abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107826045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, maar ze zijn wel merkbaar beter geworden. En daar ging het om ;). Of dat nou ligt aan 'die gasten' waar ze zich aan optrekken of niet, dat maakt niet uit.
Ja, maar wat ik probeer te zeggen is dat het niet alleen is dat Koeman ze opeens gemotiveerd krijgt, waar ze de afgelopen 2 jaar totaal gedemotiveerd waren. Het is ook dat ze nu types in het elftal hebben, die vorig jaar ontbraken. Ik vraag me af hoe Koeman het met de selectie van vorig jaar had gedaan. Dan had ie absoluut niet zo goed gedraaid, denk ik.
quote:
Kijk naar Schaken. Zal nooit een topper worden. Maar speelt wel 100 keer beter dan vorig seizoen.
Met Guidetti naast je, is het toch heel anders spelen dan met v. Beukering. :') In een goed draaiend elftal is het altijd beter spelen. Wel ben ik het met je eens dat KGB en v. Geel samen het totaalplaatje prima hebben ingevuld.

Maar ik denk niet dat Koeman echt persoonlijk bij Schaken een wonderknopje heeft gevonden ofzo, of hem op trainingen persoonlijk echt 20 % beter heeft gemaakt.
quote:
Euh, jawel, maakt een hele hoop uit. Vertrouwen, instromen in een elftal met kwaliteit i.p.v. reddeloos verloren zijn in een veredeld jeugdelftal (Wijnaldum, Fer als vice-aanvoerder met zijn 19 jaar :')). Dát is te danken aan Van Geel: de basis staat juist dóór Ahmadi, Guidetti, Clasie en Bakkal, en juist dánkzij die jongens kan de rest zich 'optrekken' aan het zeer solide middenveld. En ja, daar zit ook een stukje geluk in.

Maar wat denk je nou: een jongen als Ahmadi, die is écht beter gaan voetballen dánkzij de hulp van onder andere Van Gastel (Die gast kan ineens schieten :D WTF?). Dat maakt zo'n middenveld sterker.

Even denken: hoe komt die Van Gastel er ookalweer? Oh, that's right, Van Geel zijn geniepige spelletje samen met de spelers om Been er uit te rotten. En vervolgens een KGB neer te zetten die krenkjorum goed het spelletje zien.
Zoals ik al zei: het is vooral het totaalplaatje dat met name door v. Geel is ingevuld.
De situatie waarin Been werkte (ondanks dat ik het geen goede coach vind) is niet te vergelijken met de situatie waarin Koeman werkte. Ik denk dat Koeman vorig jaar ook niet hoger had gescoord dan een 7e plek.
-
pi_107826093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kijk, ik snap het nog wel als je een top6 doelstelling aan het begin van dit seizoen stelt. Maar waarom zou je nu, terwijl je er erg goed voorstaat, jezelf zo te niet doen? Een doelstelling betekent dat je dit 'wilt' bereiken, niet een plaats die je sowieso 'kan' bereiken.

Natuurlijk snap ik dat het 'echte' Feijenoord-niveau hier een stuk hoger gezien wil worden. Ik vind het gewoon laf dat je nu roept dat je er niet vanuit gaat dat je je direct plaatst voor de EL.
Jij noemt het laf, ik noem het realistisch.
BFF met GGMM
pi_107826114
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kijk, ik snap het nog wel als je een top6 doelstelling aan het begin van dit seizoen stelt. Maar waarom zou je nu, terwijl je er erg goed voorstaat, jezelf zo te niet doen? Een doelstelling betekent dat je dit 'wilt' bereiken, niet een plaats die je sowieso 'kan' bereiken.

Natuurlijk snap ik dat het 'echte' Feijenoord-niveau hier een stuk hoger gezien wil worden. Ik vind het gewoon laf dat je nu roept dat je er niet vanuit gaat dat je je direct plaatst voor de EL.
Op basis van een NEC-thuis, ADO-thuis, Heerenveen-Thuis (tegen 9 man 20 minuten nog niet weten te scoren :{), Groningen-uit en vooral VVV-uit vind ik het helemaal niet zo gek dat je niet roept "WIJ WORDEN KAMPIOENEUHHHHHH! SJEMPJENS LIEK!" of zelfs roept dat je EL gaat halen. Nee, daarvoor hebben we nét iets teveel slechte potten gespeeld tegenover een paar leuke toppers.

Pak je de komende 5 weken minimaal 10 punten, dán mag je roepen "we pakken EL", worden dat er minimaal 13, "met een kans op het kampioenschap".
pi_107826129
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Het zal niet helpen om een discussie te winnen door te zeggen dat het niveau hier laag is. Gelieve dat ook gewoon achterwege te laten als je nog wat langer wilt posten in dit topic.
Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger? Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.

Blijft raar dat niemand het hier zag aankomen dat Bakkal mogelijk naar Feijenoord zou komen als vervanger voor Fer. Niet?
pi_107826176
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger? Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.

Blijft raar dat niemand het hier zag aankomen dat Bakkal mogelijk naar Feijenoord zou komen als vervanger voor Fer. Niet?
Het was voor mij een verrassing, niet omdat zijn naam niet eerder werd genoemd. Wel omdat hij al volledig rond met en onderweg naar Oostenrijk leek.
BFF met GGMM
pi_107826183
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind een 5e plek op dit moment best realitisch. Je moet nu niet naar onder gaan kijken. Zeker niet gezien ons speelschema.

Daarom het liever niet over een 6e plek hebben. Maar zoals ik al zei, met een 6e plek kun je Europees voetbal halen en met een 5e kun je mogelijk nog met lege handen eindigen.
-
pi_107826190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De doelstelling die gesteld wordt, is gewoon laf. Dat is de minimale positie die je inneemt aan het eind van de rit, als je kijkt naar de aankomende wedstrijden en de ranglijst op het moment.
pi_107826240
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, maar wat ik probeer te zeggen is dat het niet alleen is dat Koeman ze opeens gemotiveerd krijgt, waar ze de afgelopen 2 jaar totaal gedemotiveerd waren. Het is ook dat ze nu types in het elftal hebben, die vorig jaar ontbraken. Ik vraag me af hoe Koeman het met de selectie van vorig jaar had gedaan. Dan had ie absoluut niet zo goed gedraaid, denk ik.
Het had niet zo goed geweest als dit seizoen maar die jongens hadden wel een stuk gemotiveerder in het veld gestaan: lees: Van Gastel die ze een oorwassing geeft.Koeman die het spelletje tactisch veel beter doorheeft dan Been én niet de meest rare wissels maakt. Et cetera. Onder Koeman hadden we wél play-offs EL gehaald.

quote:
Met Guidetti naast je, is het toch heel anders spelen dan met v. Beukering. :') In een goed draaiend elftal is het altijd beter spelen. Wel ben ik het met je eens dat KGB en v. Geel samen het totaalplaatje prima hebben ingevuld.
En dáár gaat het om, want wie haalde de KGB naar de club, en wie haalde precíés de juiste spelers? ;).
quote:
Maar ik denk niet dat Koeman echt persoonlijk bij Schaken een wonderknopje heeft gevonden ofzo, of hem op trainingen persoonlijk echt 20 % beter heeft gemaakt.
Maar jongens als Leerdam en De Vrij zeker wel. Ahmadi is véél beter geworden door de persoonlijke trainingen van Van Gastel. En ja, ook een jongen als Schaken zal echt wel beter zijn gaan renderen door de trainingen, door het 'op elkaar ingespeeld raken'. En dankzij wie raak je goed op elkaar ingespeeld? Dankzij een coach, die het spel leest, en anticipeert op wat hij ziet. ^O^.
quote:
Zoals ik al zei: het is vooral het totaalplaatje dat met name door v. Geel is ingevuld.
De situatie waarin Been werkte (ondanks dat ik het geen goede coach vind) is niet te vergelijken met de situatie waarin Koeman werkte. Ik denk dat Koeman vorig jaar ook niet hoger had gescoord dan een 7e plek.
Maar die 7e plek had nou weer net wél EL voetbal opgeleverd. ;).
pi_107826280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Prima, ik zal geen Feijenoorders op hun teentjes trappen hier. Maar er wordt toch al minimaal een week voor de geruchten van Fer naar Twente gesproken over Bakkal als gedoodverfde opvolger?
Bron? Laat maar zien dan. Wij hoorden het alleen op de láátste dag, toen Van Geel een belletje pleegde naar PSV en alles in anderhalf uur geregeld was.

quote:
Je hebt gewoon geluk gehad dat hij Feijenoord boven een Europees avontuur verkoos, natuurlijk heeft van Geel hier een rol ingespeeld.
Nee hoor, zo raar is dat niet. Misschien werd het gehoopt, maar er was geen enkele berichtgeving die erop wees. Als dat wel zo is mag jij de bronnen van stapel halen ^O^.
pi_107826307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vind een 5e plek op dit moment best realitisch. Je moet nu niet naar onder gaan kijken. Zeker niet gezien ons speelschema.

Daarom het liever niet over een 6e plek hebben. Maar zoals ik al zei, met een 6e plek kun je Europees voetbal halen en met een 5e kun je mogelijk nog met lege handen eindigen.
Ja want het verschil tussen een 5e en 6e plek is zóóó groot (3 punten :')). Als je de laatste wedstrijd tegen Heerenveen verliest kan je net een plekje onderuit kukelen, zo raar is dat niet hoor.
pi_107826332
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vond je dat ook na VVV? Dat is nog maar 2 wedstrijden geleden...
BFF met GGMM
pi_107826386
Proof dat De_Kromme uit zijn nek lult:

quote:
30 augVan Geel: 'Bakkal naar Feyenoord 'niet aannemelijk'
Feyenoord nieuws

Feyenoord heeft inderdaad interesse in Otman Bakkal. Maandagavond werd bekend dat de Rotterdammers zich bij PSV hadden gemeld om te informeren naar de beschikbaarheid van de middenvelder en een dag later bevestigt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord de belangstelling. Vooralsnog is er echter niets concreet.

Bakkal is zijn basisplaats bij PSV kwijtgeraakt en schermt met de belangstelling van buitenlandse clubs, maar maakt mogelijk dus een binnenlandse transfer. Feyenoord zou de middenvelder voor één seizoen willen huren en het is niet bekend hoe PSV daarover denkt. Het contract van Bakkal loopt immers tot de zomer van 2012 door, waardoor de middenvelder bij deze constructie transfervrij de deur van het Philips Stadion uit wandelt.

Van Geel laat in het Algemeen Dagblad weten dat hij inderdaad contact heeft opgenomen met de zaakwaarnemer van Bakkal, maar dit zou 'vooral oriënterend' zijn geweest. "Of Bakkal straks toch in de Kuip speelt? Je weet het nooit, maar op dit moment is het niet aannemelijk", zegt Van Geel. Bakkal mocht dit seizoen pas een kwartiertje meedoen tegen AZ.

Voetbalzone
Alles leek al in kannen en kruiken toen, en dit was op 30 Augustus, kun je nagaan. Die 'maandag' waar men het dus over heeft was de 29e, 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt. :').

Maar DE_KROMME ZAG HET AL WEKEN AANKOMEN, DE VISIONAIR _O_
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:07:35 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
Proof dat De_Kromme uit zijn nek lult:

[..]

Alles leek al in kannen en kruiken toen, en dit was op 30 Augustus, kun je nagaan. Die 'maandag' waar men het dus over heeft was de 29e, 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt. :').

Maar DE_KROMME ZAG HET AL WEKEN AANKOMEN, DE VISIONAIR _O_
Wat een held _O_ Waarom heeft die man nog geen functie bij Den Haag? _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107826447
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een held _O_ Waarom heeft die man nog geen functie bij Den Haag? _O_
Het schijnt dat hij gevraagd is om Guardiola over te nemen bij Barcelona maar voor de eer bedankt heeft. Hij brengt ADO binnen 5 jaar single-handedly naar de internationale top, zonder enige vorm van sjeiksubsidie (Hallo Vitesse :W)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:08:54 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826457
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 13:38:17 Ronald Koeman: 'De Vrij zal geduld moeten hebben.' Koeman zegt er tevreden te zijn over Martins Indi. #Feyenoord reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:09:18 #266
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107826470
De_Kromme. Weet jij misschien al wie Feyenoord nog meer gaat halen voor komend seizoen? Wie wordt bijvoorbeeld de nieuwe spits?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107826473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De doelstelling die gesteld wordt, is gewoon laf. Dat is de minimale positie die je inneemt aan het eind van de rit, als je kijkt naar de aankomende wedstrijden en de ranglijst op het moment.
Zie jij dit Feyenoord werkelijk geen misstappen meer maken? En de concurrenten wel? Natuurlijk wil ik het hoogst haalbare en 'gewoon' voor het kampioenschap spelen, maar de feiten liggen nu eenmaal anders. We kunnen na 1 slechte partij zo weer een plek naar beneden vallen.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:09:45 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107826485
quote:
Feyenoord en UWV Werkbedrijf slaan handen ineen

Feyenoord gaat samenwerken met het UWV Werkbedrijf. De club en de organisatie voor werkzoekenden slaan de handen ineen voor het project Feyenoord JobScorer. Tijdens het project krijgen in jongeren die een Wajong-uitkering hebben de kans om werkervaring op te doen bij Feyenoord, in De Kuip en bij de bedrijven die zijn aangesloten bij de Feyenoord Business Club. Het doel is om de jongeren op die manier uiteindelijk aan een vaste baan te helpen.

Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde en Bernard van Nijnatten, districtsmanager Rijnmond bij het UWV Werkbedrijf, ondertekenden vrijdagochtend in de Fred Blankemeijerzaal in De Kuip officieel de overeenkomst tussen de twee partijen. Met het project JobScorer worden de activiteiten die vallen onder de Feyenoord Foundation verder uitgebreid. ‘Dit project past precies binnen de doelstellingen die wij hebben met onze maatschappelijke activiteiten’, vertelde Gudde. ‘Jongeren krijgen in een buitengewoon inspirerende omgeving de kans om vaardigheden aan te leren die hun kansen op de arbeidsmarkt zullen vergroten.’

JobScorer gaat officieel van start op 1 april van dit jaar. Tijdens het project doorlopen de geselecteerde jongeren vijf fases, waarin elke fase een doelstelling heeft. Elke fase wordt gelieerd aan een positie in het veld. Zo is de titel van de eerste fase ‘keeper’. De deelnemers, die binnen de doelgroep van het Feyenoord Fancoachproject vallen, krijgen tijdens deze fase de kans om elkaar en de organisatie beter te leren kennen. Ook voeren ze eenvoudige klussen uit, binnen het werkterrein van Feyenoord. De fase ‘keeper’ wordt afgesloten met een gesprek met een van de doelmannen van de club.

Tijdens de fases die verrichten de deelnemers verschillende klussen bij Feyenoord verrichten, waarna een stage volgt bij een van de bedrijven die is aangesloten bij de Feyenoord Business Club. Elke fase wordt afgesloten met een gesprek met een selectiespeler. ‘We hopen dat alle jongeren uiteindelijk een volwaardige baan zullen vinden’, zei Van Nijnatten. ‘Dan zou dit project absoluut geslaagd zijn.’

De komende periode worden de jongeren geselecteerd die in aanmerking komen voor een plek in het project JobScorer. Dit zijn jongeren die op jonge leeftijd te maken hebben (gehad) met een ziekte of handicap. Indien het hen niet lukt om een volwaardig inkomen te verdienen, kunnen zij een Wajong-uitkering krijgen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107826505
Het was inderdaad al een week duidelijk dat de gedoodverfde opvolger voor Fer, Bakkal was. Overal werd erover gesproken, en ook Feijenoord gaf aan dat Bakkal mogelijk een versterking kon zijn (ja, al een week van tevoren). De interesse is pas concreet gemaakt, nadat Fer daadwerkelijk op het punt stond om te verkassen.

Je hebt gewoon, nogmaals, geluk gehad dat Bakkal Feijenoord verkoos boven een buitenlands avontuur. Maar zeg nou niet, dat je helemaaaaaal niet zag aankomen dat Bakkal misschien naar Feijenoord kwam. Dat is gewoon klinkklare onzin.
pi_107826540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het had niet zo goed geweest als dit seizoen maar die jongens hadden wel een stuk gemotiveerder in het veld gestaan: lees: Van Gastel die ze een oorwassing geeft.Koeman die het spelletje tactisch veel beter doorheeft dan Been én niet de meest rare wissels maakt. Et cetera. Onder Koeman hadden we wél play-offs EL gehaald.
Koeman is bij AZ weg gestuurd, omdat ie te laks en vrij was. Wat was ook de reden alweer dat Been is weg gestuurd? Had vorig jaar met Koeman ook erg slecht uit kunnen pakken bij ons.
quote:
En dáár gaat het om, want wie haalde de KGB naar de club, en wie haalde precíés de juiste spelers? ;).
Maar dat ben ik met je eens hoor. Van Geel is de spil in dit succes. Maar niet Koeman die op zichzelf staande een wereldtrainer is, die standaard spelers beter maakt. Die is gewoon door v. Geel op de juiste plek tussen de juiste mensen neergezet. En daardoor kan hij de kwaliteiten die hij als trainer wel heeft, goed benutten.
quote:
Maar jongens als Leerdam en De Vrij zeker wel. Ahmadi is véél beter geworden door de persoonlijke trainingen van Van Gastel. En ja, ook een jongen als Schaken zal echt wel beter zijn gaan renderen door de trainingen, door het 'op elkaar ingespeeld raken'. En dankzij wie raak je goed op elkaar ingespeeld? Dankzij een coach, die het spel leest, en anticipeert op wat hij ziet. ^O^.

Maar die 7e plek had nou weer net wél EL voetbal opgeleverd. ;).
Dat weet ik dus zo nog niet. ;) Als het vorig jaar zo tegen had gezeten, waren er misschien ook flinke wrijvingen tussen Koeman en de selectie gekomen.

Koeman is natuurlijk wel een betere coach dan Been, dat staat vast. Maar het is hem ook wel makkelijker gemaakt door de mensen om zich heen.
-
pi_107826587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef satecl het volgende:
De_Kromme. Weet jij misschien al wie Feyenoord nog meer gaat halen voor komend seizoen? Wie wordt bijvoorbeeld de nieuwe spits?
Ik dacht eerst Kuijt, maar die schijnt nog een jaarcontract te hebben bij Liverpool. Het zal wel een tweederangs spits worden a la Junker, de eerste misstap van van Geel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zie jij dit Feyenoord werkelijk geen misstappen meer maken? En de concurrenten wel? Natuurlijk wil ik het hoogst haalbare en 'gewoon' voor het kampioenschap spelen, maar de feiten liggen nu eenmaal anders. We kunnen na 1 slechte partij zo weer een plek naar beneden vallen.
Feijenoord heeft het makkelijkste schema in vergelijking met de concurrentie. Thuis wordt er amper verloren, en je hebt vier thuiswedstrijden in het verschiet. Natuurlijk speel je niet voor het kampioenschap, maar inzetten op de minimale plaats die je dient te behalen (zesde) is gewoon geen doelstelling, maar een must.
pi_107826603
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
Het was inderdaad al een week duidelijk dat de gedoodverfde opvolger voor Fer, Bakkal was. Overal werd erover gesproken, en ook Feijenoord gaf aan dat Bakkal mogelijk een versterking kon zijn (ja, al een week van tevoren).
Kom met een bron dan? Want de enige bron die ik vind is Maandag 29 Augustus in de avond, 60 uur voor het verstrijken van de transfermarkt dus.

Da's iets heel anders dan de 168 uur die in een week zitten :').

quote:
De interesse is pas concreet gemaakt, nadat Fer daadwerkelijk op het punt stond om te verkassen.
ÓÓÓÓH, Dus jij wist al vóór Van Geel dat hij hem wilde hebben. Fucking hey, kun je ook even kijken in mijn hoofd wat mijn levensplannen zijn? Ik ben er nog niet helemaal uit ;(

quote:
Je hebt gewoon, nogmaals, geluk gehad dat Bakkal Feijenoord verkoos boven een buitenlands avontuur. Maar zeg nou niet, dat je helemaaaaaal niet zag aankomen dat Bakkal misschien naar Feijenoord kwam. Dat is gewoon klinkklare onzin.
Of het plaatje geschilderd door Van Geel was mooier dan wegrotten bij een Salzburg :')
pi_107826606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vond je dat ook na VVV? Dat is nog maar 2 wedstrijden geleden...
Vreemd genoeg was dat nou echt de wedstrijd waarin ik dat een beetje zag aankomen.. Gewoon omdat VVV blijkbaar echt onze angstgegner is. En natuurlijk was ik chagerijnig, maar ik maakte me eerlijk gezegd daarna niet echt veel zorgen. Ik wou eerst de wedstrijden tegen Ajax en NEC afwachten voordat ik m'n mening bij zou stellen.
-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:13:56 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826608
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:
Dat is gewoon klinkklare onzin.
Weer zo'n geweldig argument van je. Maar kom eens met bronnen dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107826621
Ik denk... Ik denk dat jullie er niet uit gaan komen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107826646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:13 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik dacht eerst Kuijt, maar die schijnt nog een jaarcontract te hebben bij Liverpool. Het zal wel een tweederangs spits worden a la Junker, de eerste misstap van van Geel.
Ik dacht dat zijn eerste misstap het samenwerken met een of andere Zweedse club was?

quote:
Feijenoord heeft het makkelijkste schema in vergelijking met de concurrentie. Thuis wordt er amper verloren, en je hebt vier thuiswedstrijden in het verschiet. Natuurlijk speel je niet voor het kampioenschap, maar inzetten op de minimale plaats die je dient te behalen (zesde) is gewoon geen doelstelling, maar een must.
Thuis zijn genoeg punten verspeeld, ik noem een NEC en Ado thuis, Heerenveen thuis (gelijkspel) en zo zijn er nog genoeg. Praat dus niet uit je nek.
pi_107826654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vreemd genoeg was dat nou echt de wedstrijd waarin ik dat een beetje zag aankomen.. Gewoon omdat VVV blijkbaar echt onze angstgegner is. En natuurlijk was ik chagerijnig, maar ik maakte me eerlijk gezegd daarna niet echt veel zorgen. Ik wou eerst de wedstrijden tegen Ajax en NEC afwachten.
Ik geloof niet in angstgegners.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:15:46 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107826663
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:14 schreef Muto het volgende:
Ik denk... Ik denk dat jullie er niet uit gaan komen.
Let op, die bron kan 'ie niet vinden en nu gaat hij zeggen dat op deze manier discussiëren geen enkel nut heeft omdat wij weten dat hij gelijk heeft :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:16:05 #279
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107826682
Wel waar

Utrecht was er vroeger ook 1.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107826729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik geloof niet in angstgegners.
Ik zeker wel. Al is het maar door self fulfilling prophecy. Heel lastig te doorbreken.
-
pi_107826751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Koeman is bij AZ weg gestuurd, omdat ie te laks en vrij was. Wat was ook de reden alweer dat Been is weg gestuurd? Had vorig jaar met Koeman ook erg slecht uit kunnen pakken bij ons.
Iets met een riedeltje over 'als' 'tante' 'lul heben' en 'oom'. ;).
quote:
Maar dat ben ik met je eens hoor. Van Geel is de spil in dit succes. Maar niet Koeman die op zichzelf staande een wereldtrainer is, die standaard spelers beter maakt. Die is gewoon door v. Geel op de juiste plek tussen de juiste mensen neergezet. En daardoor kan hij de kwaliteiten die hij als trainer wel heeft, goed benutten.
Ja dat zie je zeker goed. Koeman is absoluut geen wereldtop (hoewel hij wel met 2 ploegen landskampioen werd in het eerste jaar :{ *Insert "Gespreid bedje verhaal"* Maar een jongen als Gio, waar zo'n elftal tegenop kijkt door zijn laatste succes in het NL-elftal, met de 'baas' die Van Gastel heet en de 'rustige, tactische' Koeman en je hebt een trainerstrio van wereldformaat. Geef nou eens eerlijk toe, jij wilde al die tijd Co Adriaanse: heb je nu ook gezien dat Adriaanse mínder was geweest in onze situatie dan de KGB?

quote:
Dat weet ik dus zo nog niet. ;) Als het vorig jaar zo tegen had gezeten, waren er misschien ook flinke wrijvingen tussen Koeman en de selectie gekomen.

Koeman is natuurlijk wel een betere coach dan Been, dat staat vast. Maar het is hem ook wel makkelijker gemaakt door de mensen om zich heen.
Dat klopt. Maar soms moet het 'hele plaatje' kloppen. En dat had het dit seizoen ZEKER niet gedaan met Been. :')
pi_107826781
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Let op, die bron kan 'ie niet vinden en nu gaat hij zeggen dat op deze manier discussiëren geen enkel nut heeft omdat wij weten dat hij gelijk heeft :')
Joh die gast spreekt zichzelf continue tegen :'). Dít topic nog was de samenwerking met die Zweedse club een debiele zet van Van Geel, nu is de nog-niet-besloten-koop met Junker ineens zijn eerste fout. Say-wuuuut? :?
pi_107826803
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zeker wel. Al is het maar door self fulfilling prophecy. Heel lastig te doorbreken.
Agree to disagree?
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:21:23 #284
268260 Dr.Mikey
pi_107826835
Waarom ook bij ons heegt Ado geen topic ?
R.I.P DTS.
pi_107826869
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat topic is saai: Iemand roept wij worden kampioen en de rest is het ermee eens.
BFF met GGMM
pi_107826881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na 3x lezen snapte ik het.

Nouja, in het Ado-topic moet hij met zichzelf in discussie en dat is te vermoeiend voor hem.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:28:13 #287
268260 Dr.Mikey
pi_107827050
Maar ga dan bij ajax lopen kutten ofzo.
R.I.P DTS.
pi_107827051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Iets met een riedeltje over 'als' 'tante' 'lul heben' en 'oom'. ;).
Zo 'als' is dit niet. Er is zelfs een vergelijkbare situatie. Koeman is bij AZ ook weggestuurd, omdat hij de spelers te vrij liet en te laks was.
quote:
Ja dat zie je zeker goed. Koeman is absoluut geen wereldtop (hoewel hij wel met 2 ploegen landskampioen werd in het eerste jaar :{ *Insert "Gespreid bedje verhaal"* Maar een jongen als Gio, waar zo'n elftal tegenop kijkt door zijn laatste succes in het NL-elftal, met de 'baas' die Van Gastel heet en de 'rustige, tactische' Koeman en je hebt een trainerstrio van wereldformaat. Geef nou eens eerlijk toe, jij wilde al die tijd Co Adriaanse: heb je nu ook gezien dat Adriaanse mínder was geweest in onze situatie dan de KGB?
Ik schat Adriaanse als trainer nog steeds hoger in. Echter, hij heeft iets om zich heen hangen, waardoor er overal waar hij heengaat problemen komen (soms z'n eigen schuld, soms kan hij er niets aan doen). Eigenlijk functioneert hij alleen onder v. Geel, want alleen van hem neemt hij iets aan.

Hoe gek het ook klinkt, ik denk dat Adriaanse bij ons in tegenstelling tot bij Twente en het heel erg goed gedaan had, als ie gewoon 3 jaar lekker kon trainen zoals Koeman dat nu ook kan. Hij heeft namelijk bij ons niemand meer om mee te botsen, en ook geen vedette-spelers waar ie mee overhoop kan liggen.

Al met al vind ik nu dat Koeman moet blijven. Want waarom zou je iets overhoop halen wat goed is?
quote:
Dat klopt. Maar soms moet het 'hele plaatje' kloppen. En dat had het dit seizoen ZEKER niet gedaan met Been. :')
Zeker niet met Beenhakker/Gudde bedoel je. ;) Die moesten het plaatje invullen. Niet Been.
-
pi_107827109
2 Dagen voor de huur van Bakkal is het eerste bericht over hem (niet officieel), de dag er voor meld van Geel nog dat het niet aannemelijk is dat hij komt. Uiteindelijk komt hij op de laatste dag van de transferperiode. Het was dus niet weken van tevoren bekend dat hij kwam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
pi_107827130
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Agree to disagree?
Hoe bedoel je dat? (in dit geval)
-
pi_107827156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zo 'als' is dit niet. Er is zelfs een vergelijkbare situatie. Koeman is bij AZ ook weggestuurd, omdat hij de spelers te vrij liet en te laks was.
Ja en nu is hij alles wat hij toen niet was... Daarom, 'als' 'tante' 'lul hebben' 'oom zijn'. ;).

quote:
Ik schat Adriaanse als trainer nog steeds hoger in. Echter, hij heeft iets om zich heen hangen, waardoor er overal waar hij heengaat problemen komen (soms z'n eigen schuld, soms kan hij er niets aan doen). Eigenlijk functioneert hij alleen onder v. Geel, want alleen van hem neemt hij iets aan.
Tsja, ik weet niet. Het enige wat die man écht gepresteerd heeft is alweer een decennium terug. Na 5 jaar zandbakken denk ik niet dat er ooit nog iets van je 'bekomt'.
quote:
Hoe gek het ook klinkt, ik denk dat Adriaanse bij ons in tegenstelling tot bij Twente en het heel erg goed gedaan had, als ie gewoon 3 jaar lekker kon trainen zoals Koeman dat nu ook kan. Hij heeft namelijk bij ons niemand meer om mee te botsen, en ook geen vedette-spelers waar ie mee overhoop kan liggen.
Euh, die man zit zo met Guidetti of Bakkal in de haren denk ik hoor :D. Maar buiten dat, het was nooit een succes geworden bij Feijenoord. Kuip had hem nooit geaccepteerd.
quote:
Al met al vind ik nu dat Koeman moet blijven. Want waarom zou je iets overhoop halen wat goed is?
Je was er een paar maanden geleden nog stellig van overtuigd dat Koeman moest opzouten na dit jaar anders, ondanks dat we toen zevende stonden ;). (Was na het gelijkspel tegen ojox).
quote:
Zeker niet met Beenhakker/Gudde bedoel je. ;) Die moesten het plaatje invullen. Niet Been.
Trainer is een van de belangrijkste factoren in het maken van beslissingen welke spelers er komen, MITS er een uitermate goede wisselwerking tussen TD en trainer is. Precies waarom Co en Geel zo goed rendeerden: zelfde visie ;).
pi_107827163
Een opmerking over die 6e plaats vult gelijk weer een half topic, zucht, vermoeiend die De_Kromme. Maar goed, het is eigenlijk alleen raar dat Van Geel de 6e plaats noemt ipv de 5e plaats die Koeman vanaf het begin van het seizoen noemt.
Is verder niet echt een hek van de dam, iedereen snapt de bedoeling dat hij bedoelt dat we niet voor het kampioenschap gaan. In zoverre is het prima, lijkt me. Geen oppertunisme, geen hogere doelstelling, omdat je na een of twee keer op je bek gaan anders weer opnieuw kunt gaan evalueren. Ik geloof echter wel dat de technische staf wel ontevreden is als met de huidige stand van zaken directe plaatsing EL niet behaald wordt...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107827197
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? (in dit geval)
Ik geloof er niet in, jij wel. En dat is prima.
BFF met GGMM
pi_107827201
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:29 schreef zoekeenleven het volgende:
2 Dagen voor de huur van Bakkal is het eerste bericht over hem (niet officieel), de dag er voor meld van Geel nog dat het niet aannemelijk is dat hij komt. Uiteindelijk komt hij op de laatste dag van de transferperiode. Het was dus niet weken van tevoren bekend dat hij kwam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vervolgens weigert hij gewoon te reageren op mij en Caland he :D SOOOOOOO TYPICAL, typische Amsterdamse / Haagse grote bek, hard schreeuwen en als ze dan op hun bek gaan hoor je ze niet meer. AZ gaat met 6-0 over Ado heen, we zien 'm twee dagen niet. Nu wordt hij dubbel gepwnt in het topic, hij komt weer niet. :'). Sááád life.

Verder inderdaad medelijden met Happel, dat vind ik echt een toffe vent.
pi_107827223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef ace_eleven het volgende:
Een opmerking over die 6e plaats vult gelijk weer een half topic, zucht, vermoeiend die De_Kromme. Maar goed, het is eigenlijk alleen raar dat Van Geel de 6e plaats noemt ipv de 5e plaats die Koeman vanaf het begin van het seizoen noemt.
Is verder niet echt een hek van de dam, iedereen snapt de bedoeling dat hij bedoelt dat we niet voor het kampioenschap gaan. In zoverre is het prima, lijkt me. Geen oppertunisme, geen hogere doelstelling, omdat je na een of twee keer op je bek gaan anders weer opnieuw kunt gaan evalueren. Ik geloof echter wel dat de technische staf wel ontevreden is als met de huidige stand van zaken directe plaatsing EL niet behaald wordt...
Ik zei nog dat het ging gebeuren _O- maar men ging er toch maar op in en toen deed ik ook maar mee :{.
pi_107827245
Er moet ook nog gewerkt worden zo op zijn tijd, dat zouden jullie toch moeten weten als havenslaven?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Er werd al een week van tevoren gesproken over Bakkal als mogelijke opvolger, mocht Fer vertrekken. Dit is toch niet zo verwonderlijk? Dat Feijenoord die informatie niet naar buiten brengt, valt te begrijpen. Maar ga nou niet zeggen dat jullie hier niet al weken van tevoren hebben gediscussieerd over een mogelijke opvolger voor Fer.

Die HMF komt hier aan met 'Ja, die Bakkal kwam ineens out-of-the-blue opduiken'. Niemand had er op gerekend. Gewoon onzin dus, er is duidelijk over gesproken.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:35:42 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107827274
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:07:29 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107827346
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Bron, nogmaals. Of heb je aids in je ogen?
Die gast kan je gewoon niet serieus nemen :'). Ik heb verdomme zijn verhaal 3 keer weerlegt, hij doet gewoon alsof er nooit iets gezegd is. Lijkt wel een christen die compleet kapotberedeneert wordt en gewoon alleen wil horen wat hij wil horen _O-
pi_107827379
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Er moet ook nog gewerkt worden zo op zijn tijd, dat zouden jullie toch moeten weten als havenslaven?

[..]

Er werd al een week van tevoren gesproken over Bakkal als mogelijke opvolger, mocht Fer vertrekken. Dit is toch niet zo verwonderlijk? Dat Feijenoord die informatie niet naar buiten brengt, valt te begrijpen. Maar ga nou niet zeggen dat jullie hier niet al weken van tevoren hebben gediscussieerd over een mogelijke opvolger voor Fer.

Die HMF komt hier aan met 'Ja, die Bakkal kwam ineens out-of-the-blue opduiken'. Niemand had er op gerekend. Gewoon onzin dus, er is duidelijk over gesproken.
Tja, als je niet openstaat voor valide argumenten dan heb je vrij weinig te zoeken op een discussieforum....
BFF met GGMM
pi_107827387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, als je niet openstaat voor valide argumenten dan heb je vrij weinig te zoeken op een discussieforum....
Dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')