Totdat jij met bronnen komt en niet met loze kreten als 'dat is gewoon zo' en 'dat ziet elke idioot' kan je beter wel gewoon wegblijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Luister dan. Ik ben voor 20 minuten weg, en die HMF heeft alsnog 20 posts geplaatst om mij uit mijn tent te lokken (+TT). Ik zou eerder je eigen Feijenoorders aanspreken op het verneuken van dit topic.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:
Ben je gek? Ik hoef mij niet te bewijzen hoor. Topics doorspitten om iemand die nooit zijn ongelijk toegeeft van informatie te voorzien? Waarom zou ik.
Dat doet Koeman vooralsnog ook gewoon prima. Vasthouden aan het doel, en alles wat beter is is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom ook zeggen: plek bij de eerste 5. Maar niet lager of hoger voorlopig.
Druk. En dan stapelt het werk zich op waardoor je nog minder op het forum komt. Dan is het beter om gewoon te stoppen en weer eens een keertje als user verder te gaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, laat gaan. Waarom ben je nou geen FA meer?
Ja, al twijfel ik er soms aan, af en toe lijkt hij ook daadwerkelijk dingen te willen bespreken, en soms levert hij ook nog wel eens enige wardevolle input, maar het is allemaal vanuit zijn eigen meninng, nooit een bron, en zodra hij ongelijk heeft eengetoond met alle bronnen die er te vinden zijn, zal je t m nooit horen zeggen. Heel vermoeiend....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:57 schreef Dekatria het volgende:
Anders ga je gewoon niet meer op De_kromme in. Die gast is al -tig topics lang succesvol aan het trollen hier, en de enige reden waarom hij terug blijft komen is omdat mensen op 'm blijven reageren.
Dit is trouwens geen onderdeel om te bespreken in het Feijenoordtopic. Doe dat lekker via DM of in het slowchattopic.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, laat gaan. Waarom ben je nou geen FA meer?
Wat wil je nou? Ik heb al in iminimaal vijf posts aangegeven dat er geen bron is dat Feijenoord interesse toonde in Bakkal voor de 29e. Dat geeft niet aan dat er niet over gesproken werd in de wandelgangen en hier op Fok!. Bakkal was, mijns inziens, een prima speler voor Feijenoord. Hij wil verhuurd worden, heeft uitgesproken voor Feijenoord te willen spelen, en houdt de tribune warm bij PSV. Daarnaast is het een prima speler.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]!!!!!!!!!! Caland heeft gewoon ZO ERG GELIJK
Dat is gewoon bizar.
Nogmaals, sletje, je hoeft maar met één bron aan te komen (niet je eigen verzinsels) die aantoont dat je gelijk hebt. Tot die tijd hebben wíj bronnen die óns gelijk aantonen, en ben JIJ te belazerd om je eigen ongelijk toe te geven.
Jankbal.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Totdat jij met bronnen komt en niet met loze kreten als 'dat is gewoon zo' en 'dat ziet elke idioot' kan je beter wel gewoon wegblijven.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, al twijfel ik er soms aan, af en toe lijkt hij ook daadwerkelijk dingen te willen bespreken, en soms levert hij ook nog wel eens enige wardevolle input, maar het is allemaal vanuit zijn eigen meninng, nooit een bron, en zodra hij ongelijk heeft eengetoond met alle bronnen die er te vinden zijn, zal je t m nooit horen zeggen. Heel vermoeiend....
Je verwacht serieus dat mensen in deze schijnheiligheid trappen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Luister dan. Ik ben voor 20 minuten weg, en die HMF heeft alsnog 20 posts geplaatst om mij uit mijn tent te lokken (+TT). Ik zou eerder je eigen Feijenoorders aanspreken op het verneuken van dit topic.
Ach, het is ook weer zo dat als je zegt 5e, en dat worden ze om vervolgens door pech en tegenslag Europees voetbal mis te lopen... dan heb je je doelstelling alsnog niet gehaald.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zei Ronald maanden geleden al. Toen had iedereen weliswaar zijn bedenkingen maar was wel blij dat er scherp ingezet werd. En voila kijk waar we nu staan. Plaatsje 5 na 20 speelronden.
Mario Been deed precies hetzelfde maar dan omgekeerd. Nou is Martin geen trainer, maar toch weet je die.... Die spelertjes gaan dit ongetwijfeld lezen.
Gast, ga nou eens gewoon niet op 'm in. Het houdt niet op zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
Je verwacht serieus dat mensen in deze schijnheiligheid trappen?. Feijenoorders zijn slimmer dan jij hier continue verkondigt hoor, dwaas.
Geef dan eens 1 post of linkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Ik heb al in iminimaal vijf posts aangegeven dat er geen bron is dat Feijenoord interesse toonde in Bakkal voor de 29e. [b]Dat geeft niet aan dat er niet over gesproken werd in de wandelgangen en hier op Fok!.[/b] Bakkal was, mijns inziens, een prima speler voor Feijenoord. Hij wil verhuurd worden, heeft uitgesproken voor Feijenoord te willen spelen, en houdt de tribune warm bij PSV. Daarnaast is het een prima speler.
No hard feelings.
Kom dan met één Quote van een user die het over Bakkal had voor de 29e. TOt nu toe hebben ik en Ace_Eleven ons beide gek gezocht en niets gevonden. Waarom? OMDAT HET OUT-OF-THE-BLUE KWAM.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef De_kromme het volgende:
Dat geeft niet aan dat er niet over gesproken werd in de wandelgangen en hier op Fok!.
Als jij nou zelf ook eens kapt met zo zwaar overdreven reagerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Inderdaad.
[..]
Je verwacht serieus dat mensen in deze schijnheiligheid trappen?. Feijenoorders zijn slimmer dan jij hier continue verkondigt hoor, dwaas.
Wij hebben duidelijk aangetoond dat er in elk geval op Fok! niet over is gesproken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Ik heb al in iminimaal vijf posts aangegeven dat er geen bron is dat Feijenoord interesse toonde in Bakkal voor de 29e. Dat geeft niet aan dat er niet over gesproken werd in de wandelgangen en hier op Fok!. Bakkal was, mijns inziens, een prima speler voor Feijenoord. Hij wil verhuurd worden, heeft uitgesproken voor Feijenoord te willen spelen, en houdt de tribune warm bij PSV. Daarnaast is het een prima speler.
No hard feelings.
Dit dus. Op de 1 of andere manier bedoelen we allemaal hetzelfde, maar verwoorden we het anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, het is ook weer zo dat als je zegt 5e, en dat worden ze om vervolgens door pech en tegenslag Europees voetbal mis te lopen... dan heb je je doelstelling alsnog niet gehaald.
Helpmefok je bent op dit moment zo mogelijk nog irritanter dan deKromme. Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom dan met één Quote van een user die het over Bakkal had voor de 29e. TOt nu toe hebben ik en Ace_Eleven ons beide gek gezocht en niets gevonden. Waarom? OMDAT HET OUT-OF-THE-BLUE KWAM.
ÉÉN quote waarin blijkt dat er op Fok! / 'in de wandelgangen' over gesproken werd en je hebt gelijk. Tot die tijd ben je gewoon een lekkere troll.
Ik ga wel eventjes douchen ja. Heerlijk twee vrije wekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij nou zelf ook eens kapt met zo zwaar overdreven reageren
En jij denkt dat als een Clasie leest dat de doelstelling van het begin van het seizoen niet veranderd is, hij bij zichzelf denkt dat het dan prima is om te verliezen van Vitesse aanstaande zondag? Dat Vlaar nu spijt heeft van die winst op Ajax, omdat ze bij verlies ook aan de doelstelling van Van Geel hadden voldaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
. Nou is Martin geen trainer, maar toch weet je die.... Die spelertjes gaan dit ongetwijfeld lezen.
Gek hé, als iemand continue simpelweg onwaarheden loopt te verkondigen en iedereen af doet als idioot omdat ze het niet met zijn fantasietjes eens zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helpmefok je bent op dit moment zo mogelijk nog irritanter dan deKromme. Laat gaan joh.
oh nee hèquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga wel eventjes douchen ja. Heerlijk twee vrije weken.
Nee, dat gaat niet gebeuren, tenzij het elke dag uitgeroepen wordt zoals Been deed. Die jongens hebben nog nooit zo relaxt gevoetbald.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef NJ het volgende:
[..]
En jij denkt dat als een Clasie leest dat de doelstelling van het begin van het seizoen niet veranderd is, hij bij zichzelf denkt dat het dan prima is om te verliezen van Vitesse aanstaande zaterdag? Dat Vlaar nu spijt heeft van die winst op Ajax, omdat ze bij verlies ook aan de doelstelling van Van Geel hadden voldaan?
Je was in ieder geval een coulante FA, hoewel je me wel wat bans hebt aangesmeerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Druk. En dan stapelt het werk zich op waardoor je nog minder op het forum komt. Dan is het beter om gewoon te stoppen en weer eens een keertje als user verder te gaan.
Hoewel ik soms m'n knopjes wel mis..
Teveel druk kan ook niet goed zijn denk ik nee, kijk maar naar AZ. Elke keer als het serieus wordt klappen ze in. Ik denk dat de selectie echt wel bewust is van wat er mogelijk is hoor. Als je van Ajax, Twente en PSV thuis wint, dan moet je alle andere thuiswedstrijden ook winnen. Dat snapt iedereen. En als je dan uit ook nog eens goed blijft presteren (we staan gedeeld 1e qua uitwedstrijden), dan kan je zomaar 1e, 2e of 3e worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet. Teveel onder druk moet je ze denk ik ook weer niet zetten.
Iets er tussen in, en dat is gewoon: "we gaan voor een plek in de top 5". Ambiteus én haalbaar.
Er is inderdaad een verschil tussen het stellen van een reële doelstelling en hierbij rekening houden met de volwassenheid van de selectie en (op z'n Beens) deze maturiteit gebruiken als excuus voor slechte resultaten. (En aan de hand daarvan de doelstellingen omlaag bijstellen).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:05 schreef NJ het volgende:
[..]
En jij denkt dat als een Clasie leest dat de doelstelling van het begin van het seizoen niet veranderd is, hij bij zichzelf denkt dat het dan prima is om te verliezen van Vitesse aanstaande zaterdag? Dat Vlaar nu spijt heeft van die winst op Ajax, omdat ze bij verlies ook aan de doelstelling van Van Geel hadden voldaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |