abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107827821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Is gewoon niet waar. Ik heb het even voor je teruggezocht :')
De eerste berichten rond het aantrekken van Bakkal op dit forum:

[..]

[..]

En nou opflikkeren met je kuthoofd, onruststoker, nare bloedzuiger :W
En weer fucking hard gePWNT.
pi_107827828
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Was natuurlijk ook zijn allerlaatste kans.

[..]

Metallurg Donetsk
Al-Sadd
Red Bull Salzburg
Olympisch elftal Qatar

Laten we zeggen dat Donetsk nog enige kwaliteit heeft, dan is hij al sinds 2007 tot 2011 bezig geweest bij nietszeggende zooi (Salzburg is nou natuurlijk ook niet echt je-van-het, al maakte hij ze wel kampioen geloof ik?).

[..]

Nee niet echt nee. :').

[..]

Je ziet het spelletje best goed. Alleen heb ik liever Koeman met deze resultaten aanhouden dan Adriaanse erin gooien (als Rotterdammer én om de huidige KGB te beschermen).

[..]

En terecht, die man heeft me een potje gemaakt van zijn carriére de laatste jaren :D

[..]

Dat had niemand verwacht :').

Hij heeft overigens maar een jaarcontract getekend Ritmootje! O+
Salzburg lijkt me juist van een hoger niveau dan Metallurg.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_107827839
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan de woorden "is het prima' of "dan is het best" i.c.m. topsport.
Moet je opletten: straks gaan die jongetjes er nog in geloven ook dat het prima is.... Echt een oliedomme uitspraak :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107827842
- doe niet -

[ Bericht 47% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:08:11 ]
pi_107827868
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:50 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Is gewoon niet waar. Ik heb het even voor je teruggezocht :')
De eerste berichten rond het aantrekken van Bakkal op dit forum:

[..]

[..]

En nou opflikkeren met je kuthoofd, onruststoker, nare bloedzuiger :W
Jij hebt alle topics in die week daarvoor ook door gespit? Zo nee, heb je geen valide bron.

Bedankt voor de complimenten trouwens, maar ik zou toch echt HMF aanspreken op zijn kansloze gejammer. Ik geef gewoon aan dat het imo onzin is dat Bakkal compleet 'out of the blue' kwam aanzetten. Meningen mogen gewoon, toch?

[ Bericht 26% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:08:20 ]
pi_107827874
Ik heb een NWS-ban, misschien kunnen ze De_Kromme een Feyenoord-topic ban geven.
Serieus: elke keer als die gast hier is dan is er gezeik _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107827881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan de woorden "is het prima' of "dan is het best" i.c.m. topsport.
ja, maar als ze nu gaan roepen, ja, we gaan voor het kampioenschap, en je wordt uiteindelijk 5e, krijg je weer heel de wereld over je heen... Doelstelling lijkt me gewoon nog steeds 5e, en we lopen (zeer) goed op koers, alles erboven is gewoon mooi meegenomen (en wij als supporters mogen natuurlijk gewoon lekker hopen en volop naar boven kijken)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107827893
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij hebt alle topics in die week daarvoor ook door gespit? Zo nee, heb je geen valide bron.

Bedankt voor de complimenten trouwens, maar ik zou toch echt HMF aanspreken op zijn kansloze gejammer. Ik geef gewoon aan dat het imo onzin is dat Bakkal compleet 'out of the blue' kwam aanzetten. Meningen mogen gewoon, toch?
Yup, heb ik zojuist gedaan. Niks gevonden.

Jij wel? Zoja, heb je een link voor me?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_107827894
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Toch jammer dit gebrek aan ambitie -O-
Probeer het eens anders te zien: jarenlang riep men 'BESTUUR TEGEN DE MUUR' als het weer minder goed ging. Met twee verliespotten de komende wedstrijden kan je zo weer 7e staan. Gek hé, dat hij dat risico even probeert weg te strepen.

Om maar niet te spreken over het effect op deze spelers als ze onder extreme druk staan óf als de touwtjes te los gelaten worden.

Nee, de 'boodschap' op zich is goed. Hij moet alleen het woordje '6e plek is prima' weglaten, dat doet weer net eventjes pijn. ;(
pi_107827917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb een NWS-ban, misschien kunnen ze De_Kromme een Feyenoord-topic ban geven.
Serieus: elke keer als die gast hier is dan is er gezeik _O-
Ik post gewoon normaal mee hier, helaas moeten er mensen constant over ADO beginnen en op de man spelen. Helemaal niks aan de hand.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Yup, heb ik zojuist gedaan. Niks gevonden.

Jij wel? Zoja, heb je een link voor me?
Ben je gek? Ik hoef mij niet te bewijzen hoor. Topics doorspitten om iemand die nooit zijn ongelijk toegeeft van informatie te voorzien? Waarom zou ik. :')
pi_107827919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
Dat weet ik wel zeker. Was natuurlijk ook zijn allerlaatste kans.
Precies.
quote:
Metallurg Donetsk
Al-Sadd
Red Bull Salzburg
Olympisch elftal Qatar

Laten we zeggen dat Donetsk nog enige kwaliteit heeft, dan is hij al sinds 2007 tot 2011 bezig geweest bij nietszeggende zooi (Salzburg is nou natuurlijk ook niet echt je-van-het, al maakte hij ze wel kampioen geloof ik?).
Dat zegt dus meer over z'n kwaliteiten om een club of land te kiezen die bij hem past, dan over z'n kwaliteiten als trainer.
quote:
Je ziet het spelletje best goed. Alleen heb ik liever Koeman met deze resultaten aanhouden dan Adriaanse erin gooien (als Rotterdammer én om de huidige KGB te beschermen).
Met deze resultaten wel ja.
quote:
Hij heeft overigens maar een jaarcontract getekend Ritmootje! O+
Ja, dat is toch ook wat ik zeg? ;) Daar ben ik blij mee.
-
pi_107827935
quote:

[..]

[..]

Ik weet niet hoor, ik heb het allang van me afgezet dat jij schijnbaar niet zag aankomen dat Bakkal binnen kwam wandelen bij Feijenoord. Wat boeit mij het ook eigenlijk?
ja, heel de week ervoor bekeken ja, vanaf de 22e, [edit, was niet lief], kom nou zelf eens met een bron...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107827963
quote:

[..]

Een mening is één ding, mij een blind paard noemen omdat jij loopt te liegen is een ander uiterste. Maar blijf in je droomwereld wonen :W

En, hij komt tenminste nog met een bron. Jij hoeft maar met één bronnetje te komen dat er vóór de 29e al over gepraat werd, en je hebt ons ALLEMAAL voor gek gezet. Waar blijft die bron dan van je? :D
quote:
[..]

Ik weet niet hoor, ik heb het allang van me afgezet dat jij schijnbaar niet zag aankomen dat Bakkal binnen kwam wandelen bij Feijenoord. Wat boeit mij het ook eigenlijk?
Niemand zag het aankomen, behalve De_"Jomanda"_Kromme.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:56:29 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107827974
quote:

[..]

[..]

Neem jij eens de moeite om een bron te zoeken.... met je gelul dat 'elke idioot allang wist dat Bakkal al zou komen'..
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107827977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Probeer het eens anders te zien: jarenlang riep men 'BESTUUR TEGEN DE MUUR' als het weer minder goed ging. Met twee verliespotten de komende wedstrijden kan je zo weer 7e staan. Gek hé, dat hij dat risico even probeert weg te strepen.

Om maar niet te spreken over het effect op deze spelers als ze onder extreme druk staan óf als de touwtjes te los gelaten worden.

Nee, de 'boodschap' op zich is goed. Hij moet alleen het woordje '6e plek is prima' weglaten, dat doet weer net eventjes pijn. ;(
Het zijn nog steeds spelers met weinig tot geen ervaring en met een uitermate broos laagje zelfvertrouwen. Niks mis met realisme en een beetje in bescherming nemen van die gasten. We verwachten genoeg, maar eisen op dit moment een redelijke 6e plaats.
BFF met GGMM
pi_107827983
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef NJ het volgende:

[..]

[..]

Of je doet gewoon ff normaal.
Ach, laat gaan. Waarom ben je nou geen FA meer?
pi_107827990
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Moet je opletten: straks gaan die jongetjes er nog in geloven ook dat het prima is.... Echt een oliedomme uitspraak :N
Mja, ik weet het niet. Teveel onder druk moet je ze denk ik ook weer niet zetten.
Iets er tussen in, en dat is gewoon: "we gaan voor een plek in de top 5". Ambiteus én haalbaar.
-
pi_107827992
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het zijn nog steeds spelers met weinig tot geen ervaring en met een uitermate broos laagje zelfvertrouwen. Niks mis met realisme en een beetje in bescherming nemen van die gasten. We verwachten genoeg, maar eisen op dit moment een redelijke 6e plaats.
Dit dus, zo zie ik het ook. :).
pi_107827995
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik post gewoon normaal mee hier, helaas moeten er mensen constant over ADO beginnen en op de man spelen. Helemaal niks aan de hand.

[..]

Ben je gek? Ik hoef mij niet te bewijzen hoor. Topics doorspitten om iemand die nooit zijn ongelijk toegeeft van informatie te voorzien? Waarom zou ik. :')
Ik kan je wel hebben kut-hageneesie, maar elke week 5 topics volgespamd over niet Feyenoord gerelateerde zaken en privé oorlogen leest gewoon niet lekker man.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:57:15 #45
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107827999
Anders ga je gewoon niet meer op De_kromme in. Die gast is al -tig topics lang succesvol aan het trollen hier, en de enige reden waarom hij terug blijft komen is omdat mensen op 'm blijven reageren.
pi_107828010
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ach, laat gaan. Waarom ben je nou geen FA meer?
Ga nou alsjebleift niet schijnheilig lopen doen want het vorige topic noemde je ons idioten, mensen met een lage intelligentie, en in dit topic maak je me uit voor blind paard.

Echt, ga lekker met je knikkers spelen ofzo :').
pi_107828021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:57 schreef Dekatria het volgende:
Anders ga je gewoon niet meer op De_kromme in. Die gast is al -tig topics lang succesvol aan het trollen hier, en de enige reden waarom hij terug blijft komen is omdat mensen op 'm blijven reageren.
Dat stelde ik dus ook voor alleen ging toen ineens iedereen op 'm in ;(.
pi_107828028
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:57 schreef Dekatria het volgende:
Luister dan. Ik ben voor 20 minuten weg, en die HMF heeft alsnog 20 posts geplaatst om mij uit mijn tent te lokken (+TT). Ik zou eerder je eigen Feijenoorders aanspreken op het verneuken van dit topic.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ga nou alsjebleift niet schijnheilig lopen doen want het vorige topic noemde je ons idioten, mensen met een lage intelligentie, en in dit topic maak je me uit voor blind paard.

Echt, ga lekker met je knikkers spelen ofzo :').
Neem je pilletje op tijd, is mijn advies. Ik noem alleen jou een idioot in het vorige topic, omdat je totaal niet zag aankomen dat Bakkal een mogelijke optie was. Dan ben je mijns inziens gewoon blind, Bakkal was al een prima optie en heeft al eerder openlijk gesolliciteerd naar een verhuur bij Feijenoord.
pi_107828033
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ja, maar als ze nu gaan roepen, ja, we gaan voor het kampioenschap, en je wordt uiteindelijk 5e, krijg je weer heel de wereld over je heen... Doelstelling lijkt me gewoon nog steeds 5e, en we lopen (zeer) goed op koers, alles erboven is gewoon mooi meegenomen (en wij als supporters mogen natuurlijk gewoon lekker hopen en volop naar boven kijken)
Daarom ook zeggen: plek bij de eerste 5. Maar niet lager of hoger voorlopig.
-
pi_107828054
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mja, ik weet het niet. Teveel onder druk moet je ze denk ik ook weer niet zetten.
Iets er tussen in, en dat is gewoon: "we gaan voor een plek in de top 5". Ambiteus én haalbaar.
Dat zei Ronald maanden geleden al. Toen had iedereen weliswaar zijn bedenkingen maar was wel blij dat er scherp ingezet werd. En voila kijk waar we nu staan. Plaatsje 5 na 20 speelronden.

Mario Been deed precies hetzelfde maar dan omgekeerd. Nou is Martin geen trainer, maar toch weet je die.... Die spelertjes gaan dit ongetwijfeld lezen.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')