Nee, feitelijk onjuist. Lees maar terug, jouw eerstvolgende reactie was:quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarop ik jou vroeg het dan uit te leggen.
Laten we maar ophouden, dit leid tot niets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Tomasso het volgende:
Oftewel, je hebt een grote muil, maar als ik je vraag om eens met argumenten te komen, geef je wederom niet thuis. Klasse jongen, zo discussieer je inderdaad op een goede manier.
Wat jank je nouquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:27 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, feitelijk onjuist. Lees maar terug, jouw eerstvolgende reactie was:
[..]
Tering, zit jij op de lom-school of zo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat jank je nou? Ik vraag het jou uit te leggen, je doet het niet, en vervolgens kom je dus met die kinderachtige reactie. Ik mag toch niet lijen dat jij een docent of een leidinggevende functie hebt.
neequote:
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vanavond komt de Snor met wat nieuws omtrent Feyenoord en zijn transferperikelen.
Je begrijpt wie ik bedoelquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?
Jij hebt nog ff met hem gebeld?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vanavond komt de Snor met wat nieuws omtrent Feyenoord en zijn transferperikelen.
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Waarom stel je altijd van die zeikerige vragen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?
Oud nieuws waarschijnlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd van die zeikerige vragen?
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt nog ff met hem gebeld?
Je bent @ VI ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijn
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijn
Zou idd wel een goeie actie zijn. Misschien wilde Boskamp daarom wel niet naar Manchester City.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef Fuszy het volgende:
Misschien vertellen ze wel dat Boskamp onze scouts gaan helpen.
Kan je ook op niet-cryptische wijze antwoorden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bij de uitzending aanwezig.
Ben je daar met meer Feyenoorders aanwezig? Zet dan ff het Hand in Hand in als de uitzending begint, zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, wat is er dan? Ik ben bij de uitzending van VIquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook op niet-cryptische wijze antwoorden?
Volgens mij liepen er wel een paar rond, ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben je daar met meer Feyenoorders aanwezig? Zet dan ff het Hand in Hand in als de uitzending begint, zou wel mooi zijn.
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, wat is er dan? Ik ben bij de uitzending van VIDaarom had ik ff met Johan kunnen praten...
Nee, peperdouwer. Er is juist vandaag bekend geworden dat Feyenoord nog steeds in categorie 1 zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk dat het is dat Feyenoord van de KNVB weer mag investeren
Waar kunnen we je aan herkennen ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ok, zoutsnuiver. Dan gaat de SigaarSnor dat nieuws herhalenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, peperdouwer. Er is juist vandaag bekend geworden dat Feyenoord nog steeds in categorie 1 zit.
Als je iemand steeds z'n neus ziet ophalen, dan weet je dat het een Feyenoorder is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vanDoe eens iets geks dan dadelijk in de uitzending
Ik heb een grijs t-shirt aan en een zonnebril op me kop.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]Je hoeft het niet te geloven hoor
Ik zit niet echt achter de goede camera. Maar ik zal et proberen
[..]
Ik heb een grijs t-shirt aan en een zonnebril op me kop.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |