor hoeft te gaan. Als je in de laatste wedstrijdronde PSV of Twente voorbij kan door van Heerenveen te winnen, dan is het niet meer 'mooi meegenomen' maar 'we moeten winnen'. Je moet het wel per week of maand bekijken denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat doet Koeman vooralsnog ook gewoon prima. Vasthouden aan het doel, en alles wat beter is is mooi meegenomen.
Met harde hand regeren is het juiste ding om te doen, Happel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Happel het volgende:
Is het nou klaar met deze non-discussie? Elke volgende post over deze onzin verdwijnt de prullenbak in.
Hoeveelste staan we dan op thuis-wedstrijden? NEC, ADO, Heerenveen punten gemorst, verder niet toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Teveel druk kan ook niet goed zijn denk ik nee, kijk maar naar AZ. Elke keer als het serieus wordt klappen ze in. Ik denk dat de selectie echt wel bewust is van wat er mogelijk is hoor. Als je van Ajax, Twente en PSV thuis wint, dan moet je alle andere thuiswedstrijden ook winnen. Dat snapt iedereen. En als je dan uit ook nog eens goed blijft presteren (we staan gedeeld 1e qua uitwedstrijden), dan kan je zomaar 1e, 2e of 3e worden.
Uit hebben we het alleen nog niet echt moeilijk gehad hé Merkie. We mogen nog naar PSV en Heerenveen, en troffen Vitesse, Ajax toen ze onthutsend zwak waren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Teveel druk kan ook niet goed zijn denk ik nee, kijk maar naar AZ. Elke keer als het serieus wordt klappen ze in. Ik denk dat de selectie echt wel bewust is van wat er mogelijk is hoor. Als je van Ajax, Twente en PSV thuis wint, dan moet je alle andere thuiswedstrijden ook winnen. Dat snapt iedereen. En als je dan uit ook nog eens goed blijft presteren (we staan gedeeld 1e qua uitwedstrijden), dan kan je zomaar 1e, 2e of 3e worden.
Ik weet niet eens wat ik vorige week gedaan heb, laat staan dat ik weet hoe en wanneer Bakkal kwam.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Met harde hand regeren is het juiste ding om te doen, Happel.
Wel een serieuze vraag. Zag jij in Bakkal een geschikte opvolger voor Fer, voordat het bekend werd gemaakt door de Snor. Of kwam het ook 'out of the blue'. Laatste zin wat ik typ over deze kwestie, you got my word.
Dat niet. Maar nu sugegereer je da uitspraken van technische mensen totaal geen invloed zouden hebben. Terwijl dat juist een van de grootste bezwaren was tegen Mario Been en Leo Beenhakker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef NJ het volgende:
[..]
En jij denkt dat als een Clasie leest dat de doelstelling van het begin van het seizoen niet veranderd is, hij bij zichzelf denkt dat het dan prima is om te verliezen van Vitesse aanstaande zondag? Dat Vlaar nu spijt heeft van die winst op Ajax, omdat ze bij verlies ook aan de doelstelling van Van Geel hadden voldaan?
Kijken wat in de mogelijkheden ligt is altijd prima. Met de juiste instelling zijn PSV, Twente en Ajax verslagen, dus wie weet. Ik kijk zelf in elk geval reikhalzend uit naar PSV uit, en AZ thuis.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wel. Maar "mooi meegenomen" vind ik ook weer een beetje klinken alsof je, wanneer de mogelijkheid op b.v. de 2e plek er ligt, er niet persé vol voor hoeft te gaan. Als je in de laatste wedstrijdronde PSV of Twente voorbij kan door van Heerenveen te winnen, dan is het niet meer 'mooi meegenomen' maar 'we moeten winnen'. Je moet het wel per week of maand bekijken denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik vorige week gedaan heb, laat staan dat ik weet hoe en wanneer Bakkal kwam.
Klopt, uitslagen staan ook in de op.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hoeveelste staan we dan op thuis-wedstrijden? NEC, ADO, Heerenveen punten gemorst, verder niet toch?
Zijn initïele vraag: "Iedereen wist al weken dat Bakkal kwam! Wist jij het ook Happel"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik vorige week gedaan heb, laat staan dat ik weet hoe en wanneer Bakkal kwam.
Dit dus. Waarom zou je, als het blessureleed meevalt, in de 2e seizoenshelft minder punten behalen dan in de eerste? We hebben geen beker of Europees voetbal (i.t.t. AZ, PSV en Twente) dus dat kan aan het einde best in je voordeel zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
En haal dan ook meteen Fer en Wijnaldum en Rob van Dijk en Tim de Cler en Bruins en weet ik veel wie meer uit de OPquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt, uitslagen staan ook in de op.
@happel: wil je die uitslagen nog eens bijwerken?
Ik denk dat je ook wel vrij gemakkelijk kan aannemen dat het in de kleedkamer niet zo halfslachtig van, kan/ hoeft niet, wordt besproken. KGB probeert heel duidelijk te maken dat wij een team hebben dat aardig meekan, indien er VOL voor gegaan wordt, het was ook niet voor niets dat er zo fel gespeeld werd tegen NEC. Ik geloof er ook nog wel in, dat we met een mwoa-metnaliteit ook nog wel de nodige plekjes zouden kunnen dalen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wel. Maar "mooi meegenomen" vind ik ook weer een beetje klinken alsof je, wanneer de mogelijkheid op b.v. de 2e plek er ligt, er niet persé vol voor hoeft te gaan. Als je in de laatste wedstrijdronde PSV of Twente voorbij kan door van Heerenveen te winnen, dan is het niet meer 'mooi meegenomen' maar 'we moeten winnen'. Je moet het wel per week of maand bekijken denk ik.![]()
Vanavond.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef eight het volgende:
[..]
@happel: wil je die uitslagen nog eens bijwerken?
Maar er werd toentertijd 30 keer na elke wedstrijd geroepen 'ze zijn nog jong'. Nu worden de verwachtingen júist goed getemperd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat niet. Maar nu sugegereer je da uitspraken van technische mensen totaal geen invloed zouden hebben. Terwijl dat juist een van de grootste bezwaren was tegen Mario Been en Leo Beenhakker.
Als je met een paar puntjes achterstaat op de nummer 1, moet je proberen om voor het hoogst haalbare te gaan.
Op voorhand al roepen dat een plaats bij de eerste 6 primais, is Calimero-gedrag.
Ik vind dat Tim De Cler er in moet blijven staan met als positie: elftal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En haal dan ook meteen Fer en Wijnaldum en Rob van Dijk en Tim de Cler en Bruins en weet ik veel wie meer uit de OP
Die zijn er toch al uit? Of bedoel je in de achtergrond?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En haal dan ook meteen Fer en Wijnaldum en Rob van Dijk en Tim de Cler en Bruins en weet ik veel wie meer uit de OP
Ja zelfs Been staat er nog op met zijn lachende bekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die zijn er toch al uit? Of bedoel je in de achtergrond?
Toch jammer dat we hem nooit als doelman hebben afgetest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat Tim De Cler er in moet blijven staan met als positie: elftal.
Omdat je uit naar PSV, Heerenveen en Twente moet, en die wedstrijden UIT t.o.v. THUIS veel moeilijker zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom zou je, als het blessureleed meevalt, in de 2e seizoenshelft minder punten behalen dan in de eerste? We hebben geen beker of Europees voetbal (i.t.t. AZ, PSV en Twente) dus dat kan aan het einde best in je voordeel zijn.
Heb nog geen fatsoenlijke nieuwe teamfoto kunnen vinden. Als jij er eentje hebt, dan graag. Anders plaats ik wel wat anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zelfs Been staat er nog op met zijn lachende bek
Ik heb even op alle topics in augustus 2011 Ctrl-F Bakkal gedaan. Hieronder mijn bevindingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Met harde hand regeren is het juiste ding om te doen, Happel.
Wel een serieuze vraag. Zag jij in Bakkal een geschikte opvolger voor Fer, voordat het bekend werd gemaakt door de Snor. Of kwam het ook 'out of the blue'. Laatste zin wat ik typ over deze kwestie, you got my word.
Nou, niet dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef De_kromme het volgende:
Als je de topics terugleest toendertijd, zal je vinden dat er daadwerkelijk over de komst van Bakkal gesproken werd (ja, zelfs een week voordat Fer vertrok).
Let it rest jongenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb even op alle topics in augustus 2011 Ctrl-F Bakkal gedaan. Hieronder mijn bevindingen.
Het grote Feijenoordtopic #701 Met of zonder Immers?
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #702 Met of zonder Immers?
Geen resulaten.
Het grote Feijenoordtopic #703 Hand in hand Koemeraden
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #704: met een vliegende start voor Koeman.
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #705: Sterker door strijd.
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #706: Sterker door strijd.
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #707: Met of zonder Fer?
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #708: Waar Van Geel een held is
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #709: Guidetti ...of Vennegoor.
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #710: 10 punten uit 4 wedstrijden!
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #711: Waar Been allang vergeten is.
Bakkal wordt genoemd op maandag 29 augustus 2011 om 20:41 (door mij). En dat nieuws kwam van Johan Derksen bij VI. Het lijkt me zeer stug dat een transfer die al weken in de lucht hing (volgens De_kromme) niet één keer genoemd is tijdens de transferperiode, tot 29 augustus 2011.
Dit waren mijn bevindingen, groetjes.
Baasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb even op alle topics in augustus 2011 Ctrl-F Bakkal gedaan. Hieronder mijn bevindingen.
Het grote Feijenoordtopic #701 Met of zonder Immers?
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #702 Met of zonder Immers?
Geen resulaten.
Het grote Feijenoordtopic #703 Hand in hand Koemeraden
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #704: met een vliegende start voor Koeman.
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #705: Sterker door strijd.
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #706: Sterker door strijd.
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #707: Met of zonder Fer?
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #708: Waar Van Geel een held is
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #709: Guidetti ...of Vennegoor.
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #710: 10 punten uit 4 wedstrijden!
Geen resultaten.
Het grote Feijenoordtopic #711: Waar Been allang vergeten is.
Bakkal wordt genoemd op maandag 29 augustus 2011 om 20:41 (door mij). En dat nieuws kwam van Johan Derksen bij VI. Het lijkt me zeer stug dat een transfer die al weken in de lucht hing (volgens De_kromme) niet één keer genoemd is tijdens de transferperiode, tot 29 augustus 2011.
Dit waren mijn bevindingen, groetjes.
We kunnen onze mislukkelingen in 4 categoriën indelen:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toch jammer dat we hem nooit als doelman hebben afgetest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |