Dat, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Tomasso het volgende:
Leg dan maar eens aan mij uit wat de functie algemeen directeur inhoudt. Volgens jullie dus alleen saneren? Dan krijgt hij daar best veel voor betaalt.
Hoho, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Eerst afgeven op "supporters" en dan opeens niet meer willen toelichten hoe iets wel moet? Enlighten us.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik bij deze uitgepraat met jou.Wat een nonsens.
Hoe wil je bijvoorbeeld grote sponsoren binnen halen als de club geen enkele garantie kan bieden dat het goed gaat presteren? Hoe wil je de supporters rustig houden als ze je toch weg willen hebben omdat je een ''kanker bestuur'' bent? En nu is Gudde volgens jou verantwoordelijk voor het falen van Been en de andere trainers? Ga toch weg vent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Tomasso het volgende:
Leg dan maar eens aan mij uit wat de functie algemeen directeur inhoudt. Volgens jullie dus alleen saneren? Dan krijgt hij daar best veel voor betaalt.
Begin met een cursus begrijpend lezen, daar ik nog nooit heb beweerd dat Gudde verantwoordelijk is voor het falen van Been. Hij is wel verantwoordelijk voor de manier waarop zowel Been als Verbeek vertrokken zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe wil je bijvoorbeeld grote sponsoren binnen halen als de club geen enkele garantie kan bieden dat het goed gaat presteren? Hoe wil je de supporters rustig houden als ze je toch weg willen hebben omdat je een ''kanker bestuur'' bent? En nu is Gudde volgens jou verantwoordelijk voor het falen van Been en de andere trainers? Ga toch weg vent.
Tevens is het gezicht van Feyenoord nu volgens mij van Geel en eerder Beenhakker en niet Gudde.
Hoe kom jij hierbij? Volgens mij heeft ASR gekozen om op een andere manier haar sponsoring in te vullen. En hebben ze feitelijk de toezegging gedaan dat als het nodig is de sponsoring nog met 1 jaar te verlengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
...hetzelfde met ASR, wegens onvrede over het de huidige gang van zaken...
Dat is inderdaad nog een herenakkoordje geweest, maar het zegt wat mij betreft alles dat een bedrijf dat 30 jaar verbonden is geweest aan de club opeens helemaal niets meer met Feyenoord te maken wil hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef Peak het volgende:
[..]
Hoe kom jij hierbij? Volgens mij heeft ASR gekozen om op een andere manier haar sponsoring in te vullen. En hebben ze feitelijk de toezegging gedaan dat als het nodig is de sponsoring nog met 1 jaar te verlengen.
Van Geel pwnt die opperdemagoog.quote:FC Twente bod dichtbij vraagprijs.
Het nieuwe bod dat FC Twente afgelopen weekend heeft gedaan op Feyenoorder Leroy Fer, nadert de vraagprijs van Feyenoord met rasse schreden.
Dit meldde Feyenoords’ VI-clubwatcher Martijn Krabbendam zojuist. Waar de eerste twee boden van FC Twente gelijk van tafel werden geveegd door Feyenoord, is men nu toch serieus over het derde bod aan het nadenken. De verwachting van de clubwatcher is nog altijd dat beide clubs wel tot een akkoord zullen komen voor 31 augustus.
We krijgen straks gewoon 5 miljoen voor Ferquote:
Werd er in het vorige deel niet iemand afgemaakt omdat hij de aanname deed dat alle Feyenoord fans een strafblad hebben...?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog een herenakkoordje geweest, maar het zegt wat mij betreft alles dat een bedrijf dat 30 jaar verbonden is geweest aan de club opeens helemaal niets meer met Feyenoord te maken wil hebben.
Denk 4 en een doorverkooppercentage/prestatiebonus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We krijgen straks gewoon 5 miljoen voor FerGelijk Schone & Vormer halen
quote:
Die aanname deed ik en had niet betrekking op alle supporters maar op dat triest stukje mens die met die doodskist lagen te sjouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef Peak het volgende:
[..]
Werd er in het vorige deel niet iemand afgemaakt omdat hij de aanname deed dat alle Feyenoord fans een strafblad hebben...?
Het is wat allemaal..quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Die aanname deed ik en had niet betrekking op alle supporters maar op dat triest stukje mens die met die doodskist lagen te sjouwen.
Volgens Kraay jr. gaan de VVF bij een verkoop van Fer inspringen om de selectie weer op pijl te brengen, ben benieuwd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Zou toch mooi zijn als we er 4 voor krijgen en wat bonusregelingen.
Ik weet niet hoe betrouwbaar Kraay jr. is ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Kraay jr. gaan de VVF bij een verkoop van Fer inspringen om de selectie weer op pijl te brengen, ben benieuwd.
Aangezien Fer niet wil bijtekenen is dat idd het beste.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Zou toch mooi zijn als we er 4 voor krijgen en wat bonusregelingen.
Yep, je hebt het helemaal recht gepraat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
Over strakke acties met doodskisten gesproken, 30.000 man hier die meeliepen. De hele dag door. Om het maar even in perspectief te trekken.
Genoa
Ik hoef helemaal niks recht te praten man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, je hebt het helemaal recht gepraat.
Dat was een trol-actie tegen een aartsrivaal. Met Ajax-doodskisten lopen als die degraderen. Niet met een doodskist voor je eigen club, ffs.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
Over strakke acties met doodskisten gesproken, 30.000 man hier die meeliepen. De hele dag door. Om het maar even in perspectief te trekken.
Genoa
Iedereen is er hier toch zo enorm ontstemd over het feit dat er überhaupt met een doodskist wordt gelopen? Want dat doe je niet, normen en waarden en meer van dat soort gehuil.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was een trol-actie tegen een aartsrivaal. Met Ajax-doodskisten lopen als die degraderen. Niet met een doodskist voor je eigen club, ffs.![]()
![]()
![]()
![]()
Het zegt genoeg dat je niets beters kunt bedenken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Caland het volgende:
Maar inderdaad, blijkbaar moeten de ruiten er weer uitgegooid worden ofzo.
Sportief lopen je beste talenten de deur uit en we kunnen er niks voor terug halen omdat we financieel aan de grond zitten. Nee, de weg omhoog is weer ingeslagen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef eight het volgende:
maar je kunt niet om het feit heen dat we zowel sportief als financieel de goede kant op gaan.
Caland, pas nou op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sportief lopen je beste talenten de deur uit en we kunnen er niks voor terug halen omdat we financieel aan de grond zitten. Nee, de weg omhoog is weer ingeslagen hoor
Of baseer je nou serieus je mening op 2 wedstrijden? Financieel valt nog te bezien, Gudde beloofde ons eerder al zwarte cijfers over het seizoen 2010-2011, maar zelfs dat lukte niet. Wat dat betreft hadden we geluk dat Castaignos, Ake en Rekik nog voor wat appels en een ei zijn verkocht in dat boekjaar anders was ook dat tekort weer enkele miljoenen geweest.
Want Inter hoefde eigenlijk helemaal niet te betalen, die hadden alleen geen zin om het voor de FIFA te brengen.
quote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Je hebt helemaal gelijk, jullie zijn niet meer te redden.quote:
Goede comeback. Ga je nog reageren op die post van Caland?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, jullie zijn niet meer te redden.
Ja, saneren is het enige wat Feyenoord nu moet doen om de proflicentie te redden. Of wil je dat Feyenoord volgend jaar in de 3e klasse amateurs gaat spelen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Tomasso het volgende:
Leg dan maar eens aan mij uit wat de functie algemeen directeur inhoudt. Volgens jullie dus alleen saneren?
Waar hebben we dan eigenlijk een financieel directeur voor als de enige taak van de algemeen directeur saneren is? Koffie halen enzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, saneren is het enige wat Feyenoord nu moet doen om de proflicentie te redden. Of wil je dat Feyenoord volgend jaar in de 3e klasse amateurs gaat spelen?
Volgend jaar pas als we weer gaan bouwen mag hij vertrekken.
Nee, precies. Het enige dat Feyenoord überhaupt hoeft te doen is saneren. Heerlijk, korte-termijn-denken. Wat ben je ook simpel he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, saneren is het enige wat Feyenoord nu moet doen om de proflicentie te redden. Of wil je dat Feyenoord volgend jaar in de 3e klasse amateurs gaat spelen?
Volgend jaar pas als we weer gaan bouwen mag hij vertrekken.
Feyenoord heeft hem gescout, Koeman heeft een DVD'tje bekeken. Ze weten echter niet of hij wel haalbaar is. Lijkt me een beetje een omgekeerde werkwijze, maar ach... ik ben maar een cokesnuivende hooligan zonder verstand van zaken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef BusterPosey het volgende:
Net even het vorige topic vluchtig doorgenomen, maar nog weinig over onderstaand gerucht tegen gekomen. Weet iemand iets meer over het verhaal dat Guidetti naar de Kuip zou komen?
http://fr-fans.nl/?p=lees&id=2273
Ach, ik wilde me eigenlijk even buiten die discussie houdenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft hem gescout, Koeman heeft een DVD'tje bekeken. Ze weten echter niet of hij wel haalbaar is. Lijkt me een beetje een omgekeerde werkwijze, maar ach... ik ben maar een cokesnuivende hooligan zonder verstand van zaken.
Alweer? Nee, ik ben er klaar mee. Het is over en weer een herhaling van argumenten. We zijn het oneens en blijven het oneens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goede comeback. Ga je nog reageren op die post van Caland?
O ja.. de "feiten".quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:43 schreef Tomasso het volgende:
Jammer dat degene die het hoogst van de toren schreeuwen over mensen die protesteren, niets meer zeggen op het moment dat de feiten weer op tafel komen.
Je bedoelt toch niet... onder de douche...?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Paul-89 het volgende:
Is er ergens ook een overzichtje met de lengtes van de spelers van de huidige selectie ?
Ben ik het in elk geval mee eens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Gert het volgende:
Volgens mij vinden verreweg de meeste supporters dat Feyenoord nu gebaat is bij rust in de tent. Dit seizoen doorkomen, met hopelijk wat sportieve verbetering (en het is nog pril maar er lijkt erop dat Koeman, JP en Gio goed bezig zijn met deze selectie).
Aan het eind van het seizoen uit categorie 1. En dan is er financieel weer wat ruimte om een volgende stap te zetten op weg naar het weer meedoen om de hoogste prijzen. Het zou mooi zijn als zich dan een ervaren, succesvolle charismatische kandidaat aandient als algemeen directeur om Feyenoord verder omhoog te stuwen en nieuw elan te geven. Maar die liggen niet voor het oprapen.
De mensen die dat soort lui verdedigen weten het ook niet meer als je er maar even dieper op door vraagtquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:43 schreef Tomasso het volgende:
Jammer dat degene die het hoogst van de toren schreeuwen over mensen die protesteren, niets meer zeggen op het moment dat de feiten weer op tafel komen.
Jawel die bedoel ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet... onder de douche...?
Oef, da's lastig. Die rapporten zijn er wel, maar de KNVB houdt die stevig achter slot en grendel. Net als de Homo-Monitor trouwens...quote:
Dat soort lui.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mensen die dat soort lui verdedigen weten het ook niet meer als je er maar even dieper op door vraagt
Alsof Gudde verantwoordelijk was voor het annuleren van die wedstrijden in Engeland. De clubs daar wilden er niet aan omdat ze zelf moeten opdraven voor de gemaakte politiekosten. En als er 10k feyenoorders mee komen kan ik me voorstellen dat ze dat annuleren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
'Feyenoord is gebaat bij rust in de tent.'
Gudde plant een oefentrip naar Engeland, maar rekent er niet op dat er wellicht wel Feyenoorders de oversteek willen maken aangezien we toch geen Europees voetbal spelen. Oefentrip afgelast, complete voorbereiding naar de tering-> Onrust.
Gudde wist er al een jaar van? Bron?quote:Gudde grijpt niet tijdig in inzake Been, waar hij al ruim een jaar wist van de onvrede binnen de spelersgroep. Ook Van Geel was hiervan op de hoogte. 2 weken voor de start van de competitie komen we zonder trainer zitten. 'Niemand' had dit zien aankomen, aldus Gudde -> Onrust.
Oh ja, hoe is dit verhaal afgelopen? Onderzoeken zouden volgen, getuigen werden gevraagd zich te melden. Zijn er onafhankelijke (Dus geen lunaticsnews.nl héquote:Gudde besluit een ludiek spandoekje weg te halen waarna mensen zich hiertegen verzetten. Dit lijkt de druppel voor veel supporters. Het spandoekenbeleid wordt zelfs veroordeeld op nationale TV bij verschillende talkshows. Gudde geeft aan dat er fysiek geweld is gebruikt jegens stewards, zowel de stewards als de politie spreken dit tegen --> Onrust onder supporters neemt toe.
Wat recente voorbeelden, en dan zorgt een optochtje met een kist voor onrust. Schei toch uit
Daar zou ik dan wel weer benieuwd naar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet... onder de douche...?
Gudde is niet verantwoordelijk voor het annuleren, maar wel voor de risicoinschatting van tevoren. Faal dus. Iedere mongool had zien aankomen dat er veel supporters mee zouden gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof Gudde verantwoordelijk was voor het annuleren van die wedstrijden in Engeland. De clubs daar wilden er niet aan omdat ze zelf moeten opdraven voor de gemaakte politiekosten. En als er 10k feyenoorders mee komen kan ik me voorstellen dat ze dat annuleren.
Ik wist er al een jaar van, de mensen op varkenoord wisten er al een jaar van. En de algemeen directeur niet? Ik hoopte eerst nog dat hij de schijn ophield zodat Mario zou zeggen stik maar in dat salaris. Ik geloofde nog een tijdje in die 'slimme truc'quote:Gudde wist er al een jaar van? Bron?
De VBE bevestigde zaterdag nog maar ééns dat er geen geweld is gebruikt richting stewards maar enkel getrokken aan dat doek.quote:Oh ja, hoe is dit verhaal afgelopen? Onderzoeken zouden volgen, getuigen werden gevraagd zich te melden. Zijn er onafhankelijke (Dus geen lunaticsnews.nl hé) instanties die hier wat over te melden hebben?
Het zijn dezelfde lui die dezelfde "bestempeling" gebruiken. Vraag een doorsnee supporter van de harde kern wat ie vindt van de "normale" supporter en je krijgt ook : "Oh, dat soort lui vind ik...."quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat soort lui.
Ik word echt schijtziek van deze toon. Al die mensen die zich beter voelen dan supporters die zich op een andere manier uiten en middels andere middelen iets proberen te bereiken. Zijn dezelfde mensen die op straat door blijven lopen, wanneer er iets gebeurdt.
Man dat is bijna wel verdubbeld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef Caland het volgende:
Maargoed, om niet alleen maar te gaan kankeren in dit topic zou ik toch het volgende willen aanhalen:
[ afbeelding ]
1 zwaluw maakt geen zomer, maar ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in het trainerstrio. Ik vind Koeman sowieso heel rustig en kundig overkomen in de media, iets wat Been natuurlijk totaal niet kon. Die prefereerde grappenmaken boven een analyse die ergens op sloeg. Ook de trainingintensiteit is omhoog gegaan. Daar waar Feyenoord onder Been altijd alleen om 10.30 trainde en daarna vrij had zie je nu dat er vaker meerdere trainingen op een dag zijn gepland.
Ik was een groot criticaster van Koeman, maar hoop toch echt dat ik ongelijk krijg. Het begin is in ieder geval uitstekend.
Ik ben een doorsnee supporter van 'de harde kern' en ik denk niet zo over andere supporters. Ja, ze zijn anders en hebben een totaal andere belevenis dan de fanatiekere supporters, maar ik weet ze wel in hun waarde te laten, afgezien van wat heen en weer gemekker op een forum. Dat heb ik andersom nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde lui die dezelfde "bestempeling" gebruiken. Vraag een doorsnee supporter van de harde kern wat ie vindt van de "normale" supporter en je krijgt ook : "Oh, dat soort lui vind ik...."
Til toch niet zo zwaar aan een bestempeling
Dit is typisch Caland. In voorafgaande delen heb je keihard uitgehaald naar Gudde en van Geel over hoe dom en achterlijk ze wel niet waren om Koeman aan te nemen en maakte tot 2x toe een TT met "Koeman rot op". Jij levert altijd eerst kritiek voordat je gaat nadenken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik was een groot criticaster van Koeman, maar hoop toch echt dat ik ongelijk krijg. Het begin is in ieder geval uitstekend.
Bullshit, het is altijd de bedoeling geweest om pas over het seizoen 2011-2012 zwarte cijfers te schrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sportief lopen je beste talenten de deur uit en we kunnen er niks voor terug halen omdat we financieel aan de grond zitten. Nee, de weg omhoog is weer ingeslagen hoor
Of baseer je nou serieus je mening op 2 wedstrijden? Financieel valt nog te bezien, Gudde beloofde ons eerder al zwarte cijfers over het seizoen 2010-2011, maar zelfs dat lukte niet. Wat dat betreft hadden we geluk dat Castaignos, Ake en Rekik nog voor wat appels en een ei zijn verkocht in dat boekjaar anders was ook dat tekort weer enkele miljoenen geweest.
Want Inter hoefde eigenlijk helemaal niet te betalen, die hadden alleen geen zin om het voor de FIFA te brengen. Topsaneerder joh, die Gudde.
Ik ben nog steeds van mening dat Koeman geen geweldige trainer is hoor. Maar het begin is in ieder geval hoopgevend. Het is sowieso wel prettig dat JP en Gio erbij zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is typisch Caland. In voorafgaande delen heb je keihard uitgehaald naar Gudde en van Geel over hoe dom en achterlijk ze wel niet waren om Koeman aan te nemen en maakte tot 2x toe een TT met "Koeman rot op". Jij levert altijd eerst kritiek voordat je gaat nadenken.
In het meest uiterste geval ja. In een eerder stadium gaf Gudde aan 'misschien wel' over het boekjaar 2010-2011 zwarte cijfers te schrijven. Maar zo is Gudde wel, je blij maken met een dooie mus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bullshit, het is altijd de bedoeling geweest om pas over het seizoen 2011-2012 zwarte cijfers te schrijven.
Al heeft hij hier dan wel weer woord gehouden.quote:Toch heb ik alle vertrouwen in onze technische staf, bij wie ik in gesprekken heel duidelijk revanchegevoelens opmerkte.”
Mario Been kan zijn laatste contractjaar dus zonder zorgen afmaken. „Uiteindelijk hangt alles af van het resultaat op het veld, maar ik ben er nooit voorstander van geweest om een trainer in de winter weg te sturen.”
Misschien = misschien en geen belofte. Gudde heeft dus niks fout gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:19 schreef Caland het volgende:
In het meest uiterste geval ja. In een eerder stadium gaf Gudde aan 'misschien wel' over het boekjaar 2010-2011 zwarte cijfers te schrijven. Maar zo is Gudde wel, je blij maken met een dooie mus.
Past wat mij betreft in het rijtje: 'Verbeek zit hier ook volgende winter nog' , 'Mario heeft een mooi offer naar de club gemaakt' en 'ernstig fysiek geweld jegens stewards'quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien = misschien en geen belofte. Gudde heeft dus niks fout gezegd.
Als iemand zulke uitspraken doet, verwacht ik ook wel dat er heel dichtbij zwarte cijfers wordt gekomen, volgens mij hadden we toen alsnog negatief resultaat van meer dan een miljoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien = misschien en geen belofte. Gudde heeft dus niks fout gezegd.
Je begrijpt echt niets van cijfers. Wat denk je eigenlijk dat de begroting van Feijenoord isquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als iemand zulke uitspraken doet, verwacht ik ook wel dat er heel dichtbij zwarte cijfers wordt gekomen, volgens mij hadden we toen alsnog negatief resultaat van meer dan een miljoen.
Nee. Misschien blijft misschien. Niets mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Past wat mij betreft in het rijtje: 'Verbeek zit hier ook volgende winter nog' , 'Mario heeft een mooi offer naar de club gemaakt' en 'ernstig fysiek geweld jegens stewards'
Ga jij mij het dan eens uitleggen. Los van het feit dat m'n post niet over de begroting ging, maar over een uitspraak van Gudde over zwarte cijfers. Enlighten me boy.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Je begrijpt echt niets van cijfers. Wat denk je eigenlijk dat de begroting van Feijenoord is
2010-2011: -500.000quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als iemand zulke uitspraken doet, verwacht ik ook wel dat er heel dichtbij zwarte cijfers wordt gekomen, volgens mij hadden we toen alsnog negatief resultaat van meer dan een miljoen.
Beweer ik anders dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
2010-2011: -500.000
2009-2010: -4.000.000
2008-2009: -17.000.000
Er wordt dus wel degelijk progressie geboekt.
Euhm nouja, een paar ton verlies is in mijn beleving wel 'dichtbij de zwarte cijfers'. Ik snap dus niet wat je nou precies dwars zit.quote:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 15-08-2011 om 16:30:10Martin van Geel gesproken. #Feyenoord maakt serieus werk van de komst van Guidetti. Ze willem hem huren van Manchester City. reageer retweet
Als jij niet eens de correlatie tussen een begroting en zwarte cijfers ziet ben ik bang dat niemand dit aan jou kan uitleggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Tomasso het volgende:
Ga jij mij het dan eens uitleggen. Los van het feit dat m'n post niet over de begroting ging, maar over een uitspraak van Gudde over zwarte cijfers. Enlighten me boy.
Dat zou geweldig zijn. Hopelijk ziet Guidetti het wel zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 15-08-2011 om 16:30:10Martin van Geel gesproken. #Feyenoord maakt serieus werk van de komst van Guidetti. Ze willem hem huren van Manchester City. reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 15-08-2011 om 16:32:53Van Geel herhaalde nog eens Fer liever niet te willen verkopen. Gerucht over terugkeer Drenthe is volgens hem 'onzin'. #Feyenoord reageer retweet
Ok, op dat punt zat ik fout. Maar ik heb nooit beweerd dat er geen progressie in zit wat betreft de jaarcijfers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm nouja, een paar ton verlies is in mijn beleving wel 'dichtbij de zwarte cijfers'. Ik snap dus niet wat je nou precies dwars zit.
Oftewel, je hebt een grote muil, maar als ik je vraag om eens met argumenten te komen, geef je wederom niet thuis. Klasse jongen, zo discussieer je inderdaad op een goede manier.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:32 schreef eight het volgende:
[..]
Als jij niet eens de correlatie tussen een begroting en zwarte cijfers ziet ben ik bang dat niemand dit aan jou kan uitleggen.
Onzin. Ik was degene die jou een vraag stelde en jij beantwoord die weer met een tegenvraag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt een grote muil, maar als ik je vraag om eens met argumenten te komen, geef je wederom niet thuis. Klasse jongen, zo discussieer je inderdaad op een goede manier.
Van Geel moet uitkijken dat hij zijn hand niet gaat overspelen. Clubbelang boven een prestigestrijd svp.quote:Van Geel herhaalt: 'we willen Fer niet verkopen'
Martin van Geel hoopt Leroy Fer nog steeds te behouden voor Feyenoord. ‘We willen Leroy Fer liever niet verkopen’, herhaalde de technisch manager maandag tegenover RTV Rijnmond.
Hij reageerde daarmee op het derde bod dat FC Twente dit weekeinde op de middenvelder uitbracht. Fer wil zelf nog altijd graag vertrekken naar de Tukkers.
Als vervanger van Fer heeft Feyenoord nog altijd Lex Immers op het oog. Van Geel: ‘We zitten wat hem betreft in de wachtkamer. ADO Den Haag en Immers moeten eerst maar eens achterhalen of ze nu wel of geen afspraak hebben gemaakt over de maximale hoogte van de transfersom.’
Van Geel heeft bij al zijn clubs voor meer verkocht dan gekocht, hij weet heus wel wat hij doet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel moet uitkijken dat hij zijn hand niet gaat overspelen. Clubbelang boven een prestigestrijd svp.
Ik hoop het maar, met Willem Jansen is hij toen ook de boot ingegaan. Ook toen leek het een prestigestrijd tussen Van Geel en Munsterman.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Geel heeft bij al zijn clubs voor meer verkocht dan gekocht, hij weet heus wel wat hij doet.
Dat is waar, maar dat betekent juist dat Van Geel een gewaarschuwd man is. Ik denk echt wel dat ze eruit komen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, met Willem Jansen is hij toen ook de boot ingegaan. Ook toen leek het een prestigestrijd tussen Van Geel en Munsterman.
Dat die twee elkaar niet echt liggen is algemeen bekend.
Wederom een leugen. Over het huidige boekjaar schreef je vanmiddag:quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok, op dat punt zat ik fout. Maar ik heb nooit beweerd dat er geen progressie in zit wat betreft de jaarcijfers.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Daarnaast moeten we wel, nadat het al jaren veel te traag gaat.
[..]
Er is een verschil tussen géén progressie en te traag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
Wederom een leugen. Over het huidige boekjaar schreef je vanmiddag:
[..]
Het gaat toch ook traag? Feyenoord is één van de weinige clubs die het wat dit betreft echt op het allerlaatste meetmoment laat aankomen. Wat dat betreft is het bidden op niet nog een verstopt lijk ergens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Mij ervan betichten dat ik geen basiskennis economie heb, terwijl je zelf nog geen eens begrijpend kan lezen. Klasse knul.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
eredivisielive.nlquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand waar ik het filmpje van Mario kan vinden over v.Geel.
http://eredivisielive.nl/(...)n-geel-dus-weer.html
Prachtig. Eerst roepen dat het allemaal te traag gaat en vervolgens in de verdediging gaan als TC03 jouw een schuldafbouw laat zien van 16.5M in nog geen 3 jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mij ervan betichten dat ik geen basiskennis economie heb, terwijl je zelf nog geen eens begrijpend kan lezen. Klasse knul.
Beter zoeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
I know. kon het alleen niet vinden.
Dat was een hele andere discussie. Hij zei dat ik zou hebben gezegd dat er progressie was in het verlies schrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef eight het volgende:
[..]
Prachtig. Eerst roepen dat het allemaal te traag gaat en vervolgens in de verdediging gaan als TC03 jouw een schuldafbouw laat zien van 16.5M in nog geen 3 jaar.
Vertel, welke vraag?quote:Hoe zit het eigenlijk met het antwoord op mijn vraag of ben jij soms de enige hier die niet met argumenten hoeft te komen?
Dag Harryquote:
Ik lees er echt overheen. Over de begroting bedoel je? Ja, toen vroeg ik je om het mij, als compleet onwetende, uit te leggen. Vervolgens reageer je wederom kinderachtig.quote:
Goed, jij vind dus onderstaande reactie kinderachtig. Het waarom ontgaat mij volledig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik lees er echt overheen. Over de begroting bedoel je? Ja, toen vroeg ik je om het mij, als compleet onwetende, uit te leggen. Vervolgens reageer je wederom kinderachtig.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:32 schreef eight het volgende:
Als jij niet eens de correlatie tussen een begroting en zwarte cijfers ziet ben ik bang dat niemand dit aan jou kan uitleggen.
Waarop ik jou vroeg het dan uit te leggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef eight het volgende:
[..]
Goed, jij vind dus onderstaande reactie kinderachtig. Het waarom ontgaat mij volledig.
[..]
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 18:20:15Zoals verwacht is #Feyenoord 'gewoon' in categorie 1 geplaatst door de #KNVB .... reageer retweet
Nee, feitelijk onjuist. Lees maar terug, jouw eerstvolgende reactie was:quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarop ik jou vroeg het dan uit te leggen.
Laten we maar ophouden, dit leid tot niets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Tomasso het volgende:
Oftewel, je hebt een grote muil, maar als ik je vraag om eens met argumenten te komen, geef je wederom niet thuis. Klasse jongen, zo discussieer je inderdaad op een goede manier.
Wat jank je nouquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:27 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, feitelijk onjuist. Lees maar terug, jouw eerstvolgende reactie was:
[..]
Tering, zit jij op de lom-school of zo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat jank je nou? Ik vraag het jou uit te leggen, je doet het niet, en vervolgens kom je dus met die kinderachtige reactie. Ik mag toch niet lijen dat jij een docent of een leidinggevende functie hebt.
neequote:
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vanavond komt de Snor met wat nieuws omtrent Feyenoord en zijn transferperikelen.
Je begrijpt wie ik bedoelquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?
Jij hebt nog ff met hem gebeld?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vanavond komt de Snor met wat nieuws omtrent Feyenoord en zijn transferperikelen.
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Waarom stel je altijd van die zeikerige vragen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?
Oud nieuws waarschijnlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd van die zeikerige vragen?
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt nog ff met hem gebeld?
Je bent @ VI ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijn
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijn
Zou idd wel een goeie actie zijn. Misschien wilde Boskamp daarom wel niet naar Manchester City.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef Fuszy het volgende:
Misschien vertellen ze wel dat Boskamp onze scouts gaan helpen.
Kan je ook op niet-cryptische wijze antwoorden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bij de uitzending aanwezig.
Ben je daar met meer Feyenoorders aanwezig? Zet dan ff het Hand in Hand in als de uitzending begint, zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, wat is er dan? Ik ben bij de uitzending van VIquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook op niet-cryptische wijze antwoorden?
Volgens mij liepen er wel een paar rond, ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben je daar met meer Feyenoorders aanwezig? Zet dan ff het Hand in Hand in als de uitzending begint, zou wel mooi zijn.
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, wat is er dan? Ik ben bij de uitzending van VIDaarom had ik ff met Johan kunnen praten...
Nee, peperdouwer. Er is juist vandaag bekend geworden dat Feyenoord nog steeds in categorie 1 zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk dat het is dat Feyenoord van de KNVB weer mag investeren
Waar kunnen we je aan herkennen ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ok, zoutsnuiver. Dan gaat de SigaarSnor dat nieuws herhalenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, peperdouwer. Er is juist vandaag bekend geworden dat Feyenoord nog steeds in categorie 1 zit.
Als je iemand steeds z'n neus ziet ophalen, dan weet je dat het een Feyenoorder is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vanDoe eens iets geks dan dadelijk in de uitzending
Ik heb een grijs t-shirt aan en een zonnebril op me kop.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]Je hoeft het niet te geloven hoor
Ik zit niet echt achter de goede camera. Maar ik zal et proberen
[..]
Ik heb een grijs t-shirt aan en een zonnebril op me kop.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 20:54:58#Twente heeft 4 miljoen geboden op #Fer, en de nodige bonussen. De vrienden van #Feyenoord vinden dit een bedrag om te overwegen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 20:55:53Martin van Geel verdedigt het sportieve belang van #Feyenoord en wil Leroy #Fer graag voor de club behouden. reageer retweet
Hoe kan het in vredesnaam dat dit naar buiten komt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Leuk zo een interne strijd.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 20:54:58#Twente heeft 4 miljoen geboden op #Fer, en de nodige bonussen. De vrienden van #Feyenoord vinden dit een bedrag om te overwegen. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 20:55:53Martin van Geel verdedigt het sportieve belang van #Feyenoord en wil Leroy #Fer graag voor de club behouden. reageer retweet
De VvF gaat ff lekker bepalen wat wij met Fer moeten doen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Leuk zo een interne strijd.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 20:54:58#Twente heeft 4 miljoen geboden op #Fer, en de nodige bonussen. De vrienden van #Feyenoord vinden dit een bedrag om te overwegen. reageer retweet
Ik gok op Raymond Salomon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe kan het in vredesnaam dat dit naar buiten komt?
Queens Park Rangers is toch nagenoeg failliet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef Caland het volgende:
QPR wil Guidetti trouwens, daar kan dus ook een streep doorheen.
Tuurlijk, de VVF bepalen gewoon het beleid en Gudde is een trekpop. Dat roep ik hier al maanden, maar dan word ik uitgescholden voor cokesnuivende hooligan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De VvF gaat ff lekker bepalen wat wij met Fer moeten doen?![]()
Laat ze lekker geld gaan inzamelen en een spits regelen.
Engeland he, die verzinnen daar wel wat op. En spelen in de PL.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Queens Park Rangers is toch nagenoeg failliet?
Ik geloof daar niks van he. Net alsof er niet van tevoren al besproken is bij welk bod Fer weg mag. Dit is gewoon leuke praat naar de buitenwereld om de prijs nog wat verder op te drijven. In werkelijkheid zitten ze samen al aan de champagne en bitterballen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Ja, dat was al ff duidelijk toen met dat gezeik rond Beenhakker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, de VVF bepalen gewoon het beleid en Gudde is een trekpop. Dat roep ik hier al maanden, maar dan word ik uitgescholden voor cokesnuivende hooligan.
Was het maar zo een feest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van he. Net alsof er niet van tevoren al besproken is bij welk bod Fer weg mag. Dit is gewoon leuke praat naar de buitenwereld om de prijs nog wat verder op te drijven. In werkelijkheid zitten ze samen al aan de champagne en bitterballen.
quote:Verdeeldheid binnen Feyenoord over bod op Fer.
Feyenoord en FC Twente naderen elkaar in de onderhandelingen over de transfer van Leroy Fer. Het laatste bod van de Tukkers, vier miljoen, plus een extra bedrag bij sportief succes van FC Twente, zorgt voor verdeeldheid binnen Feyenoord.
Technisch directeur Martin van Geel houdt vast aan zijn uitgangspunt Fer alleen te willen verkopen voor ‘een bod dat niet te weigeren is’, maar binnen de Raad van Commissarissen en de Vrienden van Feyenoord klinkt de vier miljoen als een bedrag dat het overwegen van een transfer wel waard is. Nog deze week bespreekt Feyenoord de situatie van Fer intern. Daarna krijgt FC Twente te horen of er zaken kunnen worden gedaan.
Tot die tijd gaat Martin van Geel er van uit dat Fer bij Feyenoord blijft. ‘Ik wens dat toch te benadrukken’, zegt de technisch directeur. ‘Het is simpel: wij denken mét Fer sterker te zijn dan zonder Fer. Daarom blijf ik bij mijn standpunt dat we Fer pas verkopen als er een bod komt dat we écht niet kunnen weigeren.’
Formeel kan Van Geel de overgang van Leroy Fer naar FC Twente niet blokkeren. ‘De uiteindelijke beslissing ligt bij onze directie. We hebben drie statutaire directeuren. Zelf ben ik dat niet. Als de directie de beslissing heeft genomen gaan ze daarmee naar de Raad van Commissarissen. Samen zullen ze dan tot een oordeel komen. Ik adviseer, zoals wel meer mensen binnen de club dat doen. In ieder geval zal het finale oordeel breed worden gedragen’, aldus de td.
Wie betaald bepaald. Voor 4M zie ik Fer liever vertrekken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De VvF gaat ff lekker bepalen wat wij met Fer moeten doen?![]()
Laat ze lekker geld gaan inzamelen en een spits regelen.
De VvF heeft helemaal niks betaald. Schuld in aandelen omgezet, meer niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef eight het volgende:
[..]
Wie betaald bepaald. Voor 4M zie ik Fer liever vertrekken.
Fer zit dan weliswaar in zo'n talentpool, maar is feitelijk geen aankoop van de VvF.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef eight het volgende:
[..]
Wie betaald bepaald. Voor 4M zie ik Fer liever vertrekken.
Jep. PL is sowieso een beter podium om ervaring op te doen(ik neem aan dat het om verhuur gaat) met dito salarissen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Engeland he, die verzinnen daar wel wat op. En spelen in de PL.
In dat geval niet nee. Johan zei het net wel treffend: "saneren gaat voor presteren."quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fer zit dan weliswaar in zo'n talentpool, maar is feitelijk geen aankoop van de VvF.
Dus die stelling gaan eigenlijk niet op hier toch?
En ja, ik zie hem ook liever oprotten. Al is hij wel enorm belangrijk voor de club de laatste 2 wedstrijden.
Nu niet in het verleden wel...dit bestuur (oa. gudde) kan gewoon niet meer autonoom handelen. Pim en zijn kornuiten bepalen het beleid, ook wanneer Gudde aftreedt zal daar alleen maar een nieuwe trekpop voor in de plaatskomen. Enige wat je nu moet hopen is dat de VvF het beste voor heeft met Feyenoord/quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
De VvF heeft helemaal niks betaald. Schuld in aandelen omgezet, meer niet.
Als je een negatief eigen vermogen hebt zijn de schuldeisers de baas. Ik vind het niet meer dan logisch dat de VvF inspraak heeft. Sterker nog, ik vind mensen die de VvF daarom wantrouwen debiel. Ik snap niet wat er mis is met mensen die wat geldbewuster zijn de club regeren als je een jaar geleden voor 40 miljoen in het rood stond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
De VvF heeft helemaal niks betaald. Schuld in aandelen omgezet, meer niet.
QFTquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je een negatief eigen vermogen hebt zijn de schuldeisers de baas. Ik vind het niet meer dan logisch dat de VvF inspraak heeft. Sterker nog, ik vind mensen die de VvF daarom wantrouwen debiel. Ik snap niet wat er mis is met mensen die wat geldbewuster zijn de club regeren als je een jaar geleden voor 40 miljoen in het rood stond.
Ik vind een bepaalde mate van wantrouwen en scepticisme jegens investeerders toch wel redelijk gezond hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je een negatief eigen vermogen hebt zijn de schuldeisers de baas. Ik vind het niet meer dan logisch dat de VvF inspraak heeft. Sterker nog, ik vind mensen die de VvF daarom wantrouwen debiel.
Je moet de rode loper uitrollen voor mensen die ervoor gezorgd hebben dat we nu gedeeld 1e staan in de Eredivisie in plaats van de JL.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind een bepaalde mate van wantrouwen en scepticisme jegens investeerders toch wel redelijk gezond hoor.
Zeker als je de afgelopen 30 jaar bekijkt + alle financiële ellende ( inclusief de HCS-crisis) leert dat dat ook geen overbodige luxe is.
Het zou naïef zijn als je deze investeerders op hun blauwe ogen vertrouwd maar dan hoef je ze nog niet meteen te wantrouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind een bepaalde mate van wantrouwen en scepticisme jegens investeerders toch wel redelijk gezond hoor.
Zeker als je de afgelopen 30 jaar bekijkt + alle financiële ellende ( inclusief de HCS-crisis) leert dat dat ook geen overbodige luxe is.
Net zoals sommige mensen dat willen doen voor de heren die er mede verantwoordelijk voor zijn dat we die mensen überhaupt nodig hadden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je moet de rode loper uitrollen voor mensen die ervoor gezorgd hebben dat we nu gedeeld 1e staan in de Eredivisie in plaats van de JL.
Wantrouwen, wat is wantrouwen..... ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:29 schreef eight het volgende:
[..]
Het zou naïef zijn als je deze investeerders op hun blauwe ogen vertrouwd maar dan hoef je ze nog niet meteen te wantrouwen.
Omdat ze niet thuis geven als ze zelf ook maar een halve procent RISICO moeten nemen. Het zijn namelijk geen investeerders, ze fungeren als bank. Hoe vaak is dat nou al niet uitgelegdquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wantrouwen, wat is wantrouwen..... ?
Gewoon kritische vragen stellen af en toe. Niks mis mee.
En er verschijnen nu al een half jaar berichten over allerlei spelers. O.a. Dost en Immers. Maar feitelijk is er nog steeds niemand gehaald door de heren met geld.
Ik zie jou anders ook geen ¤500 inleggen voor een transfer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze niet thuis geven als ze zelf ook maar een halve procent RISICO moeten nemen. Het zijn namelijk geen investeerders, ze fungeren als bank. Hoe vaak is dat nou al niet uitgelegd
Ze lenen geld onder gunstigere condities dan een bank en het risico ligt wel degelijk bij hun. Dit is dus erg cru gesteld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze niet thuis geven als ze zelf ook maar een halve procent RISICO moeten nemen. Het zijn namelijk geen investeerders, ze fungeren als bank. Hoe vaak is dat nou al niet uitgelegd
De VvF heeft geen inspraak. De VvF bepaald alles, terwijl ze geen meerderheidsbelang hebben in de club.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je een negatief eigen vermogen hebt zijn de schuldeisers de baas. Ik vind het niet meer dan logisch dat de VvF inspraak heeft. Sterker nog, ik vind mensen die de VvF daarom wantrouwen debiel. Ik snap niet wat er mis is met mensen die wat geldbewuster zijn de club regeren als je een jaar geleden voor 40 miljoen in het rood stond.
Dit dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
De VvF heeft geen inspraak. De VvF bepaald alles, terwijl ze geen meerderheidsbelang hebben in de club.
Welk risico dan? Ze beschermen hun eigen geleende geld op het moment dat de club niet lager kon zinken. Is te prijzen, maar dat zou iedereen doen. Puur omdat het altijd minder oplevert als je de club failliet zou gaan. Nu maken ze bijna gegarandeerd winst.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze lenen geld onder gunstigere condities dan een bank en het risico ligt wel degelijk bij hun. Dit is dus erg cru gesteld.
Ze steken wel degelijk hun nek uit voor de club.
Het interesseert me niet zoveel hoe het statutair geregeld is. Als iemand ¤30 miljoen van je schuld in aandelen omzet waardoor je niet binnen een jaar failliet bent, dan heb je maar te luisteren naar die persoon ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
De VvF heeft geen inspraak. De VvF bepaald alles, terwijl ze geen meerderheidsbelang hebben in de club.
Als Blokland VvF geen geld in de club hadden gestoken waren we nooit op tijd uit die Cat 1 gekomen en was de kans aanzienlijk, nee sterker nog: Dan had de KNVB gewoon onze licentie ingetrokken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk risico dan? Ze beschermen hun eigen geleende geld op het moment dat de club niet lager kon zinken. Is te prijzen, maar dat zou iedereen doen. Puur omdat het altijd minder oplevert als je de club failliet zou gaan. Nu maken ze bijna gegarandeerd winst.
En dan heb ik het niet eens over de aankopen Fernandez/Cissé/El Ahmadi... wat in feite gewoon wurgcontracten waren voor Feyenoord.
En waren de VVF dus ook hun 17 miljoen kwijt. Pats boem, verdwenen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Blokland VvF geen geld in de club hadden gestoken waren we nooit op tijd uit die Cat 1 gekomen en was de kans aanzienlijk, nee sterker nog: Dan had de KNVB gewoon onze licentie ingetrokken.
Kom op zeg, deze investering verdienen ze gegarandeerd terug. In de toekomst zal het aandeel Feyenoord nooit meer minder waard zijn, dat weten zij. En ik kraak ze ook niet af, maar wat ze hebben gedaan is puur het beschermen van hun eigen investering.quote:Bovendien kon Feyenoord met de situatie zoals deze was bij geen enkele bank terecht i.v.m. ernstige bezwaren aangaande de kredietwaardigheid.
Dus dat er geen enkel risico gelopen is ben ik niet met je eens. Dan had Feyenoord in een eerder stadium gewoon bij een bank geld kunnen lenen.
Euh? 30 miljoen? Het is nog steeds 17 miljoen, geen cent meer of minder. De berichten die de ronde doen zijn nog steeds niet bevestigd. De ene keer is het 21 miljoen, dan weer 30 miljoen en vervolgens is het een bedrag van tussen de 21 en 29 miljoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het interesseert me niet zoveel hoe het statutair geregeld is. Als iemand ¤30 miljoen van je schuld in aandelen omzet waardoor je niet binnen een jaar failliet bent, dan heb je maar te luisteren naar die persoon ja.
Je moet niet denken. Inspraak is gewenst, graag zelfs. Bepalen van het beleid is echter iets heel anders. Het zijn geen mensen met voetbal know how. Zie je Abramovich toch ook niet doen?quote:Ik heb een beetje het idee dat men hier vindt dat de VvF gratis geld zouden moeten geven en vervolgens alle inspraak van zich af zou moeten schuiven. Zo werkt dat natuurlijk niet. En terecht. Zeker met het (bewezen) belabberde financiële beleid in het verleden waarbij geld met zakken tegelijk de Maas in werd gegooid.
Ik doel op de periode voordat ze die 17 miljoen investeerden. Dat was namelijk het moment dat ze toetraden tot de RvC en feitelijk een machtspositie kregen binnen de club.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En waren de VVF dus ook hun 17 miljoen kwijt. Pats boem, verdwenen.
[..]
Kom op zeg, deze investering verdienen ze gegarandeerd terug. In de toekomst zal het aandeel Feyenoord nooit meer minder waard zijn, dat weten zij. En ik kraak ze ook niet af, maar wat ze hebben gedaan is puur het beschermen van hun eigen investering.
2/3 toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef Happel het volgende:
Die 17 miljoen is niet alleen van Pim, hè.
Fout, pas na de 17 miljoen kregen ze zetel(s) binnen de RVC.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik doel op de periode voordat ze die 17 miljoen investeerden. Dat was namelijk het moment dat ze toetraden tot de RvC en feitelijk een machtspositie kregen binnen de club.
Hij had als vergoeding voor de talentpool spelers gekocht waar hij 100% zeker winst op maakte. Het FIF, waar Blokland en consorten voor het overgrote deel verantwoordelijk voor waren betekenden uiteindelijk het faillissement van de club. Vergeet dat vooral niet.quote:Kijk Pim zat er natuurlijk al flink in ver voor die 17m. Hij had spelers gekocht en aardig geïnvesteerd in talentpools.
Dit heeft hij dus ook gedaan, door de schulden om te zetten in aandelen.quote:Een faillissement zou hem dus zeker geld kosten. Al had het ook de ideale mogelijkheid geweest om misschien wel de volledige macht binnen de club te grijpen. Dus ik denk wel dat het hem echt om Feyenoord te doen is en in mindere mate om zijn eigen portemonnee.
quote:Jerson Cabral, Feyenoords vleugelartiest zonder vrees.
Hoe zou het eigenlijk zijn met de benen van Jimmy Hempte? Die werden afgelopen zaterdagavond in de knoop gelegd door Jerson Cabral, en wel zodanig dat de angst rees dat de Belgische linksback van Roda JC Kerkrade zeker een week lang niet meer zou kunnen lopen.
Dansend, pingelend, wervelend en sprintend maakte Cabral in De Kuip van Hempte een tollende voetballer, die alle kanten op vloog, behalve de goede. Dankzij twee goals en een assist van de twintigjarige rechterspits won Feyenoord met 3-0.
De publieke tuchtiging van Hempte, bijgewoond door veertigduizend bloeddorstigen in De Kuip, begon in de twaalfde minuut van de wedstrijd. Cabral dribbelde met de bal vanaf de rechterflank naar binnen, eerst Hempte en vervolgens Robbie Wielaert kwamen te laat en met links lanceerde hij een projectiel richting de bovenhoek: 1-0. Cabral zelf analyseerde zijn doelpunt na afloop met de flair van de ware vleugelartiest.
‘Het was opzoeken die handel, naar binnen tikken en ’m in de kruising schieten.’ Tien minuten na rust herhaalde Cabral zijn kunstje nog eens, al betrof de afronding deze keer een schuiver en even daarvoor had hij na een venijnige sprint in de diepte al ploeggenoot Leroy Fer in staat gesteld de 2-0 op het scorebord te zetten.
En zo liet een van de Cabralletjes van deze wereld zien dat hij ook prachtig en beslissend kan voetballen en zich niet alleen onderscheidt door een trainer weg te stemmen. Zo formuleerde Leo Beenhakker het immers nadat Mario Been al in de voorbereiding op dit seizoen was geliquideerd. ‘Mario is weggestuurd door de Cabralletjes van deze wereld’, aldus de al eerder vertrokken technisch directeur.
Het Cabralletje van De Kuip is een kind van Rotterdam. Opgegroeid in West, opgeleid in de Feyenoord Academie. In zijn hart is hij linkerspits, in het heden flitst hij echter op de rechtervleugel. Been liet hem vorig seizoen debuteren in Feyenoord 1, maar gaf na de winterstop veelal de voorkeur aan Ryo Miyaichi.
Onder Ronald Koeman is alles anders en de wind in elk geval fris. Jerson Cabral is sinds twee wedstrijden basisspeler en Miyaichi is vergeten. Angst kent hij niet. Hij is buitenspeler om een actie te maken. Dus máákt hij die actie.
Ook liet hij zien waarin zijn ware geheim van macht schuilde. Cabral toverde een zilveren muntje tevoorschijn dat in zijn shirt was genaaid. De amulet was afkomstig van zijn moeder. ‘Zij had het meegenomen uit de kerk en zei: Als je dit vanavond bij je draagt, ga je scoren. Mijn moeder, broer en God vormen mijn inspiratiebron. En de trainer geeft me vertrouwen.’
Dat leven heeft sinds zaterdagavond een nieuwe dynamiek en nieuwe vorm gekregen. Cabral is definitief onderweg naar een spannende toekomst. ‘Mijn doel is simpel: ik wil de beste buitenspeler van Nederland worden.’
Dat zeg ik man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Fout, pas na de 17 miljoen kregen ze zetel(s) binnen de RVC.
[..]
Hij had als vergoeding voor de talentpool spelers gekocht waar hij 100% zeker winst op maakte. Het FIF, waar Blokland en consorten voor het overgrote deel verantwoordelijk voor waren betekenden uiteindelijk het faillissement van de club. Vergeet dat vooral niet.
[..]
Dit heeft hij dus ook gedaan, door de schulden om te zetten in aandelen.
Er zal ongetwijfeld een doorstart hebben gevolgd waarbij macht of een machtspositie binnen de club voor een fractie te koop is t.o.v. van een 'levende' N.V. .quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:06 schreef Caland het volgende:
Als de VVF niks hadden gedaan waren we failliet, alhoewel ik daar persoonlijk niet in geloof, maar dat is weer een andere discussie.
Hoe kunnen ze dan na het faillissement 100% van de aandelen hebben? Want dan is er gewoon niks meer.Of volg ik je ergens niet.
quote:Eigenbelang boven Clubbelang
Gepubliceerd op 15 augustus 2011 - 22:09
Zojuist is via Voetbal International wereldkundig gemaakt dat de Feyenoord-top intern ruzie heeft over Leroy Fer. Weer een hele fijne opmerking van “de privé voor mannen” die hiermee Feyenoord in een onderdanige positie plaatst tegenover FC Twente. De directie van Feyenoord wil volgens het verhaal graag een paar extra stuivers binnen halen door Fer te verkopen voor 4 miljoen euro. Martin van Geel, nu nog Technisch Manager bij de club, krijgt nu te maken met waar de supporters al jaren mee te maken hebben: wel praten tegen, niet praten met.
Martin van Geel zet namelijk het sportieve belang van Feyenoord voorop, want ondanks de uitlatingen van Fer is en blijft een vertrek een sportieve aderlating. Aan de andere kant van de tafel zitten de directie en de Vrienden van Feyenoord. De VvF die zo snel mogelijk hun aandelen terug willen verkopen aan de club, gaan nu beslissen dat het in het belang van Feyenoord is dat Fer voor een relatief laag bedrag vertrekt. Hier komt gelijk de ware aard naar boven van het beestje, waar we al maanden voor waarschuwing is nu werkelijkheid aan het worden. Eigenbelang boven Clubbelang…
Oh wellicht nog leuk om te vermelden dat Leroy Fer een van de laatste spelers is in Talentpool II. U kent hem vast nog wel die Talentpool waarin Mark Koevermans naar eigen zeggen wel wel wel niet wel in participeert. Mark Koevermans, wel volwaardig directielid maar zonder enig verstand van voetbalzaken, gaat dus vanavond beslissen of hij zijn aandeel van de 25% van vier miljoen euro op zijn bankrekening mag gaan bijschrijven. Natuurlijk is dat geen belangenverstrengeling maar desalniettemin wensen wij hem veel succes bij het nemen van deze moeilijke beslissing.
Of zouden de heren na het lezen van dit stukje zo hard geschrokken zijn dat Fer toch niet verkocht gaat worden? Recent zijn we erachter gekomen dat de directie de gehele dag deze pagina zitten te verversen dus wie weet…
Kansloos ongefundeerd dom stuk. De VI heeft nooit gezegd dat er een ruzie is, enkel dat er een verschil van mening is. Nogal een belangrijk nuanceverschil.quote:
Wederom aannames.quote:
Ik kan me een definitief faillissement ook niet voorstellen. Feit blijft dat ze Feijenoord enorm helpen en als ze daarbij ook nog winst kunnen maken is daar niets mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:06 schreef Caland het volgende:
Als de VVF niks hadden gedaan waren we failliet, alhoewel ik daar persoonlijk niet in geloof, maar dat is weer een andere discussie.
Ik neem aan een gewone supporter. Zoals wij hier ook allemaal een beetje slap zitten te ouwehoeren.quote:
De VI ervan betichten onrust te willen stoken en dan zelf een stuk vol aannames plaatsen... De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:
De terugkoopregeling van de aandelen is dan ook een uitstekende hoor,maar dat heb ik meerdere malen aangegeven al. Maar een standbeeld voor figuren die een beetje machtsgeil zijn en simpelweg hun eigen investering beschermen vind ik dan weer wat te ver gaan. Net als het blind achterna lopen ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me een definitief faillissement ook niet voorstellen. Feit blijft dat ze Feijenoord enorm helpen en als ze daarbij ook nog winst kunnen maken is daar niets mis mee.
Niet gelogen, wel aannames die niet te verifieren zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
Alleen Koevermans die participeert is niet na te trekken, de rest is geen woord aan gelogen.
Volgens mij heeft de schrijver een totaal andere uitzending gezien. Schoolvoorbeeld van het verdraaien van feiten.quote:
Men suggereert direct dat er ruzie is. Ook dat gaat wat ver.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
Alleen Koevermans die participeert is niet na te trekken, de rest is geen woord aan gelogen.
Niemand zegt dat er bonje is behalve de supporter die dat stuk heeft geschreven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Haringkop het volgende:
Wordt ook wel een beetje moe van deze stukken...
Wat verwachten de schrijvers nou? Dat iemand 12 miljoen voor Fer gaat neertellen?
4 miljoen is een goed bod. En schrijven een paar journalisten dat intern bonje zou zijn en meteen is het weer koren op de molen van criticasters.. Alleen wat geruchten en iedereen doet weer alsof de hele top elkaar naar de keel grijpt.
VI zegt letterlijk verdeeldheid inderdaad, maar dat is echt een minimaal detail. Mierenneukerij dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Men suggereert direct dat er ruzie is. Ook dat gaat wat ver.
Jawel, ze willen in principe zodra de club gezond is weer van hun aandelen af. Dat is namelijk gevraagd in een gesprek tussen RTV Rijnmond en Huigen/Blokland.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet gelogen, wel aannames die niet te verifieren zijn.
- Is er ruzie? Vooralsnog is daar geen enkele aanleiding toe. Van Geel zei zelf dat hij enkel een adviserende rol heeft aangezien hij geen directielid is en dat het uiteindelijk besluit breed gedragen zal worden.
- Wil de VvF hun aandelen zo snel mogelijk verkocht zien? Dat weten we helemaal niet.
Een zeer belangrijk nuanceverschil aangezien er nog over vergaderd gaat worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
VI zegt letterlijk verdeeldheid inderdaad, maar dat is echt een minimaal detail. Mierenneukerij dus.
Blokland in NRC, liefst binnen 5 jaar aandelen terugverkocht. Er zit dus wel degelijk een bepaalde haast bij, anders denk je nog helemaal niet in dat soort termijnen lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef TC03 het volgende:
- Wil de VvF hun aandelen zo snel mogelijk verkocht zien? Dat weten we helemaal niet.
Als Gudde dit doet zit jij anders meteen op de kastquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
VI zegt letterlijk verdeeldheid inderdaad, maar dat is echt een minimaal detail. Mierenneukerij dus.
Dat is waar. Dan nog is ontzettend kortzichtig om hieruit te concluderen dat het eigenbelang boven het clubbelang gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Blokland in NRC, liefst binnen 5 jaar aandelen terugverkocht. Er zit dus wel degelijk een bepaalde haast bij, anders denk je nog helemaal niet in dat soort termijnen lijkt me.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Iedere mongool snapt toch wel dat de mensen van Lunatic met dubbele belangen zulke stukken schrijven?
Ben ik niet met je eens. Meningsverschillen komen dagelijks voor, terwijl ruzie tussen je technische man en directie al snel kan leiden tot een onwerkbare situatie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat de belangen zijn, het resultaat is een ongefundeerd stukje waarin alle feiten verdraaid worden er geen sprake is van relativisme.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Iedere mongool snapt toch wel dat de mensen van Lunatic met dubbele belangen zulke stukken schrijven?
Verdeeldheid vertalen naar ruzie? Is dat hetzelfde als trekken aan een doek vertalen naar ernstig fysiek geweld jegens personen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
Als Gudde dit doet zit jij anders meteen op de kast
Je snapt er dus geen kloot van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat de belangen zijn, het resultaat is een ongefundeerd stukje waarin alle feiten verdraaid worden er geen sprake is van relativisme.
Wat is dit nou weer voor voice-over logicaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdeeldheid vertalen naar ruzie? Is dat hetzelfde als trekken aan een doek vertalen naar ernstig fysiek geweld jegens personen?
Leg het dan uit i.p.v. altijd aan de zijlijn andere mensen ervan te betichten het niet te snappen.quote:
Dat heeft hij zojuist gedaan eigenlijk. Met die eerste post.quote:
Als Fer nou geen aflopend contract zou hebben zou ik je helemaal gelijk geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef PIETR het volgende:
Saneren prima, maar ze moeten ook niet door gaan slaan. Feyenoord zonder Fer is echt een wereld van verschil. De absolute noodzaak om Fer te verkopen is er niet. Feyenoord kan ook zwarte cijfers overleggen als het Fer niet verkoopt. Er moet dus niet alleen naar het financiele aspect gekeken worden, ook naar het sportieve.
Wat maakt het uit met welke belangen er wordt geschreven? En om welke dubbele belangen gaat het? Zo kan ik ook oneliners plaatsen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat heeft hij zojuist gedaan eigenlijk. Met die eerste post.
Ik twijfel absoluut niet aan de motieven van de jongens van Lunatic News, maar dat betekent niet dat ze met elk stuk de spijker op z'n kop slaan. Ik kan heel goed begrijpen dat er mensen binnen club vinden dat je 4 miljoen moet overwegen, ook omdat dit beter voor de club zou zijn..quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Weet hij allang hoor. Hij heeft een adviserende rol aangezien hij geen directielid is. Als men wilt kunnen ze al zijn adviezen aan de kant leggen, en dat weet hij. Zodoende kan er eigenlijk geen ruzie ontstaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Het is wel interessant om te zien wat nu wordt gedaan, weet Van Geel ook gelijk waar hij staat.
Precies, met de huidige situatie van de club en alopende verbintenis met Fer is 4 miljoen gewoon bijna de 'hoofdprijs' te noemen. Ik vind het dan ook niet gek dat mensen binnen club pleiten om dit bedrag in overweging te nemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef eight het volgende:
[..]
Als Fer nou geen aflopend contract zou hebben zou ik je helemaal gelijk geven.
Echter het verschil is nu 4M vangen of aan het einde vh seizoen Fer gratis de deur uit.
QFTquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Precies, met de huidige situatie van de club en alopende verbintenis met Fer is 4 miljoen gewoon bijna de 'hoofdprijs' te noemen. Ik vind het dan ook niet gek dat mensen binnen club pleiten om dit bedrag in overweging te nemen.
Wat een kansloos stuk (wederom). En dan Johan Derksen ervan betichten onrust te zaaienquote:
Dat zullen de jongens van Lunatic ook vinden. Alleen grijpen ze nu de gelegenheid aan om weer een stuk te schrijven over de verschillende belangen die zich binnen de club spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik twijfel absoluut niet aan de motieven van de jongens van Lunatic News, maar dat betekent niet dat ze met elk stuk de spijker op z'n kop slaan. Ik kan heel goed begrijpen dat er mensen binnen club vinden dat je 4 miljoen moet overwegen, ook omdat dit beter voor de club zou zijn..
Benieuwd of hij dat wel echt zo ziet. Als hij nu overruled wordt is het in ieder geval wel duidelijk wie er de baas is. Dan is Van Geel dus eigenlijk alleen verantwoordelijk voor contractverlengingen want het kopen en verkopen van spelers gebeurt dan door anderen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet hij allang hoor. Hij heeft een adviserende rol aangezien hij geen directielid is. Als men wilt kunnen ze al zijn adviezen aan de kant leggen, en dat weet hij. Zodoende kan er eigenlijk geen ruzie ontstaan.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een kansloos stuk (wederom). En dan Johan Derksen ervan betichten onrust te zaaien.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dat wel echt zo ziet. Als hij nu overruled wordt is het in ieder geval wel duidelijk wie er de baas is. Dan is Van Geel dus eigenlijk alleen verantwoordelijk voor contractverlengingen want het kopen en verkopen van spelers gebeurt dan door anderen.
quote:Verdeeldheid binnen Feyenoord over bod op Fer
15/08/2011 20:55
Feyenoord en FC Twente naderen elkaar in de onderhandelingen over de transfer van Leroy Fer. Het laatste bod van de Tukkers, vier miljoen, plus een extra bedrag bij sportief succes van FC Twente, zorgt voor verdeeldheid binnen Feyenoord.
Technisch directeur Martin van Geel houdt vast aan zijn uitgangspunt Fer alleen te willen verkopen voor 'een bod dat niet te weigeren is', maar binnen de Raad van Commissarissen en de Vrienden van Feyenoord klinkt de vier miljoen als een bedrag dat het overwegen van een transfer wel waard is. Nog deze week bespreekt Feyenoord de situatie van Fer intern. Daarna krijgt FC Twente te horen of er zaken kunnen worden gedaan.
Tot die tijd gaat Martin van Geel er van uit dat Fer bij Feyenoord blijft. 'Ik wens dat toch te benadrukken', zegt de technisch directeur. 'Het is simpel: wij denken mét Fer sterker te zijn dan zonder Fer. Daarom blijf ik bij mijn standpunt dat we Fer pas verkopen als er een bod komt dat we écht niet kunnen weigeren.'
Formeel kan Van Geel de overgang van Leroy Fer naar FC Twente niet blokkeren. 'De uiteindelijke beslissing ligt bij onze directie. We hebben drie statutaire directeuren. Zelf ben ik dat niet. Als de directie de beslissing heeft genomen gaan ze daarmee naar de Raad van Commissarissen. Samen zullen ze dan tot een oordeel komen. Ik adviseer, zoals wel meer mensen binnen de club dat doen. In ieder geval zal het finale oordeel breed worden gedragen', aldus de td. (Martijn Krabbendam)
Komt nog bij dat als Feijenoord dit seizoen sportief slecht presteert hij de zwarte piet naar de directie kan schuiven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dat wel echt zo ziet. Als hij nu overruled wordt is het in ieder geval wel duidelijk wie er de baas is. Dan is Van Geel dus eigenlijk alleen verantwoordelijk voor contractverlengingen want het kopen en verkopen van spelers gebeurt dan door anderen.
Als het stoken om het stoken is, waarom post je het dan?quote:
Quoted For Truth.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog redelijk met me tijd mee ging, maar "QTF"?
Quoted for truthquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog redelijk met me tijd mee ging, maar "QTF"?
Klopt, maar als op een gegeven moment al je adviezen niet opgevolgd worden dan lijkt het me steeds minder prettig werken.quote:
Wat ik er van kan zien is dat voornamelijk Lunatic zichzelf heel erg op de borst aan het kloppen is met al die "scherpe" stukken. Eigenbelang boven clubbelang inderdaad. Ze vinden hun rol van klokkenluider veel interessanter dan het belang van Feyenoord. Lekker schoppen, is toch heerlijk man. Niet dat iemand ze serieus neemt, behalve de MikeFR1908'jes van deze wereld.quote:
Dat is correct, maar dat is risico van het vak. Daarnaast hebben de VVF hem zelf min of meer geïnstalleerd, ik neem aan dat ze vertrouwen hebben in Van Geel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar als op een gegeven moment al je adviezen niet opgevolgd worden dan lijkt het me steeds minder prettig werken.
Als Lunatic iets niet doet dan is het wel zichzelf op de borst kloppen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat ik er van kan zien is dat voornamelijk Lunatic zichzelf heel erg op de borst aan het kloppen is met al die "scherpe" stukken. Eigenbelang boven clubbelang inderdaad. Ze vinden hun rol van klokkenluider veel interessanter dan het belang van Feyenoord. Lekker schoppen.
Informatievoorziening. Altijd belangrijk of niet dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het stoken om het stoken is, waarom post je het dan?
Waarom is het relevant?
Lachen he dat Lunatic.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat het nu alweer over allerlei randzaken moet gaan.
Inderdaad jammer dat Happel dat stukje heeft gepost. Misschien moeten we LN gewoon boycotten, dan blijft het hier ook wat leuker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat het nu alweer over allerlei randzaken moet gaan.
Johan Derksen kwam als eerste met het nieuws hoorquote:
clubbelang zegt hun anders helemaal nietsquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Als Lunatic iets niet doet dan is het wel zichzelf op de borst kloppen.
Johan Derksen/VI kwam met een feitelijk verhaal waarbij hoor en wederhoor is toegepast. LN schrijft een tedentieus stuk vol met niet-verifiërbare aannames. Nogal een verschil.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Johan Derksen kwam als eerste met het nieuws hoor.
Iets dat louter vanuit propaganda-belangen geschreven is valt nauwelijks te kwalificeren als zijnde informatievoorziening?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Informatievoorziening. Altijd belangrijk of niet dan?
Nouja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is correct, maar dat is risico van het vak. Daarnaast hebben de VVF hem zelf min of meer geïnstalleerd, ik neem aan dat ze vertrouwen hebben in Van Geel.
Welk "nieuws"? Van Geel wil 5 miljoen, RvC vindt 4 miljoen genoeg, en daar waren ze over aan het vergaderen. Schokkend nieuws, bel de kranten. Lekker boeiend. Lunatic moet er weer een "eigenbelang boven clubbelang" stukje over schrijven, het gaat echt helemaal nergens meer over. Hoeveel van die stukjes (die nergens over gaan) gaan ze nog plaatsen? Wat een egoïstisch en arrogant gewauwel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
maar wel een stuk genuanceerderquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef eight het volgende:
[..]
clubbelang zegt hun anders helemaal niets
Dat kan je daar niet uit opmaken. Daarnaast vind ik het verschil, 4 of 5 miljoen, niet echt een schokkend verschil van inzicht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja.
'Schone is een interessante speler
VVF: 'te blessuregevoelig'
'Fer is minimaal 5 miljoen waard'
VVF: nope, 4.
Spreekt niet echt veel vertrouwen uit.
Jawel hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:36 schreef PIETR het volgende:
Je kan het als Feyenoord-zijnde toch gewoon niet maken om, na Castaignos en Wijnaldum, ook nog is Fer te verkopen!?
Kan je het als Feyenoord-zijnde maken om ¤4/¤5 miljoen te laten liggen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:36 schreef PIETR het volgende:
Je kan het als Feyenoord-zijnde toch gewoon niet maken om, na Castaignos en Wijnaldum, ook nog is Fer te verkopen!?
Precies, V Geel de technische man die wil de club beter maken. Spelers aantrekken dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:36 schreef Paul-89 het volgende:
Er is ook nog altijd een verschil tussen ruzie tussen VVF - Van Geel en een discussie/verschil van mening.
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je het als Feyenoord-zijnde maken om ¤4/¤5 miljoen te laten liggen?
idd. Een verschil van inzicht is helemaal niet verkeerd zolang de verschillen maar dicht bij elkaar liggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat kan je daar niet uit opmaken. Daarnaast vind ik het verschil, 4 of 5 miljoen, niet echt een schokkend verschil van inzicht.
Ze zijn veel te vol van zichzelf en menen patent op de "waarheid" (wat dat ook moge zijn) te hebben. En als je het niet met LN eens bent, dan is het weer "eigenbelang boven clubbelang" en meer van dat soort one-liners. Triest clubje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:38 schreef Haringkop het volgende:
Toch bleef ik het eeuwig zonde vinden dat LN zich niet meer heeft geprofileerd in de jaren als een supportersvereniging om een grote publiek te bereiken. De reacties die ze nog losmaken zijn IMO (die wist ik dan weer wel..) overbodig, met iets meer tact/politek hadden ze veel meer 'volgers' in de strijd kunnen hebben.
twitter:feyenoordnet twitterde op maandag 15-08-2011 om 22:38:49FSV zwijgt over gesprek met leiding Feyenoord http://t.co/Z02ivMP' dit had Salomon óók moeten doen. reageer retweet
Die ¤500.000 die je met EL verdient zet ook geen zoden aan de dijk. ¤5 miljoen wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Wel als je Europees voetbal kan halen als je het laat liggen.
Kaartje kopen en met vrienden meegaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hulp gezocht, ik kijk nooit voetbal maar wil wel gaan kijken. en feyenoord is 'mijn' club. maar waar moet ik beginnen
Europees voetbal is geen realistische doelstelling, ook niet met Fer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Seizoenskaart ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hulp gezocht, ik kijk nooit voetbal maar wil wel gaan kijken. en feyenoord is 'mijn' club. maar waar moet ik beginnen
Heracles - Feyenoord, zondag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Teletekst -> 818quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jawel. Fer of van Haaren/Mokotjo op het middenveld, wereld van verschil.quote:
Maar dat weet je nooit van te voren. Hoe zuur het voor de supporters ook is, verkoop zou het beste zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet achterlijk. Maar Feyenoord is niet in de positie om een goed bod van 4 miljoen met bonusmogelijkheden te weigeren. Simpel zat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jawel. Fer of van Haaren/Mokotjo op het middenveld, wereld van verschil.
Dan ga je dus weer lopen gokken op Europees voetbal. Als Fer dan geblesseerd raakt of we halen alsnog de PO niet sta je wederom met lege handen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jawel. Fer of van Haaren/Mokotjo op het middenveld, wereld van verschil.
De snor kwam met het Guidetti nieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom was er op pagina 3 nog sprake van goed nieuws voor Feyenoord volgens de snor en zitten we nu met interne verdeeldheid? Is de snor weer eens doorgesnoven sarcastisch?
Het is goed nieuws dat Feyenoord misschien Guidetti wil halen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom was er op pagina 3 nog sprake van goed nieuws voor Feyenoord volgens de snor en zitten we nu met interne verdeeldheid? Is de snor weer eens doorgesnoven sarcastisch?
Het is ook niet noodzakelijk om het bod te accepteren. Ook zonder die transfer zou Feyenoord uit categorie 1 moeten kunnen komen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet achterlijk. Maar Feyenoord is niet in de positie om een goed bod van 4 miljoen met bonusmogelijkheden te weigeren. Simpel zat.
We zitten "gewoon" weer in categorie 1, dus wat denk je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef eight het volgende:
Kan er bij een verkoop van Fer überhaupt wat gekocht worden of wordt er meteen 4M afgeboekt?
Elke uitgave moet door de KNVB worden gecontroleerd. Dus of men moet toestemming vragen aan de KNVB, of de VVF moet er in springen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef eight het volgende:
Kan er bij een verkoop van Fer überhaupt wat gekocht worden of wordt er meteen 4M afgeboekt?
Volgens de geruchten gaan de VVF dan inspringen. Wat ik persoonlijk een enge gedachte vind, aangezien de laatste keer dat ze dat deden dat ons een bijna faillissement opbracht.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef eight het volgende:
Ja, maar Feijenoord wilt weer terug naar de top en dus kun je 4M niet laten liggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:43 schreef PIETR het volgende:
Het is ook niet noodzakelijk om het bod te accepteren. Ook zonder die transfer zou Feyenoord uit categorie 1 moeten kunnen komen.
Net zat je nog zo te verkondigen dat ze hun eigen investering beschermen, en nu zijn ze weer te risicovol.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de geruchten gaan de VVF dan inspringen. Wat ik persoonlijk een enge gedachte vind, aangezien de laatste keer dat ze dat deden dat ons een bijna faillissement opbracht.
Oud (goed) nieuws brengen en nieuw dramatisch nieuws pompen. Wat een lambal is het toch ook. Vol rancune die knakker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
De snor kwam met het Guidetti nieuws
van Geel sprak onlangs van "enige ruimte" die ze vd KNVB krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We zitten "gewoon" weer in categorie 1, dus wat denk je?
Feyenoord wil weer gezond worden. Daarom kunnen ze niet weigeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, maar Feijenoord wilt weer terug naar de top en dus kun je 4M niet laten liggen.
Het FIF was uiteindelijk een blok aan het been van Feyenoord. Opgericht om de VVF te pleasen na hun verliezen in de talentpools.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Net zat je nog zo te verkondigen dat ze hun eigen investering beschermen, en nu zijn ze weer te risicovol.
Heb je VI wel gezien of baseer je je enkel op dat (tendentieuze) stuk van LN?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oud (goed) nieuws brengen en nieuw dramatisch nieuws pompen. Wat een lambal is het toch ook. Vol rancune die knakker.
Maar dat kan niet want Fer wilt niet bijtekenen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoord wil weer gezond worden. Daarom kunnen ze niet weigeren.
Terug naar de top is weer een hele andere stap. Dan moet je spelers als Fer JUIST weten te behouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |