Dat, ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Tomasso het volgende:
Leg dan maar eens aan mij uit wat de functie algemeen directeur inhoudt. Volgens jullie dus alleen saneren? Dan krijgt hij daar best veel voor betaalt.
Hoho, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Eerst afgeven op "supporters" en dan opeens niet meer willen toelichten hoe iets wel moet? Enlighten us.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik bij deze uitgepraat met jou.Wat een nonsens.
Hoe wil je bijvoorbeeld grote sponsoren binnen halen als de club geen enkele garantie kan bieden dat het goed gaat presteren? Hoe wil je de supporters rustig houden als ze je toch weg willen hebben omdat je een ''kanker bestuur'' bent? En nu is Gudde volgens jou verantwoordelijk voor het falen van Been en de andere trainers? Ga toch weg vent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Tomasso het volgende:
Leg dan maar eens aan mij uit wat de functie algemeen directeur inhoudt. Volgens jullie dus alleen saneren? Dan krijgt hij daar best veel voor betaalt.
Begin met een cursus begrijpend lezen, daar ik nog nooit heb beweerd dat Gudde verantwoordelijk is voor het falen van Been. Hij is wel verantwoordelijk voor de manier waarop zowel Been als Verbeek vertrokken zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe wil je bijvoorbeeld grote sponsoren binnen halen als de club geen enkele garantie kan bieden dat het goed gaat presteren? Hoe wil je de supporters rustig houden als ze je toch weg willen hebben omdat je een ''kanker bestuur'' bent? En nu is Gudde volgens jou verantwoordelijk voor het falen van Been en de andere trainers? Ga toch weg vent.
Tevens is het gezicht van Feyenoord nu volgens mij van Geel en eerder Beenhakker en niet Gudde.
Hoe kom jij hierbij? Volgens mij heeft ASR gekozen om op een andere manier haar sponsoring in te vullen. En hebben ze feitelijk de toezegging gedaan dat als het nodig is de sponsoring nog met 1 jaar te verlengen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
...hetzelfde met ASR, wegens onvrede over het de huidige gang van zaken...
Dat is inderdaad nog een herenakkoordje geweest, maar het zegt wat mij betreft alles dat een bedrijf dat 30 jaar verbonden is geweest aan de club opeens helemaal niets meer met Feyenoord te maken wil hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef Peak het volgende:
[..]
Hoe kom jij hierbij? Volgens mij heeft ASR gekozen om op een andere manier haar sponsoring in te vullen. En hebben ze feitelijk de toezegging gedaan dat als het nodig is de sponsoring nog met 1 jaar te verlengen.
Van Geel pwnt die opperdemagoog.quote:FC Twente bod dichtbij vraagprijs.
Het nieuwe bod dat FC Twente afgelopen weekend heeft gedaan op Feyenoorder Leroy Fer, nadert de vraagprijs van Feyenoord met rasse schreden.
Dit meldde Feyenoords’ VI-clubwatcher Martijn Krabbendam zojuist. Waar de eerste twee boden van FC Twente gelijk van tafel werden geveegd door Feyenoord, is men nu toch serieus over het derde bod aan het nadenken. De verwachting van de clubwatcher is nog altijd dat beide clubs wel tot een akkoord zullen komen voor 31 augustus.
We krijgen straks gewoon 5 miljoen voor Ferquote:
Werd er in het vorige deel niet iemand afgemaakt omdat hij de aanname deed dat alle Feyenoord fans een strafblad hebben...?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog een herenakkoordje geweest, maar het zegt wat mij betreft alles dat een bedrijf dat 30 jaar verbonden is geweest aan de club opeens helemaal niets meer met Feyenoord te maken wil hebben.
Denk 4 en een doorverkooppercentage/prestatiebonus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
We krijgen straks gewoon 5 miljoen voor FerGelijk Schone & Vormer halen
quote:
Die aanname deed ik en had niet betrekking op alle supporters maar op dat triest stukje mens die met die doodskist lagen te sjouwen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef Peak het volgende:
[..]
Werd er in het vorige deel niet iemand afgemaakt omdat hij de aanname deed dat alle Feyenoord fans een strafblad hebben...?
Het is wat allemaal..quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef eight het volgende:
[..]
Die aanname deed ik en had niet betrekking op alle supporters maar op dat triest stukje mens die met die doodskist lagen te sjouwen.
Volgens Kraay jr. gaan de VVF bij een verkoop van Fer inspringen om de selectie weer op pijl te brengen, ben benieuwd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Zou toch mooi zijn als we er 4 voor krijgen en wat bonusregelingen.
Ik weet niet hoe betrouwbaar Kraay jr. is ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens Kraay jr. gaan de VVF bij een verkoop van Fer inspringen om de selectie weer op pijl te brengen, ben benieuwd.
Aangezien Fer niet wil bijtekenen is dat idd het beste.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Paul-89 het volgende:
Zou toch mooi zijn als we er 4 voor krijgen en wat bonusregelingen.
Yep, je hebt het helemaal recht gepraat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
Over strakke acties met doodskisten gesproken, 30.000 man hier die meeliepen. De hele dag door. Om het maar even in perspectief te trekken.
Genoa
Ik hoef helemaal niks recht te praten man.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, je hebt het helemaal recht gepraat.
Dat was een trol-actie tegen een aartsrivaal. Met Ajax-doodskisten lopen als die degraderen. Niet met een doodskist voor je eigen club, ffs.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Caland het volgende:
Over strakke acties met doodskisten gesproken, 30.000 man hier die meeliepen. De hele dag door. Om het maar even in perspectief te trekken.
Genoa
Iedereen is er hier toch zo enorm ontstemd over het feit dat er überhaupt met een doodskist wordt gelopen? Want dat doe je niet, normen en waarden en meer van dat soort gehuil.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was een trol-actie tegen een aartsrivaal. Met Ajax-doodskisten lopen als die degraderen. Niet met een doodskist voor je eigen club, ffs.![]()
![]()
![]()
![]()
Het zegt genoeg dat je niets beters kunt bedenken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Caland het volgende:
Maar inderdaad, blijkbaar moeten de ruiten er weer uitgegooid worden ofzo.
Sportief lopen je beste talenten de deur uit en we kunnen er niks voor terug halen omdat we financieel aan de grond zitten. Nee, de weg omhoog is weer ingeslagen hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef eight het volgende:
maar je kunt niet om het feit heen dat we zowel sportief als financieel de goede kant op gaan.
Caland, pas nou op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sportief lopen je beste talenten de deur uit en we kunnen er niks voor terug halen omdat we financieel aan de grond zitten. Nee, de weg omhoog is weer ingeslagen hoor
Of baseer je nou serieus je mening op 2 wedstrijden? Financieel valt nog te bezien, Gudde beloofde ons eerder al zwarte cijfers over het seizoen 2010-2011, maar zelfs dat lukte niet. Wat dat betreft hadden we geluk dat Castaignos, Ake en Rekik nog voor wat appels en een ei zijn verkocht in dat boekjaar anders was ook dat tekort weer enkele miljoenen geweest.
Want Inter hoefde eigenlijk helemaal niet te betalen, die hadden alleen geen zin om het voor de FIFA te brengen.
quote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Je hebt helemaal gelijk, jullie zijn niet meer te redden.quote:
Goede comeback. Ga je nog reageren op die post van Caland?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:07 schreef eight het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, jullie zijn niet meer te redden.
Ja, saneren is het enige wat Feyenoord nu moet doen om de proflicentie te redden. Of wil je dat Feyenoord volgend jaar in de 3e klasse amateurs gaat spelen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Tomasso het volgende:
Leg dan maar eens aan mij uit wat de functie algemeen directeur inhoudt. Volgens jullie dus alleen saneren?
Waar hebben we dan eigenlijk een financieel directeur voor als de enige taak van de algemeen directeur saneren is? Koffie halen enzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, saneren is het enige wat Feyenoord nu moet doen om de proflicentie te redden. Of wil je dat Feyenoord volgend jaar in de 3e klasse amateurs gaat spelen?
Volgend jaar pas als we weer gaan bouwen mag hij vertrekken.
Nee, precies. Het enige dat Feyenoord überhaupt hoeft te doen is saneren. Heerlijk, korte-termijn-denken. Wat ben je ook simpel he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, saneren is het enige wat Feyenoord nu moet doen om de proflicentie te redden. Of wil je dat Feyenoord volgend jaar in de 3e klasse amateurs gaat spelen?
Volgend jaar pas als we weer gaan bouwen mag hij vertrekken.
Feyenoord heeft hem gescout, Koeman heeft een DVD'tje bekeken. Ze weten echter niet of hij wel haalbaar is. Lijkt me een beetje een omgekeerde werkwijze, maar ach... ik ben maar een cokesnuivende hooligan zonder verstand van zaken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:01 schreef BusterPosey het volgende:
Net even het vorige topic vluchtig doorgenomen, maar nog weinig over onderstaand gerucht tegen gekomen. Weet iemand iets meer over het verhaal dat Guidetti naar de Kuip zou komen?
http://fr-fans.nl/?p=lees&id=2273
Ach, ik wilde me eigenlijk even buiten die discussie houdenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft hem gescout, Koeman heeft een DVD'tje bekeken. Ze weten echter niet of hij wel haalbaar is. Lijkt me een beetje een omgekeerde werkwijze, maar ach... ik ben maar een cokesnuivende hooligan zonder verstand van zaken.
Alweer? Nee, ik ben er klaar mee. Het is over en weer een herhaling van argumenten. We zijn het oneens en blijven het oneens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goede comeback. Ga je nog reageren op die post van Caland?
O ja.. de "feiten".quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:43 schreef Tomasso het volgende:
Jammer dat degene die het hoogst van de toren schreeuwen over mensen die protesteren, niets meer zeggen op het moment dat de feiten weer op tafel komen.
Je bedoelt toch niet... onder de douche...?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef Paul-89 het volgende:
Is er ergens ook een overzichtje met de lengtes van de spelers van de huidige selectie ?
Ben ik het in elk geval mee eens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Gert het volgende:
Volgens mij vinden verreweg de meeste supporters dat Feyenoord nu gebaat is bij rust in de tent. Dit seizoen doorkomen, met hopelijk wat sportieve verbetering (en het is nog pril maar er lijkt erop dat Koeman, JP en Gio goed bezig zijn met deze selectie).
Aan het eind van het seizoen uit categorie 1. En dan is er financieel weer wat ruimte om een volgende stap te zetten op weg naar het weer meedoen om de hoogste prijzen. Het zou mooi zijn als zich dan een ervaren, succesvolle charismatische kandidaat aandient als algemeen directeur om Feyenoord verder omhoog te stuwen en nieuw elan te geven. Maar die liggen niet voor het oprapen.
De mensen die dat soort lui verdedigen weten het ook niet meer als je er maar even dieper op door vraagtquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:43 schreef Tomasso het volgende:
Jammer dat degene die het hoogst van de toren schreeuwen over mensen die protesteren, niets meer zeggen op het moment dat de feiten weer op tafel komen.
Jawel die bedoel ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet... onder de douche...?
Oef, da's lastig. Die rapporten zijn er wel, maar de KNVB houdt die stevig achter slot en grendel. Net als de Homo-Monitor trouwens...quote:
Dat soort lui.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mensen die dat soort lui verdedigen weten het ook niet meer als je er maar even dieper op door vraagt
Alsof Gudde verantwoordelijk was voor het annuleren van die wedstrijden in Engeland. De clubs daar wilden er niet aan omdat ze zelf moeten opdraven voor de gemaakte politiekosten. En als er 10k feyenoorders mee komen kan ik me voorstellen dat ze dat annuleren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
'Feyenoord is gebaat bij rust in de tent.'
Gudde plant een oefentrip naar Engeland, maar rekent er niet op dat er wellicht wel Feyenoorders de oversteek willen maken aangezien we toch geen Europees voetbal spelen. Oefentrip afgelast, complete voorbereiding naar de tering-> Onrust.
Gudde wist er al een jaar van? Bron?quote:Gudde grijpt niet tijdig in inzake Been, waar hij al ruim een jaar wist van de onvrede binnen de spelersgroep. Ook Van Geel was hiervan op de hoogte. 2 weken voor de start van de competitie komen we zonder trainer zitten. 'Niemand' had dit zien aankomen, aldus Gudde -> Onrust.
Oh ja, hoe is dit verhaal afgelopen? Onderzoeken zouden volgen, getuigen werden gevraagd zich te melden. Zijn er onafhankelijke (Dus geen lunaticsnews.nl héquote:Gudde besluit een ludiek spandoekje weg te halen waarna mensen zich hiertegen verzetten. Dit lijkt de druppel voor veel supporters. Het spandoekenbeleid wordt zelfs veroordeeld op nationale TV bij verschillende talkshows. Gudde geeft aan dat er fysiek geweld is gebruikt jegens stewards, zowel de stewards als de politie spreken dit tegen --> Onrust onder supporters neemt toe.
Wat recente voorbeelden, en dan zorgt een optochtje met een kist voor onrust. Schei toch uit
Daar zou ik dan wel weer benieuwd naar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet... onder de douche...?
Gudde is niet verantwoordelijk voor het annuleren, maar wel voor de risicoinschatting van tevoren. Faal dus. Iedere mongool had zien aankomen dat er veel supporters mee zouden gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof Gudde verantwoordelijk was voor het annuleren van die wedstrijden in Engeland. De clubs daar wilden er niet aan omdat ze zelf moeten opdraven voor de gemaakte politiekosten. En als er 10k feyenoorders mee komen kan ik me voorstellen dat ze dat annuleren.
Ik wist er al een jaar van, de mensen op varkenoord wisten er al een jaar van. En de algemeen directeur niet? Ik hoopte eerst nog dat hij de schijn ophield zodat Mario zou zeggen stik maar in dat salaris. Ik geloofde nog een tijdje in die 'slimme truc'quote:Gudde wist er al een jaar van? Bron?
De VBE bevestigde zaterdag nog maar ééns dat er geen geweld is gebruikt richting stewards maar enkel getrokken aan dat doek.quote:Oh ja, hoe is dit verhaal afgelopen? Onderzoeken zouden volgen, getuigen werden gevraagd zich te melden. Zijn er onafhankelijke (Dus geen lunaticsnews.nl hé) instanties die hier wat over te melden hebben?
Het zijn dezelfde lui die dezelfde "bestempeling" gebruiken. Vraag een doorsnee supporter van de harde kern wat ie vindt van de "normale" supporter en je krijgt ook : "Oh, dat soort lui vind ik...."quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat soort lui.
Ik word echt schijtziek van deze toon. Al die mensen die zich beter voelen dan supporters die zich op een andere manier uiten en middels andere middelen iets proberen te bereiken. Zijn dezelfde mensen die op straat door blijven lopen, wanneer er iets gebeurdt.
Man dat is bijna wel verdubbeld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef Caland het volgende:
Maargoed, om niet alleen maar te gaan kankeren in dit topic zou ik toch het volgende willen aanhalen:
[ afbeelding ]
1 zwaluw maakt geen zomer, maar ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in het trainerstrio. Ik vind Koeman sowieso heel rustig en kundig overkomen in de media, iets wat Been natuurlijk totaal niet kon. Die prefereerde grappenmaken boven een analyse die ergens op sloeg. Ook de trainingintensiteit is omhoog gegaan. Daar waar Feyenoord onder Been altijd alleen om 10.30 trainde en daarna vrij had zie je nu dat er vaker meerdere trainingen op een dag zijn gepland.
Ik was een groot criticaster van Koeman, maar hoop toch echt dat ik ongelijk krijg. Het begin is in ieder geval uitstekend.
Ik ben een doorsnee supporter van 'de harde kern' en ik denk niet zo over andere supporters. Ja, ze zijn anders en hebben een totaal andere belevenis dan de fanatiekere supporters, maar ik weet ze wel in hun waarde te laten, afgezien van wat heen en weer gemekker op een forum. Dat heb ik andersom nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde lui die dezelfde "bestempeling" gebruiken. Vraag een doorsnee supporter van de harde kern wat ie vindt van de "normale" supporter en je krijgt ook : "Oh, dat soort lui vind ik...."
Til toch niet zo zwaar aan een bestempeling
Dit is typisch Caland. In voorafgaande delen heb je keihard uitgehaald naar Gudde en van Geel over hoe dom en achterlijk ze wel niet waren om Koeman aan te nemen en maakte tot 2x toe een TT met "Koeman rot op". Jij levert altijd eerst kritiek voordat je gaat nadenken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik was een groot criticaster van Koeman, maar hoop toch echt dat ik ongelijk krijg. Het begin is in ieder geval uitstekend.
Bullshit, het is altijd de bedoeling geweest om pas over het seizoen 2011-2012 zwarte cijfers te schrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Sportief lopen je beste talenten de deur uit en we kunnen er niks voor terug halen omdat we financieel aan de grond zitten. Nee, de weg omhoog is weer ingeslagen hoor
Of baseer je nou serieus je mening op 2 wedstrijden? Financieel valt nog te bezien, Gudde beloofde ons eerder al zwarte cijfers over het seizoen 2010-2011, maar zelfs dat lukte niet. Wat dat betreft hadden we geluk dat Castaignos, Ake en Rekik nog voor wat appels en een ei zijn verkocht in dat boekjaar anders was ook dat tekort weer enkele miljoenen geweest.
Want Inter hoefde eigenlijk helemaal niet te betalen, die hadden alleen geen zin om het voor de FIFA te brengen. Topsaneerder joh, die Gudde.
Ik ben nog steeds van mening dat Koeman geen geweldige trainer is hoor. Maar het begin is in ieder geval hoopgevend. Het is sowieso wel prettig dat JP en Gio erbij zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is typisch Caland. In voorafgaande delen heb je keihard uitgehaald naar Gudde en van Geel over hoe dom en achterlijk ze wel niet waren om Koeman aan te nemen en maakte tot 2x toe een TT met "Koeman rot op". Jij levert altijd eerst kritiek voordat je gaat nadenken.
In het meest uiterste geval ja. In een eerder stadium gaf Gudde aan 'misschien wel' over het boekjaar 2010-2011 zwarte cijfers te schrijven. Maar zo is Gudde wel, je blij maken met een dooie mus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bullshit, het is altijd de bedoeling geweest om pas over het seizoen 2011-2012 zwarte cijfers te schrijven.
Al heeft hij hier dan wel weer woord gehouden.quote:Toch heb ik alle vertrouwen in onze technische staf, bij wie ik in gesprekken heel duidelijk revanchegevoelens opmerkte.”
Mario Been kan zijn laatste contractjaar dus zonder zorgen afmaken. „Uiteindelijk hangt alles af van het resultaat op het veld, maar ik ben er nooit voorstander van geweest om een trainer in de winter weg te sturen.”
Misschien = misschien en geen belofte. Gudde heeft dus niks fout gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:19 schreef Caland het volgende:
In het meest uiterste geval ja. In een eerder stadium gaf Gudde aan 'misschien wel' over het boekjaar 2010-2011 zwarte cijfers te schrijven. Maar zo is Gudde wel, je blij maken met een dooie mus.
Past wat mij betreft in het rijtje: 'Verbeek zit hier ook volgende winter nog' , 'Mario heeft een mooi offer naar de club gemaakt' en 'ernstig fysiek geweld jegens stewards'quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien = misschien en geen belofte. Gudde heeft dus niks fout gezegd.
Als iemand zulke uitspraken doet, verwacht ik ook wel dat er heel dichtbij zwarte cijfers wordt gekomen, volgens mij hadden we toen alsnog negatief resultaat van meer dan een miljoen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien = misschien en geen belofte. Gudde heeft dus niks fout gezegd.
Je begrijpt echt niets van cijfers. Wat denk je eigenlijk dat de begroting van Feijenoord isquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als iemand zulke uitspraken doet, verwacht ik ook wel dat er heel dichtbij zwarte cijfers wordt gekomen, volgens mij hadden we toen alsnog negatief resultaat van meer dan een miljoen.
Nee. Misschien blijft misschien. Niets mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Past wat mij betreft in het rijtje: 'Verbeek zit hier ook volgende winter nog' , 'Mario heeft een mooi offer naar de club gemaakt' en 'ernstig fysiek geweld jegens stewards'
Ga jij mij het dan eens uitleggen. Los van het feit dat m'n post niet over de begroting ging, maar over een uitspraak van Gudde over zwarte cijfers. Enlighten me boy.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef eight het volgende:
[..]
Je begrijpt echt niets van cijfers. Wat denk je eigenlijk dat de begroting van Feijenoord is
2010-2011: -500.000quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als iemand zulke uitspraken doet, verwacht ik ook wel dat er heel dichtbij zwarte cijfers wordt gekomen, volgens mij hadden we toen alsnog negatief resultaat van meer dan een miljoen.
Beweer ik anders dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
2010-2011: -500.000
2009-2010: -4.000.000
2008-2009: -17.000.000
Er wordt dus wel degelijk progressie geboekt.
Euhm nouja, een paar ton verlies is in mijn beleving wel 'dichtbij de zwarte cijfers'. Ik snap dus niet wat je nou precies dwars zit.quote:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 15-08-2011 om 16:30:10Martin van Geel gesproken. #Feyenoord maakt serieus werk van de komst van Guidetti. Ze willem hem huren van Manchester City. reageer retweet
Als jij niet eens de correlatie tussen een begroting en zwarte cijfers ziet ben ik bang dat niemand dit aan jou kan uitleggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:28 schreef Tomasso het volgende:
Ga jij mij het dan eens uitleggen. Los van het feit dat m'n post niet over de begroting ging, maar over een uitspraak van Gudde over zwarte cijfers. Enlighten me boy.
Dat zou geweldig zijn. Hopelijk ziet Guidetti het wel zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 15-08-2011 om 16:30:10Martin van Geel gesproken. #Feyenoord maakt serieus werk van de komst van Guidetti. Ze willem hem huren van Manchester City. reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 15-08-2011 om 16:32:53Van Geel herhaalde nog eens Fer liever niet te willen verkopen. Gerucht over terugkeer Drenthe is volgens hem 'onzin'. #Feyenoord reageer retweet
Ok, op dat punt zat ik fout. Maar ik heb nooit beweerd dat er geen progressie in zit wat betreft de jaarcijfers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm nouja, een paar ton verlies is in mijn beleving wel 'dichtbij de zwarte cijfers'. Ik snap dus niet wat je nou precies dwars zit.
Oftewel, je hebt een grote muil, maar als ik je vraag om eens met argumenten te komen, geef je wederom niet thuis. Klasse jongen, zo discussieer je inderdaad op een goede manier.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:32 schreef eight het volgende:
[..]
Als jij niet eens de correlatie tussen een begroting en zwarte cijfers ziet ben ik bang dat niemand dit aan jou kan uitleggen.
Onzin. Ik was degene die jou een vraag stelde en jij beantwoord die weer met een tegenvraag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt een grote muil, maar als ik je vraag om eens met argumenten te komen, geef je wederom niet thuis. Klasse jongen, zo discussieer je inderdaad op een goede manier.
Van Geel moet uitkijken dat hij zijn hand niet gaat overspelen. Clubbelang boven een prestigestrijd svp.quote:Van Geel herhaalt: 'we willen Fer niet verkopen'
Martin van Geel hoopt Leroy Fer nog steeds te behouden voor Feyenoord. ‘We willen Leroy Fer liever niet verkopen’, herhaalde de technisch manager maandag tegenover RTV Rijnmond.
Hij reageerde daarmee op het derde bod dat FC Twente dit weekeinde op de middenvelder uitbracht. Fer wil zelf nog altijd graag vertrekken naar de Tukkers.
Als vervanger van Fer heeft Feyenoord nog altijd Lex Immers op het oog. Van Geel: ‘We zitten wat hem betreft in de wachtkamer. ADO Den Haag en Immers moeten eerst maar eens achterhalen of ze nu wel of geen afspraak hebben gemaakt over de maximale hoogte van de transfersom.’
Van Geel heeft bij al zijn clubs voor meer verkocht dan gekocht, hij weet heus wel wat hij doet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel moet uitkijken dat hij zijn hand niet gaat overspelen. Clubbelang boven een prestigestrijd svp.
Ik hoop het maar, met Willem Jansen is hij toen ook de boot ingegaan. Ook toen leek het een prestigestrijd tussen Van Geel en Munsterman.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Geel heeft bij al zijn clubs voor meer verkocht dan gekocht, hij weet heus wel wat hij doet.
Dat is waar, maar dat betekent juist dat Van Geel een gewaarschuwd man is. Ik denk echt wel dat ze eruit komen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, met Willem Jansen is hij toen ook de boot ingegaan. Ook toen leek het een prestigestrijd tussen Van Geel en Munsterman.
Dat die twee elkaar niet echt liggen is algemeen bekend.
Wederom een leugen. Over het huidige boekjaar schreef je vanmiddag:quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ok, op dat punt zat ik fout. Maar ik heb nooit beweerd dat er geen progressie in zit wat betreft de jaarcijfers.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Daarnaast moeten we wel, nadat het al jaren veel te traag gaat.
[..]
Er is een verschil tussen géén progressie en te traag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
Wederom een leugen. Over het huidige boekjaar schreef je vanmiddag:
[..]
Het gaat toch ook traag? Feyenoord is één van de weinige clubs die het wat dit betreft echt op het allerlaatste meetmoment laat aankomen. Wat dat betreft is het bidden op niet nog een verstopt lijk ergens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Mij ervan betichten dat ik geen basiskennis economie heb, terwijl je zelf nog geen eens begrijpend kan lezen. Klasse knul.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:44 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
eredivisielive.nlquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand waar ik het filmpje van Mario kan vinden over v.Geel.
http://eredivisielive.nl/(...)n-geel-dus-weer.html
Prachtig. Eerst roepen dat het allemaal te traag gaat en vervolgens in de verdediging gaan als TC03 jouw een schuldafbouw laat zien van 16.5M in nog geen 3 jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mij ervan betichten dat ik geen basiskennis economie heb, terwijl je zelf nog geen eens begrijpend kan lezen. Klasse knul.
Beter zoeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
I know. kon het alleen niet vinden.
Dat was een hele andere discussie. Hij zei dat ik zou hebben gezegd dat er progressie was in het verlies schrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef eight het volgende:
[..]
Prachtig. Eerst roepen dat het allemaal te traag gaat en vervolgens in de verdediging gaan als TC03 jouw een schuldafbouw laat zien van 16.5M in nog geen 3 jaar.
Vertel, welke vraag?quote:Hoe zit het eigenlijk met het antwoord op mijn vraag of ben jij soms de enige hier die niet met argumenten hoeft te komen?
Dag Harryquote:
Ik lees er echt overheen. Over de begroting bedoel je? Ja, toen vroeg ik je om het mij, als compleet onwetende, uit te leggen. Vervolgens reageer je wederom kinderachtig.quote:
Goed, jij vind dus onderstaande reactie kinderachtig. Het waarom ontgaat mij volledig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik lees er echt overheen. Over de begroting bedoel je? Ja, toen vroeg ik je om het mij, als compleet onwetende, uit te leggen. Vervolgens reageer je wederom kinderachtig.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:32 schreef eight het volgende:
Als jij niet eens de correlatie tussen een begroting en zwarte cijfers ziet ben ik bang dat niemand dit aan jou kan uitleggen.
Waarop ik jou vroeg het dan uit te leggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef eight het volgende:
[..]
Goed, jij vind dus onderstaande reactie kinderachtig. Het waarom ontgaat mij volledig.
[..]
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 15-08-2011 om 18:20:15Zoals verwacht is #Feyenoord 'gewoon' in categorie 1 geplaatst door de #KNVB .... reageer retweet
Nee, feitelijk onjuist. Lees maar terug, jouw eerstvolgende reactie was:quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarop ik jou vroeg het dan uit te leggen.
Laten we maar ophouden, dit leid tot niets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Tomasso het volgende:
Oftewel, je hebt een grote muil, maar als ik je vraag om eens met argumenten te komen, geef je wederom niet thuis. Klasse jongen, zo discussieer je inderdaad op een goede manier.
Wat jank je nouquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:27 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, feitelijk onjuist. Lees maar terug, jouw eerstvolgende reactie was:
[..]
Tering, zit jij op de lom-school of zo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat jank je nou? Ik vraag het jou uit te leggen, je doet het niet, en vervolgens kom je dus met die kinderachtige reactie. Ik mag toch niet lijen dat jij een docent of een leidinggevende functie hebt.
neequote:
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vanavond komt de Snor met wat nieuws omtrent Feyenoord en zijn transferperikelen.
Je begrijpt wie ik bedoelquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?
Jij hebt nog ff met hem gebeld?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vanavond komt de Snor met wat nieuws omtrent Feyenoord en zijn transferperikelen.
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
Waarom stel je altijd van die zeikerige vragen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'SigaarSnor'?
Oud nieuws waarschijnlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd van die zeikerige vragen?
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt nog ff met hem gebeld?
Je bent @ VI ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijn
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik heb net even met hem staan roken, hij wilde niet verklappen wat het nieuws was, maar hij zei dat de Feyenoorders blij zullen zijn
Zou idd wel een goeie actie zijn. Misschien wilde Boskamp daarom wel niet naar Manchester City.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef Fuszy het volgende:
Misschien vertellen ze wel dat Boskamp onze scouts gaan helpen.
Kan je ook op niet-cryptische wijze antwoorden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad bij de uitzending aanwezig.
Ben je daar met meer Feyenoorders aanwezig? Zet dan ff het Hand in Hand in als de uitzending begint, zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, wat is er dan? Ik ben bij de uitzending van VIquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook op niet-cryptische wijze antwoorden?
Volgens mij liepen er wel een paar rond, ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben je daar met meer Feyenoorders aanwezig? Zet dan ff het Hand in Hand in als de uitzending begint, zou wel mooi zijn.
Ik geloof er niets vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, wat is er dan? Ik ben bij de uitzending van VIDaarom had ik ff met Johan kunnen praten...
Nee, peperdouwer. Er is juist vandaag bekend geworden dat Feyenoord nog steeds in categorie 1 zit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk dat het is dat Feyenoord van de KNVB weer mag investeren
Waar kunnen we je aan herkennen ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ok, zoutsnuiver. Dan gaat de SigaarSnor dat nieuws herhalenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, peperdouwer. Er is juist vandaag bekend geworden dat Feyenoord nog steeds in categorie 1 zit.
Als je iemand steeds z'n neus ziet ophalen, dan weet je dat het een Feyenoorder is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik geloof er niets vanDoe eens iets geks dan dadelijk in de uitzending
Ik heb een grijs t-shirt aan en een zonnebril op me kop.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar kunnen we je aan herkennen ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]Je hoeft het niet te geloven hoor
Ik zit niet echt achter de goede camera. Maar ik zal et proberen
[..]
Ik heb een grijs t-shirt aan en een zonnebril op me kop.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vast dat Immers niet komt en dat ze Guidetti willen. Echt nieuws heeft die mafkees toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |