Ik kan me een definitief faillissement ook niet voorstellen. Feit blijft dat ze Feijenoord enorm helpen en als ze daarbij ook nog winst kunnen maken is daar niets mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:06 schreef Caland het volgende:
Als de VVF niks hadden gedaan waren we failliet, alhoewel ik daar persoonlijk niet in geloof, maar dat is weer een andere discussie.
Ik neem aan een gewone supporter. Zoals wij hier ook allemaal een beetje slap zitten te ouwehoeren.quote:
De VI ervan betichten onrust te willen stoken en dan zelf een stuk vol aannames plaatsen... De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:
De terugkoopregeling van de aandelen is dan ook een uitstekende hoor,maar dat heb ik meerdere malen aangegeven al. Maar een standbeeld voor figuren die een beetje machtsgeil zijn en simpelweg hun eigen investering beschermen vind ik dan weer wat te ver gaan. Net als het blind achterna lopen ervan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me een definitief faillissement ook niet voorstellen. Feit blijft dat ze Feijenoord enorm helpen en als ze daarbij ook nog winst kunnen maken is daar niets mis mee.
Niet gelogen, wel aannames die niet te verifieren zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
Alleen Koevermans die participeert is niet na te trekken, de rest is geen woord aan gelogen.
Volgens mij heeft de schrijver een totaal andere uitzending gezien. Schoolvoorbeeld van het verdraaien van feiten.quote:
Men suggereert direct dat er ruzie is. Ook dat gaat wat ver.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
Alleen Koevermans die participeert is niet na te trekken, de rest is geen woord aan gelogen.
Niemand zegt dat er bonje is behalve de supporter die dat stuk heeft geschreven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef Haringkop het volgende:
Wordt ook wel een beetje moe van deze stukken...
Wat verwachten de schrijvers nou? Dat iemand 12 miljoen voor Fer gaat neertellen?
4 miljoen is een goed bod. En schrijven een paar journalisten dat intern bonje zou zijn en meteen is het weer koren op de molen van criticasters.. Alleen wat geruchten en iedereen doet weer alsof de hele top elkaar naar de keel grijpt.
VI zegt letterlijk verdeeldheid inderdaad, maar dat is echt een minimaal detail. Mierenneukerij dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Men suggereert direct dat er ruzie is. Ook dat gaat wat ver.
Jawel, ze willen in principe zodra de club gezond is weer van hun aandelen af. Dat is namelijk gevraagd in een gesprek tussen RTV Rijnmond en Huigen/Blokland.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet gelogen, wel aannames die niet te verifieren zijn.
- Is er ruzie? Vooralsnog is daar geen enkele aanleiding toe. Van Geel zei zelf dat hij enkel een adviserende rol heeft aangezien hij geen directielid is en dat het uiteindelijk besluit breed gedragen zal worden.
- Wil de VvF hun aandelen zo snel mogelijk verkocht zien? Dat weten we helemaal niet.
Een zeer belangrijk nuanceverschil aangezien er nog over vergaderd gaat worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
VI zegt letterlijk verdeeldheid inderdaad, maar dat is echt een minimaal detail. Mierenneukerij dus.
Blokland in NRC, liefst binnen 5 jaar aandelen terugverkocht. Er zit dus wel degelijk een bepaalde haast bij, anders denk je nog helemaal niet in dat soort termijnen lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef TC03 het volgende:
- Wil de VvF hun aandelen zo snel mogelijk verkocht zien? Dat weten we helemaal niet.
Als Gudde dit doet zit jij anders meteen op de kastquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
VI zegt letterlijk verdeeldheid inderdaad, maar dat is echt een minimaal detail. Mierenneukerij dus.
Dat is waar. Dan nog is ontzettend kortzichtig om hieruit te concluderen dat het eigenbelang boven het clubbelang gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Blokland in NRC, liefst binnen 5 jaar aandelen terugverkocht. Er zit dus wel degelijk een bepaalde haast bij, anders denk je nog helemaal niet in dat soort termijnen lijkt me.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Iedere mongool snapt toch wel dat de mensen van Lunatic met dubbele belangen zulke stukken schrijven?
Ben ik niet met je eens. Meningsverschillen komen dagelijks voor, terwijl ruzie tussen je technische man en directie al snel kan leiden tot een onwerkbare situatie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat de belangen zijn, het resultaat is een ongefundeerd stukje waarin alle feiten verdraaid worden er geen sprake is van relativisme.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Iedere mongool snapt toch wel dat de mensen van Lunatic met dubbele belangen zulke stukken schrijven?
Verdeeldheid vertalen naar ruzie? Is dat hetzelfde als trekken aan een doek vertalen naar ernstig fysiek geweld jegens personen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
Als Gudde dit doet zit jij anders meteen op de kast
Je snapt er dus geen kloot van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat de belangen zijn, het resultaat is een ongefundeerd stukje waarin alle feiten verdraaid worden er geen sprake is van relativisme.
Wat is dit nou weer voor voice-over logicaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdeeldheid vertalen naar ruzie? Is dat hetzelfde als trekken aan een doek vertalen naar ernstig fysiek geweld jegens personen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |